Preventief opsluiten doen we hier niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat je niet bij voorbaat ervanuit kan gaan dat ze geen gevaar vormen.
In alle thuislanden van de betreffende lieden inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Preventief opsluiten doen we hier niet.
Dat doen ze in Turkije en Iran en andere prachtige vooruitstrevende landen.
En betekent dat dat het ook niet zou moeten veranderen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen werkt het hier niet zo.
Als mensen geen gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Dat ze dan niet goed met die vrijheid om kunnen gaan is wat anders.
Ik zou niet weten waarom Nederland ook een primitief kutland moet worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En betekent dat dat het ook niet zou moeten veranderen?
'Düsseldorf Noord-Afrikaanse bendehoofdstad'quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
Het is eigenlijk de waanzin ten top, mensen ontvluchten hun land vanwege de constante dreiging van geweld, om vervolgens in het land waar ze opgevangen worden zelf tot geweld over te gaan. Ik zal wel nooit iets van menselijke logica gaan begrijpen.
jawel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Preventief opsluiten doen we hier niet.
Ah, dus massaal ingestroomde vluchtelingen tijdelijk binnenshuis houden tot duidelijk is wat voor vlees we in de kuip hebben, staat gelijk aan veranderen in een primitief kutland, duidelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Nederland ook een primitief kutland moet worden.
Die doorgeslagen politieke correctheid is het probleem, niet de regels in Nederland.
Voorlopig wachten we nog steeds op die filmpjes van oudjaarsnachtquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
mensen ontvluchten hun land vanwege de constante dreiging van geweld, om vervolgens in het land waar ze opgevangen worden zelf tot geweld over te gaan. ...
Als je regels gaat veranderen betekent het dat die regels voor iedereen gaan gelden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus massaal ingestroomde vluchtelingen tijdelijk binnenshuis houden tot duidelijk is wat voor vlees we in de kuip hebben, staat gelijk aan veranderen in een primitief kutland, duidelijk!
Wat als die 1000 man van Keulen besluit en soortgelijk feestje hier in Amsterdam te gaan organiseren? En daarna in Utrecht?
Zijn we dan nog steeds primitief als we de vluchtelingen tijdelijk binnenshuis willen houden tot we meer over hen weten?
damschreeuwerquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
en niet komen aanzetten met de damschreeuwer.
Op de school van mijn neefje zijn sinds vorig jaar korte broekjes voor leerlinges verboden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwen nu instructies krijgen hoe te handelen
Staphorst of Elspeet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Op de school van mijn neefje zijn sinds vorig jaar korte broekjes voor leerlinges verboden.
Geen moslim te vinden op die school
Nee, in verschillende situaties moet je verschillend handelen. Je kunt niet altijd overal iedereen exact het zelfde behandelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je regels gaat veranderen betekent het dat die regels voor iedereen gaan gelden.
Dan zijn wij ons dus aan het aanpassen.
Net zoals die vrouwen nu instructies krijgen hoe te handelen ipv dat die figuren naar de zandbak worden geschopt.
Het zou de omgekeerde wereld zijn.
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook inhoudelijk reageren als je zaken anders ziet.
Welnee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die doorgeslagen politieke correctheid is het probleem,
en toch de NOS als bron gebruiken getuigt ook van weinig research skillsquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.
Afijn we zijn een paar dagen verder, en het hoge woord is er uit:
http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html
Rest slechts de enige toepasselijke reactie op jouw -sorry dat ik het zeg- stompzinnig naïeve redenering waarom het 'best wel onwaarschijnlijk was dat het vluchtelingen waren':
Hahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
nou nou, rustig maar he... het hadden ook prima onaangepaste moslimjongeren kunnen zijn die hier waren opgegroeid... hoe noemden we die vroeger ook alweer? oh ja, kutmarokkanen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.
Afijn we zijn een paar dagen verder, en het hoge woord is er uit:
http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html
Rest slechts de enige toepasselijke reactie op jouw -sorry dat ik het zeg- stompzinnig naïeve redenering waarom het 'best wel onwaarschijnlijk was dat het vluchtelingen waren':
Hahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
Juist niet. Want volgens de wegkijkers is geen enkele bron de waarheid, behalve dan De StaatsOmroep en een paar van die zieltogende dode-bomen publicaties.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en toch de NOS als bron gebruiken getuigt ook van weinig research skills
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Düsseldorf Noord-Afrikaanse bendehoofdstad'
De politie in Düsseldorf stelt dat bendes met een Noord-Afrikaanse achtergrond de stad benutten als centrum voor criminele activiteiten, in de regio en ver daarbuiten. Om de structuur van de criminele netwerken te doorgronden, werd in de zomer van 2014 een speciaal onderzoeksteam opgezet. De codenaam van het project is Analyseproject Casablanca, genoemd naar de grootste stad van Marokko.
De krant Rheinische Post meldde donderdag dat de politie in het kader van dit project circa 2200 verdachten in de gaten heeft gehouden, vooral vlak ten oosten van het centraal station in een stadsdeel dat door de politie de Maghrebwijk wordt genoemd.
De verdachten komen meestal uit Marokko en plegen in meer of mindere mate in groepsverband misdaden. Velen staan op verschillende plaatsen in Duitsland als asielzoeker geregistreerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ndehoofdstad___.html
daarom registeren ze zich toch ook als Syriër lijkt me...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.
syriers vluchten voor de oorlog weg. marokkanen niet, want in hun land is er geen oorlog. dit zijn dus twee verschillende groepen.
en als je je als marokkaan als asielzoeker registreerd, zoals dit stukje beweerd, wordt je gewoon gelijk afgewezen. dus dat is onzin.
Ik ben best rustig hoor, ik reageer op iemand uit deel 4 van deze topic reeks.quote:
Ik had zelfs een miljonairs vrouw als moeder kunnen hebben gehad!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou nou, rustig maar he... het hadden ook prima onaangepaste moslimjongeren kunnen zijn die hier waren opgegroeid... hoe noemden we die vroeger ook alweer? oh ja, kutmarokkanen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |