Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!!
Stonden na een uur alweer op straat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat moet men doen dan? Er zijn verdachten en die zijn opgepakt.
Dus was er niet genoeg bewijs.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stonden na een uur alweer op straat.
Je zinsbouw had duidelijker gekund.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
Politie doet weinig aan geweld ook bij relatieproblemen dat is ook bekend.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:
[..]
Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
Jaja, je bent gewoon boosquote:
De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon boosSnap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
De wegkijkers nemen daar geen genoegen mee. Alleen als hun favoriete propaganda-kanalen het bevestigen willen ze het geloven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
Eh, jawelquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.quote:
Ze maken zich liever druk over de Poolse media ipv de propaganda die hier en in Duitsland verspreid wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:59 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
Gewoon flink foto's maken van die smoelen, die dit flikken en dan maar vragen of er mensen bereid zijn, om tot actie over te gaan, als de regering het niet doet...quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.
Ach whatever.
Laat maar.
twitter:welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:19:55Sexuelle Übergriffe: SPD gegen schnellere Abschiebung von Straftätern https://t.co/uUvhC7N24O https://t.co/nUYC8pjjCp reageer retweet
twitter:welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:31:41Wegen Übergriffen: Erste Touristen sagen Reisen nach Köln ab https://t.co/E4wyavT7Hz https://t.co/68JQe9Hxs3 reageer retweet
Daarom moeten we weer strengere sociale controle op staat hebben. Verzamel autochtone mannen en sla die verkrachters gewoon halfdood. Achteraf gewoon je mond houden, dan sta je bij gebrek aan bewijs weer op straat.quote:
Ja dááág.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Herinnert u zich deze nog?![]()
Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.
[ afbeelding ]
http://www.parool.nl/paro(...)en-ook-de-tijd.dhtml
Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.quote:Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ja dááág.
Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt.
Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:18 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
Je zal maar met die barbaren opgehokt zitten in zo'n centrum. Als die vrouwelijke asielzoekers niks durven te zeggen (wat ik me voor kan stellen, gezien de cultuur) vraag ik me af wat daar allemaal ongestraft gebeurt, de geruchten over wantoestanden door terreur van mede-vluchtelingen zijn er al langere tijd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:28 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.
Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.
Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
Dat zeg ik, zie ook eerder in het topic. Als het georganiseerd was, heeft het kunnen lekken, dan kon er dus gewaarschuwd worden voor een terroristische aanslag/aanval, zoals in München inderdaad is gebeurd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 05:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
mooi, afkeer van vreemdelingen is per definitie extreem rechtsquote:Op donderdag 7 januari 2016 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.
Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek
Dat is dan je eigen tekortkoming.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.
Inderdaad mooi stukje framing weer. De afkeer tegen gelukzoekers staat gelijk aan de afkeer tegen vreemdelingenquote:Op donderdag 7 januari 2016 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
De beweging keert zich fel tegen de islam en niet-westerse invloeden in de westerse samenleving en tegen de komst van economische migranten. De afkeer van vreemdelingen komt overeen met extreemrechts gedachtegoed.
Dat laatste zinnetje ook zeg... daar laat de schrijver zijn persoonlijke mening even goed zien. ...onafhankelijke en objectieve journalistiek
dan kan jij je niks voorstellen van carnaval hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Even alle gekkigheid op een stokje, ik kan mij eigenlijk niks voorstellen bij zo'n massa-aanranding.
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
Toch wel. Men heeft een mooie vluchtelingenprocedure op touw gezet, prachtige regels maar aan misbruik dacht men niet. Zie je toch ook bij de wettenmakers in Nederland?quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
Welnee die EU bestuurders zijn gewoon een grote kneuzenkermis die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even een proefballonnetje. Door al dit gekut van moslims krijgt de overheid steeds meer macht om de vrijheden van individuen in te perken. De EU heeft de grenzen wijd opengezet om zoveel mogelijk van deze probleemveroorzakers te importeren. Zou dit gedaan zijn om ervoor te zorgen dat burgers oproepen tot sterk ingrijpen van de overheid? Zodat we akkoord gaan met verregaande 1984-achtige maatregelen? Wat is precies het plan van de EU? Want ik kan me amper voorstellen dat ze zo dom waren dat ze dachten dat dit zonder problemen zou verlopen. Er moet gewoon iets achter zitten. Zo dom en naïef is werkelijk niemand. Toch? TOCH?
De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ongegeneerde actie... dat laat wel weer zien dat die hoer van babylon als doel heeft duitsland volledig te laten sterven ter behoeve van de policor superstaat europa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.
[ afbeelding ]
het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
Grappig, je word altijd als extreemrechts weggezet. Ik heb geen problemen met Chinezen, Duitsers, Brazilianen, Indonesiërs, Vietnamezen, Fransen, Polen, Roemenen, Russen en ga zo maar door. Maar ik heb problemen met bijvoorbeeld 1e tot 4e generatie Marokkanen die problemen veroorzaken, ik heb geen problemen met de Marokkanen of anderen die geen problemen veroorzaken. Ik heb problemen met mensen die de Islam misbruiken om er zelf beter van te worden, criminaliteit bedrijven zoals nu de aanrandingen of de aanslagen. En dan word je weggezet als racist omdat je inziet dat niet alle culturen mixen met elkaar, dan ben je een racist.quote:Op donderdag 7 januari 2016 06:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alles om de inhoudelijke discussie te vermijden.quote:En toch word je steeds bestempeld als racist
Discussie hierin is nogal lastig, europa is willens en wetens door policor en corporaties overspoeld met culturen die ver van de onze staan, wij willen onze identiteit niet enkel behouden maar ook terug naar de romantische landsgrenzen, het werk voor onze eigen regio. In ere van onze voorouders die dezen opbouwden. Multicultuur ondermijnd dat, hoelang bijv is nederland niet bezig geweest met enkel andere culturen het gemakkelijk en prettig maken, en nog zag je afzet en criminaliteit ontstaan omdat die culturen met onze botsen en we gewoonweg niet kunnen samenwerken. Daar heb je diplomaten voor, geen volkeren. Volkeren willen maar één ding; hun leven structureel vormgeven. En structuren van andere culturen zijn niet compatibel en hoe graag gutmenschen het ook willen zullen ze dat nooit zijn tenzij ze allemaal als kale robotten willen rondlopen met een streepjescode op hun schedel. Dan zijn we allemaal eindelijk gelijk onder de babylonische superstaat, en "veilig" omdat we niks meer te verliezen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles om de inhoudelijke discussie te vermijden.
Ik had een buitenlandse vriendin, veel vrienden van verschillende landen (leren kennen via taalcursus vriendin) en nog kreeg ik bedreigingen dat ik een racist was via facebook na één van de zoveelste discussies ;') die van mij woonde 3 maanden in Nederland en sprak overal gewoon Nederlands. Niet perfect natuurlijk, maar ze paste zich aan, probeerde het en de mensen vonden het fantastisch omdat er mensen waren die 30 jaar hier woonden en bijna geen woord Nederlands spraken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is vrij bizar ja, had laatst ook discussies met een aantal moslims over het verleden en zij waren oprecht nog kwaad op ons omdat "wij" de kruisvaarders waren die 800/900 jaar geleden het christendom naar het midden oosten brachten en daarom zien zij ons nog steeds als het kwaad, en dat was oprechte haat van redelijk gematigde moslims naar westerlingen van vandaag de dag (ik kende ze niet persoonlijk maar we hadden wel vaker vaker met elkaar gesproken). Ik stond er echt ondersteboven van.
Dat kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 08:39 schreef J.B. het volgende:
Is de burgemeester van Keulen trouwens niet dezelfde persoon als die in oktober een moordaanslag van een neonazi heeft overleefd?
Die haat bemerk ik zelfs bij de "normale" moslim. Zoals enkele vrienden van mij, alles mbt. IS word onderuit gehaald, of alle islamitische problemen etc, en daar mag je anderen niet voor aankijken. Maar ow wee als er iets mbt. Israël gebeurd, dan hebben ze een plank voor hun hoofd. Alles is de schuld van Israël en de Joden, en het westen volgt Israël teveel. Het is zo zwart/wit dat indien een Palestijn 10 Joden doodschiet en deze Palestijn neergeschoten word, er veel kritiek is en haat gespuugd word. En dit komt van de normale islamiet, de mannen die gewoon kinderen hebben en werken, de haat straalt dan van de discussie af.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu zien steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En toch word je steeds bestempeld als racist
Waar komt die onzin toch vandaan? Dat je als randstedeling geen zak van carnaval snapt is natuurlijk begrijpelijk, maar verkondig dan niet zulke onzin. Volgens mij bleek uit een onderzoek vorig jaar of twee jaar geleden zelfs dat carnaval op dat vlak behoorlijk braaf is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij als je een avondje stappen neemt in Brabant/Limburg tijdens Carnaval, zit je verdacht dicht bij zo'n massa-aanranding. Daar hoor je overigens geen mens over.
De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat heeft gelukkig steeds minder impact. "Vroeger" was je echt de sjaak wanneer men jou als racist bestempelde, nu begrijpen steeds meer mensen dat het woord intussen z'n waarde wel heeft verloren. Mede dankzij het volk die bij elke scheet racisme en discriminatie roepen.
Spijker op kop. Het is een onbespreekbaar onderwerp.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfde als de constatering dat pakweg 80% ofzo van de vluchtelingen jonge mannen zijn, terwijl iedereen weet dat als je maar genoeg jonge mannen bij elkaar zet er problemen ontstaan ongeacht afkomst. Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
De discussie is heel lang monddood gemaakt door iedereen die kanttekeningen plaatste bij de massa-immigratie uit de Derde Wereld als racist of als hater te bestempelen.
Ik haat die mensen helemaal niet. Het zullen grotendeels aardige mensen zijn die streven naar geluk en met wie ik het best zou kunnen vinden zouden het mijn buren worden. Dat is helemaal ook het probleem niet. Het gaat er om dat zoveel mensen uit een totaal andere cultuur en met totaal andere overtuigingen, die plotsklaps in Nederland komen, onze maatschappij ontwrichten. Je daar zorgen over maken heeft niets met haat te maken.
Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Niets met racisme te maken, maar hooguit discriminatie jegens jonge baldadige mannen. Een hand vol Nederlandse jonge mannen maakt het uitgaan in ons stadje elk weekend al een bende - wat denk dat duizenden jonge mannen in uitzichtloze situatie en gevoelsmatige ongelimiteerde vrijheid doen.. nou, zie oud en nieuw.
http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166quote:‘De waarheid doet pijn: de politie heeft die nacht in Keulen 15 asielzoekers gearresteerd’
'De politietop liegt, ze houden de bewijzen achter slot en grendel'
” Een ervaren politieagent die op oudejaarsavond bij de rellen in Keulen was laat weten dat hij die nacht samen met collega’s vijftien mannen heeft gearresteerd. Volgens hem “waren de mannen zeker weten nog maar een paar dagen in Duitsland”.
“Van de vijftien personen kwamen er veertien uit Syrië en één uit Afghanistan. Dat is de waarheid. Ook al doet die pijn.”
Dit is ook door een andere agent bevestigd.
De vijftien mannen hadden “verblijfscertificaten voor de asielprocedure” bij zich. De lijsten waarop de namen en identiteiten van deze mannen staan “liggen nu achter slot en grendel”.
Oftewel: de bewering van politiebaas Wolfgang Albers dat de politie niet weet waar de duizend relschoppers vandaan kwamen kan niet waar zijn.
“We hebben die nacht ook met begeleiders van de Arabische vluchtelingen gesproken. Zelfs de ambulancemedewerkers en trauma-artsen kunnen bevestigen dat het voor een gedeelte om asielzoekers gaat”, aldus de politieman. “
Ja, we zetten het allemaal maar even tussen haakjes, want deze quotes komen uit de Duitse tabloid Express en dat is volgens sommigen een ‘rechts rioolblad’. Maar toen het nieuws over Keulen voor het eerst naar buiten kwam stond het ook allemaal in Express (dat ‘rechtse rioolblad’), dus om het nou helemaal te negeren en weer 92 uur te wachten totdat de ‘kwaliteitsmedia’ het op durven schrijven is ook zo wat.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-waren-asielzoekers/
beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is heel normaal tussen religies. 50 jaar geleden vonden de katholieken de protestanten heidenen en andersom. En kijk hoe het er vorige eeuw in Noord-Ierland aan toe ging.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Egypte verbaasde ik mij ook bijvoorbeeld over de haat van hele gewone mensen tegen Joden. Die mensen (verder heel aardig) hadden echt een beeld dat Joden letterlijk door Satan werden uitgepoept om hier op de wereld als demonen verderf te zaaien. Totale idiotie, geen zinnig woord mee te wisselen. Dat waren dat gematigde Egyptenaren.
Ja, uiteraard - het woord is alleen beladen geraakt. Bij de meeste toiletten wordt ook onderscheid gemaakt tussen man en vrouw en dat vinden we prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Discriminatie jegens? Dat soort jonge mannen discrimineren zichzelf van de rest.
Oftewel smoking gun dat er bewust oplichterij plaatsvind om een schijnwerkelijkheid in stand te houden dat de immigranten massaal raketgeleerden zijn, vrouwen, kinderen. Terwijl dat maar een procentje of 10 a 15 bedraagt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166
Maandag: "Het waren absoluut geen vluchtelingen"quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166
Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan krijg je dus het probleem dat de minder intelligenten alles generaliseren, zowel straatjeugd/criminele kutjeugd zoals we hier in nederland als de typische straatmarokkaan kennen wordt gegeneraliseerd met soennitische stromingen, shiitische stromingen, neo-fascistische islam en alles wat maar met islam te maken heeft wordt er bijgehaald, ayatollah khomeini, ahmenijad, osama bin laden en weet ik het.
Het zijn allemaal verschillende zaken die door een opendeur anti-ons pro-iedereenuitarabische culturen' beleid binnengehaald worden en loeihard clashen met onze identiteit, het is dus echt een anti-ons mentaliteit. Types die dit propageren, zowel in de politiek als de media zijn er hierin bewezen opuit om ons land te ontmantelen en klaar te maken voor een superstaat met maximale verdeling en maximale controle. Dat klinkte 15 jaar geleden nog als een gestoorde conspiracy theorie, nu is het toch echt werkelijkheid.
quote:1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’
2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’
3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’
Alle 3 waar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Het waren absoluut geen vluchtelingen"
"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"
"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"
Echt hè. Hoe lang gaan ze dit nog volhouden ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Het waren absoluut geen vluchtelingen"
"Het waren criminele Noord-Afrikanen die zich voordoen als vluchtelingen"
"Het waren toch vluchtelingen uit Syrië"
Het is Duitsland he, niet Engeland, dat is een ander niveau van beschaving. Niet alleen hechten Duitsers nog aan privacy en zijn ze traditioneel bang voor ongebreidelde staatsmacht, het is ook een ordelijk land. Duitsers staan gewoon in een grote stad met tienduizenden tegelijk op straat bier te hijsen, en er is niemand die met glazen gaat gooien, ruzie zoekt en je schoenen onderkotst. Camera's zijn niet nodig om de bevolking te weerhouden van een orgie van geweld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De grap is dat we al verder zijn dan 1984 eigenlijk maar tegelijk niet in staat zijn een paar honderd gasten op te sporen die in het zicht van camera's in de openbare ruimte zich schuldig maken aan aanrandingen.
Of het is allemaal niet zo erg met het '1984' scenario (onwaarschijnlijk) of men geeft dit gewoon geen prioriteit (lijkt me waarschijnlijker)
Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Allemaal terug te herleiden naar de 3 wetten van Crough voor de 'progressieve denkers':
[..]
Wat je wel kunt doen is dat soort niet-inhoudelijk geroeptoeter laten voor wat het is. Niet-inhoudelijk geroeptoeter. Das andersom ook geen reden om niet inhoudelijk te debatteren lijkt me.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
beetje te makkelijk. ik hoef niet ver terug te bladeren om te stuiten op allerlei kleinerend taalgebruik TOV moslims/noord afrikanen. daar mag ik of iemand anders best van zeggen dat het racistisch gelul is. en dat kan je dan niet even wegredeneren met wat jij nu zegt.
Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".
Over te makkelijk gesproken.
En alles is opzich waar daar hele naties gekaapt zijn door belangen, maar ziet men vaak niet dat de volkeren der naties los staan daarvan. Mits ze in consent zijn, maar dat is nooit unilateraal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.
Die progressie is er dan ook niet. De weg-met-ons mentaliteit van deze 'denkers' lijdt dan ook tot regressie en anarchie. En dat begint dan ook steeds zichtbaarder te worden....hopelijk ook voor deze verlichte geesten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:59 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal een contradictie om progressie te zien in het steunen van een minderheid, tenzij deze minderheid natuurlijk met onweerlegbare baanbrekende wetenschappelijke inzichten komt. Dat is in deze gevallen natuurlijk nihil.
Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.
Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
Je moet een beestje bij de naam noemen anders loop je door zelfcencuur voorbij aan toedracht.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zodra iemand begint te schelden is bij mij de discussie ook zo voorbij.
Ik wil graag op de inhoud maar zodra mensen met termen als rif-apen of zandnegers beginnen haak ik ook af. Hell, zelfs de term gelukzoeker vind ik al storend. Zeg dan gewoon asielzoeker.
Precies.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.
Zonde om daar de discussie over te laten gaan imo.
In dat geval zijn we allemaal gelukszoekers, tenzij jij actief op zoek bent naar ellende, maar dan zou ik eerder de term masochist gebruiken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je moet een beestje bij de naam noemen anders loop je door zelfcencuur voorbij aan toedracht.
Een gelukszoeker is geen asielzoeker, en beiden bestaan. Half apen bestaan ook getuigt weer de gebeurtenis in keulen.
onzin, met mij valt prima te discusseren. niets tegen racsisme mogen inbrengen is een nieuw soort politieke correctheid geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij bent alleen extreem gefixeerd op dat soort teksten. Met jou valt geen zinnige discussie te beginnen over de inhoudelijke kant, zoals je nu ook weer laat zien. lxiv geeft aan dat de inhoud koste wat het kost vermeden moet worden door racisme roepers en het eerste en enige wat jij doet is "ja maar het is ook allemaal racisme!!".
Over te makkelijk gesproken.
Eh... Wat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En alles is opzich waar daar hele naties gekaapt zijn door belangen, maar ziet men vaak niet dat de volkeren der naties los staan daarvan. Mits ze in consent zijn, maar dat is nooit unilateraal.
Racistisch gelul?quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Oikofobie heet dat. De linkse medemens heeft daar helaas erg veel last van, zo lijkt het wel. Alles wat uit het buitenland is goed, wij zijn kleinburgerlijk en hebben geen cultuur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die progressie is er dan ook niet. De weg-met-ons mentaliteit van deze 'denkers' lijdt dan ook tot regressie en anarchie. En dat begint dan ook steeds zichtbaarder te worden....hopelijk ook voor deze verlichte geesten.
Helaas is dit actueel nieuws en hoort het niet in BNW.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ga eens in BNW kijken. Daar houden ze er zo ongeveer dezelfde opvattingen op na.
Er is wel een verschil tussen een echte asielzoeker en een gelukzoeker. Daarnaast vind ik die eerste termen ook niet normaal en een verdere discussie normaliter niet wardig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik doelde op de jodenhaat. Die is wijdverspreider dan je zou denken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helaas is dit actueel nieuws en hoort het niet in BNW.
Of zijn al die vrouwen ingehuurde actrices?
Net wat ik zeg. We zijn allemaal gelukszoekers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een echte asielzoeker en een gelukzoeker. Daarnaast vind ik die eerste termen ook niet normaal en een verdere discussie normaliter niet wardig.
Als je geen economische motieven hebt is het hier helemaal niet interessant voor de gemiddelde vluchteling. In Turkije zijn vluchtelingen immers ook veilig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net zoals niet alle vluchtelingen economische motieven hebben zijn niet alle mensen met kritiek op de huidige instroom van asielzoekers racisten.
Zonde om daar de discussie over te laten gaan imo.
Gelukszoekers moet je weigeren. Bij asielzoekers moet je goed kijken of men werkelijk asiel nodig heeft. Vluchtelingen moet je als het kan tijdelijk opvangen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Net wat ik zeg. We zijn allemaal gelukszoekers.
Een monoloog over hoe racistisch jij mensen vindt is geen discussie vriend.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onzin, met mij valt prima te discusseren.
Voor mijn part ben je helemaal niet zo selectief en vang je ook mensen die door een veilig land getrokken zijn op. Maar dan zonder enige kans op een permanente verblijfsvergunning. Menselijkheid moet je tonen. Menselijkheid is onderdak, sanitair, eten en drinken, scholing. Dat laatste kunnen ze dan inzetten in hun eigen land. En daar wil ik best voor meebetalen. Maar ik snap niet waarom we zoveel kanslozen moeten blijven slikken die nooit meer weg gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gelukszoekers moet je weigeren. Bij asielzoekers moet je goed kijken of men werkelijk asiel nodig heeft. Vluchtelingen moet je als het kan tijdelijk opvangen.
Het is weldegelijk racisme maar dan andersom: Arabieren, Afrikanen, Afghanen, Pakistanen etc. tegen de blanke ongelovige westerlingquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een monoloog over hoe racistisch jij mensen vindt is geen discussie vriend.
daar mag je gelijk wat van zeggen. en daar mag je voluit bezwaar tegen maken, uiteraard.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Racistisch gelul?
Na hoeveel incidenten/klappen/scheldpartijen/berovingen mag iemand zeggen dat hij/zij zich verre van prettig voelt in de huidige situatie?
Wat moet er weer gebeuren voordat mensen zoals jij je beseffen dan buiten racisten om ook niet-racisten dit niet willen accepteren?
Ik vind het woord rifaap heel onschuldig als je weet hoe deze lieden ons noemen en hoe zij verder over ons denken en belangrijker wat ze met ons willen doen als de gelegenheid zich voordoet (en dan kom je er niet zo makkelijk af als in Keulen)quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
daar mag je gelijk wat van zeggen. en daar mag je voluit bezwaar tegen maken, uiteraard.
maar als je het, zoals eerder gezegd, dan gaat hebben over zand of rifapen, of met ander racitsich /xenofoob gelul aankomt, dan neem ik je niet meer serieus.
dat is toch niet zo raar?
Je zal selectief moeten zijn. Er bestaan verschillende groepen. Maar ik vind ook dat in elk geval terugkeer het belangrijkste is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor mijn part ben je helemaal niet zo selectief en vang je ook mensen die door een veilig land getrokken zijn op. Maar dan zonder enige kans op een permanente verblijfsvergunning. Menselijkheid moet je tonen. Menselijkheid is onderdak, sanitair, eten en drinken, scholing. Dat laatste kunnen ze dan inzetten in hun eigen land. En daar wil ik best voor meebetalen. Maar ik snap niet waarom we zoveel kanslozen moeten blijven slikken die nooit meer weg gaan.
Ik ben ook tegen het gebruik van zulke termen. Maar het is altijd raadzaam om gewoon alles te lezen & als iemand erin slaagt een voor de rest fatsoenlijke post te schrijven daarop in te gaan, en uiteraard te wijzen op het gebruik van zulke termen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
daar mag je gelijk wat van zeggen. en daar mag je voluit bezwaar tegen maken, uiteraard.
maar als je het, zoals eerder gezegd, dan gaat hebben over zand of rifapen, of met ander racitsich /xenofoob gelul aankomt, dan neem ik je niet meer serieus.
dat is toch niet zo raar?
Dan verlaag je je dus tot 'hun' niveau.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik vind het woord rifaap heel onschuldig als je weet hoe deze lieden ons noemen en hoe zij verder over ons denken en belangrijker wat ze met ons willen doen als de gelegenheid zich voordoet (en dan kom je er niet zo makkelijk af als in Keulen)
Het "respect" hebben voor deze mensen is volkomen misplaatst
Zolang wij niet als nomaden rondreizen en trachten van het werk en opbouw van andere volkeren te leven zijn wij niet allemaal gelukszoekers, enige argument hierin is dat het westen praktisch afrika tot haar commoditeit heeft gemaakt maar dat is enkel ter behoeve van de geleefde mens welk het bewustworden nog heeft gelaakt. Dat is ook maar een groep die steeds kleiner wordt die enkel leeft van wat haar voorgeschoteld wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
In dat geval zijn we allemaal gelukszoekers, tenzij jij actief op zoek bent naar ellende, maar dan zou ik eerder de term masochist gebruiken.
Wel ja, ik bedoel dat ik 50.000 man opvangen in afwachting van terugkeer geen probleem vind, en dat ook geld mag kosten voor een menswaardige opvang. Maar gewoon volledig gericht op terugkeer. Geen onzin over integratie, dat lukt toch niet en aan die mensen hebben we sowieso toch niets.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je zal selectief moeten zijn. Er bestaan verschillende groepen. Maar ik vind ook dat in elk geval terugkeer het belangrijkste is.
Bij het toelaten van mensen wordt er geselecteerd op zieligheid, het overgrote deel van de Syriërs mag blijven. Gewoon omdat het een land met oorlog is, dat er veel Syriërs zijn die het helemaal niet zo slecht hebben doet er niet toe. Uit Syrië komen is genoeg, zelfs als je tussentijds in Turkije gezeten hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor mijn part ben je helemaal niet zo selectief en vang je ook mensen die door een veilig land getrokken zijn op. Maar dan zonder enige kans op een permanente verblijfsvergunning. Menselijkheid moet je tonen. Menselijkheid is onderdak, sanitair, eten en drinken, scholing. Dat laatste kunnen ze dan inzetten in hun eigen land. En daar wil ik best voor meebetalen. Maar ik snap niet waarom we zoveel kanslozen moeten blijven slikken die nooit meer weg gaan.
Nee, niet bepaald, maar je geeft aan dat je niet gediend bent van hun aanwezigheid hier in het westen wegens hun minachting voor onze normen en waardenquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan verlaag je je dus tot 'hun' niveau.
We kunnen die mensen niet eens een normale woning aanbieden. Naast werk. Zoals gisteren ergens stond geschreven creeer je zo een nieuwe onderlaag. Daar zit niemand op te wachten. Dan krijg je het Marokkanen verhaal nog een keer. En ik dacht dat we daar toch iets van geleerd hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ja, ik bedoel dat ik 50.000 man opvangen in afwachting van terugkeer geen probleem vind, en dat ook geld mag kosten voor een menswaardige opvang. Maar gewoon volledig gericht op terugkeer. Geen onzin over integratie, dat lukt toch niet en aan die mensen hebben we sowieso toch niets.
Dat hoeft dus niet met debiele aanduidingen van die mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:25 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald, maar je geeft aan dat je niet gediend bent van hun aanwezigheid hier in het westen wegens hun minachting voor onze normen en waarden
Aan de ene kant wordt tegen de vluchtelingen gezegd dat ze hier tijdelijk zijn, aan de andere kant krijgen ze een huurhuis, moeten ze de taal leren en gaan de kinderen naar de Nederlandstalige school. Logisch dat de meerderheid in het verleden helemaal niet teruggegaan is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ja, ik bedoel dat ik 50.000 man opvangen in afwachting van terugkeer geen probleem vind, en dat ook geld mag kosten voor een menswaardige opvang. Maar gewoon volledig gericht op terugkeer. Geen onzin over integratie, dat lukt toch niet en aan die mensen hebben we sowieso toch niets.
Als je minder minder minder roept dan kun je ook vervolgd worden, hoe diplomatisch wil je dan zijn tegenover mensen die je het liefst de keel afsnijdenquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet met debiele aanduidingen van die mensen.
Idd. Onder een bepaald IQ is de wereld gewoon te ingewikkeld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
ja hoor, praat je eigen racisme maar even goed met een denegerende generalisatie... zuchtquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:21 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik vind het woord rifaap heel onschuldig als je weet hoe deze lieden ons noemen en hoe zij verder over ons denken en belangrijker wat ze met ons willen doen als de gelegenheid zich voordoet (en dan kom je er niet zo makkelijk af als in Keulen)
Het "respect" hebben voor deze mensen is volkomen misplaatst
1 strike = out beleid en screening had al vanaf het begin op hoogste niveau moeten zijn maar door idioten als merkel en de letterlijke tumor die daar achteraan groeit, tevens in nederland' stonden de deuren wijd open en paspoorten had niemand dus laat maar binnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat willen. Daarnaast benoem ik gewoon hun afkomst. Dat werkt prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als je minder minder minder roept dan kun je ook vervolgd worden, hoe diplomatisch wil je dan zijn tegenover mensen die je het liefst de keel afsnijden
Iedereen dan maar het land uit. Iedereen is immers een gelukszoeker. Het is een nietszeggende term. De vraag of iemand naast het feit dat hij/zij een gelukszoeker is ook een asielzoeker is, daar gaat het om.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gelukszoekers moet je weigeren. Bij asielzoekers moet je goed kijken of men werkelijk asiel nodig heeft. Vluchtelingen moet je als het kan tijdelijk opvangen.
Nee. Er is wel degelijk een verschil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Iedereen dan maar het land uit. Iedereen is immers een gelukszoeker. Het is een nietszeggende term. De vraag of iemand naast het feit dat hij/zij een gelukszoeker is ook een asielzoeker is, daar gaat het om.
Negeer die vent maar, hij loopt duidelijk enkel te trollen met dat detail.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Er is wel degelijk een verschil.
Leuk afleidingsmanoeuvre, het starten van een semantische discussie. De man in de straat weet precies wat bedoeld wordt als het over gelukszoekers gaat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Iedereen dan maar het land uit. Iedereen is immers een gelukszoeker. Het is een nietszeggende term. De vraag of iemand naast het feit dat hij/zij een gelukszoeker is ook een asielzoeker is, daar gaat het om.
die hoek kiest met zelf, ik wijs er alleen even op dat iemand inderdaad in die hoek is gaan staan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen het gebruik van zulke termen. Maar het is altijd raadzaam om gewoon alles te lezen & als iemand erin slaagt een voor de rest fatsoenlijke post te schrijven daarop in te gaan, en uiteraard te wijzen op het gebruik van zulke termen.
Het is makkelijk om iedereen in hetzelfde hoekje te drummen, en ja dat geldt ook voor vluchtelingen in dit geval.
Dus een asielzoeker zoekt geen geluk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Er is wel degelijk een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |