abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158892102
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist! :Y Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!! :r
Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158892104
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

Wat moet men doen dan? Er zijn verdachten en die zijn opgepakt.
Stonden na een uur alweer op straat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158892117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stonden na een uur alweer op straat.
Dus was er niet genoeg bewijs.
pi_158892121
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
Je zinsbouw had duidelijker gekund.
pi_158892127
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
pi_158892128
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Politie doet weinig aan geweld ook bij relatieproblemen dat is ook bekend.

Meestal wordt een vrouw vermoord gevonden omdat haar man de handen niet thuis kon houden, want de politie is ook niet op tijd natuurlijk als ze zou bellen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892131
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zinsbouw had duidelijker gekund.
Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
pi_158892142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef Impressme het volgende:

[..]

Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
pi_158892144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
De wegkijkers nemen daar geen genoegen mee. Alleen als hun favoriete propaganda-kanalen het bevestigen willen ze het geloven.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:59:43 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
pi_158892152
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:58 schreef ToT het volgende:

[..]

De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
Eh, jawel
pi_158892156
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, jawel
"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
pi_158892163
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
Ze maken zich liever druk over de Poolse media ipv de propaganda die hier en in Duitsland verspreid wordt.
pi_158892172
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:04 schreef ToT het volgende:

[..]

"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
Gewoon flink foto's maken van die smoelen, die dit flikken en dan maar vragen of er mensen bereid zijn, om tot actie over te gaan, als de regering het niet doet...
pi_158892203
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:19:55 Sexuelle Übergriffe: SPD gegen schnellere Abschiebung von Straftätern https://t.co/uUvhC7N24O https://t.co/nUYC8pjjCp reageer retweet
pi_158892263
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:31:41 Wegen Übergriffen: Erste Touristen sagen Reisen nach Köln ab https://t.co/E4wyavT7Hz https://t.co/68JQe9Hxs3 reageer retweet
pi_158892410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dus was er niet genoeg bewijs.
Daarom moeten we weer strengere sociale controle op staat hebben. Verzamel autochtone mannen en sla die verkrachters gewoon halfdood. Achteraf gewoon je mond houden, dan sta je bij gebrek aan bewijs weer op straat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158892429
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
  donderdag 7 januari 2016 @ 04:22:39 #140
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Herinnert u zich deze nog? :r

Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.

[ afbeelding ]
http://www.parool.nl/paro(...)en-ook-de-tijd.dhtml
Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:10:11 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158892472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_158892479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ok, want?
Dan kan de opruiming beginnen. Wederopbouwing van het ooit zo mooie Nederland. :)
pi_158892480
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:28:00 #144
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892486
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:47:20 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:18 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:53:03 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:28 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Je zal maar met die barbaren opgehokt zitten in zo'n centrum. Als die vrouwelijke asielzoekers niks durven te zeggen (wat ik me voor kan stellen, gezien de cultuur) vraag ik me af wat daar allemaal ongestraft gebeurt, de geruchten over wantoestanden door terreur van mede-vluchtelingen zijn er al langere tijd.
pi_158892505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:56:14 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
pi_158892508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
  donderdag 7 januari 2016 @ 06:18:47 #150
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
Dat zeg ik, zie ook eerder in het topic. Als het georganiseerd was, heeft het kunnen lekken, dan kon er dus gewaarschuwd worden voor een terroristische aanslag/aanval, zoals in München inderdaad is gebeurd.
pi_158892564
Als dit in Nederland zou gebeuren zou ik dit trouwens eerder uit de derde generatie Marokkanen hoek verwachten dan uit die van asielzoekers. Dat zijn stuk voor stuk hondsbrutale apen met een diepgewortelde haat voor Nederland (ers).

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 06:47:11 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 06:51:59 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_158892575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.

Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_158892576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.

Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek :')
mooi, afkeer van vreemdelingen is per definitie extreem rechts O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_158892608
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
pi_158892619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.

Dat is dan je eigen tekortkoming.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158892628
quote:

[..]

Inderdaad mooi stukje framing weer. De afkeer tegen gelukzoekers staat gelijk aan de afkeer tegen vreemdelingen :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 07:27:30 ]
pi_158892650
quote:
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
dan kan jij je niks voorstellen van carnaval hoor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_158892657
Massa-aanranding én beroving.

Het schijnen misdadigersgroepen uit Noord-Afrika te zijn die zich voordoen als vluchteling. Doordat de asielprocedure zo lang duurt, worden ze maar niet uitgezet.

De mannen die verantwoordelijk zijn voor de berovingen en aanrandingen tijdens de jaarwisseling op het stationsplein van Keulen zijn migranten die recent naar Duitsland zijn gekomen en zich voordoen als vluchteling, maar in werkelijkheid misdaden plegen.

http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
pi_158892658
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158892667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
Toch wel. Men heeft een mooie vluchtelingenprocedure op touw gezet, prachtige regels maar aan misbruik dacht men niet. Zie je toch ook bij de wettenmakers in Nederland?
pi_158892683
quote:
Welnee die EU bestuurders zijn gewoon een grote kneuzenkermis die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
  donderdag 7 januari 2016 @ 07:41:21 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158892684
quote:
De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.

Of het is allemaal niet zo erg met het '1984' scenario (onwaarschijnlijk) of men geeft dit gewoon geen prioriteit (lijkt me waarschijnlijker)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_158892775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.

[ afbeelding ]
Wat een ongegeneerde actie... dat laat wel weer zien dat die hoer van babylon als doel heeft duitsland volledig te laten sterven ter behoeve van de policor superstaat europa.

n.b. Ik ben veel in discussie met een vriend van mij uit irak. Hij is shiiet en niet echt religieus maar heeft wel veel kennis en goedwil. Ken hem al vrij lang. Zo kan ik dus ook meer kennis van zaken krijgen wat de werkelijke betrekkingen en daarmee toedracht van situaties zijn in die contreien, ideologisch en historisch, cultureel, waar de tegenstellingen van interpetaties e.d. liggen in het conflict tussen soennieten en shiieten.

Ik stelde hem de vraag voor onder wat voor factie wij dit soort uitwassen (topic onderwerp) moeten zien, en welke interpetatie van de islam waarvan je vaak teksten terugvind op NL fora als argument hoe de hele islam ons zou bedriegen in vijandschap hier toepasbaar zou zijn.

We zijn het er uiteindelijk over eens dat dit de groep is waar de syriërs juist voor vluchten, deze types zijn dus wel degelijk binnengehaald door het open grenzen, geen paspoort beleid dat georchestreerd is. De zogenaamde 'rogue factie' binnen de islam welk hun eigen neo fascistische interpetatie hebben, zowel van 'de strijd' als de wereld om hun heen.

Het blijft natuurlijk frappant dat er al een islamitische staat bestond genaamd saudi arabië en het overnemen van syrië door oud saddam legercommandanten/isis top op geopolitiek niveau erop begint te lijken dat dit niets meer dan een uitbreiding is van saudi arabië en haar steun en toeverlaat aan soennieten, uit marmer gehakt door huurlingen en wilde honden.

Dit alles betekend dus dat duitslands verrader merkel willens en wetens een anti europese tendens heeft gesteund en nogsteeds steunt. Hoelang nog tot de oogkleppen afgaan, men de tv uitlaat wat de nepnieuws propaganda betreft en haar aantijgingen van "extreem rechts" en "domestic terrorism". Hebben wij als volkeren deze nep leiders nodig? Moeten wij naar hun blijven opkijken alsof hun de oplossing gaan brengen terwijl ze zelf het probleem zijn?

[ Bericht 56% gewijzigd door Peachbird op 07-01-2016 08:19:25 ]
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158892858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.
There are only 151 Pokémon.
pi_158892885
Uiteindelijk komt het neer op dat soennitische oliearchen de beste handelspartners zijn omdat ze bakken olie naar ons toe werpen voor minimale beloning. Zo zou een intelligente buisiness partner niet met zijn handel omgaan, vandaar wss steun aan de corporatie "saudi arabie".
-
pi_158892889
quote:

[..]

Grappig, je word altijd als extreemrechts weggezet. Ik heb geen problemen met Chinezen, Duitsers, Brazilianen, Indonesiërs, Vietnamezen, Fransen, Polen, Roemenen, Russen en ga zo maar door. Maar ik heb problemen met bijvoorbeeld 1e tot 4e generatie Marokkanen die problemen veroorzaken, ik heb geen problemen met de Marokkanen of anderen die geen problemen veroorzaken. Ik heb problemen met mensen die de Islam misbruiken om er zelf beter van te worden, criminaliteit bedrijven zoals nu de aanrandingen of de aanslagen. En dan word je weggezet als racist omdat je inziet dat niet alle culturen mixen met elkaar, dan ben je een racist.

Vaak heb ik de discussie of de multiculturele samenleving is mislukt, ik gaf vaak toe dat dit zo is. Maar bij nader inzien is dit niet zo, wij leven hier samen met veel verschillende culturen, al deze culturen leveren geen problemen op, er is maar één cultuur die een probleem oplevert, en dat is wederom de islamitische cultuur. Ik heb vaak verhitte discussies met een oud collega als het weer om de Marokkanen problematiek gaat, hij blijft volhouden dat het niets met de Islam te maken heeft, maar blijkbaar zien ze niet in dat bij alle problemen de Islam de rode draad is, als Marokkaanse jongeren baldadig zijn, overvallen plegen heeft dat natuurlijk niet direct iets te maken met de islam, maar wel vanuit de islamitische opvoeding waarin ze niet geleerd hebben westerse normen/waarden te respecteren, of vanuit het islamitisch gezin waarin de moeder totaal geen controle heeft over haar zoon.

En toch word je steeds bestempeld als racist :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 07-01-2016 08:35:01 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:29:58 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158892920
quote:
Alles om de inhoudelijke discussie te vermijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158892957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Discussie hierin is nogal lastig, europa is willens en wetens door policor en corporaties overspoeld met culturen die ver van de onze staan, wij willen onze identiteit niet enkel behouden maar ook terug naar de romantische landsgrenzen, het werk voor onze eigen regio. In ere van onze voorouders die dezen opbouwden. Multicultuur ondermijnd dat, hoelang bijv is nederland niet bezig geweest met enkel andere culturen het gemakkelijk en prettig maken, en nog zag je afzet en criminaliteit ontstaan omdat die culturen met onze botsen en we gewoonweg niet kunnen samenwerken. Daar heb je diplomaten voor, geen volkeren. Volkeren willen maar één ding; hun leven structureel vormgeven. En structuren van andere culturen zijn niet compatibel en hoe graag gutmenschen het ook willen zullen ze dat nooit zijn tenzij ze allemaal als kale robotten willen rondlopen met een streepjescode op hun schedel. Dan zijn we allemaal eindelijk gelijk onder de babylonische superstaat, en "veilig" omdat we niks meer te verliezen hebben.

Dat is nogal een pil. Daar heb je ook nog inderdaad de minder intelligenten bij die niet verder komen dan primale wildemans geluiden als "MOSLIMP!!! SE SIJN ANTI FROUW" en dan los gaan na 2 kratjes en een nachtje doorhalen met ajax fc groningen op de bank.

Maar zelfs voor de intellectuelen en vrijdenkers onder ons kom je er niet onder uit dat hier een probleem gecreeerd is dat zijn weerga niet kent, juist door die landgrenzen te vernietigen is het meest belangrijke in ons bestaan ten grabbel gegooid.
-
pi_158892963
quote:

[..]

Ik had een buitenlandse vriendin, veel vrienden van verschillende landen (leren kennen via taalcursus vriendin) en nog kreeg ik bedreigingen dat ik een racist was via facebook na één van de zoveelste discussies ;') die van mij woonde 3 maanden in Nederland en sprak overal gewoon Nederlands. Niet perfect natuurlijk, maar ze paste zich aan, probeerde het en de mensen vonden het fantastisch omdat er mensen waren die 30 jaar hier woonden en bijna geen woord Nederlands spraken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:37:19 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158892968
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.
In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
The End Times are wild
pi_158892982
Is de burgemeester van Keulen trouwens niet dezelfde persoon als die in oktober een moordaanslag van een neonazi heeft overleefd?
pi_158892990
Dit is een oorlog tegen alle identiteiten van europa, dat is wel duidelijk. En deze oorlog is opgezet door onze zelfbenoemde ondemocratische nep leiders. Dat is ook duidelijk en zo goed als bewezen, de vraag let; hoe gaan wij hier mee om? Blijven we de tv aanzetten om te kijken of ze eindelijk met oplossingen komen of verwerkelijken wij dat we zelf leiders zijn van onze regio? De illusie dat die "leiders" intelligenter zijn dan het hele volk of ze vertegenwoordiger moet stoppen. Ze zijn niet meer dan corporate posterboys. En dan het soort dat zich bedient van oplichterij gelijk aan de strontvliegen van astrotv.
-
pi_158892992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:39 schreef J.B. het volgende:
Is de burgemeester van Keulen trouwens niet dezelfde persoon als die in oktober een moordaanslag van een neonazi heeft overleefd?
Dat klopt
pi_158892998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Die haat bemerk ik zelfs bij de "normale" moslim. Zoals enkele vrienden van mij, alles mbt. IS word onderuit gehaald, of alle islamitische problemen etc, en daar mag je anderen niet voor aankijken. Maar ow wee als er iets mbt. Israël gebeurd, dan hebben ze een plank voor hun hoofd. Alles is de schuld van Israël en de Joden, en het westen volgt Israël teveel. Het is zo zwart/wit dat indien een Palestijn 10 Joden doodschiet en deze Palestijn neergeschoten word, er veel kritiek is en haat gespuugd word. En dit komt van de normale islamiet, de mannen die gewoon kinderen hebben en werken, de haat straalt dan van de discussie af.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:41:29 #175
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158893000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu zien steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.
pi_158893001
quote:
Waar komt die onzin toch vandaan? Dat je als randstedeling geen zak van carnaval snapt is natuurlijk begrijpelijk, maar verkondig dan niet zulke onzin. Volgens mij bleek uit een onderzoek vorig jaar of twee jaar geleden zelfs dat carnaval op dat vlak behoorlijk braaf is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:44:47 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158893026
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu begrijpen steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.
De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
The End Times are wild
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 08:46:05 #178
13368 NiGeLaToR
pi_158893033
quote:

[..]

Spijker op kop. Het is een onbespreekbaar onderwerp.

Helaas is er dan weer veel ellende voor nodig om tot inkeer te komen dat alle goede bedoelingen ten spijt sommige dingen gewoon anders uitpakken dan dat je had gehoopt.

Is dat dan nog steeds het westerse schuldgevoel wat ons parten speelt? Zo van - wij moeten de wereld wel helpen, want wij zijn nu eenmaal het vrije westen?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
Zelfde als de constatering dat pakweg 80% ofzo van de vluchtelingen jonge mannen zijn, terwijl iedereen weet dat als je maar genoeg jonge mannen bij elkaar zet er problemen ontstaan ongeacht afkomst. Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.
pi_158893073
quote:

[..]

Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.

Het zijn allemaal verschillende zaken die door een opendeur anti-ons pro-iedereenuitarabische culturen' beleid binnengehaald worden en loeihard clashen met onze identiteit, het is dus echt een anti-ons mentaliteit. Types die dit propageren, zowel in de politiek als de media zijn er hierin bewezen opuit om ons land te ontmantelen en klaar te maken voor een superstaat met maximale verdeling en maximale controle. Dat klinkte 15 jaar geleden nog als een gestoorde conspiracy theorie, nu is het toch echt werkelijkheid.
-
pi_158893079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.
Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:52:52 #181
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893099

Schone cartoon uit De Standaard (Belgische krant) van vandaag.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158893118
quote:
‘De waarheid doet pijn: de politie heeft die nacht in Keulen 15 asielzoekers gearresteerd’

'De politietop liegt, ze houden de bewijzen achter slot en grendel'

” Een ervaren politieagent die op oudejaarsavond bij de rellen in Keulen was laat weten dat hij die nacht samen met collega’s vijftien mannen heeft gearresteerd. Volgens hem “waren de mannen zeker weten nog maar een paar dagen in Duitsland”.

“Van de vijftien personen kwamen er veertien uit Syrië en één uit Afghanistan. Dat is de waarheid. Ook al doet die pijn.”

Dit is ook door een andere agent bevestigd.

De vijftien mannen hadden “verblijfscertificaten voor de asielprocedure” bij zich. De lijsten waarop de namen en identiteiten van deze mannen staan “liggen nu achter slot en grendel”.

Oftewel: de bewering van politiebaas Wolfgang Albers dat de politie niet weet waar de duizend relschoppers vandaan kwamen kan niet waar zijn.

“We hebben die nacht ook met begeleiders van de Arabische vluchtelingen gesproken. Zelfs de ambulancemedewerkers en trauma-artsen kunnen bevestigen dat het voor een gedeelte om asielzoekers gaat”, aldus de politieman. “

Ja, we zetten het allemaal maar even tussen haakjes, want deze quotes komen uit de Duitse tabloid Express en dat is volgens sommigen een ‘rechts rioolblad’. Maar toen het nieuws over Keulen voor het eerst naar buiten kwam stond het ook allemaal in Express (dat ‘rechtse rioolblad’), dus om het nou helemaal te negeren en weer 92 uur te wachten totdat de ‘kwaliteitsmedia’ het op durven schrijven is ook zo wat.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-waren-asielzoekers/
http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166
pi_158893120
quote:

[..]

beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:57:23 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_158893135
quote:

[..]

Dat is heel normaal tussen religies. 50 jaar geleden vonden de katholieken de protestanten heidenen en andersom. En kijk hoe het er vorige eeuw in Noord-Ierland aan toe ging.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 08:57:45 #185
13368 NiGeLaToR
pi_158893138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:50 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.
Ja, uiteraard - het woord is alleen beladen geraakt. Bij de meeste toiletten wordt ook onderscheid gemaakt tussen man en vrouw en dat vinden we prima.

Punt is dat er nu veel dingen gebeuren die we niet prima vinden maar er al veel te lang met de mantel der liefde wordt ontkent dat die dingen gebeuren. Vond de analyse dat vooral de onderklasse van de samenleving er last van heeft aardig, omdat kansarme asielzoekers (en/of 3e generatie) nu eenmaal niet in het groene hart of Laren ofzo komen hangen. Politici kunnen ook zeggen dat ze er geen last van hebben omdat ze het simpelweg niet zien.
pi_158893140
quote:
Oftewel smoking gun dat er bewust oplichterij plaatsvind om een schijnwerkelijkheid in stand te houden dat de immigranten massaal raketgeleerden zijn, vrouwen, kinderen. Terwijl dat maar een procentje of 10 a 15 bedraagt.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:58:10 #187
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158893142
quote:
Maandag: "Het waren absoluut geen vluchtelingen"

Dinsdag:"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

Woensdag: "Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

:')
pi_158893143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".

Over te makkelijk gesproken.
pi_158893147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:49 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.

Het zijn allemaal verschillende zaken die door een opendeur anti-ons pro-iedereenuitarabische culturen' beleid binnengehaald worden en loeihard clashen met onze identiteit, het is dus echt een anti-ons mentaliteit. Types die dit propageren, zowel in de politiek als de media zijn er hierin bewezen opuit om ons land te ontmantelen en klaar te maken voor een superstaat met maximale verdeling en maximale controle. Dat klinkte 15 jaar geleden nog als een gestoorde conspiracy theorie, nu is het toch echt werkelijkheid.
Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':
quote:
1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158893153
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"Het waren absoluut geen vluchtelingen"

"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

Alle 3 waar.
-
pi_158893154
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"Het waren absoluut geen vluchtelingen"

"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"

"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"

Echt hè. Hoe lang gaan ze dit nog volhouden ?
pi_158893161
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.

Of het is allemaal niet zo erg met het '1984' scenario (onwaarschijnlijk) of men geeft dit gewoon geen prioriteit (lijkt me waarschijnlijker)
Het is Duitsland he, niet Engeland, dat is een ander niveau van beschaving. Niet alleen hechten Duitsers nog aan privacy en zijn ze traditioneel bang voor ongebreidelde staatsmacht, het is ook een ordelijk land. Duitsers staan gewoon in een grote stad met tienduizenden tegelijk op straat bier te hijsen, en er is niemand die met glazen gaat gooien, ruzie zoekt en je schoenen onderkotst. Camera's zijn niet nodig om de bevolking te weerhouden van een orgie van geweld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158893164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.
-
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2016 @ 09:00:36 #194
13368 NiGeLaToR
pi_158893173
quote:

[..]

Wat je wel kunt doen is dat soort niet-inhoudelijk geroeptoeter laten voor wat het is. Niet-inhoudelijk geroeptoeter. Das andersom ook geen reden om niet inhoudelijk te debatteren lijkt me.
pi_158893185
quote:

[..]

Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 09:04:57 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:02:23 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".

Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.

Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158893194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.
En alles is opzich waar daar hele naties gekaapt zijn door belangen, maar ziet men vaak niet dat de volkeren der naties los staan daarvan. Mits ze in consent zijn, maar dat is nooit unilateraal.
-
pi_158893207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:59 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.
Die progressie is er dan ook niet. De weg-met-ons mentaliteit van deze 'denkers' lijdt dan ook tot regressie en anarchie. En dat begint dan ook steeds zichtbaarder te worden....hopelijk ook voor deze verlichte geesten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158893216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.

Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.

Zonde om daar de discussie over te laten gaan imo.
pi_158893220
quote:

[..]

Je moet een beestje bij de naam noemen anders loop je door zelfcencuur voorbij aan toedracht.
Een gelukszoeker is geen asielzoeker, en beiden bestaan. Half apen bestaan ook getuigt weer de gebeurtenis in keulen.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:05:42 #201
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893229
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.

Precies.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:06:36 #202
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893234
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:05 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Je moet een beestje bij de naam noemen anders loop je door zelfcencuur voorbij aan toedracht.
Een gelukszoeker is geen asielzoeker, en beiden bestaan. Half apen bestaan ook getuigt weer de gebeurtenis in keulen.
In dat geval zijn we allemaal gelukszoekers, tenzij jij actief op zoek bent naar ellende, maar dan zou ik eerder de term masochist gebruiken.
pi_158893236
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

onzin, met mij valt prima te discusseren. niets tegen racsisme mogen inbrengen is een nieuw soort politieke correctheid geworden.
pi_158893242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef Peachbird het volgende:

[..]

En alles is opzich waar daar hele naties gekaapt zijn door belangen, maar ziet men vaak niet dat de volkeren der naties los staan daarvan. Mits ze in consent zijn, maar dat is nooit unilateraal.
Eh... Wat?
pi_158893243
quote:

[..]

Racistisch gelul?

Na hoeveel incidenten/klappen/scheldpartijen/berovingen mag iemand zeggen dat hij/zij zich verre van prettig voelt in de huidige situatie?

Wat moet er weer gebeuren voordat mensen zoals jij je beseffen dan buiten racisten om ook niet-racisten dit niet willen accepteren?
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:08:26 #206
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die progressie is er dan ook niet. De weg-met-ons mentaliteit van deze 'denkers' lijdt dan ook tot regressie en anarchie. En dat begint dan ook steeds zichtbaarder te worden....hopelijk ook voor deze verlichte geesten.
Oikofobie heet dat. De linkse medemens heeft daar helaas erg veel last van, zo lijkt het wel. Alles wat uit het buitenland is goed, wij zijn kleinburgerlijk en hebben geen cultuur.

Waar dat precies op slaat, is mij nog steeds een raadsel. Ik spuw op dat soort mensen.
- Charlton Heston
pi_158893265
quote:

[..]

Helaas is dit actueel nieuws en hoort het niet in BNW.
Of zijn al die vrouwen ingehuurde actrices?
pi_158893266
quote:

[..]

Er is wel een verschil tussen een echte asielzoeker en een gelukzoeker. Daarnaast vind ik die eerste termen ook niet normaal en een verdere discussie normaliter niet wardig.
pi_158893272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Helaas is dit actueel nieuws en hoort het niet in BNW.
Of zijn al die vrouwen ingehuurde actrices?
Ik doelde op de jodenhaat. Die is wijdverspreider dan je zou denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 09:10:52 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:10:50 #210
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen een echte asielzoeker en een gelukzoeker. Daarnaast vind ik die eerste termen ook niet normaal en een verdere discussie normaliter niet wardig.
Net wat ik zeg. We zijn allemaal gelukszoekers.
pi_158893279
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je geen economische motieven hebt is het hier helemaal niet interessant voor de gemiddelde vluchteling. In Turkije zijn vluchtelingen immers ook veilig.
pi_158893287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Net wat ik zeg. We zijn allemaal gelukszoekers.
Gelukszoekers moet je weigeren. Bij asielzoekers moet je goed kijken of men werkelijk asiel nodig heeft. Vluchtelingen moet je als het kan tijdelijk opvangen.
pi_158893294
Wat een ophef van bijna iedereen over deze "incidenten". Wisten deze users niet dat dat in de lijn der verwachtingen was? Eigenlijk valt het nog wel mee, zowel de aard als het aantal betrokkenen.
Dit is slechts het voorspel van wat komen gaat, als de zgn. "zwijgende"/ "gematigde" moslim zich, door de slappe houding van de overheid en gesteund door de weg-met-ons verraders, ook massaal overgaat tot actie ;( . Het is dus helemaal niet zo gek dat men lid gaat worden van een schietvereniging en dat realisten oproepen tot het aanschaffen van wapens.
Ook hier geldt de participatie samenleving, "onze" overheid zal ons straks niet beschermen (die heeft het te druk met het verwelkomen van meer islam gelukszoekers)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158893304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:06 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

onzin, met mij valt prima te discusseren.
Een monoloog over hoe racistisch jij mensen vindt is geen discussie vriend.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:15:46 #215
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gelukszoekers moet je weigeren. Bij asielzoekers moet je goed kijken of men werkelijk asiel nodig heeft. Vluchtelingen moet je als het kan tijdelijk opvangen.
Voor mijn part ben je helemaal niet zo selectief en vang je ook mensen die door een veilig land getrokken zijn op. Maar dan zonder enige kans op een permanente verblijfsvergunning. Menselijkheid moet je tonen. Menselijkheid is onderdak, sanitair, eten en drinken, scholing. Dat laatste kunnen ze dan inzetten in hun eigen land. En daar wil ik best voor meebetalen. Maar ik snap niet waarom we zoveel kanslozen moeten blijven slikken die nooit meer weg gaan.
- Charlton Heston
pi_158893314
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Een monoloog over hoe racistisch jij mensen vindt is geen discussie vriend.
Het is weldegelijk racisme maar dan andersom: Arabieren, Afrikanen, Afghanen, Pakistanen etc. tegen de blanke ongelovige westerling :{
Exaudi orationem meam
pi_158893323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Racistisch gelul?

Na hoeveel incidenten/klappen/scheldpartijen/berovingen mag iemand zeggen dat hij/zij zich verre van prettig voelt in de huidige situatie?

Wat moet er weer gebeuren voordat mensen zoals jij je beseffen dan buiten racisten om ook niet-racisten dit niet willen accepteren?
daar mag je gelijk wat van zeggen. en daar mag je voluit bezwaar tegen maken, uiteraard.

maar als je het, zoals eerder gezegd, dan gaat hebben over zand of rifapen, of met ander racitsich /xenofoob gelul aankomt, dan neem ik je niet meer serieus.

dat is toch niet zo raar?
pi_158893363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:17 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

daar mag je gelijk wat van zeggen. en daar mag je voluit bezwaar tegen maken, uiteraard.

maar als je het, zoals eerder gezegd, dan gaat hebben over zand of rifapen, of met ander racitsich /xenofoob gelul aankomt, dan neem ik je niet meer serieus.

Ik vind het woord rifaap heel onschuldig als je weet hoe deze lieden ons noemen en hoe zij verder over ons denken en belangrijker wat ze met ons willen doen als de gelegenheid zich voordoet (en dan kom je er niet zo makkelijk af als in Keulen)
Het "respect" hebben voor deze mensen is volkomen misplaatst :{
Exaudi orationem meam
pi_158893375
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:15 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Voor mijn part ben je helemaal niet zo selectief en vang je ook mensen die door een veilig land getrokken zijn op. Maar dan zonder enige kans op een permanente verblijfsvergunning. Menselijkheid moet je tonen. Menselijkheid is onderdak, sanitair, eten en drinken, scholing. Dat laatste kunnen ze dan inzetten in hun eigen land. En daar wil ik best voor meebetalen. Maar ik snap niet waarom we zoveel kanslozen moeten blijven slikken die nooit meer weg gaan.
Je zal selectief moeten zijn. Er bestaan verschillende groepen. Maar ik vind ook dat in elk geval terugkeer het belangrijkste is.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:23:24 #220
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:17 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen het gebruik van zulke termen. Maar het is altijd raadzaam om gewoon alles te lezen & als iemand erin slaagt een voor de rest fatsoenlijke post te schrijven daarop in te gaan, en uiteraard te wijzen op het gebruik van zulke termen.

Het is makkelijk om iedereen in hetzelfde hoekje te drummen, en ja dat geldt ook voor vluchtelingen in dit geval.
- Charlton Heston
pi_158893388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik vind het woord rifaap heel onschuldig als je weet hoe deze lieden ons noemen en hoe zij verder over ons denken en belangrijker wat ze met ons willen doen als de gelegenheid zich voordoet (en dan kom je er niet zo makkelijk af als in Keulen)
Dan verlaag je je dus tot 'hun' niveau.
pi_158893391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

In dat geval zijn we allemaal gelukszoekers, tenzij jij actief op zoek bent naar ellende, maar dan zou ik eerder de term masochist gebruiken.
Zolang wij niet als nomaden rondreizen en trachten van het werk en opbouw van andere volkeren te leven zijn wij niet allemaal gelukszoekers, enige argument hierin is dat het westen praktisch afrika tot haar commoditeit heeft gemaakt maar dat is enkel ter behoeve van de geleefde mens welk het bewustworden nog heeft gelaakt. Dat is ook maar een groep die steeds kleiner wordt die enkel leeft van wat haar voorgeschoteld wordt.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:24:15 #223
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158893401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je zal selectief moeten zijn. Er bestaan verschillende groepen. Maar ik vind ook dat in elk geval terugkeer het belangrijkste is.
Wel ja, ik bedoel dat ik 50.000 man opvangen in afwachting van terugkeer geen probleem vind, en dat ook geld mag kosten voor een menswaardige opvang. Maar gewoon volledig gericht op terugkeer. Geen onzin over integratie, dat lukt toch niet en aan die mensen hebben we sowieso toch niets.
- Charlton Heston
pi_158893405
quote:

[..]

Bij het toelaten van mensen wordt er geselecteerd op zieligheid, het overgrote deel van de Syriërs mag blijven. Gewoon omdat het een land met oorlog is, dat er veel Syriërs zijn die het helemaal niet zo slecht hebben doet er niet toe. Uit Syrië komen is genoeg, zelfs als je tussentijds in Turkije gezeten hebt.
pi_158893410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan verlaag je je dus tot 'hun' niveau.
Nee, niet bepaald, maar je geeft aan dat je niet gediend bent van hun aanwezigheid hier in het westen wegens hun minachting voor onze normen en waarden
Exaudi orationem meam
pi_158893419
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wel ja, ik bedoel dat ik 50.000 man opvangen in afwachting van terugkeer geen probleem vind, en dat ook geld mag kosten voor een menswaardige opvang. Maar gewoon volledig gericht op terugkeer. Geen onzin over integratie, dat lukt toch niet en aan die mensen hebben we sowieso toch niets.
We kunnen die mensen niet eens een normale woning aanbieden. Naast werk. Zoals gisteren ergens stond geschreven creeer je zo een nieuwe onderlaag. Daar zit niemand op te wachten. Dan krijg je het Marokkanen verhaal nog een keer. En ik dacht dat we daar toch iets van geleerd hadden.
pi_158893433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:25 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Nee, niet bepaald, maar je geeft aan dat je niet gediend bent van hun aanwezigheid hier in het westen wegens hun minachting voor onze normen en waarden
Dat hoeft dus niet met debiele aanduidingen van die mensen.
pi_158893457
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Aan de ene kant wordt tegen de vluchtelingen gezegd dat ze hier tijdelijk zijn, aan de andere kant krijgen ze een huurhuis, moeten ze de taal leren en gaan de kinderen naar de Nederlandstalige school. Logisch dat de meerderheid in het verleden helemaal niet teruggegaan is.
pi_158893462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat hoeft dus niet met debiele aanduidingen van die mensen.
Als je minder minder minder roept dan kun je ook vervolgd worden, hoe diplomatisch wil je dan zijn tegenover mensen die je het liefst de keel afsnijden 8)7
Exaudi orationem meam
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:28:09 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158893465
quote:

[..]

Idd. Onder een bepaald IQ is de wereld gewoon te ingewikkeld.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158893466
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

ja hoor, praat je eigen racisme maar even goed met een denegerende generalisatie... zucht
pi_158893469
quote:

[..]

1 strike = out beleid en screening had al vanaf het begin op hoogste niveau moeten zijn maar door idioten als merkel en de letterlijke tumor die daar achteraan groeit, tevens in nederland' stonden de deuren wijd open en paspoorten had niemand dus laat maar binnen.

Dus de oplossing NU is direct grenzen potdicht, en ja dat is wel degelijk haalbaar dat doen zoveel landen en dat deden we zelf ook al jaren. En mankracht naar die grenzen om te screenen. Neem maar lessen van australië die hebben dat ook goed zitten toegegeven met het geluk dat ze een geisoleerd eiland zijn. Vervolgens ÉEN enkele misstand = direct op de boot terug naar arabische regio, zonodig meermaals als ze terugkomen. Je krijgt één zakje oude boterhammen en je kan de boot weer op als je dat in je hoofd haalt.

Alle overige goedwillenden mogen hier blijven TOT het land weer bewoonbaar is en daar laten we rusland en assad in vrij en zonodig steunen wij ze zoals meerdere hoge top generaals in de VS al doen tegen de verzoeken van bevoorrading van al nusra e.d. terreurgroepingeren van obama in.
-
pi_158893479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:27 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als je minder minder minder roept dan kun je ook vervolgd worden, hoe diplomatisch wil je dan zijn tegenover mensen die je het liefst de keel afsnijden 8)7
Ik weet niet of ze dat willen. Daarnaast benoem ik gewoon hun afkomst. Dat werkt prima.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:29:28 #234
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iedereen dan maar het land uit. Iedereen is immers een gelukszoeker. Het is een nietszeggende term. De vraag of iemand naast het feit dat hij/zij een gelukszoeker is ook een asielzoeker is, daar gaat het om.
pi_158893498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Iedereen dan maar het land uit. Iedereen is immers een gelukszoeker. Het is een nietszeggende term. De vraag of iemand naast het feit dat hij/zij een gelukszoeker is ook een asielzoeker is, daar gaat het om.
Nee. Er is wel degelijk een verschil.
pi_158893507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Negeer die vent maar, hij loopt duidelijk enkel te trollen met dat detail.
-
pi_158893510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Leuk afleidingsmanoeuvre, het starten van een semantische discussie. De man in de straat weet precies wat bedoeld wordt als het over gelukszoekers gaat.
Exaudi orationem meam
pi_158893520
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen het gebruik van zulke termen. Maar het is altijd raadzaam om gewoon alles te lezen & als iemand erin slaagt een voor de rest fatsoenlijke post te schrijven daarop in te gaan, en uiteraard te wijzen op het gebruik van zulke termen.

Het is makkelijk om iedereen in hetzelfde hoekje te drummen, en ja dat geldt ook voor vluchtelingen in dit geval.
die hoek kiest met zelf, ik wijs er alleen even op dat iemand inderdaad in die hoek is gaan staan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:31:48 #239
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158893528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus een asielzoeker zoekt geen geluk?
pi_158893544
Iedereen is het er over eens dat deze mensen andere normen en waarden erop aanhouden. En dat ze een andere kijk hebben op onze levensstijl.

De discussie is nu alleen hoeveel we pikken en hoe graag men voorover bukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')