abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158903845
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Da's wel een goed idee! Alleen zit er tussen de Syriërs zelf ook genoeg tuig, blijkt wel.
Toch is het al wel een goede eerste schifting.
pi_158903875
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef ToT het volgende:

[..]

En je blijft bij dit principe, ook als dit van Keulen ook hier in Nederland zou gebeuren?

En dat terwijl asielzoekers bij binnenkomst in Duitsland WEL in een kamp gestopt worden met hekken er omheen. Tijdelijk, okee, maar het gebeurt wel!
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.

Duitsland kan het niet meer aan en gaat binnenkort ontploffen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:55:34 #103
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_158903895
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Ik heb een ander briljant idee:

Sowieso de eerste 10 jaar geen recht op een uitkering :)
pi_158903922
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Het gaat er om dat je kennelijk verwacht dat je 1 miljoen mensen in huis kan nemen zonder dat dat tot problemen leidt. Natuurlijk leidt dat tot bepaalde problemen en natuurlijk zitten er figuren tussen die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.
pi_158903927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.

Tja, dat had voorkomen kunnen worden.
pi_158903932
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zoiets ja, wat mij betreft maak je het alleen nog maar aantrekkelijk voor echte oorlogsvluchtelingen om deze kant op te komen...
pi_158903939
quote:

[..]

Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.
pi_158903940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens Merkel zijn de asielzoekers nog steeds een zegen voor Duitsland
http://www.volkskrant.nl/(...)s-een-kans~a4216868/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_158903951
En ook bij de ME is er gelekt

quote:
Übergriffe Einsatzbericht aus Silvesternacht widerspricht Albers

Köln -

Wer waren die Menschen auf dem Bahnhofsvorplatz in der Silvesternacht?

Wer bildete den Mob, aus dem heraus die Sex-Angriffe auf Frauen stattfanden? Das wollte die Öffentlichkeit von Polizeipräsident Wolfgang Albers (60) wissen. Albers behauptete, es gäbe dazu keine Informationen. Man wisse nicht, woher diese Personen kamen.

EXPRESS liegt nun exklusiv der Bericht des Einsatzhundertschaft-Führers vor, dessen Beamte in der Nacht am Kölner Hauptbahnhof, auf den Ringen, der Altstadt und an den Brücken eingesetzt waren.

In dem Papier, das am 2. Januar, also einen Tag vor der Pressekonferenz des Polizeipräsidenten mit Oberbürgermeisterin Henriette Reker verfasst wurde, heißt es:

„Gegen 22.48 Uhr konnten im Bereich Roncalliplatz/Domplatte/Bahnhofsvorplatz mehrere tausend Personen (genaue Verifizierung nicht möglich) mit Migrationshintergrund (vermutlich mit Flüchtlingsbezug) festgestellt werden.

Bedeutet: Man hatte bereits da erste Hinweise darauf, wer die Angereisten waren.

Zwei Seiten weiter werden Einsatzzahlen aufgeführt: 71 Personalienfeststellungen, 10 Platzverweise, 11 Ingewahrsamnahmen, 4 Festnahmen, 32 Strafanzeigen.

Der Einsatzleiter schreibt weiter:

„Bei durchgeführten Personalienfeststellungen konnte sich der überwiegende Teil der Personen lediglich mit dem Registrierungsbeleg als Asylsuchender der BAMF ausweisen, Ausweispapiere lagen in der Regel nicht vor.

Das heißt: Die überprüften Personen waren offenbar Flüchtlinge, deren Nationalität der Polizei frühzeitig bekannt waren.

Warum Albers auf der Pressekonferenz nichts zu den Einsatzzahlen und den festgestellten Personalien sagte, wird er NRW-Innenminister Ralf Jäger in seinem Bericht erklären müssen.

http://www.express.de/koe(...)icht-albers-23343640
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:57:39 #110
6484 ExTec
pi_158903957
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?
pi_158903974
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.
pi_158903979
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
pi_158903989
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.
Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander. Daarbij hebben West-Europeanen een heel andere kijk op wat acceptabel is en wat niet. Zo heb je maar van vrouwen af te blijven. Natuurlijk zijn er wel een aantal mensen die dat niet doen, maar we gaan niet met 1000 man een vang-fuik maken om te gaan aanranden, beroven en verkrachten.
pi_158904006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.
Mee eens! :Y
pi_158904009
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

nouja, er zijn natuurlijk wel basisvoorzieningen, maar het moet niet lonen om puur vanwege economische redenen vanuit Marokko / Tunesië / Algerije / weet ik veel welk land naar NL te komen, je voor te doen als Syrische vluchteling en vervolgens lekker uitkeringen opstrijken terwijl je de aap uithangt in de stationsbuurt...
pi_158904010
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander.
Bron?
pi_158904032
Volgens teletekst was de meerderheid van de verkrachters van Syrische afkomst.

Linkse harten zullen huilen.
pi_158904037
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bron?
Ach gutteguttegut toch! :')
pi_158904055
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach gutteguttegut toch! :')
[ afbeelding ]
Goeie bron.
pi_158904059
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

ja, wat mij betreft gaan ze maar gewoon zwerfvuil rapen voor hun vergoedingen (overigens, NL bijstandstrekkers zouden dit ook mogen doen)... maar doe iets om de economische vluchtelingen tegen te houden...
pi_158904061
quote:

[..]

Dat is niet briljant hoe lang verzorgen de ouders hun kinderen voordat ze ergens recht op hebben?
Die jaren zou ik aanhouden, en die jaren hebben de kinderen toch al meegedaan aan de economie via hun ouders is het niet?
pi_158904084
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie bron.
:* Echt he!
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:01:56 #123
6484 ExTec
pi_158904086
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
Een taal cursus faciliteren lijkt me wel het minste. Maar parasietenmoslims klauwophouders hebben we hier al genoeg, dus ik heb er weinig problemen mee dat import rap leert z'n eigen broek op te houden.

En daarbij doe je natuurlijk tactisch alsof een uitkering krijgen de norm is. Maar dat is het niet. Ik vermoed dat al die (bonafide) vluchtelingen in Libanon geen cent krijgen van (wat door moet gaan voor) de Libanese overheid.
pi_158904087
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

zwerfvuil prikken (toch al een gemeentetaak die vaak amper wordt uitgevoerd) kan elke ongeschoolde pipo...
pi_158904128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef ExTec het volgende:
En daarbij doe je natuurlijk tactisch alsof een uitkering krijgen de norm is. Maar dat is het niet.
Jawel, dat bestaansminimum garanderen we hier iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')