abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158890063
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:00:29 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890070
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach dat is allemaal onzin, maar een soepele wapenwet zou al helpen.
Vandaag sprak ik iemand die secretaris is van een schietvereniging. Die hadden tot voor kort moeite genoeg leden te vinden om de club actief te houden. Maar de laatste tijd hebben ze weer allerlei aanmeldingen!
Wapenboeren in Duitsland doen ook goede zaken tegenwoordig. De Zwitserse chef van het leger voorspelt dat er burgeroorlog komt en roept Zwitserse burgers op zoveel mogelijk vuurwapens in huis te nemen.
The End Times are wild
pi_158890081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als Putin als buren Neo-Nazi's denkt te krijgen stuurt hij tanks en rebellen. Als het radicale islamieten zijn gaat hij op standje vernietigingsoorlog. Als hij met hetzelfde geweld Oekraine had aangevallen als Syrie/Tsjetjenie dan had hij binnen 48 uur in een uitgefikt Kiev gestaan.

Als Putin in 2020 een gevallen Europa met doorgedraaide Islamitische hordes als buurland heeft dan vliegen de kernkoppen naar Berlijn en Parijs. Alleen al omdat de Jihadisten dan de macht hebben over de Europese kernwapens.
_O-

Je moet niet aan die kikkers likken.
pi_158890090
Overigens verwacht ik dat de EU eerder ontrafeld en veel landen dan gewoon wel de grenzen dichtknallen en de laatste die een hek bouwt krijgt alles op zijn dak.

We zijn nu al het laatste continent dat de grenzen sluit. Knettergek zijn we hier.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:02:05 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890114
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kapitaal lijkt me in iedere situatie aan te bevelen, of 't nou slecht of goed gaat met de samenleving als je het mij vraagt. Maar ik zie niet in waarom ik in een hutje op de heide moet gaan wonen omdat er moslims zijn.
Dat hoeft ook niet. Maar een flatje in Kanaleneiland lijkt me ook niet ideaal. Het zal echt niet zo zijn dat er voortdurend overal paniek is. Veel eerder korte uitbarstingen van geweld op bepaalde locaties. In 70% van Nederland zal überhaubt niks gebeuren.
The End Times are wild
pi_158890119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vandaag sprak ik iemand die secretaris is van een schietvereniging. Die hadden tot voor kort moeite genoeg leden te vinden om de club actief te houden. Maar de laatste tijd hebben ze weer allerlei aanmeldingen!
Wapenboeren in Duitsland doen ook goede zaken tegenwoordig. De Zwitserse chef van het leger voorspelt dat er burgeroorlog komt en roept Zwitserse burgers op zoveel mogelijk vuurwapens in huis te nemen.
Ach ik zie het allemaal niet zo extreem gebeuren op korte termijn eerlijk gezegd, maar moet toegeven dat een wapen toch wel fijn is. Maar dat heb ik altijd al gevonden dus dat heeft in principe weinig uit te staan met de huidige gang van zaken.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890124
En ook in dit deel van de draad zullen er geen filmpjes opduiken raad ik zo...
pi_158890131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Maar een flatje in Kanaleneiland lijkt me ook niet ideaal. Het zal echt niet zo zijn dat er voortdurend overal paniek is. Veel eerder korte uitbarstingen van geweld op bepaalde locaties. In 70% van Nederland zal überhaubt niks gebeuren.
Ah nee oke, maar dat zal de gemiddelde Nederlander met enigszins kapitaal ook niet overkomen, een flatje in Kanaleneiland.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:03:37 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158890141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:02 schreef riazop het volgende:
Als youtube ze niet heeft, hebben wij ze hier ook niet he.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158890142
quote:
:')
pi_158890150
Dit is het hell-en-verdoemenis-topic geworden! >:)
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:04:54 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890159
quote:
Swiss Army Chief:
Europe 'on The Verge of Civil War'
Advises People to Arm Themselves
BY NICOLAI SENNELS

Society in western Europe is on the verge of breaking down amid chaotic violence caused by economic dislocation, mass immigration and terrorism. This is not the view of some ‘crazy survivalist’ but of the head of the Swiss Armed Forces.

Lieutenant-General André Blattmann has issued a warning to the Swiss people that society is dangerously close to collapse and advised those not already armed as part of the Swiss Army reserve to take steps to arm themselves. Blattmann has been head of the Armed Forces since, 1 March 2009 and his words carry very significant weight in a country in which several Citizens’ Initiative referenda against burqas and mosques have proven enormously popular as concerns grow about immigration and Islamisation.

In the last two World Wars, the Swiss combination of mountains and armed citizenry preserved the country’s peace and neutrality, but in the coming conflict, Switzerland already has its own massive fifth column.

According to the newspaper Deutsche Wirtschafts Nachrichten:

The situation is growing increasingly risky, Blattman begins.

“The threat of terror is rising, hybrid wars are being fought around the globe; the economic outlook is gloomy and the resulting migration flows of displaced persons and refugees have assumed unforeseen dimensions.”

Blattmann: “Social unrest can not be ruled out”, the vocabulary in public discourse will “dangerously aggressive.”

“The mixture is increasingly unappetizing” Blattmann sees the basis of Swiss prosperity and society, “has long been once again called into question.”

He recalls the situation around the two world wars in the last century and advises Switzerland, to arm themselves.

The Swiss Armed Forces have in the past held general manouvres in which the starting point was social unrest in neighbouring countries.
They, of course, include France and Austria, both of which face massive problems with immigration, Islamisation and elite repression of popular concern about what is going on. The Lieutenant-General’s warning echoes that of Rear Admiral Chris Parry in 2006, when he said that the combination of immigration and Islam would cause “a civilisational collapse on a par with the fall of the Roman Empire”.

At the time, Parry was quizzed by hostile journalists but stuck to his guns, as did the then head of the British Armed Forces, who defended him on the basis that he hadn’t said that it definitely would happen, but was only warning what would happen unless the politicians addressed the problems. Needless to say, they failed to do so, in fact, they actually speeded the whole process up.
http://speisa.com/modules(...)-urgent-warning.html

Misschien wel topicwaardig trouwens, dit bericht!
The End Times are wild
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:06:35 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890194
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ah nee oke, maar dat zal de gemiddelde Nederlander met enigszins kapitaal ook niet overkomen, een flatje in Kanaleneiland.
Nou, je kunt zelf wel raden waar je liever wel woont en niet woont als de ellende begint. En of je liever wel of niet voor een paar weken rijst op de plank hebt. En of je zelf wel of niet een sondering en zonnepanelen hebt.
The End Times are wild
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:07:20 #14
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158890210
quote:
Ontken je nog steeds wat er gebeurd is? Al die vrouwen liegen dat ze zwart zien?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158890221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://speisa.com/modules(...)-urgent-warning.html

Misschien wel topicwaardig trouwens, dit bericht!
Ik zat er vanavond nog even over na te denken; komt dit nog goed? Als in; zoals we pakweg de afgelopen 20/30 jaar geleefd hebben, gaan we nu niet gewoon een pad op waar we een nieuwe manier van leven krijgen?

Meh. Ik word er een beetje depressief van geloof ik. Heb me er ook al bij neergelegd eerlijk gezegd. Ik zou niet weten wat er zou moeten gebeuren in elk geval. Teveel partijen die te arrogant zijn om toe te geven dat ze fout zijn, aan iedere kant.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:07:40 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890224
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach ik zie het allemaal niet zo extreem gebeuren op korte termijn eerlijk gezegd, maar moet toegeven dat een wapen toch wel fijn is. Maar dat heb ik altijd al gevonden dus dat heeft in principe weinig uit te staan met de huidige gang van zaken.
Een wapen hoef ik nog steeds niet in huis. En wat is korte termijn? En wat valt er nog te regelen als 'iedereen' de schellen van de ogen vallen en op zoek gaat naar een veilige plek?
The End Times are wild
pi_158890225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, je kunt zelf wel raden waar je liever wel woont en niet woont als de ellende begint. En of je liever wel of niet voor een paar weken rijst op de plank hebt. En of je zelf wel of niet een sondering en zonnepanelen hebt.
Ik verwacht uberhaupt die ellende niet, en gezien de investeringskosten en gering rendement op zonnepanelen en sondering ben ik dat ook niet van plan te laten installeren.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:09:15 #18
38496 Perrin
pi_158890258
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik verwacht uberhaupt die ellende niet, en gezien de investeringskosten en gering rendement op zonnepanelen en sondering ben ik dat ook niet van plan te laten installeren.
Moet je zelf weten. Maar ik vraag straks wel de hoofdprijs voor een warme douche.
pi_158890267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een wapen hoef ik nog steeds niet in huis. En wat is korte termijn? En wat valt er nog te regelen als 'iedereen' de schellen van de ogen vallen en op zoek gaat naar een veilige plek?
Dan valt er (welliswaar met minder vrijheid) nog steeds prima mee te leven wel. Ik heb in Zuid-Afrika gewoond en je kan inderdaad veel minder dan 30 jaar geleden, maar het is niet alsof er niet te leven is. Je zal je moeten aanpassen.

Is het wenselijk? Nou nee, maar ach ethiek komt soms tegen een hoge prijs. Zolang er een grote meerderheid domkoppen is die hun eigen leven wil inperken om dat van de minderheid te vergemakkelijken zal er op den duur gewoon zoiets ontstaan. Nouja so be it, je kan moeilijk naief links Nederland massaal over de kling jagen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:11:11 #20
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158890299
quote:
Blattmann: “Social unrest can not be ruled out”, the vocabulary in public discourse will “dangerously aggressive.”
Dit is het meest lastige uit het hele bericht.

Social onrust gekoppeld aan de oproep: Bewapent u!

Doet mij vermoeden dat meneer geen onderling vechtende heinrich's in de alpendorpjes in het vizier heeft.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158890310
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Moet je zelf weten. Maar ik vraag straks wel de hoofdprijs voor een warme douche.
Ook prima, als we maar samen douchen dan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890315
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kapitaal lijkt me in iedere situatie aan te bevelen, of 't nou slecht of goed gaat met de samenleving als je het mij vraagt. Maar ik zie niet in waarom ik in een hutje op de heide moet gaan wonen omdat er moslims zijn.
Ga maar snel in een hutje op de hei wonen voordat je onthoofd wordt door een moslim :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:11:50 #23
38496 Perrin
pi_158890317
:@
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:11:54 #24
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158890321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ach, wapens heb je sowieso in huis. Een lekker vleesmes bijvoorbeeld. Mijn vader krijgt binnenkort z'n vergunning voor een vuurwapen. Hebben we dat ook in huis. Geen idee of ik daar al dan niet blij mee moet zijn.
- Charlton Heston
pi_158890330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zat er vanavond nog even over na te denken; komt dit nog goed? Als in; zoals we pakweg de afgelopen 20/30 jaar geleefd hebben, gaan we nu niet gewoon een pad op waar we een nieuwe manier van leven krijgen?

Meh. Ik word er een beetje depressief van geloof ik. Heb me er ook al bij neergelegd eerlijk gezegd. Ik zou niet weten wat er zou moeten gebeuren in elk geval. Teveel partijen die te arrogant zijn om toe te geven dat ze fout zijn, aan iedere kant.
Ik gooi er nog wel ff een schepje bovenop:

Het wereldwijde financiële systeem staat ook nog eens op punt van instorten, maar ze houden het nog overeind iedere keer. Als dat niet meer lukt... of ze het niet meer doen.... dan tja....
pi_158890336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik gooi er nog wel ff een schepje bovenop:

Het wereldwijde financiële systeem staat ook nog eens op punt van instorten, maar ze houden het nog overeind iedere keer. Als dat niet meer lukt... of ze het niet meer doen.... dan tja....
Dat is gewoon onzin.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890361
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin.
Dat is geen onzin.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:14:22 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het komt niet meer goed. Maar voor jou persoonlijk en je gezin kun je het zo goed mogelijk opvangen. Voor de mensen die niet hebben willen horen, die moeten nu maar gaan voelen.
The End Times are wild
pi_158890374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is geen onzin.
Er is niks aan de hand met het financiele systeem, het draait zelfs beter dan pre-crisis.

Als je doelt op overheidsfinancien dan is dat een heel ander onderwerp.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890397
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Er is niks aan de hand met het financiele systeem, het draait zelfs beter dan pre-crisis.

Oh oke.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:16:24 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890408
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Rendement op zonnepanelen is 10%! Ik heb voor netto 5200 euro een (forse) zonnepaneleninstallatie neergezet en ik bespaar op stroom 800 euro per jaar. Levensduur van die panelen is ca 25 jaar (dan nog op 80% rendement). Vergeleken met sparen zijn zonnepanelen juist bijzonder rendabel!
The End Times are wild
pi_158890413
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Ik ben om.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:17:36 #33
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158890429
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin.
Overheid en High finance zitten wel dusdanig verweven dat het wel een keertje ophoudt he.

Rente kan je maar tot een bepaald punt verlagen, eeuwig geld drukken zien we in zimbabwe wat het doet.

En je hebt nog dat lastige "vertrouwen" in de markt,
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158890440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Rendement op zonnepanelen is 10%! Ik heb voor netto 5200 euro een (forse) zonnepaneleninstallatie neergezet en ik bespaar op stroom 800 euro per jaar. Levensduur van die panelen is ca 25 jaar (dan nog op 80% rendement). Vergeleken met sparen zijn zonnepanelen juist bijzonder rendabel!
Dan heb je zo'n beetje de best renderende zonnepanelen die er zijn? Ik kom nooit dergelijke rendementen tegen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:18:17 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef Proximo het volgende:

[..]

Overheid en High finance zitten wel dusdanig verweven dat het wel een keertje ophoudt he.

Rente kan je maar tot een bepaald punt verlagen, eeuwig geld drukken zien we in zimbabwe wat het doet.

Als we het 'Zimbabwe' effect krijgen, dan zijn de overheidsschulden ook opgelost! (En onze pensioenen natuurlijk). Maar dat lost dus wel het probleem op van teveel schulden.
The End Times are wild
pi_158890449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh oke.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Ik ben om.
Och van mij hoef je 't niet te geloven hoor.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890453
Als hier de tering uitbreekt verwacht ik wel op opgevangen te worden in het Midden-Oosten, Afrika of Azië. Wij hebben immers ook continu mensen opgevangen.
pi_158890456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef Proximo het volgende:

[..]

Daarom heeft de FED de rente alweer verhoogd en gaan wij hetzelfde doen medio 2017.

Vertrouwen staat overigens weer bijna op pre-crisis hoogtes, afgezien van de marktvolatiliteit.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:19:46 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890472
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan heb je zo'n beetje de best renderende zonnepanelen die er zijn? Ik kom nooit dergelijke rendementen tegen.
Misschien moet je je eens opnieuw laten voorlichten. De prijs en het rendement van die panelen is enorm vooruitgegaan. Ik heb 4200 Piekwatt. Drie jaar terug heeft mijn zwager voor hetzelfde geld nog 2200 piekwatt laten installeren.
(en ik heb een plat dak dat altijd zon krijgt als het schijnt, dus qua hellingshoek en uitrichting is het optimaal).
The End Times are wild
pi_158890501
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens opnieuw laten voorlichten. De prijs en het rendement van die panelen is enorm vooruitgegaan. Ik heb 4200 Piekwatt. Drie jaar terug heeft mijn zwager voor hetzelfde geld nog 2200 piekwatt laten installeren.
(en ik heb een plat dak dat altijd zon krijgt als het schijnt, dus qua hellingshoek en uitrichting is het optimaal).
Allicht is het voor particulieren dan beter, ik financier ze enkel op zakelijk vlak en dat is veelal nog steeds voor een groot deel enkel rendabel door overheidssubsidie. Of zitten deze verwerkt in je prijs die je noemde?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:21:47 #41
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158890512
Het gaat toch wel ineens over zonnepanelen :+ :o
- Charlton Heston
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:23:27 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890538
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Allicht is het voor particulieren dan beter, ik financier ze enkel op zakelijk vlak en dat is veelal nog steeds voor een groot deel enkel rendabel door overheidssubsidie. Of zitten deze verwerkt in je prijs die je noemde?
Ja eigenlijk wel. Een normale KWH opwekken (kolen) kost 4 cent. Met zonnepanelen kost het 10 cent. Dus het is in dat opzicht niet rendabel.
Maar als particulier betaal ik 25 cent voor een KwH (allemaal belasting en BTW). Omdat er jaarlijks gesaldeerd wordt (dus wat ik opwek hoef ik niet voor 25ct Kwh te kopen), levert het mij dus 2,5x zoveel op als dat het gekost heeft.
Zou ik stroom voor 4 cent krijgen, dan kostte mij zonne-energie 2,5 keer zo veel natuurlijk!
The End Times are wild
pi_158890545
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:21 schreef Lothiriel het volgende:
Het gaat toch wel ineens over zonnepanelen :+ :o
Ik zou ze niet meer nemen. De moslims trekken ze volgende maand van je dak af. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 00:24:13 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:24:32 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890555
En je krijgt je BTW op de installatie terug via de belasting, maar je hoeft onder de KOR (Kleine ondernemingsregeling) geen BTW te betalen.
The End Times are wild
pi_158890559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Een normale KWH opwekken (kolen) kost 4 cent. Met zonnepanelen kost het 10 cent. Dus het is in dat opzicht niet rendabel.
Maar als particulier betaal ik 25 cent voor een KwH (allemaal belasting en BTW). Omdat er jaarlijks gesaldeerd wordt (dus wat ik opwek hoef ik niet voor 25ct Kwh te kopen), levert het mij dus 2,5x zoveel op als dat het gekost heeft.
Zou ik stroom voor 4 cent krijgen, dan kostte mij zonne-energie 2,5 keer zo veel natuurlijk!
Precies, daarom vind ik het nog steeds geen zinnige oplossing.

Je vult het ene gat met het andere, immers de samenleving moet het ook weer ophoesten. Maar enfin als het je zoveel bespaart dan snap ik het allicht vanuit jouw oogpunt wel. Maar vanuit olie/gas/staal haal ik nog zo'n rendement ad 8-10% op de beurs zonder investering en terugverdienmodel.

Dus ik weet wat ik kies vooralsnog.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:26:04 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_158890579
quote:
Hoezo ? ben je benieuwd hoeveel clicks ze hebben :?
Ik ben inmiddels overleden
pi_158890584
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoezo ? ben je benieuwd hoeveel clicks ze hebben :?
_O_
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:29:11 #48
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158890616
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding

quote:
Slagveld in refter: honderd asielzoekers met elkaar op de vuist

RANST - In het asielzoekerscentrum van Broechem (Ranst) zijn woensdagavond ongeveer 100 bewoners met elkaar op de vuist gegaan. De refter van het centrum werd beschadigd. Volgens bronnen bij de politie ging het om een vechtpartij tussen Afghanen en Irakezen.
Het incident begon met een tiental bewoners, die elkaar in de haren vlogen tijdens het eten. De refter werd al snel herschapen tot een slagveld. De vechtende partijen gingen elkaar te lijf met alles wat los of vast zat, waaronder stoelen en tafels.

De politie van de zone ZARA kwam ter plaatse om de kemphanen uit elkaar te halen. Acht personen zijn uit het asielcentrum verwijderd. Zeven van hen werden gearresteerd, zo bevestigde de lokale politie van de zone Zara aan onze redactie.
Nog wat positief vluchtelingennieuws uit Belgenland. Past wat mij betreft wel bij het schorem wat hier besproken wordt (waarmee ik niet wil zeggen dat de boel afbreken even erg is als mensen aanranden).
- Charlton Heston
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:29:28 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890619
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, daarom vind ik het nog steeds geen zinnige oplossing.

Je vult het ene gat met het andere, immers de samenleving moet het ook weer ophoesten. Maar enfin als het je zoveel bespaart dan snap ik het allicht vanuit jouw oogpunt wel. Maar vanuit olie/gas/staal haal ik nog zo'n rendement ad 8-10% op de beurs zonder investering en terugverdienmodel.

Dus ik weet wat ik kies vooralsnog.
Olie en staal hebben mij alleen nog maar geld gekost de afgelopen maanden!
The End Times are wild
pi_158890648
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:29 schreef Lothiriel het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding

[..]

Nog wat positief vluchtelingennieuws uit Belgenland. Past wat mij betreft wel bij het schorem wat hier besproken wordt (waarmee ik niet wil zeggen dat de boel afbreken even erg is als mensen aanranden).
Toch maken die Belgen er wel een soort mooie saga's van.

quote:
De refter werd al snel herschapen tot een slagveld
Trieste gebeurtenis verder. Veroorzakers enkeltje terug in dit soort gevallen.
pi_158890659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Olie en staal hebben mij alleen nog maar geld gekost de afgelopen maanden!
Dat is dan wel weer zo, maar ach ik bekijk het over een wat langere periode. Afgezien van Arcelor, daar ben ik pas recentelijk ingestapt, ik wil die gok wel wagen voor die flutprijs van nu.

ABN heeft in ieder geval m'n eindejaarsrally goedgemaakt wat dat betreft.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:33:12 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890681
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer zo, maar ach ik bekijk het over een wat langere periode. Afgezien van Arcelor, daar ben ik pas recentelijk ingestapt, ik wil die gok wel wagen voor die flutprijs van nu.

ABN heeft in ieder geval m'n eindejaarsrally goedgemaakt wat dat betreft.
Die heb ik er ook lekker ingehouden. Al kreeg ik er maar weinig toegewezen bij de IPO (SIPO)
The End Times are wild
pi_158890690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die heb ik er ook lekker ingehouden. Al kreeg ik er maar weinig toegewezen bij de IPO (SIPO)
Vanaf 250 was het inderdaad maar mager.

Ik heb echter wel medelijden met de mensen die de sell-orders al hadden ingebouwd rond de 18-19.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158890840
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom heeft de FED de rente alweer verhoogd en gaan wij hetzelfde doen medio 2017.

Vertrouwen staat overigens weer bijna op pre-crisis hoogtes, afgezien van de marktvolatiliteit.
Dit is in dit kader wel een interessant stuk over wat ons zeer goed mogelijk te wachten staat:

=====================================================================
Why Europe Will Lead the Charge to Eliminate Cash – the Next Step in a Global Meltdown
Posted on May 20, 2015 by Martin Armstrong
European-Parliament

Europe will lead the world into Economic Totalitarianism because government is now desperate to retain the euro. If the euro collapses, so will Brussels. The government exists solely because of the euro.

The key is the fatal design of the euro. Failure to consolidate the debts of all individual member states has been the worst possible mistake perhaps ever made in this post-Great Depression era of New Economics, where government lawyers assume they can just write a law and it will be followed, as if they were some new modern dictator.

Because of the failure to consolidate the debts, the reserve of the banks had to be politically correct to conform with Brussels, holding a piece of all member state debts. That meant that the defaulting in part or in whole of individual sovereign debts of member states undermined the banking system. This would be as if in the U.S. bank reserves were made up of state debts. If one state failed, everyone would scramble to sell to the banks who had the most.

Einsteing-thinking

Since Brussels will not reform, as Einstein correctly put it: “You cannot solve current problems with current thinking. Current problems are the result of current thinking.” This whole idea of negative interest rates is just following the same Keynesian concept that lowering rates will stimulate demand. The missing element is CONFIDENCE. If you do not believe you will make even 1%, you will not pay 0%. While they keep lowering rates to stimulate borrowers, they are wiping out the elderly who now cannot live from their savings, reducing their spending, and destroying the entire idea of pensions and retirement (the social contract). The lack of CONFIDENCE prevents new businesses from forming and therein results in the lost generation of youth who cannot find a job. The elderly are forced to work, so there becomes a shortage of jobs, resulting in higher unemployment among the youth.

Add to that trend wiping out the elderly and the youth, we then have the rising tensions against foreigners everywhere because they see them as taking precious jobs as they migrate to their country. It becomes a vicious cycle that cannot be broken with the same line of thinking.

Gorilla-Thinking

This is why governments are still using the same line of thinking of negative interest rates and going to the next step. They cannot meet their budgets as tax revenues decline with economic activity, so they go off hunting money causing the global economy to shrink even more. As they hunt money, people hoard and invest even less. They tend to buy assets to get off the grid. To further this effort, governmental thinking then arrives at the solution to eliminate cash forcing the end of the underground economy and 100% tax collection.

However, Brussels knows they have a real crisis in European banking. However, this crisis is monumental and cannot be solved with the same line of thinking that has caused this insane nightmare. Obviously, eliminating cash will prevent people from causing a bank run if a member state defaults. The smart money is trying to get out as fast as it can by buying rare art, coins, stamps, antiques, real estate, etc. This is the only way out, for when they eliminate cash, chances are they will impose CAPITAL CONTROLS and prevent the movement of money out of a country. This line of thinking will lead to this traditional next step.

ECM2015-2020

So in the end, governments (not the Rothschilds) are in a fight for their very existence. They will incite civil unrest, set to rise sharply between 2015.75 and 2017. We also have to be concerned about the outcome for November 21, 2018, which will be the pi target that on previous waves produced 9/11 in New York and the very day of the Greek economic crisis in 2010. Geopolitically, Obama undid everything that was done to make the world safer. He ruined the European economy with his sanctions against Russia, and created the alliance that now exists between Russia and China in military action and drills. The USA might be able to defeat Russia on a conventional battlefield, but they cannot defeat China on the same terms. Meanwhile Germany, the strongest economy in Europe, is constitutionally forbidden to have a big military force. Brussels is now talking about trying to form a European army to further their power. It is all posturing to insanity.

ECM-1998-2002 ECM Greece

Brussels will lead the charge to shut down cash as we know it. We are moving into the next stage of massive deflation that I have been warning about – not HYPERINFLATION. Government are moving to control everything; you will not be able to buy or sell anything without government approval. The Economic Totalitarianism I have warned about is on the horizon.

Coming Capital Controls

The next step in the game will be CAPITAL CONTROLS. When the European government realizes that they cannot eliminate cash without the rest of the entire world doing so simultaneously, money will move out even faster from Europe, driving the dollar to excessive highs. They will most likely follow the same script as they did in Cyprus, imposing currency controls to prevent money from fleeing.

The only way out of this mess is the real fight – changing the thinking process. As I have said many times before: HYPERINFLATIONISTS are dead wrong and we will PRAY FOR INFLATION before this comes to an end. We are in the meltdown mode of Western Civilization, all because of debt, and lawyers controlling government who think they can be dictators by just writing laws.

History-Repeat

If you understand the nature of the beast we are fighting, you will NOT be surprised and can learn from history; even though we are compelled to watch others repeat it.

http://armstrongeconomics.com/armstrong_economics_blog/page/4

=====================================================================
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:59:56 #55
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891131
pi_158891264
Schokkend stuk vertaald met translate

quote:
Polizeiführer rapporteerde Mijn nacht met de brutale mob

Keulen -

Tegenover EXPRESS beschrijft nu een andere officier belangrijke details van de Keulse schandaal Eight. Hij is een ervaren politieagent en was oudejaarsavond hier.

Een centrale vraag blijft: Wie waren de mensen die de maffia gevormd? Na passende verklaringen was het Noord-Afrikaanse en Arabische volk.

De truc dief steek - New Year's Eve in verband met seksueel geweld - doet eigenlijk de (Noord-Afrikaanse) Antänzer scene, die zich heeft gevestigd in Keulen twee jaar geleden.

"Huilende vrouwen die geen slipje droeg"

De officier meldt nu dat er in de nacht 15 voorlopige arrestaties door zijn groep was geweest.

Deze mensen waren "absoluut slechts een paar dagen of weken" zijn in Duitsland geweest: "Van deze personen, 14 waren afkomstig uit Syrië en een uit Afghanistan. Dat is de waarheid. Hoewel het pijn doet. "

Een andere ambtenaar was dit al de EXPRESS bevestigd (wij berichtten).

"Ik heb jonge vrouwen huilen naast me, die geen slipje droeg, nadat de menigte hen had spuwde gehad. Dit waren foto's die me geschokt en we moesten eerst verwerken.

Naast het feit dat we waren bezig om onszelf te beschermen, omdat we massaal werden aangevallen. "

Verwarring over Albers statement

Het 15 voorlopig gearresteerd "residence certificaten voor de uitvoering van de asielprocedure" met hen gehad, zei de ambtenaar.

Je hebt zogenaamde verzamelen lijsten waarop de identiteit van de verdachten aangehouden gecreëerd. Deze zijn nu achter slot en grendel en geheim.

Betekent: De verklaring van hoofd van de politie Wolfgang Albers, weet men niet waar de 1000 relschoppers kwam hier op het stationsplein, dus kan niet goed zijn.

"We spraken met vluchtelingen helpers die de nacht vergezeld daar, het Arabische volk. Zelfs paramedici en hulpdiensten artsen kan bevestigen dat zij heeft gehandeld in een deel aan asielzoekers ", aldus de insider voortgezet.

Politie wanhopig slecht om andere krachten

De officier roept de vraag op of in de achtergrond beleid werd gemaakt - ". Maar alsjeblieft niet op onze rug"
Hij en zijn collega's testten overweegt momenteel of ze moeten de vraag met behulp van de politie vakbond voorlichting over de werkzaamheden 's nachts en de rol van het hoofd van de politie.

Op de New Year's Eve rellen zelf, gaat hij verder uit te leggen dat ze hard had gevraagd om meer troepen. Maar dat niet bestond.

"Er werden geïmplementeerd krachten, maar in de Brühl accommodatie verder geen eenheden van honderd klaar omdat elk van hen werden gebruikt in andere steden."
Het openbaar ministerie heeft ook nog het hoofd van de afdeling voor de georganiseerde misdaad met de onderzoekers in het team: Het kon niet worden uitgesloten dat de gebeurtenissen georganiseerde criminele structuren vorweise.

De redactie bereiken verdere oproepen van lezers die hun ervaringen willen vertellen in de New Year's Eve rond het centraal station.

Student Sylvia S. (19) verslagen: "Ik kwam hier met twee vriendinnen vanaf 23.30 uur vanaf het centraal station. We wilden de Rijn om het nieuwe jaar te vieren.

Maar bij de hoofdingang snel omringd ons veel van 25 tot 30 buitenlandse mannen die ons vervloekt. Mijn twee vrienden werden betast in de zetel, werd een van de mobiele telefoon gestolen. "

Maar het ergste was: "Omdat in de directe omgeving van de politie zijn geweest. We riepen, gaven ze ons opletten. Maar ze niet gekomen om onze hulp. "

In plaats daarvan, de politie had iets van een redding rijstrook voor een ambulance verteld.

"Geen politieagent heinde en verre om te zien"

Helmut H. (65) was met zijn vriendin tegen 2,45 klok op het Domplein naar het station.

"Maar dat was niet mogelijk. Er was heinde en verre om een gevecht tussen de 100 tot 150 buitenlanders en niet een politieman te zien. "Dat is de reden waarom hij met zijn vriendin terug naar Neumarkt was gegaan.

Zelfs lezer Maria Flöge-Becker logt in te drukken: "We realiseerden ons meteen dat hier was paniek. Jonge meisjes huilden en ouderen waren in paniek, "beschrijft ze. "Ook wij werden verdrongen en geduwd."

http://www.express.de/koe(...)rutalen-mob-23315166
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:13:39 #57
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

quote:
„Wir haben mit Flüchtlingshelfern gesprochen, die in der Nacht dort die arabischen Personen begleitet haben. Auch Sanitäter und Notärzte können bestätigen, dass es sich zum Teil um Asylbewerber gehandelt hat“, erklärt der Insider weiter.
Dus er waren vluchtelingenhelpers dáár? Óp het plein?

Wel leuk om te zien hoe dit moeilijker en moeilijker gaat worden voor de media en merkel. Het sijpelt aan alle kanten eruit nu
pi_158891344
quote:

[..]

14 van de 15 arrestanten waren Syriërs?
En als je ff zegt dat je uit Syrië komt, mag je hier zo naar binnen huppelen, no questions asked!

En dan zijn er genoeg mensen (ook hier op FOK! ) , die blijven roepen dat het waarschijnlijk Marokkanen waren met hier en daar een verdwaalde vluchteling die misschien via internet opgetrommeld was.
pi_158891364
Bild kwam ook met een artikel, maar die zit achter een betaalmuur.

Een zelfde conclusie als het stuk hierboven
wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 01:11:22 Uit het @Bild-protocol, tegen politie. „Ich bin Syrer, ihr müsst mich freundlich behandeln! Frau Merkel hat mich eingeladen.“#Koeln #Keulen reageer retweet
wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 01:15:46 Uit @bild-protocol: "Zerreißen von Aufenthaltstiteln mit einem Grinsen und der Aussage: ,,Ihr könnt mir nix, hole mir morgen einen neuen.".' reageer retweet
pi_158891391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Bild kwam ook met een artikel, maar die zit achter een betaalmuur.

Een zelfde conclusie als het stuk hierboven
wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 01:11:22 Uit het @Bild-protocol, tegen politie. „Ich bin Syrer, ihr müsst mich freundlich behandeln! Frau Merkel hat mich eingeladen.“#Koeln #Keulen reageer retweet
:X De tering!

Net als in een filmpje van die klootzakken die zich in vrachtwagens verstoppen. Werden er een paar uit gesleurd, roept er eentje: "Ik ben Syriër! Ik ben Syriër!"
Ja? Dus? Betekent dat dat je alles mag?
pi_158891398
quote:

[..]

Hier valt totaal niks van te maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158891407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Proximo het volgende:

[..]

[..]

Dus er waren vluchtelingenhelpers dáár? Óp het plein?

Wel leuk om te zien hoe dit moeilijker en moeilijker gaat worden voor de media en merkel. Het sijpelt aan alle kanten eruit nu
Dit stukje is ook wel raar
quote:
Die 15 vorläufig Festgenommenen hätten „Aufenthaltsbescheinigungen zur Durchführung des Asylverfahrens“ bei sich gehabt, so der Beamte.

Man habe sogenannte Sammellisten erstellt, auf denen die Personalien der Verdächtigen festgehalten worden seien. Diese seien jetzt unter Verschluss und geheim.
Het mocht dus niet openbaar worden dat het asielzoekers waren
pi_158891431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier valt totaal niks van te maken.
Ja sorry, maar als ik het in het Duits plaats is het ook niet goed :P
pi_158891448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dit stukje is ook wel raar

[..]

Het mocht dus niet openbaar worden dat het asielzoekers waren
Het gebeurt overal dat misdaden door vluchtelingen verzwegen worden. Politie schijnt soms mensen te vragen geen aangifte te doen ergens van, omdat dat anders weer een negatieve impact kan hebben op hoe mensen naar ALLE vluchtelingen zullen kijken.
Vluchteling zijn is blijkbaar een ideaal excuus om maar te doen en laten wat je wil, want we willen toch niet dat die groep een slecht imago krijgt?
pi_158891457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik vond het wel redelijk te lezen. Een paar woorden in gedachten even terugvertalen en dan weet je wel wat er moet staan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:27:12 #66
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891512
En we kunnen nog even door.

Ze staan alweer op straat, en lachen zich kapot

http://www.bild.de/region(...)s-44017054.bild.html
pi_158891515
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:14 schreef ToT het volgende:

[..]

14 van de 15 arrestanten waren Syriërs?
En als je ff zegt dat je uit Syrië komt, mag je hier zo naar binnen huppelen, no questions asked!

En dan zijn er genoeg mensen (ook hier op FOK! ) , die blijven roepen dat het waarschijnlijk Marokkanen waren met hier en daar een verdwaalde vluchteling die misschien via internet opgetrommeld was.
Nou, er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten, ik heb bv dit gevonden...

http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html

Volgens die verslaggever betreft het hier wel degelijk voornamelijk noord Afrikanen die in een asielprocedure zitten, maar al wel weten dat ze toch niet voor een verblijfsvergunning in aanmerking komen. Maar die procedures duren over het algemeen ontzettend lang en ondertussen roven stelen die lui zoveel mogelijk bij elkaar zodat ze in ieder geval niet met lege handen huiswaarts keren. Dit is dus Europa's grootste fout, we laten die lui eerst toe, om vervolgens dan pas een asielprocedure op te starten. Dit moet gewoon anders, asielprocedures moeten worden opgestart in het land van herkomst, zodat ze in afwachting van de uitslag in ieder geval hier geen overlast kunnen veroorzaken. Diegenen die hier toch binnenglippen moeten zonder pardon allemaal teruggestuurd worden, en uberhaupt al helemaal niet meer voor asiel in aanmerking komen.
pi_158891527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten, ik heb bv dit gevonden...

http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html

Volgens die verslaggever betreft het hier wel degelijk voornamelijk noord Afrikanen die in een asielprocedure zitten, maar al wel weten dat ze toch niet voor een verblijfsvergunning in aanmerking komen. Maar die procedures duren over het algemeen ontzettend lang en ondertussen roven stelen die lui zoveel mogelijk bij elkaar zodat ze in ieder geval niet met lege handen huiswaarts keren. Dit is dus Europa's grootste fout, we laten die lui eerst toe, om vervolgens dan pas een asielprocedure op te starten. Dit moet gewoon anders, asielprocedures moeten worden opgestart in het land van herkomst, zodat ze in afwachting van de uitslag in ieder geval hier geen overlast kunnen veroorzaken. Diegenen die hier toch binnenglippen moeten zonder pardon allemaal teruggestuurd worden, en uberhaupt al helemaal niet meer voor asiel in aanmerking komen.
Ahhhh damn, ja begrijpelijk!
En dan wordt het moeilijk; het veiligste zou zijn dat je die uitgeprocedeerde asielzoekers niet meer op straat laat komen (heb ik wel vaker gezegd), maar dan krijg je weer gezeik van dat het geen misdadigers zijn en je ze niet zomaar kunt opsluiten.
pi_158891540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dat valt prima te lezen hoor, beter als dat mumbojumbo van die vertaalprogjes.
pi_158891556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat valt prima te lezen hoor, beter als dat mumbojumbo van die vertaalprogjes.
Dat klopt, maar Specularium wordt wel boos van Duitse artikels ;)
pi_158891568
POLICE: MOST OF COLOGNE SEX ATTACKERS WERE NEWLY ARRIVED SYRIAN REFUGEES

An experienced police officer has revealed that 14 of the 15 culprits arrested so far who were involved in the mass sexual molestation of women in Cologne on New Years Eve were newly arrived Syrian migrants.
In an interview with Express.de, the officer reveals that 15 men were arrested, of whom 14 were from Syria and one was from Afghanistan. The men had arrived in Germany within the last few days or weeks, according to the officer.
“14 were from Syria and one from Afghanistan. That’s the truth. Although it hurts,” said the officer.
A separate official confirmed to Express.de that this was accurate, according to the report.
Police initially claimed that the suspects were not newly arrived refugees, although quite how the men being supposedly ‘assimilated’ immigrants would be a better scenario makes little sense.
The identity of the culprits is now “under lock and key and secret,” according to the officer, suggesting that authorities are keen to keep the information under wraps.
Paramedics and emergency physicians who attended to the injured on the night could also confirm the identities of the men, according to the officer.
The officer also explained how he had, “young women weeping beside me, who wore no panties, after the crowd had spat at them.”
Police were overwhelmed and unable to protect the victims because sufficient forces were not dispatched to the scene, according to the officer, an account that is backed up by another eyewitness – a hotel bouncer who was working in the immediate vicinity of Cologne Cathedral.
Evidence of a police cover up is already unraveling. Authorities issued a press release on New Years Day claiming the previous night was “peaceful” and without incident. It took the German media days to report on the story, with top broadcaster ZDF later apologizing for the delay.
As we previously highlighted, German police have been accused of covering up crimes and sexual assaults committed by migrants so as not to “legitimize” critics of mass immigration.

http://www.infowars.com/p(...)ved-syrian-refugees/
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:35:42 #72
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891574
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahhhh damn, ja begrijpelijk!
En dan wordt het moeilijk; het veiligste zou zijn dat je die uitgeprocedeerde asielzoekers niet meer op straat laat komen (heb ik wel vaker gezegd), maar dan krijg je weer gezeik van dat het geen misdadigers zijn en je ze niet zomaar kunt opsluiten.
Daar moeten we dan maar overheen.

Interneer ze maar, collectief. Bed,bad,brood & hek.

Wie goedgekeurd wordt mag blijven, wie weg moet kan direct terug.

Zo moeilijk is het niet.
pi_158891596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:35 schreef Proximo het volgende:

[..]

Daar moeten we dan maar overheen.

Interneer ze maar, collectief. Bed,bad,brood & hek.

Wie goedgekeurd wordt mag blijven, wie weg moet kan direct terug.

Zo moeilijk is het niet.
Tja de situatie is zo extreem dat dit gewoon echt zou moeten.
Hier in Nederland valt het relatief gezien nog mee, als je naar Duitsland, Griekenland, Zweden en diverse andere landen kijkt, maar ook hier zou het gewoon verstandig zijn dat ze het terrein niet af mogen.
Klimmen ze dan toch over een hek heen of zo, hebben ze meteen hun recht op asiel verspeeld.
pi_158891626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
POLICE: MOST OF COLOGNE SEX ATTACKERS WERE NEWLY ARRIVED SYRIAN REFUGEES

An experienced police officer has revealed that 14 of the 15 culprits arrested so far who were involved in the mass sexual molestation of women in Cologne on New Years Eve were newly arrived Syrian migrants.
In an interview with Express.de, the officer reveals that 15 men were arrested, of whom 14 were from Syria and one was from Afghanistan. The men had arrived in Germany within the last few days or weeks, according to the officer.
“14 were from Syria and one from Afghanistan. That’s the truth. Although it hurts,” said the officer.
A separate official confirmed to Express.de that this was accurate, according to the report.
Police initially claimed that the suspects were not newly arrived refugees, although quite how the men being supposedly ‘assimilated’ immigrants would be a better scenario makes little sense.
The identity of the culprits is now “under lock and key and secret,” according to the officer, suggesting that authorities are keen to keep the information under wraps.
Paramedics and emergency physicians who attended to the injured on the night could also confirm the identities of the men, according to the officer.
The officer also explained how he had, “young women weeping beside me, who wore no panties, after the crowd had spat at them.”
Police were overwhelmed and unable to protect the victims because sufficient forces were not dispatched to the scene, according to the officer, an account that is backed up by another eyewitness – a hotel bouncer who was working in the immediate vicinity of Cologne Cathedral.
Evidence of a police cover up is already unraveling. Authorities issued a press release on New Years Day claiming the previous night was “peaceful” and without incident. It took the German media days to report on the story, with top broadcaster ZDF later apologizing for the delay.
As we previously highlighted, German police have been accused of covering up crimes and sexual assaults committed by migrants so as not to “legitimize” critics of mass immigration.

http://www.infowars.com/p(...)ved-syrian-refugees/
Het moge toch wel duidelijk zijn nu dat dat geen vluchtelingen zijn maar gewoon een stel criminelen. Zonder pardon terug naar Syrie ermee, ga daar maar vrouwen betasten en tasjes roven. Menselijk afval is het wat we binnenhalen hier.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:41:08 #75
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891632
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja de situatie is zo extreem dat dit gewoon echt zou moeten.
Hier in Nederland valt het relatief gezien nog mee, als je naar Duitsland, Griekenland, Zweden en diverse andere landen kijkt, maar ook hier zou het gewoon verstandig zijn dat ze het terrein niet af mogen.
Klimmen ze dan toch over een hek heen of zo, hebben ze meteen hun recht op asiel verspeeld.
Nog beter zou zijn om iedereen daar tot afloop conflict te houden. De boel veilig verklaren en dan mag iedereen collectief terug.

Dan verlenen we hulp, maar blijven ze niet hier.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:42:28 #76
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158891646
Tsja, als dit de manier is waarop de autoriteiten reageren, zullen mensen toch het heft in eigen handen moeten nemen, bij wijze van signaal.

Ik zelf ben normaal gezien 100 procent gekant tegen eigenrichting, maar deze doofpotoperatie die bijna was gelukt & dan nog gebagateliseerd wordt, is te ziek en vuil voor woorden. Ik hoop op flinke demonstraties & dat de politie ook maar eens het werk neerlegt. Want voor een betoging van rechts zijn ze er wel, uitgedost met oproerpak en al aan, maar als er meer dan 100 vrouwen aangerand worden kunnen ze niets uitvoeren. Politiek correct ongedierte :r
- Charlton Heston
pi_158891658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:41 schreef Proximo het volgende:

[..]

Nog beter zou zijn om iedereen daar tot afloop conflict te houden. De boel veilig verklaren en dan mag iedereen collectief terug.

Dan verlenen we hulp, maar blijven ze niet hier.
Dat zou nog beter zijn, maar dan krijg je echt gezeik: kinderen hebben recht op onderwijs en de volwassenen moeten een menswaardig bestaan hebben enz. Hen afzonderen van de maatschappij mag niet, want grondwet, rechten van de mens enz.
pi_158891689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het moge toch wel duidelijk zijn nu dat dat geen vluchtelingen zijn maar gewoon een stel criminelen. Zonder pardon terug naar Syrie ermee, ga daar maar vrouwen betasten en tasjes roven. Menselijk afval is het wat we binnenhalen hier.
Dat gaat nooit gebeuren. De "dat is geen oplossing"-prekers hebben het voor het zeggen. Je zal jezelf en je gezin in de nabije toekomst moeten beschermen.
pi_158891697
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Lothiriel het volgende:
Tsja, als dit de manier is waarop de autoriteiten reageren, zullen mensen toch het heft in eigen handen moeten nemen, bij wijze van signaal.

Ik zelf ben normaal gezien 100 procent gekant tegen eigenrichting, maar deze doofpotoperatie die bijna was gelukt & dan nog gebagateliseerd wordt, is te ziek en vuil voor woorden. Ik hoop op flinke demonstraties & dat de politie ook maar eens het werk neerlegt. Want voor een betoging van rechts zijn ze er wel, uitgedost met oproerpak en al aan, maar als er meer dan 100 vrouwen aangerand worden kunnen ze niets uitvoeren. Politiek correct ongedierte :r
Tja er wordt keihard geroepen dat er absoluut geen aanwijzingen zouden zijn dat het om asielzoekers zou gaan, en een ander figuur zegt dat het gaat om een actie van "mannen die in een machtspositie zaten", en verzwijgt daarmee al HELEMAAL dat het om buitenlanders ging.
Daarnaast heb je dat geneuzel nog van dat het onmogelijk moslims zouden kunnen zijn, want ze waren dronken en stalen en zaten aan vrouwen, en iedereen weet toch dat moslims dat nooit doen.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het totaal niet relevant is dat het moslims of vluchtelingen waren, want dan ben je weer zwaar discriminerend bezig; de INDIVIDUEN moeten gepakt worden en verder mogen er absoluut geen conclusies aan getrokken worden of beperkingen opgelegd worden aan de groep waar deze mensen toe behoren.
Puur symptoombestrijding doen; de oorzaak is heilig en die moet je met rust laten.

Oh ja, en dan zijn er nog kneuzen die roepen dat die vrouwen er vast zelf om gevraagd hebben met hun manier van kleden! :') Serieus!
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:47:47 #80
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891704
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zou nog beter zijn, maar dan krijg je echt gezeik: kinderen hebben recht op onderwijs en de volwassenen moeten een menswaardig bestaan hebben enz. Hen afzonderen van de maatschappij mag niet, want grondwet, rechten van de mens enz.
En daar gaat het spaak lopen.

Ik heb recht op een veilige leefomgeving, daar wordt niet voor gezorgd. De daders worden in bescherming genomen.

Politici zijn vertegenwoordigers van het volk. Als deze hun taak niet meer uitvoeren hebben we nieuwe politici nodig. Geen gedragscodes, begrip en gelul over ongegronde angst.

Als ik zie wat voor storm dit losmaakt in duitsland dan wordt het niet meer windstil.

Wel goed voor mijn duits deze hele kwestie :')
pi_158891725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef Proximo het volgende:

[..]

En daar gaat het spaak lopen.

Ik heb recht op een veilige leefomgeving, daar wordt niet voor gezorgd. De daders worden in bescherming genomen.

Politici zijn vertegenwoordigers van het volk. Als deze hun taak niet meer uitvoeren hebben we nieuwe politici nodig. Geen gedragscodes, begrip en gelul over ongegronde angst.

Als ik zie wat voor storm dit losmaakt in duitsland dan wordt het niet meer windstil.

Wel goed voor mijn duits deze hele kwestie :')
"Ja maar laten we vooral met elkaar in gesprek blijven. Alles moet via democratische wegen gebeuren. Vind je dat de politieke partij waar je op gestemd hebt jouw belangen niet behartigt, dan moet je de volgende keer op een andere partij stemmen. DAT is democratie! ZO moet het als je het ergens niet mee eens bent, of je richt zelf maar een politieke partij op!"

:X
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:51:13 #82
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158891739
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja er wordt keihard geroepen dat er absoluut geen aanwijzingen zouden zijn dat het om asielzoekers zou gaan, en een ander figuur zegt dat het gaat om een actie van "mannen die in een machtspositie zaten", en verzwijgt daarmee al HELEMAAL dat het om buitenlanders ging.
Daarnaast heb je dat geneuzel nog van dat het onmogelijk moslims zouden kunnen zijn, want ze waren dronken en stalen en zaten aan vrouwen, en iedereen weet toch dat moslims dat nooit doen.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het totaal niet relevant is dat het moslims of vluchtelingen waren, want dan ben je weer zwaar discriminerend bezig; de INDIVIDUEN moeten gepakt worden en verder mogen er absoluut geen conclusies aan getrokken worden of beperkingen opgelegd worden aan de groep waar deze mensen toe behoren.
Puur symptoombestrijding doen; de oorzaak is heilig en die moet je met rust laten.

Oh ja, en dan zijn er nog kneuzen die roepen dat die vrouwen er vast zelf om gevraagd hebben met hun manier van kleden! :') Serieus!
Ja, ik ben gewoon met verstomming geslagen. Ik wist dat politieke correctheid schering en inslag is en was, maar het is gewoon tot in de kern van onze samenleving doorgesijpeld.

Wat me nog het meest doet schrikken is dat de Duitse media meededen aan dit (proberen) doodzwijgen. Een doodzonde voor een medium dat meent alles dat het wat het publiek hoort te weten naar buiten brengt. Niet dus, want 'arme vluchtelingen'.

Degout van hier tot in Tokio :r
- Charlton Heston
pi_158891759
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja, ik ben gewoon met verstomming geslagen. Ik wist dat politieke correctheid schering en inslag is en was, maar het is gewoon tot in de kern van onze samenleving doorgesijpeld.

Wat me nog het meest doet schrikken is dat de Duitse media meededen aan dit (proberen) doodzwijgen. Een doodzonde voor een medium dat meent alles dat het wat het publiek hoort te weten naar buiten brengt. Niet dus, want 'arme vluchtelingen'.

Degout van hier tot in Tokio :r
Zou me niks verbazen als de komende dagen ineens een stortvloed van beelden van zielige kindjes te zien zal zijn op de Duitse tv. "Dit zijn de ware slachtoffers. Geef hen een veilig thuis." bla bla bla. Liefst nog met een jankend kind er tussen, die helemaal aan het eind van het spotje met een hartverwarmende glimlach een eigen kamertje in een AZC binnen loopt of zo.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:54:25 #84
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891767
http://www.bbc.co.uk/programmes/p03drgvc

"They all spoke arabic"
"Launched fireworks at the boat"
"Walking to the docks fireworks were thrown"

Was dus ook niet alleen op het plein. Inclusief taxichauffeur die nog even een poging waagt.
pi_158891773
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Die meiden in Keulen hadden ook het recht om niet massaal en georganiseerd aangerand te worden in de openbare ruimte, homo's en joden hebben ook het recht om niet uit hun woonwijk weg getreiterd te worden, de vermoorde bezoekers van het concert van de Eagles of death metal in Parijs hadden ook het recht om hun vrienden en familie na afloop te vertellen hoe gaaf het concert was...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_158891795
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:42 schreef Lothiriel het volgende:

helemaal mee eens. Ik vind het ook bizar dat de deutsche media zo ver heen is. Walgelijk.
There are only 151 Pokémon.
pi_158891800
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die meiden in Keulen hadden ook het recht om niet massaal en georganiseerd aangerand te worden in de openbare ruimte, homo's en joden hebben ook het recht om niet uit hun woonwijk weg getreiterd te worden, de vermoorde bezoekers van het concert van de Eagles of death metal in Parijs hadden ook het recht om hun vrienden en familie na afloop te vertellen hoe gaaf het concert was...
Helemaal mee eens! :Y
Maar ja; hoeveel vluchtelingen zijn er nu in Duitsland?
Dit waren er "slechts" 1000 van hen (plus vele honderden in andere steden waar het ook gebeurde), dus procentueel gezien is er helemaal niets aan 't handje. :') Toch?

Ik kan vaak echt een heel scala aan dingen bedenken waarop mensen het allemaal kunnen bagatelliseren, maar nog steeds rol ik van de ene verbazing in de andere als ik zie hoe sommigen het allemaal goedpraten / ontkrachten / wat dan ook.

Oh ja: het was de schuld van de politie! Een moslimvrouw zei dat die vrouwen het recht hadden om veilig te zijn, dus als er ÉÉN partij de schuldige was, was het de politie wel!
pi_158891809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Ik vind het ook bizar dat de deutsche media zo ver heen is. Walgelijk.
De NOS is geen haar beter. Vandaag lieten ze op het journaal al weer hongerige Syrische kinderen zien.
pi_158891814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De NOS is geen haar beter. Vandaag lieten ze op het journaal al weer hongerige Syrische kinderen zien.
Ah, kijk! _O- Daar heb je het al! :')
pi_158891824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die alleen dat beeld maar zien en geloven.
Net zoals dat je op de site van De Gelderlander niet meer kan reageren op artikelen die over de asielzoekers gaan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:01:31 #91
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158891825
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Heb je dan het idee dat hier in NL het niet heel lang zo is geweest?

Wat dat betreft mogen we fortuyn dankbaar zijn, hij duwde ons een nieuwe realiteit in.
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:58 schreef ToT het volgende:

Oh ja: het was de schuld van de politie! Een moslimvrouw zei dat die vrouwen het recht hadden om veilig te zijn, dus als er ÉÉN partij de schuldige was, was het de politie wel!
Vanuit die kutcultuur in die landen begrijpelijk. Mensen mogen zich gedragen als beesten, het is aan de ordehandhaving om te zorgen dat het niet gebeurt.
Daarom is het straatbeeld in die landen ook zo gezellig, met zo lekker veel gemixt gedrag, met veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke uiting.
pi_158891830
Nou, nog efkes en het is carnaval! *O*
pi_158891831
Ik had laatst al een foto bij een nieuws-item aangepast omdat die niet zielig genoeg was! ;)

151208_194791_y5N7oa6yHNAYXTtPLpy6249_JqoMjyXWrsWFZ2BFmKwF3TZT1ht6lck0HZjk5utkbUnQm5Ii2dUG3Nl0hOKFzAs1024_800_496

Veel beter toch? ^O^ Daarmee vergeet men vanzelf wel wat er in Keulen gebeurd is.
pi_158891847
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:01 schreef Proximo het volgende:

Vanuit die kutcultuur in die landen begrijpelijk. Mensen mogen zich gedragen als beesten, het is aan de ordehandhaving om te zorgen dat het niet gebeurt.
Daarom is het straatbeeld in die landen ook zo gezellig, met zo lekker veel gemixt gedrag, met veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke uiting.
Op Youtube zijn er ook filmpjes waarin "vluchtelingen" duidelijk maken dat de politie zich niet met hen moet bemoeien: de politie is er voor de lokale bevolking. De lokale wetten gelden niet voor de moslims; alleen Allah's wetten gelden voor hen.
En dicht in de buurt van waar die "vluchtelingen" dat zeiden, stond graffiti op muren: doodt een agent, en je plaats in het paradijs is gegarandeerd".
pi_158891889
Maar dit is allemaal lang zo erg niet als als een groepje autochtonen die wat vuurwerk naar een AZC gooien, dat is pas echt schandalig.
pi_158891902
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah, kijk! _O- Daar heb je het al! :')
En bij Nieuwsuur lieten ze uitgebreid een journalist aan het woord dat het geen vluchtelingen waren.

pi_158891904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:13 schreef Hathor het volgende:
Maar dit is allemaal lang zo erg niet als als een groepje autochtonen die wat vuurwerk naar een AZC gooien, dat is pas echt schandalig.
Nou dat kan natuurlijk ook weer niet; een deel van die vluchtelingen komt daadwerkelijk wel uit de oorlog en die moet je dan ook niet met harde knallen confronteren, zeker ook niet omdat zij geen inspraak hebben in dat er een AZC in je gemeente moet komen. Ze zijn wel de aanleiding dat er AZC's moeten komen, maar je woede op hen koelen of hen duidelijk maken dat je ze niet in je achtertuin moet hebben, gaat wel te ver.
Je moet wel de juiste mensen ter verantwoording roepen. Af en toe een gemeentehuis bestormen of zo doet wonderen. ^O^
pi_158891921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En bij Nieuwsuur lieten ze uitgebreid een journalist aan het woord dat het geen vluchtelingen waren.

[ afbeelding ]
Precies!
Europa moet zo snel mogelijk zo vol mogelijk met vluchtelingen gepompt worden en er moet echt voorkomen worden dat de eigen bevolking tegengas geeft.
Wil men nou echt dat Europa zo snel mogelijk Arabisch gaat worden of zo?
Hier spelen echt smerige politieke spelletjes, maar mij maak je niet wijs dat het allemaal puur uit de goedheid voor de vluchtelingen is.
pi_158891932
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies!
Europa moet zo snel mogelijk zo vol mogelijk met vluchtelingen gepompt worden en er moet echt voorkomen worden dat de eigen bevolking tegengas geeft.
Hier spelen echt smerige politieke spelletjes, maar mij maak je niet wijs dat het allemaal puur uit de goedheid voor de vluchtelingen is.
Uiteindelijk gaat het allemaal om olie :r
-XOXO-
pi_158891941
Kan niet wachten op een burgeroorlog *O*
pi_158891946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het allemaal om olie :r
Tja, lokale bevolking weghalen, regering omver werpen en daar de macht overnemen?
pi_158891973
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies!
Gutmenschen zijn een soort jehova's getuigen; familie, vrienden, landgenoten zijn ondergeschikt aan de ideologie. Afvalligen worden verstoten. Een vergroting van het risico dat familie of vrienden iets overkomt wordt blind geaccepteerd. De zekerheid dat landgenoten zullen sterven of zwaar beschadigd zullen worden wordt blind geaccepteerd. Levensgevaarlijk als die mensen het voor het zeggen hebben.... zoals hier in Nederland.
pi_158892009
Herinnert u zich deze nog? :r

Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.

http://www.parool.nl/paro(...)en-ook-de-tijd.dhtml
pi_158892026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:

Het is onrealistisch en onrechtvaardig van vluchtelingen te verwachten dat ze zich onze normen en waarden meteen eigen maken, betoogt Ellen Hoogakker in een opiniestuk in Het Parool.

[ afbeelding ]
Wait, whut???
Okee, hier word ik serieus echt pissig om zeg! :r
"Ja, thuis hebben ze de sharia. Je kunt toch niet van hen verwachten dat ze dat hier ineens achter zich moeten laten?" Zoiets? :?

Goed, in dit geval gaat het dus om homo-haat, maar kom op zeg; hoe moeilijk is het om van vluchtelingen te verlangen om homo's NIET in elkaar te slaan?
Culturele verschillen, my ass!
pi_158892028
Moeten Europese mannen eens doen, die vrouwen van hun, onder hun tafelkleden aanraken?
Wat gaan ze dan doen...

En wat doet men hier, nix....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:21 schreef whatdafuck het volgende:
Kan niet wachten op een burgeroorlog *O*
Ok, want?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158892038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Moeten Europese mannen eens doen, die vrouwen van hun, onder hun tafelkleden aanraken?
Wat gaan ze dan doen...

En wat doet men hier, nix....
Wat moet men doen dan? Er zijn verdachten en die zijn opgepakt.
pi_158892039
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Wait, whut???
Okee, hier word ik serieus echt pissig om zeg! :r
"Ja, thuis hebben ze de sharia. Je kunt toch niet van hen verwachten dat ze dat hier ineens achter zich moeten laten?" Zoiets? :?
Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
pi_158892047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ok, want?
Hij speelt teveel games...
Denkt niet aan dode mensen oid... dat besef is meneer blijkbaar al kwijt met zijn low life IQ...

Zeg een burgeroorlog is rl...
Trouwens wie wil meneer aanvallen?

Die aardige shoarmazaak buurman die er niets mee te maken heeft?
De vriendelijke Turk op de hoek die geen vlieg kwaad doet?

Wie zijn de klootzakjes dan?
Oh mensen met zwart haar ofzo?
Ook NL 's hebben zwart haar...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158892049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Eeuwig schuldig zijn we voor dat soort mensen, omdat we westers zijn en nazaten van kolonisten. Ze zullen niet rusten totdat dit land net zo onleefbaar is als een land als Sudan. Pas dan zit hun taak erop, dan hebben we geen bevoorrechte positie meer.
Ik vind het prima dat we hier en daar hulp verlenen en dergelijke, maar sommige mensen slaan idd echt door vanwege het verleden van ons land. Die lui zijn helemaal de weg kwijt.
pi_158892051
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

3 ofzo en die zijn vrijgelaten wegens gebrek bewijs :{
pi_158892059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hij speelt teveel games...
Denkt niet aan dode mensen oid... dat besef is meneer blijkbaar al kwijt met zijn low life IQ...

Zeg een burgeroorlog is rl...
Trouwens wie wil meneer aanvallen?

Die aardige shoarmazaak buurman die er niets mee te maken heeft?
De vriendelijke Turk op de hoek die geen vlieg kwaad doet?

Wie zijn de klootzakjes dan?
Oh mensen met zwart haar ofzo?
Ook NL 's hebben zwart haar...
Precies, want laten we eerlijk zijn, lang niet alle moslims zijn slechteriken. Ook lang niet elke vluchteling is een IS-strijder die hier uitkering komt trekken terwijl ze onze vrouwen verkrachten.
pi_158892065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

3 ofzo en die zijn vrijgelaten wegens gebrek bewijs :{
Achja, dat is altijd zo toch? Bij aanrandingen wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen. Verkrachtingen idem dito.
pi_158892068
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies, want laten we eerlijk zijn, lang niet alle moslims zijn slechteriken. Ook lang niet elke vluchteling is een IS-strijder die hier uitkering komt trekken terwijl ze onze vrouwen verkrachten.
Lekker cynisch,... :)
Maar goed, hoe hou je ze uit elkaar...
De goeden en de slechten?
pi_158892072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Impressme het volgende:

[..]

Achja, dat is altijd zo toch? Bij aanrandingen wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen. Verkrachtingen idem dito.
Tenzij de vrouw die vent in elkaar trapt of zijn kruis, dan heeft zij een probleem
pi_158892076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Impressme het volgende:

[..]

Juist! :Y Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!! :r
pi_158892083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tenzij de vrouw die vent in elkaar trapt of zijn kruis, dan heeft zij een probleem
Ik zou de gevolgen zomaar voor lief nemen.
pi_158892088
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:48 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik zou de gevolgen zomaar voor lief nemen.
;) dito! ^O^
pi_158892093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lekker cynisch,... :)
Maar goed, hoe hou je ze uit elkaar...
De goeden en de slechten?
Hehehe ja sorry, met dit onderwerp moet ik echt soms cynisch doen, wil ik niet ontploffen van woede!

Maar goede vraag idd; hoe zie je of iemand geradicaliseerd is of niet?
Als je er de tijd voor zou hebben, zou je het op een gegeven moment wel kunnen merken, maar de instroom is zo massaal dat ze echt niet per individu kunnen nagaan hoe die in elkaar steekt, en als je maar zegt dat je uit Syrië komt, is het al HELEMAAL makkelijk om binnen te komen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:50:00 #120
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892094
Oudejaarsavond, iets na elven: er komen berichten binnen dat München Hbf geëvacueerd wordt vanwege een acute en ernstige terreurdreiging. De waarschuwing hiervoor komt vermoedelijk uit Frankrijk, net als eerder bij de ontruiming van het voetbalstadion in Hannover. Even later wordt ook station München Pasing (groot station ten westen van München) ontruimd. De politie in de stad is in het hoogste stadium van paraatheid.

Is het door de waarschuwing van Frankrijk dat zich in München niet hetzelfde heeft afgespeeld als in Keulen, Hamburg, Frankfurt, Stuttgart?

Kan het zijn dat de andere steden ook gewaarschuwd zijn, maar het niet serieus genoeg hebben genomen? Is dat niet ook een goede reden alles in de doofpot te willen houden?

Uiteindelijk is er in München niets gebeurd, maar waar waren ze voor gewaarschuwd? Bommen, gewapende aanslagen, of misschien zulke barbaarse horden?

Ik ben zeer benieuwd welke lijken nog uit de kast zullen komen.
pi_158892102
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Juist! :Y Want (serieus) : vluchtelingen zouden het als een belediging kunnen opvatten dat sommigen van hen daarover beschuldigd zouden worden!!! :r
Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
pi_158892104
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:

[..]

Stonden na een uur alweer op straat.
pi_158892117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stonden na een uur alweer op straat.
Dus was er niet genoeg bewijs.
pi_158892121
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, wat begrijp je niet aan het woord "uberhaupt"? Ik ken zoveel vrouwen die aangifte proberen te doen en gewoon weggestuurd worden door de politie. Blank, Bruin, Getint whatever. Dit is geen vluchtelingenprobleem maar een serieus probleem bij de politie die vrouwen niet serieus nemen.
Je zinsbouw had duidelijker gekund.
pi_158892127
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
pi_158892128
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Politie doet weinig aan geweld ook bij relatieproblemen dat is ook bekend.

Meestal wordt een vrouw vermoord gevonden omdat haar man de handen niet thuis kon houden, want de politie is ook niet op tijd natuurlijk als ze zou bellen.
pi_158892130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je nagaan: De Duitse politiek, media en politie hebben de arrogantie om te denken dat zoiets in de doofpot gestopt kan worden, wat hebben ze dan nog meer verzwegen? Er komen al zo veel onheilsberichten uit Duitsland, waarschijnlijk is dat maar het topje van de ijsberg.
Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
pi_158892131
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zinsbouw had duidelijker gekund.
Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
pi_158892142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef Impressme het volgende:

[..]

Jaja, je bent gewoon boos ;) Snap ik helemaal overigens hoor, maar richt het op het falende systeem.
De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
pi_158892144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Er zijn websites die dit vermelden, soms moet je je aanmelden op een radicale pagina op fb om dat te kunnen lezen...omdat zij dat natuurlijk wel vermelden...
De wegkijkers nemen daar geen genoegen mee. Alleen als hun favoriete propaganda-kanalen het bevestigen willen ze het geloven.
  donderdag 7 januari 2016 @ 02:59:43 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
pi_158892152
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:58 schreef ToT het volgende:

[..]

De formulering was niet bepaald duidelijk genoeg om aan te tonen dat je ineens van onderwerp veranderd was en het nu over een algemene situatie had.
Als vluchtelingen vrouwen aanranden, wordt ook gevraagd überhaupt geen aangifte te doen.
"überhaupt" in jouw formulering toont NIET aan dat het om in het algemeen gaat.
Eh, jawel
pi_158892156
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:

[..]

Eh, jawel
"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
pi_158892163
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zeker weten. Elke grote stad met een asielzoekerscentrum in de buurt, of met veel buitenlanders, is nu verdacht.
Berlijn niet, rondom de grootste festiviteit barstte het van de camera's voor de nationale nieuwjaarsviering. Dat schrikt af. Net als militante neo-nazi's in Dresden.
Ze maken zich liever druk over de Poolse media ipv de propaganda die hier en in Duitsland verspreid wordt.
pi_158892172
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:04 schreef ToT het volgende:

[..]

"wordt al afgeraden uberhaupt aangifte te doen" suggereert dat aangifte doen afgeraden wordt, NIET dat het gaat over dat het in het ALGEMEEN gebeurt.

Ach whatever.
Laat maar.
Gewoon flink foto's maken van die smoelen, die dit flikken en dan maar vragen of er mensen bereid zijn, om tot actie over te gaan, als de regering het niet doet...
pi_158892203
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:19:55 Sexuelle Übergriffe: SPD gegen schnellere Abschiebung von Straftätern https://t.co/uUvhC7N24O https://t.co/nUYC8pjjCp reageer retweet
pi_158892263
welt twitterde op donderdag 07-01-2016 om 03:31:41 Wegen Übergriffen: Erste Touristen sagen Reisen nach Köln ab https://t.co/E4wyavT7Hz https://t.co/68JQe9Hxs3 reageer retweet
pi_158892410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:53 schreef Impressme het volgende:

[..]

Dus was er niet genoeg bewijs.
Daarom moeten we weer strengere sociale controle op staat hebben. Verzamel autochtone mannen en sla die verkrachters gewoon halfdood. Achteraf gewoon je mond houden, dan sta je bij gebrek aan bewijs weer op straat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158892429
Pegida wil zaterdag betogen in Keulen

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_in_Keulen__.html
  donderdag 7 januari 2016 @ 04:22:39 #140
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:10:11 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158892472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:22 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ja dááág.

Je eigen (verwerpelijke) mening over homoseksuelen hebben is prima, maar discrimineren is een ander verhaal. Dat het tijd kost om je aan te passen aan een nieuwe cultuur lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn grenzen. Die grens is wat mij betreft bereikt op het moment dat je mensen discrimineert of vrouwen aanrandt. :W
Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_158892479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ok, want?
Dan kan de opruiming beginnen. Wederopbouwing van het ooit zo mooie Nederland. :)
pi_158892480
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:28:00 #144
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892486
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Echt he. Met tijd bedoelt ze 200 jaar?. Zolang religie op de eerste plaats komt (waar wordt verteld dat homo's slecht zijn) gaan ze zich nooit aanpassen natuurlijk. Ik noem mezelf redelijk links, maar dit, dit gaat echt helemaal nergens over. Dit is wel het meest politiek correcte stuk wat ik ooit gelezen heb.
Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Permanent Verbannen
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:47:20 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:18 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:53:03 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:28 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen paar maanden met vrij veel asielzoekers gesproken uit diverse landen en met diverse levensovertuigingen, en het is een klein deel dat zich schuldig maakt aan dit soort wangedrag. Dit waren asielzoekers van zowel de crisis opvangcentra als de asielzoekerscentra.

Wat niet weg neemt dat dit soort figuren van mij een enkeltje zandbak mogen krijgen.
Je zal maar met die barbaren opgehokt zitten in zo'n centrum. Als die vrouwelijke asielzoekers niks durven te zeggen (wat ik me voor kan stellen, gezien de cultuur) vraag ik me af wat daar allemaal ongestraft gebeurt, de geruchten over wantoestanden door terreur van mede-vluchtelingen zijn er al langere tijd.
pi_158892505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar over het algemeen niet tegelijkertijd met vriendinnen door meer dan een persoon - volkomen vreemde mannen die ze niet kunnen verstaan en door wie ze tegelijkertijd worden beroofd en in het openbaar worden ontdaan van kleding, terwijl toegesnelde hulpverleners door handlangers met vuurwerk op afstand worden gehouden. Weglopen werd ook belet door de daders.

Dit is echt wel heftiger dan een te opdringerige wellusteling.
Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
  donderdag 7 januari 2016 @ 05:56:14 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit was gewoon een doelgerichte en vooropgezette aanslag. Zeker omdat het op meerdere plaatsen het geval was.
En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
pi_158892508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En in München lijkt er tijdig te zijn ingegrepen.
Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
  donderdag 7 januari 2016 @ 06:18:47 #150
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_158892523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat we kunnen spreken van een 'toevalligheid'. De wijze als de enorme omvang wijst naar een georganiseerde actie.
Dat zeg ik, zie ook eerder in het topic. Als het georganiseerd was, heeft het kunnen lekken, dan kon er dus gewaarschuwd worden voor een terroristische aanslag/aanval, zoals in München inderdaad is gebeurd.
pi_158892564
Als dit in Nederland zou gebeuren zou ik dit trouwens eerder uit de derde generatie Marokkanen hoek verwachten dan uit die van asielzoekers. Dat zijn stuk voor stuk hondsbrutale apen met een diepgewortelde haat voor Nederland (ers).

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 06:47:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')