Da's wel een goed idee! Alleen zit er tussen de Syriërs zelf ook genoeg tuig, blijkt wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je blijft bij dit principe, ook als dit van Keulen ook hier in Nederland zou gebeuren?
En dat terwijl asielzoekers bij binnenkomst in Duitsland WEL in een kamp gestopt worden met hekken er omheen. Tijdelijk, okee, maar het gebeurt wel!
Ik heb een ander briljant idee:quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Het gaat er om dat je kennelijk verwacht dat je 1 miljoen mensen in huis kan nemen zonder dat dat tot problemen leidt. Natuurlijk leidt dat tot bepaalde problemen en natuurlijk zitten er figuren tussen die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Tja, dat had voorkomen kunnen worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.
Duitsland kan het niet meer aan en gaat binnenkort ontploffen.
Zoiets ja, wat mij betreft maak je het alleen nog maar aantrekkelijk voor echte oorlogsvluchtelingen om deze kant op te komen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een ander briljant idee:
Sowieso de eerste 10 jaar geen recht op een uitkering
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens Merkel zijn de asielzoekers nog steeds een zegen voor Duitslandquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.
Duitsland kan het niet meer aan en gaat binnenkort ontploffen.
quote:Übergriffe Einsatzbericht aus Silvesternacht widerspricht Albers
Köln -
Wer waren die Menschen auf dem Bahnhofsvorplatz in der Silvesternacht?
Wer bildete den Mob, aus dem heraus die Sex-Angriffe auf Frauen stattfanden? Das wollte die Öffentlichkeit von Polizeipräsident Wolfgang Albers (60) wissen. Albers behauptete, es gäbe dazu keine Informationen. Man wisse nicht, woher diese Personen kamen.
EXPRESS liegt nun exklusiv der Bericht des Einsatzhundertschaft-Führers vor, dessen Beamte in der Nacht am Kölner Hauptbahnhof, auf den Ringen, der Altstadt und an den Brücken eingesetzt waren.
In dem Papier, das am 2. Januar, also einen Tag vor der Pressekonferenz des Polizeipräsidenten mit Oberbürgermeisterin Henriette Reker verfasst wurde, heißt es:
„Gegen 22.48 Uhr konnten im Bereich Roncalliplatz/Domplatte/Bahnhofsvorplatz mehrere tausend Personen (genaue Verifizierung nicht möglich) mit Migrationshintergrund (vermutlich mit Flüchtlingsbezug) festgestellt werden.
”
Bedeutet: Man hatte bereits da erste Hinweise darauf, wer die Angereisten waren.
Zwei Seiten weiter werden Einsatzzahlen aufgeführt: 71 Personalienfeststellungen, 10 Platzverweise, 11 Ingewahrsamnahmen, 4 Festnahmen, 32 Strafanzeigen.
Der Einsatzleiter schreibt weiter:
„Bei durchgeführten Personalienfeststellungen konnte sich der überwiegende Teil der Personen lediglich mit dem Registrierungsbeleg als Asylsuchender der BAMF ausweisen, Ausweispapiere lagen in der Regel nicht vor.
”
Das heißt: Die überprüften Personen waren offenbar Flüchtlinge, deren Nationalität der Polizei frühzeitig bekannt waren.
Warum Albers auf der Pressekonferenz nichts zu den Einsatzzahlen und den festgestellten Personalien sagte, wird er NRW-Innenminister Ralf Jäger in seinem Bericht erklären müssen.
http://www.express.de/koe(...)icht-albers-23343640
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.
Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?
Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander. Daarbij hebben West-Europeanen een heel andere kijk op wat acceptabel is en wat niet. Zo heb je maar van vrouwen af te blijven. Natuurlijk zijn er wel een aantal mensen die dat niet doen, maar we gaan niet met 1000 man een vang-fuik maken om te gaan aanranden, beroven en verkrachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.
Mee eens!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.
nouja, er zijn natuurlijk wel basisvoorzieningen, maar het moet niet lonen om puur vanwege economische redenen vanuit Marokko / Tunesië / Algerije / weet ik veel welk land naar NL te komen, je voor te doen als Syrische vluchteling en vervolgens lekker uitkeringen opstrijken terwijl je de aap uithangt in de stationsbuurt...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.
Bron?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander.
Goeie bron.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gutteguttegut toch!
[ afbeelding ]
ja, wat mij betreft gaan ze maar gewoon zwerfvuil rapen voor hun vergoedingen (overigens, NL bijstandstrekkers zouden dit ook mogen doen)... maar doe iets om de economische vluchtelingen tegen te houden...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?
Dat is niet briljant hoe lang verzorgen de ouders hun kinderen voordat ze ergens recht op hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een taal cursus faciliteren lijkt me wel het minste. Maar parasietenmoslims klauwophouders hebben we hier al genoeg, dus ik heb er weinig problemen mee dat import rap leert z'n eigen broek op te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
zwerfvuil prikken (toch al een gemeentetaak die vaak amper wordt uitgevoerd) kan elke ongeschoolde pipo...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
Jawel, dat bestaansminimum garanderen we hier iedereen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef ExTec het volgende:
En daarbij doe je natuurlijk tactisch alsof een uitkering krijgen de norm is. Maar dat is het niet.
dat zal inderdaad op hun vluchtelingenpapiertje hebben gestaan...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Confetti het volgende:
Volgens teletekst was de meerderheid van de verkrachters van Syrische afkomst.
Linkse harten zullen huilen.
Goed idee ja. Daarmee houd je alle uitzuigers al buiten de deur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, wat mij betreft gaan ze maar gewoon zwerfvuil rapen voor hun vergoedingen
Niet persé. Ik ga niet ultra-policor doen alsof elke klaploper die hier op de deur klopt net zo veel rechten heeft als een ingezetene.quote:(overigens, NL bijstandstrekkers zouden dit ook mogen doen)
Dan ga je redelijk detaillistisch in op hoe je zo'n regel zou invullen. En wat je zegt zou ik een goede invulling vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is niet briljant hoe lang verzorgen de ouders hun kinderen voordat ze ergens recht op hebben?
Die jaren zou ik aanhouden, en die jaren hebben de kinderen toch al meegedaan aan de economie via hun ouders is het niet?
quote:Keulen kampt met annuleringen
De Duitse stad Keulen kampt met annuleringen door toeristen vanwege de barbaarse massa-aanranding tijdens oud en nieuw.
Volgens het stadhuis van Keulen hebben meerdere groepen hun reis geschrapt uit angst voor hun veiligheid.
Het is niet duidelijk of er Nederlandse groepen hebben geannuleerd. Keulen is een populaire bestemming onder Nederlandse vakantiegangers. Ook veel scholen uit ons land organiseren reizen naar de Duitse metropool.
De Nederlandse toerist Rob is op dit moment met zijn vrouw in Keulen: "We merken dat mensen niet in grote groepen bij elkaar willen staan en er is heel veel politie op straat rond de Dom. Dit kan natuurlijk overal gebeuren, ook in ons land."
Dat is wat mij betreft niet ultra policor, ook als we geen enkele vluchteling zouden hebben zou dat mijn standpunt zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed idee ja. Daarmee houd je alle uitzuigers al buiten de deur.
[..]
Niet persé. Ik ga niet ultra-policor doen alsof elke klaploper die hier op de deur klopt net zo veel rechten heeft als een ingezetene.
Eh, dat had je gediend te lezen als "op deze wereld". Dat ik bv. Libanon erbij was een redelijk goede hint dat ik het niet louter over NL had.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, dat bestaansminimum garanderen we hier iedereen.
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.quote:
Ik zie dat soort landen niet echt als lichtend voorbeeld, maar daar sta jij kennelijk anders in. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, dat had je gediend te lezen als "op deze wereld". Dat ik bv. Libanon erbij was een redelijk goede hint dat ik het niet louter over NL had.
Onfatsoen is een mooie verwoordingquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Maar jij hebt nog steeds het onfatsoen om 'bron?' te komen vragen.
behalve als die mens op de VVD stemt, dan is het een asociale lul die zijn rijkdom niet wil delen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat het verraderlijke is van Links Europa..
dat ze totaal geen idee hebben hoe de toekomst gaat worden aangezien ze per definitie uitgaan van het goede van de mens.
Ik ga per definitie uit van het slechte van de mens mits het tegendeel is bewezen.
Bron?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.
Aha, vandaar dat ik er al tig keer om heb gevraagd maar nog nergens een fatsoenlijke bron is geleverd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters.
Ja ik doe al geeneens moeite meer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.
Maar jij hebt nog steeds het onfatsoen om 'bron?' te komen vragen.
Echt, respect...
Ik ook niet. Maar net zoals water naar het diepste punt loopt, kan je op je theewater aanvoelen (jij niet, jij hebt er belang bij om dat niet te doen) dat daar waar je het meeste cadeau krijgt de meeste mensen op de poort gaan kloppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zie dat soort landen niet echt als lichtend voorbeeld, maar daar sta jij kennelijk anders in. Ieder z'n ding.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar net zoals water naar het diepste punt loopt, kan je op je theewater aanvoelen (jij niet, jij hebt er belang bij om dat niet te doen) dat daar waar je het meeste cadeau krijgt de meeste mensen op de poort gaan kloppen.
Ik stel dus meer voor dat we in de pas gaan lopen met de rest.
Je bedoeld dat het je tactisch uitkomt om als de goedpratende moslim trol die je bent keer op keer een bron te vragen voor dingen die inderdaad ondertussen al in alle media zijn geweest?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er al tig keer om heb gevraagd maar nog nergens een fatsoenlijke bron is geleverd.
quote:Keulse agenten: het waren vooral Syriërs
Agenten van de politie in Keulen zeggen dat de mannen die op Oudejaarsavond rond de Dom vrouwen hebben aangerand wel degelijk vluchtelingen waren. "Slechts een kleine minderheid bestond uit Noord-Afrikanen, het grootste deel bestond uit Syriërs", zeiden agenten op basis van anonimiteit tegen Welt am Sonntag.
De korpsleiding had dinsdag gezegd dat de politie niet weet wie de daders zijn. Agenten die erbij zijn geweest, bestrijden dat. "Er zijn, anders dan naar buiten is gebracht, van talrijke personen identiteitsgegevens opgenomen", zegt een agent tegen de krant.
Asielzoekers
De agenten zeiden verder dat die nacht zo'n honderd personen zijn gecontroleerd. Enkelen daarvan zijn in hechtenis genomen. Veel van de gecontroleerden zouden pas een paar maanden in Duitsland zijn. "De meesten waren recent binnengekomen asielzoekers", zegt een agent.
Ook op een ander punt weerspreken de agenten de officiële politie-lezing over die nacht. Volgens die lezing waren het de daders vooral op geld uit. De aanrandingen zouden een bijzaak zijn geweest. "In werkelijkheid was het precies omgekeerd", zeiden de agenten tegen de krant. "De in meerderheid Arabische daders waren er vooral op uit om seksuele delicten te plegen, om hun seksuele 'amusement'."
http://nos.nl/artikel/207(...)-vooral-syriers.html
Nou en?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.
Verstandige vrouw die Merkel. Laat Nederland het voorbeeld volgen, te beginnen met onze 600.000+ werklozen als een kans te zien om onze economie te stimulerenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Merkel zijn de asielzoekers nog steeds een zegen voor Duitsland
http://www.volkskrant.nl/(...)s-een-kans~a4216868/
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het je tactisch uitkomt om als de goedpratende moslim trol die je bent keer op keer een bron te vragen voor dingen die inderdaad ondertussen al in alle media zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |