Wie bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n figuur was geweest van een brug springen, hoe is er in hemelnaam met jezelf te leven.
Moet jij weten, maar over het algemeen is het niet zo heel raar dat je iets niet direct aanneemt. Zeker als het allemaal al zo duidelijk en stellig onderzocht is en de resultaten voor zich spreken moet het ook niet zo moeilijk zijn om die onderzoeken te linken.quote:
Zelfs jouw trollpowers zijn niet opgewassen hiertegen. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Aangezien niemand is aangehouden, zijn er ook geen blaas- of bloedtesten gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
Die Duitsers komen om in politieke correctheidquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Drugshandel wordt nog vergeten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?
Je bedoeld dat je vast zit? Geen bijdehand weerwoord hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.
Ik doel op die lui die discrimineren om Syriërs uit de wind te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Selang heeft toch gelijk?
Vluchtelingen misdragen zich, en de uber-politiek-correcte duitse justitie schuift het in de schoenen van al aanwezig ander noord-afrikaans tuig?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.
Exactquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar kan me in vinden, bij het minste geringste terug naar af!
Bron ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?
Zouden ze dit onderwerp ook bij de bijv DWDD (durven te) bespreken met hun vaste ja/nee knikkers....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.
Het laagje beschaving is ook bij ons flinterdun, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs een interessante theorie van een psychologie-studente. Zij beweerde dat als de nuchtere Nederlander in hetzelfde schuitje zou zitten, dat wil zeggen met honderden mannen in een AZC gepropt, we exact hetzelfde zouden handelen!
Of er iets inzit weet ik niet, laatste keer dat veel witte mannen bij elkaar werden opgesloten is 70 jaar geleden.
Maar ik mag toch hopen dat je weet dat eigenlijk het merendeel van alle landen op deze wereld heulemaal geen uitkeringen hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je vast zit? Geen bijdehand weerwoord hebt?
Dat is begrijpelijk.
Maar het zal dan vast nieuws voor je zijn: in menig land als je daar wil gaan wonen, en je gaat over de scheef, trappen ze je er gewoon uit.
Misschien gewoon eens eerlijk toegeven dat de asielinstroom veel te veel is geweest en uit de hand is gelopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.
Damn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:11 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
De goedpraters mogen wel eens het verschil tussen een vooroordeel en een oordeel leren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.
Geen normaal leven staat bij jou gelijk aan een miljonairsinkomen geven aan criminele testeronbommen. Ongekend dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vorig jaar na Charlie Hebdo zat er ene die zei dat Wilders soms gewoon geen gelijk mag hebben over Islamkritische zaken. Vond dat toen al best gewaagd eigenlijk van de VARA.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zouden ze dit onderwerp ook bij de bijv DWDD (durven te) bespreken met hun vaste ja/nee knikkers....?
Dat kan prima in een azc. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je weet dat eigenlijk het merendeel van alle landen op deze wereld heulemaal geen uitkeringen hebben?
Ja, taalcursusje is prima, misschien een korte periode -ook een goed idee- voedselbonnen, en dan hop: snel je eigen broek ophouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.
Dat voorbeeld wil je alleen maar nemen als het in jouw straatje past toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.
Opnieuw: we doen er verstandig aan in de pas te lopen met de rest, anders worden we het afvoer putje van de wereldquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |