abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:42:28 #76
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158891646
Tsja, als dit de manier is waarop de autoriteiten reageren, zullen mensen toch het heft in eigen handen moeten nemen, bij wijze van signaal.

Ik zelf ben normaal gezien 100 procent gekant tegen eigenrichting, maar deze doofpotoperatie die bijna was gelukt & dan nog gebagateliseerd wordt, is te ziek en vuil voor woorden. Ik hoop op flinke demonstraties & dat de politie ook maar eens het werk neerlegt. Want voor een betoging van rechts zijn ze er wel, uitgedost met oproerpak en al aan, maar als er meer dan 100 vrouwen aangerand worden kunnen ze niets uitvoeren. Politiek correct ongedierte :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158891658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:41 schreef Proximo het volgende:

[..]

Nog beter zou zijn om iedereen daar tot afloop conflict te houden. De boel veilig verklaren en dan mag iedereen collectief terug.

Dan verlenen we hulp, maar blijven ze niet hier.
Dat zou nog beter zijn, maar dan krijg je echt gezeik: kinderen hebben recht op onderwijs en de volwassenen moeten een menswaardig bestaan hebben enz. Hen afzonderen van de maatschappij mag niet, want grondwet, rechten van de mens enz.
pi_158891689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het moge toch wel duidelijk zijn nu dat dat geen vluchtelingen zijn maar gewoon een stel criminelen. Zonder pardon terug naar Syrie ermee, ga daar maar vrouwen betasten en tasjes roven. Menselijk afval is het wat we binnenhalen hier.
Dat gaat nooit gebeuren. De "dat is geen oplossing"-prekers hebben het voor het zeggen. Je zal jezelf en je gezin in de nabije toekomst moeten beschermen.
pi_158891697
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Lothiriel het volgende:
Tsja, als dit de manier is waarop de autoriteiten reageren, zullen mensen toch het heft in eigen handen moeten nemen, bij wijze van signaal.

Ik zelf ben normaal gezien 100 procent gekant tegen eigenrichting, maar deze doofpotoperatie die bijna was gelukt & dan nog gebagateliseerd wordt, is te ziek en vuil voor woorden. Ik hoop op flinke demonstraties & dat de politie ook maar eens het werk neerlegt. Want voor een betoging van rechts zijn ze er wel, uitgedost met oproerpak en al aan, maar als er meer dan 100 vrouwen aangerand worden kunnen ze niets uitvoeren. Politiek correct ongedierte :r
Tja er wordt keihard geroepen dat er absoluut geen aanwijzingen zouden zijn dat het om asielzoekers zou gaan, en een ander figuur zegt dat het gaat om een actie van "mannen die in een machtspositie zaten", en verzwijgt daarmee al HELEMAAL dat het om buitenlanders ging.
Daarnaast heb je dat geneuzel nog van dat het onmogelijk moslims zouden kunnen zijn, want ze waren dronken en stalen en zaten aan vrouwen, en iedereen weet toch dat moslims dat nooit doen.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het totaal niet relevant is dat het moslims of vluchtelingen waren, want dan ben je weer zwaar discriminerend bezig; de INDIVIDUEN moeten gepakt worden en verder mogen er absoluut geen conclusies aan getrokken worden of beperkingen opgelegd worden aan de groep waar deze mensen toe behoren.
Puur symptoombestrijding doen; de oorzaak is heilig en die moet je met rust laten.

Oh ja, en dan zijn er nog kneuzen die roepen dat die vrouwen er vast zelf om gevraagd hebben met hun manier van kleden! :') Serieus!
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:47:47 #80
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891704
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zou nog beter zijn, maar dan krijg je echt gezeik: kinderen hebben recht op onderwijs en de volwassenen moeten een menswaardig bestaan hebben enz. Hen afzonderen van de maatschappij mag niet, want grondwet, rechten van de mens enz.
En daar gaat het spaak lopen.

Ik heb recht op een veilige leefomgeving, daar wordt niet voor gezorgd. De daders worden in bescherming genomen.

Politici zijn vertegenwoordigers van het volk. Als deze hun taak niet meer uitvoeren hebben we nieuwe politici nodig. Geen gedragscodes, begrip en gelul over ongegronde angst.

Als ik zie wat voor storm dit losmaakt in duitsland dan wordt het niet meer windstil.

Wel goed voor mijn duits deze hele kwestie :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158891725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef Proximo het volgende:

[..]

En daar gaat het spaak lopen.

Ik heb recht op een veilige leefomgeving, daar wordt niet voor gezorgd. De daders worden in bescherming genomen.

Politici zijn vertegenwoordigers van het volk. Als deze hun taak niet meer uitvoeren hebben we nieuwe politici nodig. Geen gedragscodes, begrip en gelul over ongegronde angst.

Als ik zie wat voor storm dit losmaakt in duitsland dan wordt het niet meer windstil.

Wel goed voor mijn duits deze hele kwestie :')
"Ja maar laten we vooral met elkaar in gesprek blijven. Alles moet via democratische wegen gebeuren. Vind je dat de politieke partij waar je op gestemd hebt jouw belangen niet behartigt, dan moet je de volgende keer op een andere partij stemmen. DAT is democratie! ZO moet het als je het ergens niet mee eens bent, of je richt zelf maar een politieke partij op!"

:X
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:51:13 #82
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158891739
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja er wordt keihard geroepen dat er absoluut geen aanwijzingen zouden zijn dat het om asielzoekers zou gaan, en een ander figuur zegt dat het gaat om een actie van "mannen die in een machtspositie zaten", en verzwijgt daarmee al HELEMAAL dat het om buitenlanders ging.
Daarnaast heb je dat geneuzel nog van dat het onmogelijk moslims zouden kunnen zijn, want ze waren dronken en stalen en zaten aan vrouwen, en iedereen weet toch dat moslims dat nooit doen.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het totaal niet relevant is dat het moslims of vluchtelingen waren, want dan ben je weer zwaar discriminerend bezig; de INDIVIDUEN moeten gepakt worden en verder mogen er absoluut geen conclusies aan getrokken worden of beperkingen opgelegd worden aan de groep waar deze mensen toe behoren.
Puur symptoombestrijding doen; de oorzaak is heilig en die moet je met rust laten.

Oh ja, en dan zijn er nog kneuzen die roepen dat die vrouwen er vast zelf om gevraagd hebben met hun manier van kleden! :') Serieus!
Ja, ik ben gewoon met verstomming geslagen. Ik wist dat politieke correctheid schering en inslag is en was, maar het is gewoon tot in de kern van onze samenleving doorgesijpeld.

Wat me nog het meest doet schrikken is dat de Duitse media meededen aan dit (proberen) doodzwijgen. Een doodzonde voor een medium dat meent alles dat het wat het publiek hoort te weten naar buiten brengt. Niet dus, want 'arme vluchtelingen'.

Degout van hier tot in Tokio :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158891759
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja, ik ben gewoon met verstomming geslagen. Ik wist dat politieke correctheid schering en inslag is en was, maar het is gewoon tot in de kern van onze samenleving doorgesijpeld.

Wat me nog het meest doet schrikken is dat de Duitse media meededen aan dit (proberen) doodzwijgen. Een doodzonde voor een medium dat meent alles dat het wat het publiek hoort te weten naar buiten brengt. Niet dus, want 'arme vluchtelingen'.

Degout van hier tot in Tokio :r
Zou me niks verbazen als de komende dagen ineens een stortvloed van beelden van zielige kindjes te zien zal zijn op de Duitse tv. "Dit zijn de ware slachtoffers. Geef hen een veilig thuis." bla bla bla. Liefst nog met een jankend kind er tussen, die helemaal aan het eind van het spotje met een hartverwarmende glimlach een eigen kamertje in een AZC binnen loopt of zo.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:54:25 #84
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891767
http://www.bbc.co.uk/programmes/p03drgvc

"They all spoke arabic"
"Launched fireworks at the boat"
"Walking to the docks fireworks were thrown"

Was dus ook niet alleen op het plein. Inclusief taxichauffeur die nog even een poging waagt.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158891773
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Die meiden in Keulen hadden ook het recht om niet massaal en georganiseerd aangerand te worden in de openbare ruimte, homo's en joden hebben ook het recht om niet uit hun woonwijk weg getreiterd te worden, de vermoorde bezoekers van het concert van de Eagles of death metal in Parijs hadden ook het recht om hun vrienden en familie na afloop te vertellen hoe gaaf het concert was...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_158891795
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Lothiriel het volgende:

helemaal mee eens. Ik vind het ook bizar dat de deutsche media zo ver heen is. Walgelijk.
There are only 151 Pokémon.
pi_158891800
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die meiden in Keulen hadden ook het recht om niet massaal en georganiseerd aangerand te worden in de openbare ruimte, homo's en joden hebben ook het recht om niet uit hun woonwijk weg getreiterd te worden, de vermoorde bezoekers van het concert van de Eagles of death metal in Parijs hadden ook het recht om hun vrienden en familie na afloop te vertellen hoe gaaf het concert was...
Helemaal mee eens! :Y
Maar ja; hoeveel vluchtelingen zijn er nu in Duitsland?
Dit waren er "slechts" 1000 van hen (plus vele honderden in andere steden waar het ook gebeurde), dus procentueel gezien is er helemaal niets aan 't handje. :') Toch?

Ik kan vaak echt een heel scala aan dingen bedenken waarop mensen het allemaal kunnen bagatelliseren, maar nog steeds rol ik van de ene verbazing in de andere als ik zie hoe sommigen het allemaal goedpraten / ontkrachten / wat dan ook.

Oh ja: het was de schuld van de politie! Een moslimvrouw zei dat die vrouwen het recht hadden om veilig te zijn, dus als er ÉÉN partij de schuldige was, was het de politie wel!
pi_158891809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Ik vind het ook bizar dat de deutsche media zo ver heen is. Walgelijk.
De NOS is geen haar beter. Vandaag lieten ze op het journaal al weer hongerige Syrische kinderen zien.
pi_158891814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De NOS is geen haar beter. Vandaag lieten ze op het journaal al weer hongerige Syrische kinderen zien.
Ah, kijk! _O- Daar heb je het al! :')
pi_158891824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die alleen dat beeld maar zien en geloven.
Net zoals dat je op de site van De Gelderlander niet meer kan reageren op artikelen die over de asielzoekers gaan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:01:31 #91
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891825
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Heb je dan het idee dat hier in NL het niet heel lang zo is geweest?

Wat dat betreft mogen we fortuyn dankbaar zijn, hij duwde ons een nieuwe realiteit in.
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:58 schreef ToT het volgende:

Oh ja: het was de schuld van de politie! Een moslimvrouw zei dat die vrouwen het recht hadden om veilig te zijn, dus als er ÉÉN partij de schuldige was, was het de politie wel!
Vanuit die kutcultuur in die landen begrijpelijk. Mensen mogen zich gedragen als beesten, het is aan de ordehandhaving om te zorgen dat het niet gebeurt.
Daarom is het straatbeeld in die landen ook zo gezellig, met zo lekker veel gemixt gedrag, met veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke uiting.
pi_158891830
Nou, nog efkes en het is carnaval! *O*
pi_158891831
Ik had laatst al een foto bij een nieuws-item aangepast omdat die niet zielig genoeg was! ;)

151208_194791_y5N7oa6yHNAYXTtPLpy6249_JqoMjyXWrsWFZ2BFmKwF3TZT1ht6lck0HZjk5utkbUnQm5Ii2dUG3Nl0hOKFzAs1024_800_496

Veel beter toch? ^O^ Daarmee vergeet men vanzelf wel wat er in Keulen gebeurd is.
pi_158891847
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:01 schreef Proximo het volgende:

Vanuit die kutcultuur in die landen begrijpelijk. Mensen mogen zich gedragen als beesten, het is aan de ordehandhaving om te zorgen dat het niet gebeurt.
Daarom is het straatbeeld in die landen ook zo gezellig, met zo lekker veel gemixt gedrag, met veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke uiting.
Op Youtube zijn er ook filmpjes waarin "vluchtelingen" duidelijk maken dat de politie zich niet met hen moet bemoeien: de politie is er voor de lokale bevolking. De lokale wetten gelden niet voor de moslims; alleen Allah's wetten gelden voor hen.
En dicht in de buurt van waar die "vluchtelingen" dat zeiden, stond graffiti op muren: doodt een agent, en je plaats in het paradijs is gegarandeerd".
pi_158891889
Maar dit is allemaal lang zo erg niet als als een groepje autochtonen die wat vuurwerk naar een AZC gooien, dat is pas echt schandalig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158891902
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah, kijk! _O- Daar heb je het al! :')
En bij Nieuwsuur lieten ze uitgebreid een journalist aan het woord dat het geen vluchtelingen waren.

pi_158891904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:13 schreef Hathor het volgende:
Maar dit is allemaal lang zo erg niet als als een groepje autochtonen die wat vuurwerk naar een AZC gooien, dat is pas echt schandalig.
Nou dat kan natuurlijk ook weer niet; een deel van die vluchtelingen komt daadwerkelijk wel uit de oorlog en die moet je dan ook niet met harde knallen confronteren, zeker ook niet omdat zij geen inspraak hebben in dat er een AZC in je gemeente moet komen. Ze zijn wel de aanleiding dat er AZC's moeten komen, maar je woede op hen koelen of hen duidelijk maken dat je ze niet in je achtertuin moet hebben, gaat wel te ver.
Je moet wel de juiste mensen ter verantwoording roepen. Af en toe een gemeentehuis bestormen of zo doet wonderen. ^O^
pi_158891921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En bij Nieuwsuur lieten ze uitgebreid een journalist aan het woord dat het geen vluchtelingen waren.

[ afbeelding ]
Precies!
Europa moet zo snel mogelijk zo vol mogelijk met vluchtelingen gepompt worden en er moet echt voorkomen worden dat de eigen bevolking tegengas geeft.
Wil men nou echt dat Europa zo snel mogelijk Arabisch gaat worden of zo?
Hier spelen echt smerige politieke spelletjes, maar mij maak je niet wijs dat het allemaal puur uit de goedheid voor de vluchtelingen is.
pi_158891932
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies!
Europa moet zo snel mogelijk zo vol mogelijk met vluchtelingen gepompt worden en er moet echt voorkomen worden dat de eigen bevolking tegengas geeft.
Wil men nou echt dat Europa zo snel mogelijk Arabisch gaat worden of zo?
Hier spelen echt smerige politieke spelletjes, maar mij maak je niet wijs dat het allemaal puur uit de goedheid voor de vluchtelingen is.
Uiteindelijk gaat het allemaal om olie :r
-XOXO-
pi_158891941
Kan niet wachten op een burgeroorlog *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')