Als niet georganiseerd gebeurt er niks maar dan ook totaal niks!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Er komt echt een moment dat de "brave"burger toe gaat slaan en dat er doden vallen..
dan barst de hel pas echt los
Lijkt me prima. Ik voel er niet zoveel voor om hier een kutland van te maken omdat er jaarlijks zo'n 50.000 vluchtelingen binnenkomen. Als je op niveautje Somalië zit te wachten kun je beter daarheen verhuizen.quote:
Dat leest men nu al 20 jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Er komt echt een moment dat de "brave"burger toe gaat slaan en dat er doden vallen..
dan barst de hel pas echt los
quote:Suspects in Cologne sex attacks 'claimed to be Syrian refugees'
Leaked police report claims senior police officers feared fatalities and that one of those involved in attacks told officers: “I am Syrian. You have to treat me kindly. Mrs Merkel invited me"
http://www.telegraph.co.u(...)Syrian-refugees.html
En je redeneert voor de rest een beetje dat als mensen jouw geen bron aan kunnen leveren, en dan natuurlijk ook nog eentje die je bevalt, dat het dan ook niet zo is?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.
quote:Agenten van de politie in Keulen zeggen dat de mannen die op Oudejaarsavond rond de Dom vrouwen hebben aangerand wel degelijk vluchtelingen waren. "Slechts een kleine minderheid bestond uit Noord-Afrikanen, het grootste deel bestond uit Syriërs", zeiden agenten op basis van anonimiteit tegen Welt am Sonntag.
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig. Die mensen zouden vervolgd moeten worden.quote:Ook op een ander punt weerspreken de agenten de officiële politie-lezing over die nacht. Volgens die lezing waren het de daders vooral op geld uit. De aanrandingen zouden een bijzaak zijn geweest. "In werkelijkheid was het precies omgekeerd", zeiden de agenten tegen de krant. "De in meerderheid Arabische daders waren er vooral op uit om seksuele delicten te plegen, om hun seksuele 'amusement'."
Hoe druk ik mij racistisch uit dan als ik de nieuwsberichten, getuigen en agenten citeer als het hier gaat om daders van noord afrikaans en arabische afkomst + dat er een aantal arrestaties zijn verricht waar uit bleek dat het immigranten waren uit die hoek door hun papieren?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lees nog maar een keer wat ik zei.
als je niet wil dat ik een 'debat frustreer' (lol), moet jeje niet racistisch uiktdrukken. nogal simpel.
Welke leugens dan?quote:ik begin bijna te denken dat sommige mensen hun punt gewoon niet kunnen maken, zonder dta racisme erin te gooien.
en dan bedoel ik dus; schelden, mensen kleineren op hun afkomst, generaliseren van hangjeugd en radicalen met al die andere moslims, ronduit en moedwillig leugens en onwaarheden verspreiden voor effectbejag..... bijvoorbeeld....
Zou je wel even moeten doen. Want alles wat je zegt en beweerd is gewoon regelrechte bagger.quote:sorry, maar dan hou ik mn mond dus niet. en dan gaan we het daar maar over hebben, eigen schuld.
Nee hoor, die komen met een passende verklaring wat in hun straatje past....quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Confetti het volgende:
Volgens teletekst was de meerderheid van de verkrachters van Syrische afkomst.
Linkse harten zullen huilen.
Maar waarom zou het hier niveau Somalië worden als we gelukszoekers geen gratis centen meer geven?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Ik voel er niet zoveel voor om hier een kutland van te maken omdat er jaarlijks zo'n 50.000 vluchtelingen binnenkomen. Als je op niveautje Somalië zit te wachten kun je beter daarheen verhuizen.
quote:
En dat vind je een bijzondere redenatie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
En je redeneert voor de rest een beetje dat als mensen jouw geen bron aan kunnen leveren, en dan natuurlijk ook nog eentje die je bevalt, dat het dan ook niet zo is?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig. Die mensen zouden vervolgd moeten worden.
Voor een trol die eigenlijk alleen maar wil dat iedereen gewoon z'n mond houd over hoe primitief z'n mede aanhangers van de religie van de haat zijn is dat inderdaad niet bijzonder neequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat vind je een bijzondere redenatie?
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar waarom zou het hier niveau Somalië worden als we gelukszoekers geen gratis centen meer geven?
Dit is veel erger dan gutmensch gedrag, want ze schuiven de misdaden van een bepaalde groep bewust in de schoenen van een andere groep.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]ik dacht dat er hier op fok veel wegkijkers en trollen zaten, maar dit is van een andere orde. Wat een links gutmensch volk zeg.
Nou?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?
Wat er in die landen gebeurt is ons probleem nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?
Goeie. Maar als ik nu beweer dat Denemarken armer is dan Nigeria dan hoef je daar geen bron voor te zien en geloof je dat gewoon? Oké, kan, kan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor een trol die eigenlijk alleen maar wil dat iedereen gewoon z'n mond houd over hoe primitief z'n mede aanhangers van de religie van de haat zijn is dat inderdaad niet bijzonder nee
genoeg gebeurd in die 20 jaarquote:
^ Dit ja! En dan komen vaak de wildste dingen om maar de schuld maar elders neer te leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee hoor, die komen met een passende verklaring wat in hun straatje past....
Ofwel rechts beschuldigen van polarisatie...
Het gaat om de mensen die hier aankloppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Wat er in die landen gebeurt is ons probleem niet
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme echt zeg!!!!
De schuld een beetje naar Marokkanen enzo schuiven om de goodwill tegenover de vluchtelingen maar niet in gevaar te laten komen!!!En de situatie ook nog eens proberen te verzachten door te zeggen dat het vooral om berovingen ging.
Er zijn in dit topic genoeg mensen geweest die je minachtend aanspraken als je het over vluchtelingen had, WANT het waren Noord-Afrikanen dus moet je niet ineens over vluchtelingen beginnen te zeiken!
Terugsturen of doodschieten als ze niet vrijwillig terug gaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat om de mensen die hier aankloppen.
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie. Maar als ik nu beweer dat Denemarken armer is dan Nigeria dan hoef je daar geen bron voor te zien en geloof je dat gewoon? Oké, kan, kan.
Lekker laten kloppen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Ze zijn niet bekend met onze omgangsnormen tegenover vrouwen" is al gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.
Dat je hem niet kan linken komt door een combinatie van eigen onvermogen en extreme selectiviteit op bepaalde onderwerpen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is veel erger dan gutmensch gedrag, want ze schuiven de misdaden van een bepaalde groep bewust in de schoenen van een andere groep.
Voor dat bestaansminimum hoef je de moeite als vluchteling niet te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.
Je doelt op die gewelddadige seksueel gefrustreerde meute die alles aangrijpt om te jatten? Alsof je die lui ooit tevreden gaat maken met gratis geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?
bronquote:Kölner Silvesternacht: Merkel bringt striktere Abschiebepraxis ins Spiel
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Syriërs moeten ook hun volle zak legen.
Is dat spandoek achteraf gezien nog relevant ook.
Ik zou als ik zo'n figuur was geweest van een brug springen, hoe is er in hemelnaam met jezelf te leven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Het is een doordenker, maar je hebt wel gelijk. In hun zielige drang niet te discrimineren, discrimineren ze bij het leven.
Sinds alcohol en moslims bestaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Niet opendoen en wegsturen.quote:
Waar staat dat ze veel gedronken hebben, wie nooit alcohol nuttigt is naar 1 glas al dronken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
In mijn geval wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Daar kan me in vinden, bij het minste geringste terug naar af!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
Er gaan koppen rollen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Ik hoorde onlangs een interessante theorie van een psychologie-studente. Zij beweerde dat als de nuchtere Nederlander in hetzelfde schuitje zou zitten, dat wil zeggen met honderden mannen in een AZC gepropt, we exact hetzelfde zouden handelen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |