quote:
quote:The police report, leaked to the German tabloid Bild, described how officers were initially overwhelmed by the events outside the city’s train station on New Year’s Eve, after which more than 100 women filed criminal complaints of sexual assault and robbery, including two accounts of rape.
It said women were forced to “run a gauntlet … beyond description” to reach or leave the station.
“The officers on the ground couldn’t gain control of all of the events, attacks and crimes – there were simply too many at the same time for that to be possible,” a high-ranking officer wrote, describing the scene police arrived to. “On the square outside were several thousand mostly male people of a migrant background who were firing all kinds of fireworks and throwing bottles into the crowd at random.
“Even the appearance of police officers on the scene … didn’t hold the masses back from their actions.” The report added that police who tried to clear the square faced a barrage of fireworks and bottles.
Ook geen ontzag voor de politie, aangezien die toch niks doen. Keer op keer op keer falen de overheidsinstanties. Geen wonder dat mensen het recht in eigen hand nemen.quote:
Ik heb het niet gelezen. Verder vind ik de bronnen erg onbetrouwbaar. In de OP staat dat er 8 mannen zijn aangehouden en nu zijn er drie verdachten in beeld bij de politie, dat past gewoon niet bij elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is massaal geroepen tijdens de massaverkrachtingen cq. aanrandingen in Keulen
De criminelen in Keulen wel.quote:
Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook geen ontzag voor de politie, aangezien die toch niks doen. Keer op keer op keer falen de overheidsinstanties. Geen wonder dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Als dat zo was heb je elke dag een massa-aanranding als deze.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De criminelen in Keulen wel.
Wel weer grappig dat nu opeens heel erg de nadruk op het woord criminelen wordt gelegd. En georganiseerde misdaad. Als bliksemafleider voor de werkelijkheid.
De werkelijkheid:
Honderden moslimmannen komen bijeen om rotzooi te trappen, wetende dat ze vrijwel niet te pakken zijn. Gevoed door haat tegen het westen en met een diepe minachting voor vrouwen, zijn ze daar als beesten tekeer gegaan. Dit is nieuw in Europa, niet in de islamitische wereld, zie Egypte.
We hebben hier te maken met een ideologie en cultuur waarin de haat tegen het westen een van de zuilen is. Criminaliteit tegen de ongelovigen wordt goedgepraat. Zelfsegregatie om de invloed van de ongelovige overheid te bedwingen. Dubieuze geldstromen om de overwinning van de islam op de ongelovige christenhonden te vieren middels grote minaretten.
Dit is geen op zichzelf staand incident. Alleen iemand die oogkleppen op heeft, denkt nog dat dit serieus het geval is. Het is een soep door langzaam gaar kookt, het suddert en suddert. Tot het moment dat de boel compleet uit de hand zal lopen. Dat moment komt met de dag dichterbij.
Na dit incident wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?
Ik bereid je alvast voor op het volgende incident.quote:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:45:09Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland https://t.co/kuRZjI99iB reageer retweet
En hoe is dat slechter dan nu? Maar goed, jij bent er zo één die heel veel commentaar kan geven op oplossingen van anderen (een soort Wilders), maar zelf niets brengt. Of weer komt met zo'n niet werkende dooddoener door naar justitie te wijzen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
Mensen dwingen samen te werken en te veranderen werkt al helemaal niet. Dan krijg je dat mensen die niet binnen de eenheidsworst passen zich afzonderen en isoleren. Met als gevolg dat je als samenleving steeds minder zicht krijgt op die groeperingen. Die vervolgens weer extremer worden in hun denkbeelden omdat ze zich repressief bejegend voelen.
No thanks, but thanks.
Nu zie je geleidelijke veranderingen, die ga je dan niet meer zien. Of nu ja, veranderingen wel, maar dan de andere kant op. Lijkt me niet dat je dat wenselijk vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En hoe is dat slechter dan nu?
Dan komt de familie van de betreffende vrouw je opzoeken en aftuigen. Mits de vrouw je kan identificeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef john2406 het volgende:
Wat zou er met mij gebeuren als ik in dat land van herkomst van de daders een vrouw betasten zou, als ik het al zou willen wel te verstaan!
Ongefundeerde speculatie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
Nu zie je geleidelijke veranderingen, die ga je dan niet meer zien. Of nu ja, veranderingen wel, maar dan de andere kant op. Lijkt me niet dat je dat wenselijk vindt.
In Nederland zijn ook al meerdere keren grote feesten volledig uit de hand gelopen, project X en hoek van Holland als voorbeelden. Of dit vooraf al is bedacht moet nog maar blijken, het OM gaf aan dat er georganiseerd is gewerkt, dat volgt uit het samenwerken in groepjes. Maar of het vooraf is gepland lijkt mij nog erg onduidelijk men heeft nog niet eens verdachten aangehouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De criminelen in Keulen wel.
Wel weer grappig dat nu opeens heel erg de nadruk op het woord criminelen wordt gelegd. En georganiseerde misdaad. Als bliksemafleider voor de werkelijkheid.
De werkelijkheid:
Honderden moslimmannen komen bijeen om rotzooi te trappen, wetende dat ze vrijwel niet te pakken zijn. Gevoed door haat tegen het westen en met een diepe minachting voor vrouwen, zijn ze daar als beesten tekeer gegaan. Dit is nieuw in Europa, niet in de islamitische wereld, zie Egypte.
We hebben hier te maken met een ideologie en cultuur waarin de haat tegen het westen een van de zuilen is. Criminaliteit tegen de ongelovigen wordt goedgepraat. Zelfsegregatie om de invloed van de ongelovige overheid te bedwingen. Dubieuze geldstromen om de overwinning van de islam op de ongelovige christenhonden te vieren middels grote minaretten.
Dit is geen op zichzelf staand incident. Alleen iemand die oogkleppen op heeft, denkt nog dat dit serieus het geval is. Het is een soep door langzaam gaar kookt, het suddert en suddert. Tot het moment dat de boel compleet uit de hand zal lopen. Dat moment komt met de dag dichterbij.
En als blijkt dat ik een man in zijn kruis zo pakken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan komt de familie van de betreffende vrouw je opzoeken en aftuigen. Mits de vrouw je kan identificeren.
Doorgaans zie je dat wel, John.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
En als blijkt dat ik een man in zijn kruis zo pakken?
Dat zie je ja niet of het nou een man of een vrouw is in zo een kleed toch?
Staat waarschijnlijk los van dit topic.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:45:09Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland https://t.co/kuRZjI99iB reageer retweet
quote:De twee slachtoffers en de aangeklaagden zouden bekenden van elkaar zijn.
wat een holbewoners zeg..quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:50 schreef StaceySinger het volgende:
Offenbar Gruppenvergewaltigung
Eine Gruppe junger Männer soll nach SWR-Informationen an Silvester in Weil am Rhein zwei minderjährige Mädchen vergewaltigt haben. Die Staatsanwaltschaft Lörrach hat sich dazu bislang noch nicht geäußert. Die beiden Mädchen, 14 und 15 Jahre alt, sind nach SWR-Informationen mehrfach vergewaltigt worden. Vier Tatverdächtige sitzen in Untersuchungshaft. Es soll sich um junge Männer aus Syrien handeln - im Alter zwischen 16 und 20 Jahren.
http://www.swr.de/landess(...)mpaign=SWR.de%20like
waarom zijn er altijd kneuzen zoals jij die het ene met het andere vergelijken waarin het specifiek om de autochtoon gaat..quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In Nederland zijn ook al meerdere keren grote feesten volledig uit de hand gelopen, project X en hoek van Holland als voorbeelden. Of dit vooraf al is bedacht moet nog maar blijken, het OM gaf aan dat er georganiseerd is gewerkt, dat volgt uit het samenwerken in groepjes. Maar of het vooraf is gepland lijkt mij nog erg onduidelijk men heeft nog niet eens verdachten aangehouden.
Omdat de situaties volgens mij behoorlijk op elkaar lijken. Straal bezopen jongeren, opgelaten stemming, rellen met vuurwerk en tegen de politie, norm vervaging en ja dan escaleert er geregeld een 'feest'. Waarom is het zo erg om dat te vinden?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom zijn er altijd kneuzen zoals jij die het ene met het andere vergelijken waarin het specifiek om de autochtoon gaat..
kneuzengedrag
Ik begrijp niet waarom jij telkens alles goed praat en met argumenten komt als; ja maar, Nederlandse mannen ..... ja maar, laagopgeleide ....... ja maar, criminelen ......quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In Nederland zijn ook al meerdere keren grote feesten volledig uit de hand gelopen, project X en hoek van Holland als voorbeelden. Of dit vooraf al is bedacht moet nog maar blijken, het OM gaf aan dat er georganiseerd is gewerkt, dat volgt uit het samenwerken in groepjes. Maar of het vooraf is gepland lijkt mij nog erg onduidelijk men heeft nog niet eens verdachten aangehouden.
Hebben die lui dit opgezet op social media of zo, of is het gewoon toeval dat ze van heinde en verre kwamen om daar hun sexuele frustraties te botvieren?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eén van de verdachten woont in Nederland.
[..]
gaat om contrast en cijfers.. niet om 1 met 10 te vergelijken omdat er tovallig ook een cijfer 1 inzitquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat de situaties volgens mij behoorlijk op elkaar lijken. Straal bezopen jongeren, opgelaten stemming, rellen met vuurwerk en tegen de politie, norm vervaging en ja dan escaleert er geregeld een 'feest'. Waarom is het zo erg om dat te vinden?
http://www.volkskrant.nl/(...)den-vallen~a4220317/
Aangezien omstanders al in het begin van de avond melding maakten van een grimmige sfeer en een toeloop van grote groepen mannen, vind ik het vreemd dat er nog geen koppen zijn gerold bij deze falende instantie ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?
Ik verkondig helemaal geen onzin, maar ik vroeg mij af of deze ophef net zo goed zou ontstaan als het nou ging om individuele blanken. Aanranding is toch geen verkrachting, dus als er ruim 100 aangiftes binnen komt van aanranding, wat zijn dan zoals de aangiftes dan? Hij legde een hand op mijn bil of hij raakte mijn borsten aan? Bij blanken tijdens het oud jaarsfeest "niks aan de hand zeg maar een beetje ondeugd " maar nu het buitenlanders betreft is het hek van de dam.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waar komt die onzin toch vandaan? Dat je als randstedeling geen zak van carnaval snapt is natuurlijk begrijpelijk, maar verkondig dan niet zulke onzin. Volgens mij bleek uit een onderzoek vorig jaar of twee jaar geleden zelfs dat carnaval op dat vlak behoorlijk braaf is.
Ja een fuik mannen die vrouwen erin trekken en daarna massaal aanranden. Wanneer is dat eerder gebeurd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat de situaties volgens mij behoorlijk op elkaar lijken. Straal bezopen jongeren, opgelaten stemming, rellen met vuurwerk en tegen de politie, norm vervaging en ja dan escaleert er geregeld een 'feest'. Waarom is het zo erg om dat te vinden?
Er is wel degelijk een verschil tussen mijn eigen zoon die zich misdraagt in mijn huis of iemand die ik heb binnengelaten omdat hij geholpen wil worden. Wil je hulp dan gedraag je je en anders is daar het gat van de deur. Mijn eigen zoon krijgt uiteraard zijn gepaste straf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Goedprater gespot.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik verkondig helemaal geen onzin, maar ik vroeg mij af of deze ophef net zo goed zou ontstaan als het nou ging om individuele blanken. Aanranding is toch geen verkrachting, dus als er ruim 100 aangiftes binnen komt van aanranding, wat zijn dan zoals de aangiftes dan? Hij legde een hand op mijn bil of hij raakte mijn borsten aan? Bij blanken tijdens het oud jaarsfeest "niks aan de hand zeg maar een beetje ondeugd " maar nu het buitenlanders betreft is het hek van de dam.
Dat is ieder weekend wel ergens het geval. Dan staan er nooit ineens ME-busjes en honderden agenten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aangezien omstanders al in het begin van de avond melding maakten van een grimmige sfeer en een toeloop van grote groepen mannen, vind ik het vreemd dat er nog geen koppen zijn gerold bij deze falende instantie ja.
Het gaat hier om 1000 man die een vang-fuik methode (een bekende methode in het midden-oosten) hebben ingezet om zoveel mogelijk autochtone mensen te kunnen aanranden en beroven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik verkondig helemaal geen onzin, maar ik vroeg mij af of deze ophef net zo goed zou ontstaan als het nou ging om individuele blanken. Aanranding is toch geen verkrachting, dus als er ruim 100 aangiftes binnen komt van aanranding, wat zijn dan zoals de aangiftes dan? Hij legde een hand op mijn bil of hij raakte mijn borsten aan? Bij blanken tijdens het oud jaarsfeest "niks aan de hand zeg maar een beetje ondeugd " maar nu het buitenlanders betreft is het hek van de dam.
Ja hoor, elk weekend staat er wel ergens een plein waar duizend man zich verzameld met vuurwerk en flessen en beginnen ze te rellen, normaalste zaak van de dag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is ieder weekend wel ergens het geval. Dan staan er nooit ineens ME-busjes en honderden agenten.
Een bekende methode ja? Goeie duim man.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat hier om 1000 man die een vang-fuik methode (een bekende methode in het midden-oosten) hebben ingezet om zoveel mogelijk autochtone mensen te kunnen aanranden en beroven.
En het is geen bekende methode omdat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een bekende methode ja? Goeie duim man.
Omdat moslims zoiets natuurlijk nooit doen, dat weet je toch ook wel!quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En het is geen bekende methode omdat?
Je verdraait m'n woorden. Ieder weekend ontstaat er wel ergens een grimmige sfeer in een uitgaansgebied. Naar aanleiding daarvan gaat de politie geen ME-busjes sturen, dat doen ze pas als er echt iets aan de hand is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, elk weekend staat er wel ergens een plein waar duizend man zich verzameld met vuurwerk en flessen en beginnen ze te rellen, normaalste zaak van de dag.
Als het een bekend verschijnsel is; hoe heet het dan precies? Waar kan ik er meer over lezen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En het is geen bekende methode omdat?
Eh deze manier om mensen in te sluiten wordt in meerdere landen gebruikt...quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een bekende methode ja? Goeie duim man.
Nee hoor. Je bedoelt namelijk te zeggen dat de politie hier niets aan kon doen, maar das natuurlijk onzin.quote:
Die hadden bij mijn weten geen sexuele lading, waar het in Keulen en de andere plaatsen nou juist wel om draait.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom kom je hier meepraten dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen. Verder vind ik de bronnen erg onbetrouwbaar. In de OP staat dat er 8 mannen zijn aangehouden en nu zijn er drie verdachten in beeld bij de politie, dat past gewoon niet bij elkaar.
Ik kom niet met die stelling noch met de stelling dat het geen beproefde methode is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het een bekend verschijnsel is; hoe heet het dan precies? Waar kan ik er meer over lezen?
twitter:sachakester twitterde op donderdag 07-01-2016 om 15:21:44Mensen die aangifte probeerden te doen bij politie #Keulen werden soms bedreigd of achtervolgd (3) https://t.co/2xsBwwJXTa reageer retweet
Als er ver voor 12 uur al bekend is dat er problemen aan het ontstaan zijn en je komt met een paar agenten opdagen op zo'n groot plein dan ben je als politie heel fout bezig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je verdraait m'n woorden. Ieder weekend ontstaat er wel ergens een grimmige sfeer in een uitgaansgebied. Naar aanleiding daarvan gaat de politie geen ME-busjes sturen, dat doen ze pas als er echt iets aan de hand is.
Waarom mogen die azielzoekers überhaupt het AZC uit?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Houtenbeen het volgende:
De ME rukt er nooit op uit met een grimmige sfeer. Dus is het ook wat raar om te zeggen dat ze dat nu wel hadden moeten doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bedoelt namelijk te zeggen dat de politie hier niets aan kon doen, maar das natuurlijk onzin.
"Omdat het geen gevangenis is." <- serieusquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom mogen die azielzoekers überhaupt het AZC uit?
azc's zijn geen gevangenisquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom mogen die azielzoekers überhaupt het AZC uit?
Ik praat helemaal niets goed. Ik ben alleen van mening dat je niet zo eenvoudig kunt stellen dat xxxx de oorzaak is van dit gedrag. Daarnaast maakt het mij geen bal uit tot welke groep een dader hoort en dus ook niet of iemand allochtoon, autochtoon, Marokkaan, moslim of christen of wat anders is. Ik heb de mening namelijk dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden en mensen niet verantwoordelijk zijn voor de daden van anderen. Het hele groepsdenken dat zo gebruikelijk lijkt te zijn geworden vind ik erg dom en ik constateer dan ook vaak en wijs erop dat gedrag niet beperkt is tot de groep die op dat moment wordt benoemd. Als je namelijk wil achterhalen hoe iets komt moet je alle factoren bekijken en je zeker niet focussen op groep waartoe iemand hoort.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:03 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij telkens alles goed praat en met argumenten komt als; ja maar, Nederlandse mannen ..... ja maar, laagopgeleide ....... ja maar, criminelen ......
Feit blijft dat mensen met een allochtone, islamitische achtergrond verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van de criminaliteit in delen van Europa.
Dat zijn vaak mensen met een cultuur waarin de islam een grote rol speelt en normen en waarden door de jaren heen gevormd zijn op basis van hun geloof.
Neem als voorbeeld de Marokkaanse jeugd, geen actieve moslims over het algemeen, maar zij hebben wel dezelfde afkeer van de westerse maatschappij en haar normen en waarden, die de ''wel'' actieve moslims ook hebben.
Een paar posts terug zei je nog dat er 3 verdachten waren aangehouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ook groepen kunnen bestraft worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niets goed. Ik ben alleen van mening dat je niet zo eenvoudig kunt stellen dat xxxx de oorzaak is van dit gedrag. Daarnaast maakt het mij geen bal uit tot welke groep een dader hoort en dus ook niet of iemand allochtoon, autochtoon, Marokkaan, moslim of christen of wat anders is. Ik heb de mening namelijk dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden en mensen niet verantwoordelijk zijn voor de daden van anderen. Het hele groepsdenken dat zo gebruikelijk lijkt te zijn geworden vind ik erg dom en ik constateer dan ook vaak en wijs erop dat gedrag niet beperkt is tot de groep die op dat moment wordt benoemd. Als je namelijk wil achterhalen hoe iets komt moet je alle factoren bekijken en je zeker niet focussen op groep waartoe iemand hoort.
Wijzen dat iets elders ook voorkomt en er ook andere oorzaken kunnen zijn is geen goedpraten van het gedrag het is weerleggen dat de groep waartoe de mensen behoren de oorzaak is van het gedrag.
Klopt maar er zijn natuurlijk ook voorbeelden genoeg waarbij "feestjes" met veel alcohol wel uit de hand liepen qua seksueel gedrag. Keulen is volgens mij een uniek voorbeeld maar dat is juist de reden om goed te kijken naar alle aspecten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die hadden bij mijn weten geen sexuele lading, waar het in Keulen en de andere plaatsen nou juist wel om draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |