Terugsturen of doodschieten als ze niet vrijwillig terug gaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat om de mensen die hier aankloppen.
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie. Maar als ik nu beweer dat Denemarken armer is dan Nigeria dan hoef je daar geen bron voor te zien en geloof je dat gewoon? Oké, kan, kan.
Lekker laten kloppen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Ze zijn niet bekend met onze omgangsnormen tegenover vrouwen" is al gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.
Dat je hem niet kan linken komt door een combinatie van eigen onvermogen en extreme selectiviteit op bepaalde onderwerpen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is veel erger dan gutmensch gedrag, want ze schuiven de misdaden van een bepaalde groep bewust in de schoenen van een andere groep.
Voor dat bestaansminimum hoef je de moeite als vluchteling niet te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.
Je doelt op die gewelddadige seksueel gefrustreerde meute die alles aangrijpt om te jatten? Alsof je die lui ooit tevreden gaat maken met gratis geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?
bronquote:Kölner Silvesternacht: Merkel bringt striktere Abschiebepraxis ins Spiel
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Syriërs moeten ook hun volle zak legen.
Is dat spandoek achteraf gezien nog relevant ook.
Ik zou als ik zo'n figuur was geweest van een brug springen, hoe is er in hemelnaam met jezelf te leven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Het is een doordenker, maar je hebt wel gelijk. In hun zielige drang niet te discrimineren, discrimineren ze bij het leven.
Sinds alcohol en moslims bestaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Niet opendoen en wegsturen.quote:
Waar staat dat ze veel gedronken hebben, wie nooit alcohol nuttigt is naar 1 glas al dronken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
In mijn geval wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Daar kan me in vinden, bij het minste geringste terug naar af!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
Er gaan koppen rollen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Ik hoorde onlangs een interessante theorie van een psychologie-studente. Zij beweerde dat als de nuchtere Nederlander in hetzelfde schuitje zou zitten, dat wil zeggen met honderden mannen in een AZC gepropt, we exact hetzelfde zouden handelen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |