Die scholen dienen gewoon aan de eisen te voldoen. Dat werkt beter dan ze maar verbieden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dat is het ook, het is natuurlijk erg voor die mensen die niets kwaads in de zin hebben. Dus daar moeten we een oplossing voor verzinnen hoe we die ontzien. Maar desondanks wil ik niet de toekomst van de huidige generaties op het spel zetten door daar te omzichtig mee om te gaan.
Als bijvoorbeeld het sluiten van islam scholen een bijdrage kan leveren, dan is dat jammer voor die paar mensen die geen kwaad in de zin hebben maar wel naar zo'n school willen.
Een schuldgevoel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou je kunnen zeggen dat zowel de situaties rond de wereldoorlogen en de huidige situatie, allemaal voortkomen uit de wens om iets vooral niet te zijn. Destijds wilde men niet zwak en verslagen zijn, nu wil men niet zijn wat men toen was.
Maar dit is het probleem, je roept wel dat je oplossingen wil. Maar je bent er helemaal niet bereid toe, hoeveel slachtoffers het gevolg ook zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:05 schreef erodome het volgende:
Die scholen dienen gewoon aan de eisen te voldoen. Dat werkt beter dan ze maar verbieden.
Liever kinderen op een goede islamitische school waar ze alles wat ze moeten meekrijgen dan op een andere school waarbij alles wat ze meekrijgen thuis tegen gewerkt wordt, er afstand gemaakt wordt door de ouders.
School is juist bij uitstek de kans om een klein beetje tegengewicht tegen de opvoeding thuis te bieden. Bv een milde vorm van islam eisen, met de nadruk op de goede kanten lijkt mij dan effectiever dan islamitisch onderwijs verbieden waarmee je ook nog eens allerlei andere deuren opent die de keuze van de burger zullen verminderen, vrijheid zullen kosten.
Misschien kom ik wat dramatisch over, maar ik zie dit als een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, ik zie dit dus echt niet als tekort aan seks en daarom wat fouts doen, ik zie dit als een gerichte aanval, seksueel geweld als wapen.
Het is niet dat dat zo ondenkbaar is, komt echt veel voor op de wereld.
Ik vertel daar een oplossing, alleen staat die jou niet aan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dit is het probleem, je roept wel dat je oplossingen wil. Maar je bent er helemaal niet bereid toe, hoeveel slachtoffers het gevolg ook zijn.
Er is wel een duidelijk verband tussen geopolitieke relaties die voortkomen uit islamitische propaganda dat haat zaait jegens het westen. Zo rationaliseren vele moslims hun crimineel gedrag. Waarom zouden ze geallieerden van het zionisme respecteren Het is op zich niet islamitisch, maar het westen moet, by any mean necessary, neerbuigen voor de (politieke) islam. De minachting voor het westers systeem is het belangrijkst imo en dat wordt gevoed via islamitische propaganda/antizionisme.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo zielig doen met je aangevallen worden omdat je racist bent, die flauwekul teksten verzieken een serieuze discussie.
Verder is er al onderzoek gedaan naar criminaliteit en religie en die relatie is te verwaarlozen. Wat wel speelt zijn bepaalde culturele zaken die inderdaad vaak een relatie hebben met de normen en waarden die men heeft meegekregen in de opvoeding. Je kunt echter geen enkele factor aanwijzen die crimineel gedrag veroorzaakt, het is niet zo dat als je religie xxxx hebt je crimineel wordt en ook niet zo dat als je opgroeit in cultuur xxxx je crimineel wordt, zelfs bij een erg criminele groep als Roma zijn er behoorlijke aantallen niet criminelen.
Eén van de verdachten woont in Nederland.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:56 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Vertaling:
[..]
Er komen langzaam maar zeker steeds meer van dergelijke delicten naar buiten.
quote:Die Staatsanwaltschaft Lörrach beantragte gegen den 21-jährigen und zwei 14-jährige Beschuldigte, die in den Niederlanden und der Schweiz wohnhaft sind, Haftbefehle.
Goede analyse zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou je kunnen zeggen dat zowel de situaties rond de wereldoorlogen en de huidige situatie, allemaal voortkomen uit de wens om iets vooral niet te zijn. Destijds wilde men niet zwak en verslagen zijn, nu wil men niet zijn wat men toen was.
De meeste criminelen plegen volgens mij gewoon misdrijven omdat ze denken ermee weg te komen en omdat ze er beter van worden. Ik zie er echt geen politieke of religieuze overweging in tenzij het om terreur gaat. Dat ze boos zijn op ons land en het westen kan natuurlijk heel goed maar het lijkt mij echt geen motief.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:18 schreef topdeck het volgende:
[..]
Er is wel een duidelijk verband tussen geopolitieke relaties die voortkomen uit islamitische propaganda dat haat zaait jegens het westen. Zo rationaliseren vele moslims hun crimineel gedrag. Waarom zouden ze geallieerden van het zionisme respecteren Het is op zich niet islamitisch, maar het westen moet, by any mean necessary, neerbuigen voor de (politieke) islam. De minachting voor het westers systeem is het belangrijkst imo en dat wordt gevoed via islamitische propaganda/antizionisme.
Ik kan me niet voorstellen dat er bij bijv. criminele mocros geen verband is met hun (interpretatie van hun) religie. Lijkt me verreweg onmogelijk om hier geen correlatie te constateren.
Dat is geen oplossing, het blijft die culturele tweesplitsing in stand houden. Niks met elkaar in aanraking komen en de polarisatie blijft. Behalve dat lijkt het me praktisch onhaalbaar, scholen controleren of hun versie van de islam wel vriendelijk genoeg is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:16 schreef erodome het volgende:
Ik vertel daar een oplossing, alleen staat die jou niet aan.
lees nog maar een keer wat ik zei.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
En wat Erodome zegt:
[..]
Mensen dwingen samen te werken en te veranderen werkt al helemaal niet. Dan krijg je dat mensen die niet binnen de eenheidsworst passen zich afzonderen en isoleren. Met als gevolg dat je als samenleving steeds minder zicht krijgt op die groeperingen. Die vervolgens weer extremer worden in hun denkbeelden omdat ze zich repressief bejegend voelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing, het blijft die culturele tweesplitsing in stand houden. Niks met elkaar in aanraking komen en de polarisatie blijft.
waar baseer je dat op, lol? mag ik van jou niet zeggen wat ik vind?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor pok, met jou valt prima te discussiëren. Mag ik een bakje, ik word een beetje misselijk van je hypocrisie.
Het massaal roepen van Allahu Akbar misschien een hint?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De meeste criminelen plegen volgens mij gewoon misdrijven omdat ze denken ermee weg te komen en omdat ze er beter van worden. Ik zie er echt geen politieke of religieuze overweging in tenzij het om terreur gaat. Dat ze boos zijn op ons land en het westen kan natuurlijk heel goed maar het lijkt mij echt geen motief.
Doen criminelen dat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het massaal roepen van Allahu Akbar misschien een hint?
quote:
quote:The police report, leaked to the German tabloid Bild, described how officers were initially overwhelmed by the events outside the city’s train station on New Year’s Eve, after which more than 100 women filed criminal complaints of sexual assault and robbery, including two accounts of rape.
It said women were forced to “run a gauntlet … beyond description” to reach or leave the station.
“The officers on the ground couldn’t gain control of all of the events, attacks and crimes – there were simply too many at the same time for that to be possible,” a high-ranking officer wrote, describing the scene police arrived to. “On the square outside were several thousand mostly male people of a migrant background who were firing all kinds of fireworks and throwing bottles into the crowd at random.
“Even the appearance of police officers on the scene … didn’t hold the masses back from their actions.” The report added that police who tried to clear the square faced a barrage of fireworks and bottles.
Ook geen ontzag voor de politie, aangezien die toch niks doen. Keer op keer op keer falen de overheidsinstanties. Geen wonder dat mensen het recht in eigen hand nemen.quote:
Ik heb het niet gelezen. Verder vind ik de bronnen erg onbetrouwbaar. In de OP staat dat er 8 mannen zijn aangehouden en nu zijn er drie verdachten in beeld bij de politie, dat past gewoon niet bij elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is massaal geroepen tijdens de massaverkrachtingen cq. aanrandingen in Keulen
De criminelen in Keulen wel.quote:
Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook geen ontzag voor de politie, aangezien die toch niks doen. Keer op keer op keer falen de overheidsinstanties. Geen wonder dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Als dat zo was heb je elke dag een massa-aanranding als deze.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De criminelen in Keulen wel.
Wel weer grappig dat nu opeens heel erg de nadruk op het woord criminelen wordt gelegd. En georganiseerde misdaad. Als bliksemafleider voor de werkelijkheid.
De werkelijkheid:
Honderden moslimmannen komen bijeen om rotzooi te trappen, wetende dat ze vrijwel niet te pakken zijn. Gevoed door haat tegen het westen en met een diepe minachting voor vrouwen, zijn ze daar als beesten tekeer gegaan. Dit is nieuw in Europa, niet in de islamitische wereld, zie Egypte.
We hebben hier te maken met een ideologie en cultuur waarin de haat tegen het westen een van de zuilen is. Criminaliteit tegen de ongelovigen wordt goedgepraat. Zelfsegregatie om de invloed van de ongelovige overheid te bedwingen. Dubieuze geldstromen om de overwinning van de islam op de ongelovige christenhonden te vieren middels grote minaretten.
Dit is geen op zichzelf staand incident. Alleen iemand die oogkleppen op heeft, denkt nog dat dit serieus het geval is. Het is een soep door langzaam gaar kookt, het suddert en suddert. Tot het moment dat de boel compleet uit de hand zal lopen. Dat moment komt met de dag dichterbij.
Na dit incident wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat de politie op dergelijke acties niet is voorbereid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |