abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:49:10 #251
242879 Onnoman
The On And Only
pi_158900230
gevangeniseiland voor asielmisbruikers
fixed
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_158900231
Wat zou er met mij gebeuren als ik in dat land van herkomst van de daders een vrouw betasten zou, als ik het al zou willen wel te verstaan!
pi_158900249
telegraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:45:09 Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland https://t.co/kuRZjI99iB reageer retweet
pi_158900270
Offenbar Gruppenvergewaltigung

Eine Gruppe junger Männer soll nach SWR-Informationen an Silvester in Weil am Rhein zwei minderjährige Mädchen vergewaltigt haben. Die Staatsanwaltschaft Lörrach hat sich dazu bislang noch nicht geäußert. Die beiden Mädchen, 14 und 15 Jahre alt, sind nach SWR-Informationen mehrfach vergewaltigt worden. Vier Tatverdächtige sitzen in Untersuchungshaft. Es soll sich um junge Männer aus Syrien handeln - im Alter zwischen 16 und 20 Jahren.

http://www.swr.de/landess(...)mpaign=SWR.de%20like
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158900285
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
Mensen dwingen samen te werken en te veranderen werkt al helemaal niet. Dan krijg je dat mensen die niet binnen de eenheidsworst passen zich afzonderen en isoleren. Met als gevolg dat je als samenleving steeds minder zicht krijgt op die groeperingen. Die vervolgens weer extremer worden in hun denkbeelden omdat ze zich repressief bejegend voelen.

No thanks, but thanks.
En hoe is dat slechter dan nu? Maar goed, jij bent er zo één die heel veel commentaar kan geven op oplossingen van anderen (een soort Wilders), maar zelf niets brengt. Of weer komt met zo'n niet werkende dooddoener door naar justitie te wijzen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158900325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En hoe is dat slechter dan nu?
Nu zie je geleidelijke veranderingen, die ga je dan niet meer zien. Of nu ja, veranderingen wel, maar dan de andere kant op. Lijkt me niet dat je dat wenselijk vindt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:53:17 #257
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158900337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef john2406 het volgende:
Wat zou er met mij gebeuren als ik in dat land van herkomst van de daders een vrouw betasten zou, als ik het al zou willen wel te verstaan!
Dan komt de familie van de betreffende vrouw je opzoeken en aftuigen. Mits de vrouw je kan identificeren.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158900341
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
Nu zie je geleidelijke veranderingen, die ga je dan niet meer zien. Of nu ja, veranderingen wel, maar dan de andere kant op. Lijkt me niet dat je dat wenselijk vindt.
Ongefundeerde speculatie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158900343
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De criminelen in Keulen wel.

Wel weer grappig dat nu opeens heel erg de nadruk op het woord criminelen wordt gelegd. En georganiseerde misdaad. Als bliksemafleider voor de werkelijkheid.

De werkelijkheid:

Honderden moslimmannen komen bijeen om rotzooi te trappen, wetende dat ze vrijwel niet te pakken zijn. Gevoed door haat tegen het westen en met een diepe minachting voor vrouwen, zijn ze daar als beesten tekeer gegaan. Dit is nieuw in Europa, niet in de islamitische wereld, zie Egypte.

We hebben hier te maken met een ideologie en cultuur waarin de haat tegen het westen een van de zuilen is. Criminaliteit tegen de ongelovigen wordt goedgepraat. Zelfsegregatie om de invloed van de ongelovige overheid te bedwingen. Dubieuze geldstromen om de overwinning van de islam op de ongelovige christenhonden te vieren middels grote minaretten.

Dit is geen op zichzelf staand incident. Alleen iemand die oogkleppen op heeft, denkt nog dat dit serieus het geval is. Het is een soep door langzaam gaar kookt, het suddert en suddert. Tot het moment dat de boel compleet uit de hand zal lopen. Dat moment komt met de dag dichterbij.
In Nederland zijn ook al meerdere keren grote feesten volledig uit de hand gelopen, project X en hoek van Holland als voorbeelden. Of dit vooraf al is bedacht moet nog maar blijken, het OM gaf aan dat er georganiseerd is gewerkt, dat volgt uit het samenwerken in groepjes. Maar of het vooraf is gepland lijkt mij nog erg onduidelijk men heeft nog niet eens verdachten aangehouden.
pi_158900371
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dan komt de familie van de betreffende vrouw je opzoeken en aftuigen. Mits de vrouw je kan identificeren.
En als blijkt dat ik een man in zijn kruis zo pakken?
Dat zie je ja niet of het nou een man of een vrouw is in zo een kleed toch?
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:55:39 #261
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158900402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als blijkt dat ik een man in zijn kruis zo pakken?
Dat zie je ja niet of het nou een man of een vrouw is in zo een kleed toch?
Doorgaans zie je dat wel, John.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158900450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Houtenbeen het volgende:
telegraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:45:09 Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland https://t.co/kuRZjI99iB reageer retweet
Staat waarschijnlijk los van dit topic.

quote:
De twee slachtoffers en de aangeklaagden zouden bekenden van elkaar zijn.
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:58:41 #263
242879 Onnoman
The On And Only
pi_158900463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:50 schreef StaceySinger het volgende:
Offenbar Gruppenvergewaltigung

Eine Gruppe junger Männer soll nach SWR-Informationen an Silvester in Weil am Rhein zwei minderjährige Mädchen vergewaltigt haben. Die Staatsanwaltschaft Lörrach hat sich dazu bislang noch nicht geäußert. Die beiden Mädchen, 14 und 15 Jahre alt, sind nach SWR-Informationen mehrfach vergewaltigt worden. Vier Tatverdächtige sitzen in Untersuchungshaft. Es soll sich um junge Männer aus Syrien handeln - im Alter zwischen 16 und 20 Jahren.

http://www.swr.de/landess(...)mpaign=SWR.de%20like
wat een holbewoners zeg..
je vergrijpen aan minderjarigen.. gewoon oppakken voor pedofilie, aanranding, verkrachting en misbruik van asielaanvraag..
linea recta met het eerste de beste vliegtuig terug naar Syrie.. om brandstof te besparen gewoon uit het vliegtuig gooien met een parachute van wcpapier
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:59:45 #264
242879 Onnoman
The On And Only
pi_158900488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

In Nederland zijn ook al meerdere keren grote feesten volledig uit de hand gelopen, project X en hoek van Holland als voorbeelden. Of dit vooraf al is bedacht moet nog maar blijken, het OM gaf aan dat er georganiseerd is gewerkt, dat volgt uit het samenwerken in groepjes. Maar of het vooraf is gepland lijkt mij nog erg onduidelijk men heeft nog niet eens verdachten aangehouden.
waarom zijn er altijd kneuzen zoals jij die het ene met het andere vergelijken waarin het specifiek om de autochtoon gaat..
kneuzengedrag
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_158900553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

waarom zijn er altijd kneuzen zoals jij die het ene met het andere vergelijken waarin het specifiek om de autochtoon gaat..
kneuzengedrag
Omdat de situaties volgens mij behoorlijk op elkaar lijken. Straal bezopen jongeren, opgelaten stemming, rellen met vuurwerk en tegen de politie, norm vervaging en ja dan escaleert er geregeld een 'feest'. Waarom is het zo erg om dat te vinden?
http://www.volkskrant.nl/(...)den-vallen~a4220317/
pi_158900557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ongefundeerde speculatie.
Nee, repressie van bevolkingsgroepen leidt niet tot meer integratie ofzo.
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:03:58 #267
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_158900581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom jij telkens alles goed praat en met argumenten komt als; ja maar, Nederlandse mannen ..... ja maar, laagopgeleide ....... ja maar, criminelen ......
Feit blijft dat mensen met een allochtone, islamitische achtergrond verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van de criminaliteit in delen van Europa.
Dat zijn vaak mensen met een cultuur waarin de islam een grote rol speelt en normen en waarden door de jaren heen gevormd zijn op basis van hun geloof.

Neem als voorbeeld de Marokkaanse jeugd, geen actieve moslims over het algemeen, maar zij hebben wel dezelfde afkeer van de westerse maatschappij en haar normen en waarden, die de ''wel'' actieve moslims ook hebben.
pi_158900673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Eén van de verdachten woont in Nederland.

[..]

Hebben die lui dit opgezet op social media of zo, of is het gewoon toeval dat ze van heinde en verre kwamen om daar hun sexuele frustraties te botvieren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:09:56 #269
242879 Onnoman
The On And Only
pi_158900770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat de situaties volgens mij behoorlijk op elkaar lijken. Straal bezopen jongeren, opgelaten stemming, rellen met vuurwerk en tegen de politie, norm vervaging en ja dan escaleert er geregeld een 'feest'. Waarom is het zo erg om dat te vinden?
gaat om contrast en cijfers.. niet om 1 met 10 te vergelijken omdat er tovallig ook een cijfer 1 inzit
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:12:40 #270
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158900850
Dat die criminele daden niet 1 op 1 in de Koran staan bewijst niet direct dat het geen probleem is waarvan de bron bij de islamitische cultuur ligt.

De algemeen bekende man/vrouw segregatie is opgelegd door de religie en is zo in de loop der eeuwen de culturele omgangsvormen gaan bepalen.
Het verbod op bloot, op religiekritiek op uittreden uit de religie. Het zijn dingen die integraal onderdeel zijn geworden van de cultuur zoals wij hier ook talloze gewoontes en normen hebben die uitvloeisel zijn van de kerkelijke macht.

Wij doen vervolgens alles wat hun heilige boek verbied, dat wordt allicht niet met dat boek goedgepraat maar vanuit een "in Syrië (of elk ander land) doen wij dit anders, dat hoort zo"

Het is je reinste clash of civilizations. De feitelijke daad mag misschien binnen de gemeenschap afgekeurd worden, toch kun je de afkeer van het westen in hun beleving niet loszien van het gedrag.

Bekijk het als hooligans die het doodnormaal vinden om het stadion van een rivaal kort en klein te meppen, men ziet gewoonweg de fout niet. En daar is nog wel wat bewust te maken, hier vraag je mensen om hun complete culturele achtergrond door te snijden.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158900879
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?
Aangezien omstanders al in het begin van de avond melding maakten van een grimmige sfeer en een toeloop van grote groepen mannen, vind ik het vreemd dat er nog geen koppen zijn gerold bij deze falende instantie ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158900991
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Waar komt die onzin toch vandaan? Dat je als randstedeling geen zak van carnaval snapt is natuurlijk begrijpelijk, maar verkondig dan niet zulke onzin. Volgens mij bleek uit een onderzoek vorig jaar of twee jaar geleden zelfs dat carnaval op dat vlak behoorlijk braaf is.
Ik verkondig helemaal geen onzin, maar ik vroeg mij af of deze ophef net zo goed zou ontstaan als het nou ging om individuele blanken. Aanranding is toch geen verkrachting, dus als er ruim 100 aangiftes binnen komt van aanranding, wat zijn dan zoals de aangiftes dan? Hij legde een hand op mijn bil of hij raakte mijn borsten aan? Bij blanken tijdens het oud jaarsfeest "niks aan de hand zeg maar een beetje ondeugd " maar nu het buitenlanders betreft is het hek van de dam.
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:17:52 #273
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_158901002
quote:

[..]

Ja een fuik mannen die vrouwen erin trekken en daarna massaal aanranden. Wanneer is dat eerder gebeurd?

Dat er nog steeds mensen zo dom kunnen zijn zeg. Lekker blijven wegkijken en weg bagatelliseren, wat zij doen is niet erg want dat is ooit door een autochtone pauper lichtelijk voorgedaan alleen dan finaal anders. Door jullie gaan we straks allemaal ten onder.
pi_158901030
quote:

[..]

Er is wel degelijk een verschil tussen mijn eigen zoon die zich misdraagt in mijn huis of iemand die ik heb binnengelaten omdat hij geholpen wil worden. Wil je hulp dan gedraag je je en anders is daar het gat van de deur. Mijn eigen zoon krijgt uiteraard zijn gepaste straf.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158901046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik verkondig helemaal geen onzin, maar ik vroeg mij af of deze ophef net zo goed zou ontstaan als het nou ging om individuele blanken. Aanranding is toch geen verkrachting, dus als er ruim 100 aangiftes binnen komt van aanranding, wat zijn dan zoals de aangiftes dan? Hij legde een hand op mijn bil of hij raakte mijn borsten aan? Bij blanken tijdens het oud jaarsfeest "niks aan de hand zeg maar een beetje ondeugd " maar nu het buitenlanders betreft is het hek van de dam.
Goedprater gespot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')