abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158892564
Als dit in Nederland zou gebeuren zou ik dit trouwens eerder uit de derde generatie Marokkanen hoek verwachten dan uit die van asielzoekers. Dat zijn stuk voor stuk hondsbrutale apen met een diepgewortelde haat voor Nederland (ers).

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 06:47:11 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 06:51:59 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_158892575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.

Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_158892576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.

Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek :')
mooi, afkeer van vreemdelingen is per definitie extreem rechts O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_158892608
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
pi_158892619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.

Dat is dan je eigen tekortkoming.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158892628
quote:

[..]

Inderdaad mooi stukje framing weer. De afkeer tegen gelukzoekers staat gelijk aan de afkeer tegen vreemdelingen :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 07:27:30 ]
pi_158892650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
dan kan jij je niks voorstellen van carnaval hoor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_158892657
Massa-aanranding én beroving.

Het schijnen misdadigersgroepen uit Noord-Afrika te zijn die zich voordoen als vluchteling. Doordat de asielprocedure zo lang duurt, worden ze maar niet uitgezet.

De mannen die verantwoordelijk zijn voor de berovingen en aanrandingen tijdens de jaarwisseling op het stationsplein van Keulen zijn migranten die recent naar Duitsland zijn gekomen en zich voordoen als vluchteling, maar in werkelijkheid misdaden plegen.

http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
pi_158892658
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158892667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
Toch wel. Men heeft een mooie vluchtelingenprocedure op touw gezet, prachtige regels maar aan misbruik dacht men niet. Zie je toch ook bij de wettenmakers in Nederland?
pi_158892683
quote:
Welnee die EU bestuurders zijn gewoon een grote kneuzenkermis die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
  donderdag 7 januari 2016 @ 07:41:21 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158892684
quote:
De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.

Of het is allemaal niet zo erg met het '1984' scenario (onwaarschijnlijk) of men geeft dit gewoon geen prioriteit (lijkt me waarschijnlijker)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_158892775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.

[ afbeelding ]
Wat een ongegeneerde actie... dat laat wel weer zien dat die hoer van babylon als doel heeft duitsland volledig te laten sterven ter behoeve van de policor superstaat europa.

n.b. Ik ben veel in discussie met een vriend van mij uit irak. Hij is shiiet en niet echt religieus maar heeft wel veel kennis en goedwil. Ken hem al vrij lang. Zo kan ik dus ook meer kennis van zaken krijgen wat de werkelijke betrekkingen en daarmee toedracht van situaties zijn in die contreien, ideologisch en historisch, cultureel, waar de tegenstellingen van interpetaties e.d. liggen in het conflict tussen soennieten en shiieten.

Ik stelde hem de vraag voor onder wat voor factie wij dit soort uitwassen (topic onderwerp) moeten zien, en welke interpetatie van de islam waarvan je vaak teksten terugvind op NL fora als argument hoe de hele islam ons zou bedriegen in vijandschap hier toepasbaar zou zijn.

We zijn het er uiteindelijk over eens dat dit de groep is waar de syriërs juist voor vluchten, deze types zijn dus wel degelijk binnengehaald door het open grenzen, geen paspoort beleid dat georchestreerd is. De zogenaamde 'rogue factie' binnen de islam welk hun eigen neo fascistische interpetatie hebben, zowel van 'de strijd' als de wereld om hun heen.

Het blijft natuurlijk frappant dat er al een islamitische staat bestond genaamd saudi arabië en het overnemen van syrië door oud saddam legercommandanten/isis top op geopolitiek niveau erop begint te lijken dat dit niets meer dan een uitbreiding is van saudi arabië en haar steun en toeverlaat aan soennieten, uit marmer gehakt door huurlingen en wilde honden.

Dit alles betekend dus dat duitslands verrader merkel willens en wetens een anti europese tendens heeft gesteund en nogsteeds steunt. Hoelang nog tot de oogkleppen afgaan, men de tv uitlaat wat de nepnieuws propaganda betreft en haar aantijgingen van "extreem rechts" en "domestic terrorism". Hebben wij als volkeren deze nep leiders nodig? Moeten wij naar hun blijven opkijken alsof hun de oplossing gaan brengen terwijl ze zelf het probleem zijn?

[ Bericht 56% gewijzigd door Peachbird op 07-01-2016 08:19:25 ]
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158892858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.
There are only 151 Pokémon.
pi_158892885
Uiteindelijk komt het neer op dat soennitische oliearchen de beste handelspartners zijn omdat ze bakken olie naar ons toe werpen voor minimale beloning. Zo zou een intelligente buisiness partner niet met zijn handel omgaan, vandaar wss steun aan de corporatie "saudi arabie".
-
pi_158892889
quote:

[..]

Grappig, je word altijd als extreemrechts weggezet. Ik heb geen problemen met Chinezen, Duitsers, Brazilianen, Indonesiërs, Vietnamezen, Fransen, Polen, Roemenen, Russen en ga zo maar door. Maar ik heb problemen met bijvoorbeeld 1e tot 4e generatie Marokkanen die problemen veroorzaken, ik heb geen problemen met de Marokkanen of anderen die geen problemen veroorzaken. Ik heb problemen met mensen die de Islam misbruiken om er zelf beter van te worden, criminaliteit bedrijven zoals nu de aanrandingen of de aanslagen. En dan word je weggezet als racist omdat je inziet dat niet alle culturen mixen met elkaar, dan ben je een racist.

Vaak heb ik de discussie of de multiculturele samenleving is mislukt, ik gaf vaak toe dat dit zo is. Maar bij nader inzien is dit niet zo, wij leven hier samen met veel verschillende culturen, al deze culturen leveren geen problemen op, er is maar één cultuur die een probleem oplevert, en dat is wederom de islamitische cultuur. Ik heb vaak verhitte discussies met een oud collega als het weer om de Marokkanen problematiek gaat, hij blijft volhouden dat het niets met de Islam te maken heeft, maar blijkbaar zien ze niet in dat bij alle problemen de Islam de rode draad is, als Marokkaanse jongeren baldadig zijn, overvallen plegen heeft dat natuurlijk niet direct iets te maken met de islam, maar wel vanuit de islamitische opvoeding waarin ze niet geleerd hebben westerse normen/waarden te respecteren, of vanuit het islamitisch gezin waarin de moeder totaal geen controle heeft over haar zoon.

En toch word je steeds bestempeld als racist :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 07-01-2016 08:35:01 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:29:58 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158892920
quote:
Alles om de inhoudelijke discussie te vermijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158892957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Discussie hierin is nogal lastig, europa is willens en wetens door policor en corporaties overspoeld met culturen die ver van de onze staan, wij willen onze identiteit niet enkel behouden maar ook terug naar de romantische landsgrenzen, het werk voor onze eigen regio. In ere van onze voorouders die dezen opbouwden. Multicultuur ondermijnd dat, hoelang bijv is nederland niet bezig geweest met enkel andere culturen het gemakkelijk en prettig maken, en nog zag je afzet en criminaliteit ontstaan omdat die culturen met onze botsen en we gewoonweg niet kunnen samenwerken. Daar heb je diplomaten voor, geen volkeren. Volkeren willen maar één ding; hun leven structureel vormgeven. En structuren van andere culturen zijn niet compatibel en hoe graag gutmenschen het ook willen zullen ze dat nooit zijn tenzij ze allemaal als kale robotten willen rondlopen met een streepjescode op hun schedel. Dan zijn we allemaal eindelijk gelijk onder de babylonische superstaat, en "veilig" omdat we niks meer te verliezen hebben.

Dat is nogal een pil. Daar heb je ook nog inderdaad de minder intelligenten bij die niet verder komen dan primale wildemans geluiden als "MOSLIMP!!! SE SIJN ANTI FROUW" en dan los gaan na 2 kratjes en een nachtje doorhalen met ajax fc groningen op de bank.

Maar zelfs voor de intellectuelen en vrijdenkers onder ons kom je er niet onder uit dat hier een probleem gecreeerd is dat zijn weerga niet kent, juist door die landgrenzen te vernietigen is het meest belangrijke in ons bestaan ten grabbel gegooid.
-
pi_158892963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik had een buitenlandse vriendin, veel vrienden van verschillende landen (leren kennen via taalcursus vriendin) en nog kreeg ik bedreigingen dat ik een racist was via facebook na één van de zoveelste discussies ;') die van mij woonde 3 maanden in Nederland en sprak overal gewoon Nederlands. Niet perfect natuurlijk, maar ze paste zich aan, probeerde het en de mensen vonden het fantastisch omdat er mensen waren die 30 jaar hier woonden en bijna geen woord Nederlands spraken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:37:19 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158892968
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.
In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
The End Times are wild
pi_158892982
Is de burgemeester van Keulen trouwens niet dezelfde persoon als die in oktober een moordaanslag van een neonazi heeft overleefd?
pi_158892990
Dit is een oorlog tegen alle identiteiten van europa, dat is wel duidelijk. En deze oorlog is opgezet door onze zelfbenoemde ondemocratische nep leiders. Dat is ook duidelijk en zo goed als bewezen, de vraag let; hoe gaan wij hier mee om? Blijven we de tv aanzetten om te kijken of ze eindelijk met oplossingen komen of verwerkelijken wij dat we zelf leiders zijn van onze regio? De illusie dat die "leiders" intelligenter zijn dan het hele volk of ze vertegenwoordiger moet stoppen. Ze zijn niet meer dan corporate posterboys. En dan het soort dat zich bedient van oplichterij gelijk aan de strontvliegen van astrotv.
-
pi_158892992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:39 schreef J.B. het volgende:
Is de burgemeester van Keulen trouwens niet dezelfde persoon als die in oktober een moordaanslag van een neonazi heeft overleefd?
Dat klopt
pi_158892998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Die haat bemerk ik zelfs bij de "normale" moslim. Zoals enkele vrienden van mij, alles mbt. IS word onderuit gehaald, of alle islamitische problemen etc, en daar mag je anderen niet voor aankijken. Maar ow wee als er iets mbt. Israël gebeurd, dan hebben ze een plank voor hun hoofd. Alles is de schuld van Israël en de Joden, en het westen volgt Israël teveel. Het is zo zwart/wit dat indien een Palestijn 10 Joden doodschiet en deze Palestijn neergeschoten word, er veel kritiek is en haat gespuugd word. En dit komt van de normale islamiet, de mannen die gewoon kinderen hebben en werken, de haat straalt dan van de discussie af.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:41:29 #175
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158893000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu zien steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')