abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158893001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
Waar komt die onzin toch vandaan? Dat je als randstedeling geen zak van carnaval snapt is natuurlijk begrijpelijk, maar verkondig dan niet zulke onzin. Volgens mij bleek uit een onderzoek vorig jaar of twee jaar geleden zelfs dat carnaval op dat vlak behoorlijk braaf is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:44:47 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158893026
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu begrijpen steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.
De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
The End Times are wild
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 08:46:05 #178
13368 NiGeLaToR
pi_158893033
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alles om de inhoudelijke discussie te vermijden.
Spijker op kop. Het is een onbespreekbaar onderwerp.

Helaas is er dan weer veel ellende voor nodig om tot inkeer te komen dat alle goede bedoelingen ten spijt sommige dingen gewoon anders uitpakken dan dat je had gehoopt.

Is dat dan nog steeds het westerse schuldgevoel wat ons parten speelt? Zo van - wij moeten de wereld wel helpen, want wij zijn nu eenmaal het vrije westen?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
Zelfde als de constatering dat pakweg 80% ofzo van de vluchtelingen jonge mannen zijn, terwijl iedereen weet dat als je maar genoeg jonge mannen bij elkaar zet er problemen ontstaan ongeacht afkomst. Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.
pi_158893073
quote:

[..]

Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.

Het zijn allemaal verschillende zaken die door een opendeur anti-ons pro-iedereenuitarabische culturen' beleid binnengehaald worden en loeihard clashen met onze identiteit, het is dus echt een anti-ons mentaliteit. Types die dit propageren, zowel in de politiek als de media zijn er hierin bewezen opuit om ons land te ontmantelen en klaar te maken voor een superstaat met maximale verdeling en maximale controle. Dat klinkte 15 jaar geleden nog als een gestoorde conspiracy theorie, nu is het toch echt werkelijkheid.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158893079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.
Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:52:52 #181
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893099

Schone cartoon uit De Standaard (Belgische krant) van vandaag.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158893118
quote:
‘De waarheid doet pijn: de politie heeft die nacht in Keulen 15 asielzoekers gearresteerd’

'De politietop liegt, ze houden de bewijzen achter slot en grendel'

” Een ervaren politieagent die op oudejaarsavond bij de rellen in Keulen was laat weten dat hij die nacht samen met collega’s vijftien mannen heeft gearresteerd. Volgens hem “waren de mannen zeker weten nog maar een paar dagen in Duitsland”.

“Van de vijftien personen kwamen er veertien uit Syrië en één uit Afghanistan. Dat is de waarheid. Ook al doet die pijn.”

Dit is ook door een andere agent bevestigd.

De vijftien mannen hadden “verblijfscertificaten voor de asielprocedure” bij zich. De lijsten waarop de namen en identiteiten van deze mannen staan “liggen nu achter slot en grendel”.

Oftewel: de bewering van politiebaas Wolfgang Albers dat de politie niet weet waar de duizend relschoppers vandaan kwamen kan niet waar zijn.

“We hebben die nacht ook met begeleiders van de Arabische vluchtelingen gesproken. Zelfs de ambulancemedewerkers en trauma-artsen kunnen bevestigen dat het voor een gedeelte om asielzoekers gaat”, aldus de politieman. “

Ja, we zetten het allemaal maar even tussen haakjes, want deze quotes komen uit de Duitse tabloid Express en dat is volgens sommigen een ‘rechts rioolblad’. Maar toen het nieuws over Keulen voor het eerst naar buiten kwam stond het ook allemaal in Express (dat ‘rechtse rioolblad’), dus om het nou helemaal te negeren en weer 92 uur te wachten totdat de ‘kwaliteitsmedia’ het op durven schrijven is ook zo wat.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-waren-asielzoekers/
http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166
pi_158893120
quote:

[..]

beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:57:23 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_158893135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Dat is heel normaal tussen religies. 50 jaar geleden vonden de katholieken de protestanten heidenen en andersom. En kijk hoe het er vorige eeuw in Noord-Ierland aan toe ging.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 08:57:45 #185
13368 NiGeLaToR
pi_158893138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:50 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.
Ja, uiteraard - het woord is alleen beladen geraakt. Bij de meeste toiletten wordt ook onderscheid gemaakt tussen man en vrouw en dat vinden we prima.

Punt is dat er nu veel dingen gebeuren die we niet prima vinden maar er al veel te lang met de mantel der liefde wordt ontkent dat die dingen gebeuren. Vond de analyse dat vooral de onderklasse van de samenleving er last van heeft aardig, omdat kansarme asielzoekers (en/of 3e generatie) nu eenmaal niet in het groene hart of Laren ofzo komen hangen. Politici kunnen ook zeggen dat ze er geen last van hebben omdat ze het simpelweg niet zien.
pi_158893140
quote:
Oftewel smoking gun dat er bewust oplichterij plaatsvind om een schijnwerkelijkheid in stand te houden dat de immigranten massaal raketgeleerden zijn, vrouwen, kinderen. Terwijl dat maar een procentje of 10 a 15 bedraagt.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:58:10 #187
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158893142
quote:
Maandag: "Het waren absoluut geen vluchtelingen"

Dinsdag:"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

Woensdag: "Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

:')
pi_158893143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".

Over te makkelijk gesproken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158893147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:49 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.

Het zijn allemaal verschillende zaken die door een opendeur anti-ons pro-iedereenuitarabische culturen' beleid binnengehaald worden en loeihard clashen met onze identiteit, het is dus echt een anti-ons mentaliteit. Types die dit propageren, zowel in de politiek als de media zijn er hierin bewezen opuit om ons land te ontmantelen en klaar te maken voor een superstaat met maximale verdeling en maximale controle. Dat klinkte 15 jaar geleden nog als een gestoorde conspiracy theorie, nu is het toch echt werkelijkheid.
Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':
quote:
1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158893153
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"Het waren absoluut geen vluchtelingen"

"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

Alle 3 waar.
-
pi_158893154
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"Het waren absoluut geen vluchtelingen"

"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

Echt hè. Hoe lang gaan ze dit nog volhouden ?
pi_158893161
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.

Of het is allemaal niet zo erg met het '1984' scenario (onwaarschijnlijk) of men geeft dit gewoon geen prioriteit (lijkt me waarschijnlijker)
Het is Duitsland he, niet Engeland, dat is een ander niveau van beschaving. Niet alleen hechten Duitsers nog aan privacy en zijn ze traditioneel bang voor ongebreidelde staatsmacht, het is ook een ordelijk land. Duitsers staan gewoon in een grote stad met tienduizenden tegelijk op straat bier te hijsen, en er is niemand die met glazen gaat gooien, ruzie zoekt en je schoenen onderkotst. Camera's zijn niet nodig om de bevolking te weerhouden van een orgie van geweld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158893164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.
-
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 09:00:36 #194
13368 NiGeLaToR
pi_158893173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Wat je wel kunt doen is dat soort niet-inhoudelijk geroeptoeter laten voor wat het is. Niet-inhoudelijk geroeptoeter. Das andersom ook geen reden om niet inhoudelijk te debatteren lijkt me.
pi_158893185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 09:04:57 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:02:23 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".

Over te makkelijk gesproken.
Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.

Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158893194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.
En alles is opzich waar daar hele naties gekaapt zijn door belangen, maar ziet men vaak niet dat de volkeren der naties los staan daarvan. Mits ze in consent zijn, maar dat is nooit unilateraal.
-
pi_158893207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:59 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.
Die progressie is er dan ook niet. De weg-met-ons mentaliteit van deze 'denkers' lijdt dan ook tot regressie en anarchie. En dat begint dan ook steeds zichtbaarder te worden....hopelijk ook voor deze verlichte geesten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158893216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.

Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.

Zonde om daar de discussie over te laten gaan imo.
pi_158893220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je moet een beestje bij de naam noemen anders loop je door zelfcencuur voorbij aan toedracht.
Een gelukszoeker is geen asielzoeker, en beiden bestaan. Half apen bestaan ook getuigt weer de gebeurtenis in keulen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')