abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158891946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het allemaal om olie :r
Tja, lokale bevolking weghalen, regering omver werpen en daar de macht overnemen?
pi_158891973
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies!
Europa moet zo snel mogelijk zo vol mogelijk met vluchtelingen gepompt worden en er moet echt voorkomen worden dat de eigen bevolking tegengas geeft.
Wil men nou echt dat Europa zo snel mogelijk Arabisch gaat worden of zo?
Hier spelen echt smerige politieke spelletjes, maar mij maak je niet wijs dat het allemaal puur uit de goedheid voor de vluchtelingen is.
Gutmenschen zijn een soort jehova's getuigen; familie, vrienden, landgenoten zijn ondergeschikt aan de ideologie. Afvalligen worden verstoten. Een vergroting van het risico dat familie of vrienden iets overkomt wordt blind geaccepteerd. De zekerheid dat landgenoten zullen sterven of zwaar beschadigd zullen worden wordt blind geaccepteerd. Levensgevaarlijk als die mensen het voor het zeggen hebben.... zoals hier in Nederland.
pi_158892009
Herinnert u zich deze nog? :r

Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.

http://www.parool.nl/paro(...)en-ook-de-tijd.dhtml
pi_158892026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:

Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.

[ afbeelding ]
Wait, whut???
Okee, hier word ik serieus echt pissig om zeg! :r
"Ja, thuis hebben ze de sharia. Je kunt toch niet van hen verwachten dat ze dat hier ineens achter zich moeten laten?" Zoiets? :?

Goed, in dit geval gaat het dus om homo-haat, maar kom op zeg; hoe moeilijk is het om van vluchtelingen te verlangen om homo's NIET in elkaar te slaan?
Culturele verschillen, my ass!
pi_158892028
Moeten Europese mannen eens doen, die vrouwen van hun, onder hun tafelkleden aanraken?
Wat gaan ze dan doen...

En wat doet men hier, nix....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:21 schreef whatdafuck het volgende:
Kan niet wachten op een burgeroorlog *O*
Ok, want?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158892038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Moeten Europese mannen eens doen, die vrouwen van hun, onder hun tafelkleden aanraken?
Wat gaan ze dan doen...

En wat doet men hier, nix....
Wat moet men doen dan? Er zijn verdachten en die zijn opgepakt.
pi_158892039
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Wait, whut???
Okee, hier word ik serieus echt pissig om zeg! :r
"Ja, thuis hebben ze de sharia. Je kunt toch niet van hen verwachten dat ze dat hier ineens achter zich moeten laten?" Zoiets? :?
Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
pi_158892047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ok, want?
Hij speelt teveel games...
Denkt niet aan dode mensen oid... dat besef is meneer blijkbaar al kwijt met zijn low life IQ...

Zeg een burgeroorlog is rl...
Trouwens wie wil meneer aanvallen?

Die aardige shoarmazaak buurman die er niets mee te maken heeft?
De vriendelijke Turk op de hoek die geen vlieg kwaad doet?

Wie zijn de klootzakjes dan?
Oh mensen met zwart haar ofzo?
Ook NL 's hebben zwart haar...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
Ik vind het prima dat we hier en daar hulp verlenen en dergelijke, maar sommige mensen slaan idd echt door vanwege het verleden van ons land. Die lui zijn helemaal de weg kwijt.
pi_158892051
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

3 ofzo en die zijn vrijgelaten wegens gebrek bewijs :{
pi_158892059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hij speelt teveel games...
Denkt niet aan dode mensen oid... dat besef is meneer blijkbaar al kwijt met zijn low life IQ...

Zeg een burgeroorlog is rl...
Trouwens wie wil meneer aanvallen?

Die aardige shoarmazaak buurman die er niets mee te maken heeft?
De vriendelijke Turk op de hoek die geen vlieg kwaad doet?

Wie zijn de klootzakjes dan?
Oh mensen met zwart haar ofzo?
Ook NL 's hebben zwart haar...
Precies, want laten we eerlijk zijn, lang niet alle moslims zijn slechteriken. Ook lang niet elke vluchteling is een IS-strijder die hier uitkering komt trekken terwijl ze onze vrouwen verkrachten.
pi_158892065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

3 ofzo en die zijn vrijgelaten wegens gebrek bewijs :{
Achja, dat is altijd zo toch? Bij aanrandingen wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen. Verkrachtingen idem dito.
pi_158892068
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies, want laten we eerlijk zijn, lang niet alle moslims zijn slechteriken. Ook lang niet elke vluchteling is een IS-strijder die hier uitkering komt trekken terwijl ze onze vrouwen verkrachten.
Lekker cynisch,... :)
Maar goed, hoe hou je ze uit elkaar...
De goeden en de slechten?
pi_158892072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Impressme het volgende:

[..]

Achja, dat is altijd zo toch? Bij aanrandingen wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen. Verkrachtingen idem dito.
Tenzij de vrouw die vent in elkaar trapt of zijn kruis, dan heeft zij een probleem
pi_158892076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Impressme het volgende:

[..]

Juist! :Y Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!! :r
pi_158892083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tenzij de vrouw die vent in elkaar trapt of zijn kruis, dan heeft zij een probleem
Ik zou de gevolgen zomaar voor lief nemen.
pi_158892088
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:48 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik zou de gevolgen zomaar voor lief nemen.
;) dito! ^O^
pi_158892093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lekker cynisch,... :)
Maar goed, hoe hou je ze uit elkaar...
De goeden en de slechten?
Hehehe ja sorry, met dit onderwerp moet ik echt soms cynisch doen, wil ik niet ontploffen van woede!

Maar goede vraag idd; hoe zie je of iemand geradicaliseerd is of niet?
Als je er de tijd voor zou hebben, zou je het op een gegeven moment wel kunnen merken, maar de instroom is zo massaal dat ze echt niet per individu kunnen nagaan hoe die in elkaar steekt, en als je maar zegt dat je uit Syrië komt, is het al HELEMAAL makkelijk om binnen te komen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:50:00 #120
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892094
Oudejaarsavond, iets na elven: er komen berichten binnen dat München Hbf geëvacueerd wordt vanwege een acute en ernstige terreurdreiging. De waarschuwing hiervoor komt vermoedelijk uit Frankrijk, net als eerder bij de ontruiming van het voetbalstadion in Hannover. Even later wordt ook station München Pasing (groot station ten westen van München) ontruimd. De politie in de stad is in het hoogste stadium van paraatheid.

Is het door de waarschuwing van Frankrijk dat zich in München niet hetzelfde heeft afgespeeld als in Keulen, Hamburg, Frankfurt, Stuttgart?

Kan het zijn dat de andere steden ook gewaarschuwd zijn, maar het niet serieus genoeg hebben genomen? Is dat niet ook een goede reden alles in de doofpot te willen houden?

Uiteindelijk is er in München niets gebeurd, maar waar waren ze voor gewaarschuwd? Bommen, gewapende aanslagen, of misschien zulke barbaarse horden?

Ik ben zeer benieuwd welke lijken nog uit de kast zullen komen.
pi_158892102
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist! :Y Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!! :r
Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
pi_158892104
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

Stonden na een uur alweer op straat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158892117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stonden na een uur alweer op straat.
Dus was er niet genoeg bewijs.
pi_158892121
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
Je zinsbouw had duidelijker gekund.
pi_158892127
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
pi_158892128
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Politie doet weinig aan geweld ook bij relatieproblemen dat is ook bekend.

Meestal wordt een vrouw vermoord gevonden omdat haar man de handen niet thuis kon houden, want de politie is ook niet op tijd natuurlijk als ze zou bellen.
pi_158892130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
pi_158892131
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zinsbouw had duidelijker gekund.
Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
pi_158892142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef Impressme het volgende:

[..]

Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
pi_158892144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
De wegkijkers nemen daar geen genoegen mee. Alleen als hun favoriete propaganda-kanalen het bevestigen willen ze het geloven.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:59:43 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
pi_158892152
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:58 schreef ToT het volgende:

[..]

De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
Eh, jawel
pi_158892156
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, jawel
"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
pi_158892163
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
Ze maken zich liever druk over de Poolse media ipv de propaganda die hier en in Duitsland verspreid wordt.
pi_158892172
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:04 schreef ToT het volgende:

[..]

"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
Gewoon flink foto's maken van die smoelen, die dit flikken en dan maar vragen of er mensen bereid zijn, om tot actie over te gaan, als de regering het niet doet...
pi_158892203
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:19:55 Sexuelle Übergriffe: SPD gegen schnellere Abschiebung von Straftätern https://t.co/uUvhC7N24O https://t.co/nUYC8pjjCp reageer retweet
pi_158892263
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:31:41 Wegen Übergriffen: Erste Touristen sagen Reisen nach Köln ab https://t.co/E4wyavT7Hz https://t.co/68JQe9Hxs3 reageer retweet
pi_158892410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dus was er niet genoeg bewijs.
Daarom moeten we weer strengere sociale controle op staat hebben. Verzamel autochtone mannen en sla die verkrachters gewoon halfdood. Achteraf gewoon je mond houden, dan sta je bij gebrek aan bewijs weer op straat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158892429
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
  donderdag 7 januari 2016 @ 04:22:39 #140
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:10:11 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158892472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_158892479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ok, want?
Dan kan de opruiming beginnen. Wederopbouwing van het ooit zo mooie Nederland. :)
pi_158892480
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:28:00 #144
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892486
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:47:20 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:18 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:53:03 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:28 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Je zal maar met die barbaren opgehokt zitten in zo'n centrum. Als die vrouwelijke asielzoekers niks durven te zeggen (wat ik me voor kan stellen, gezien de cultuur) vraag ik me af wat daar allemaal ongestraft gebeurt, de geruchten over wantoestanden door terreur van mede-vluchtelingen zijn er al langere tijd.
pi_158892505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:56:14 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
pi_158892508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
  donderdag 7 januari 2016 @ 06:18:47 #150
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
Dat zeg ik, zie ook eerder in het topic. Als het georganiseerd was, heeft het kunnen lekken, dan kon er dus gewaarschuwd worden voor een terroristische aanslag/aanval, zoals in München inderdaad is gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')