Ja, ik reageerde daar op Hathor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.
syriers vluchten voor de oorlog weg. marokkanen niet, want in hun land is er geen oorlog. dit zijn dus twee verschillende groepen.
en als je je als marokkaan als asielzoeker registreerd, zoals dit stukje beweerd, wordt je gewoon gelijk afgewezen. dus dat is onzin.

Ik acht wel dat het onwaarschijnlijk is dat het om echte vluchtelingen gaat, mensen die echt zijn gevlucht voor de haatbaarden van IS...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben best rustig hoor, ik reageer op iemand uit deel 4 van deze topic reeks.
Die kwam ongeveer met het argument dat het wel onwaarschijnlijk was dat het "vluchtelingen" waren, want "die zouden dan riskeren dat ze zouden worden weggestuurd!"
Dat is van het niveau dat misdaad onwaarschijnlijk is, want je zou de gevangenis in kunnen gaan

Waarvoor vluchten die dan weg, voor de dienstplicht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
syriers vluchten voor de oorlog weg. marokkanen niet, want in hun land is er geen oorlog. dit zijn dus twee verschillende groepen.

Preventief?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Preventief opsluiten doen we hier niet.
Dat doen ze in Turkije en Iran en andere prachtige vooruitstrevende landen.

ze vluchten niet echt, ze doen zich voor als (Syrische) vluchteling om in Duitsland lekker de aap uit te kunnen hangen... uiteraard op kosten van de belastingbetaler...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarvoor vluchten die dan weg, voor de dienstplicht?

En?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef riazop het volgende:
Zonder immigratie heeft Duitsland in 2070 een bevolking van 35 miljoen.

Het gebrek aan "uitkering".quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]

meer onafhankelijke bronnen geeft een realistischer beeld dan de NOS..quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist niet. Want volgens de wegkijkers is geen enkele bron de waarheid, behalve dan De StaatsOmroep en een paar van die zieltogende dode-bomen publicaties.
Nou, en dan zelf de StaatsOmroep het bevestigd, tja, dan kan ook de wegkijker er niet meer omheen.

Over dienstplicht gesproken; IS zou echt 7 kleuren bagger schijten als al die gezonde jongemannen die massaal naar Europa trekken, de wapens zouden oppakken en tegen de IS zouden gaan vechten! Dan zou dat clubje ZO uitgeroeid zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]

gewoon, omdat wij hier rijk zijn en zij daar arm.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]

Prima toch? Meer lebensraum.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef riazop het volgende:
Zonder immigratie heeft Duitsland in 2070 een bevolking van 35 miljoen.

Exact, en dat ze dus nu niet doen zegt heel veel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:36 schreef Onnoman het volgende:
over het algemeen schetst de nos de asielzoeker als slachtoffer ipv andersom

Die dienstplicht sloeg in op de Syriërs maar op die tweede groep waarover geschreven werd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dienstplicht gesproken; IS zou echt 7 kleuren bagger schijten als al die gezonde jongemannen die massaal naar Europa trekken, de wapens zouden oppakken en tegen de IS zouden gaan vechten! Dan zou dat clubje ZO uitgeroeid zijn!

Zo zeg ben ik in 1 keer rijk ook nog!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon, omdat wij hier rijk zijn en zij daar arm.

waarom hebben ze dat niet eerder gedaan? Omdat het allemaal brave mensen zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Exact, en dat ze dus nu niet doen zegt heel veel.

I know, maar ik vond het wel even een makkelijk bruggetje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die dienstplicht sloeg in op de Syriërs maar op die tweede groep waarover geschreven werd.

Vraag het ze, ik ben de NOS niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom hebben ze dat niet gedaan?
de mensen die protesteerden in Nederland werden altijd vergeleken met hooligans van Feyenoord

je hebt weinlig last van een realistisch wereldbeeld, he...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo zeg ben ik in 1 keer rijk ook nog!

wir dürfen alles essen aber nicht alles wissenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom hebben ze dat niet eerder gedaan? Omdat het allemaal brave mensen zijn?
de mensen die protesteerden in Nederland werden altijd vergeleken met hooligans van Feyenoord

Er staat wij in je bewering dan voel ik me aangesproken!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je hebt weinlig last van een realistisch wereldbeeld, he...

nee ik vraag het jou, omdat jij je ziel en zaligheid toevertrouwd aan de NOSquote:

Die hebben dezelfde mensenrechten ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, in verschillende situaties moet je verschillend handelen. Je kunt niet altijd overal iedereen exact het zelfde behandelen.
Daarbij zijn deze mensen nog geen Nederlandse staatsburgers en zal een flink aantal dat ook nooit worden omdat hun aanvraag afgewezen zal worden.
En van die laatste groep is bekend dat die niets te verliezen hebben. Hebben die net zo veel rechten als iedere hardwerkende en belasting betalende burger hier?

Er wordt genoeg gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niets doen leidt tot meer segregatie en polarisatie en uiteindelijk tot oplossingen die we beiden helemaal niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |