Gewoon even hard opblazen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
grafzooi me piemel weer binnenstebuiten gerukt
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en niemand stond klaar met handdoek
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.quote:
jij houdt toch van ervaring?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Ja, maar de ervaring zelf heeft er een trauma aan overgehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoen
dus een maagd van 19 bestaat niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.
story of my lifequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.
wil je mijn banana even strokenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik ben terug met mijn bananenemoticons. [ afbeelding ]
Jij bent toch ook 60+? Kom op Niels, doe nou niet alsof je 20 bent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
Niet als ze Niels tegengekomen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een maagd van 19 bestaat niet?
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een maagd van 19 bestaat niet?
Over een maand 43.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent toch ook 60+? Kom op Niels, doe nou niet alsof je 20 bent.
het lijkt nog te kloppen ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
Want dit is nep random?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is onzin. Als je het echt random zou doen is het niet meer te lezen.
2004 beldequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
Korte woorden en op zo'n manier de lettersverwizzeld dat het leesbaar blijft.quote:
Ik kon dit anders gewoon lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Korte woorden en op zo'n manier de lettersverwizzeld dat het leesbaar blijft.
Jaren geleden ooit college gehad over nepobderzoeken en beweringen op hwt internet, bleek niets vn te kloppen als je een nieiwsartikel nam en de letters midden in woorden random verwisselde.
Wist niet wat me overkwamquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
nee potjeandriequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel +31 ervoor gedaan?
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen nog een poging doen om normaal te doen tegen mijn collega en als het dan niet lukt geef ik het voorgoed op
Vond al dat je raar deed tegen me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
Het was leuk zolang het duurdequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond al dat je raar deed tegen me.
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feministquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
dit verklaart wel het één en anderquote:
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Horkquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
ik wil je de mijne maken als jij dat wiltquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Hork
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Nouquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dit verklaart wel het één en ander
Aw, zielug.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aan
Oja klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studie
Beetje laatquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje laat
Dit had hitler nog zelfs in z'n boek vermeld
quote:
Wanneer is iets raar?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe jij raar, doe ik raar, doen wij beiden raar of zijn we raar
Slechte gewoonte ja dat roken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]kijk maar uit dat je geen hoestje oploopt
Wanneer is iets normaal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het afwijkt van het normale
Doen wij wat de grote meerderheid doet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als de grote meerheid het doet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry wil alleen charmant voor je zijn bby
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doen wij wat de grote meerderheid doet?
ik app altijd met crip tot half 3 snachtsquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?
Misschienquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?
ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik app altijd met crip tot half 3 snachts
Een beetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk jij dat we raar zijn?
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forumquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we samen een hapje eten
Nee heb werk gevonden sinds half december.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
je was toch naar je moeder gegaan omdat het geld op was?
lieg nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik app altijd met crip tot half 3 snachts
schikt vrijdagavond?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forum
Wat doe je nu, Niels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee heb werk gevonden sinds half december.
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forum
Ik zeg doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
"He wat is dat in je haar? Oh wacht ik zie je HALO"
http://www.deezer.com/track/2553265
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij mag vast niet zolang wakker blijven
dan moet je met interessante mensen appenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.
Laatste keer dat ik een FOKker date was geen doorslaand succes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongen
Ik niet, altijd net zo lang door appen tot ik over m'n slaap heen benquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.
Succes abertje. Mwah mwah mwahquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik ga nu slapen anders zie ik er kkbrak uit morgen wish me luck
ik wantrouw dit verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongen
fuck you face to face zei je nog dat je het leuk vondquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een FOKker date was geen doorslaand succes.
succesquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
succes Aber.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
May the odds be ever in your favor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
Nee vind die momenten het leukstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel jij je ongemakkelijk tijdens een moment van rariteit?
Nee, al heb ik die associatie ook altijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ze zoals tina in bobs burgers?
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee vind die momenten het leukst
Jij wel dan?
Suc6 aber je kan het meid ik duim voor jequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
altijd jammer als je verwachtingen niet uitkomenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, al heb ik die associatie ook altijd.
Wat een lelijkerdquote:
Zwaar vervelend om als zeeman op land te werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin of is het puur voor het geld?
Dat nummer wordt echt doorgedraaidquote:
hoor 't voor het eerst andersquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat nummer wordt echt doorgedraaid
In Turkije zijn nog wel wat baantjes als zeeman.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zwaar vervelend om als zeeman op land te werken.
ja vind die stem van lil kleine leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gwn solliciteren, zijn toch filialen genoeg?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel lekker nummer ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is geen gangster lieve schat hij moet niet praten over dat straks wordt ie geklapt en wordt ie wakker met een infuus in zn hand ja tochquote:
zoek een booreiland zonder internetontvangstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gwn solliciteren, zijn toch filialen genoeg?
Ahahahahha ja echt hequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben allemaal internet. Straalverbinding of via de satelliet anders wil niemand er werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zoek een booreiland zonder internetontvangst
Zou nooit meer luisteren als ik jou wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoor 't voor het eerst anders
wil jij het voor mij zingen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou nooit meer luisteren als ik jou was
ow okequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben allemaal internet. Straalverbinding of via de satelliet anders wil niemand er werken.
:squote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
iedere nacht is het weer raak ;s
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens afquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaan jullie wel eens commando?
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door komquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee zou een beetje awkward zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij het voor mij zingen?
Nee, dan sta ik er telkens op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens af
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou een beetje awkward zijn
ik ren altijd naar boven als ik de bel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?
shit zeg dat soort dingen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
te vaak gevallen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Nee, dan komen mijn schaamlippen uit mijn broekspijpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
valt een shemale onder man?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mannen die seks hebben met jongens worden geweerd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen niet
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.quote:
duim voor jequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Dit welquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net toch
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dan komen mijn schaamlippen uit mijn broekspijpen.
/roosje
Nooit gerotzooid met een shemale, wel met een transgender 2 keer. Ik had wat op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]word je nog wakker van snachts of niet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
''post female penises''
''it's not gay if she's pretty''
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.
Volgens Ted 2 heb je alleen dudes with tits. Dus dan wel. Anders niet.
Weenie, lastig onderwerp.
Hoink heeft wel een passie voor het onderwerp.
female penisquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
''post female penises''
''it's not gay if she's pretty''
Heb je wel eens een piemel in je mond gehad, Niels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit gerotzooid met een shemale, wel met een transgender 2 keer. Ik had wat op.
ja maar spelen met een piemel maakt je dan toch geen homo, anders had je het wel met een vent gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Primaire geslachtsdelen bepalen het geslacht.
Haha, nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een piemel in je mond gehad, Niels?
Gewoon eerlijk zeggen, we zijn een tolerante groep
denk wel dat het wat genuanceerder ligtquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.
Volgens Ted 2 heb je alleen dudes with tits. Dus dan wel. Anders niet.
Weenie, lastig onderwerp.
Hoink heeft wel een passie voor het onderwerp.
ja sorry dat ik zo bot en kort door de bocht wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk wel dat het wat genuanceerder ligt
Ja of je wil niet toegeven dat je homo bent. Dan maar plastieken titties.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar spelen met een piemel maakt je dan toch geen homo, anders had je het wel met een vent gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een grapjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, tijd terug zei je nog tranny's gepakt te hebben, dan slurp je er ook gewoon op los
*slurp slurp "Hey je bent toch geen vent he?" slurp slurp*quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, tijd terug zei je nog tranny's gepakt te hebben, dan slurp je er ook gewoon op los
vies ventjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Zag laatst bij de ramen wel een tranny met een huge monster cock. Gewoon plop in een keer te voorschijn.![]()
ja maar stel dat mannen je niks doen, maar het vooral de combi is, of simpelweg de penis ipv vaginaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja of je wil niet toegeven dat je homo bent. Dan maar plastieken titties.
naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Zag laatst bij de ramen wel een tranny met een huge monster cock. Gewoon plop in een keer te voorschijn.![]()
Wat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij gelijk naar binnen. Ja, ik ken mijn pappenheimers.
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar stel dat mannen je niks doen, maar het vooral de combi is, of simpelweg de penis ipv vagina
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.
Maar stel nou dat je piemels wel tof vindt maar de rest van de man niet. Dat moet gewoon vrouwelijk zijn. Ben je dan hommo?quote:
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
tetou ben je into trannies? Dan moet je clubje joinen van Deuce92 en Sapstengel. Zijn in de gym te vinden.
Ik voel me daar niet prettig bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach laat iedereen doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
ja kom op, je hebt heel azie zo'n beetje afgesnuffeld, en dan ga je nu ontkennen dat je dit gedaan hebt?quote:
AH bonuspasje scannen 5 euro korting op een happy endingquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.
Um, oke beetje te veel info. Dit hoefde ik niet te weten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.
Egoïstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me daar niet prettig bij.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan kijk je de andere kant op en houd je je met jezelf bezig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me daar niet prettig bij.
Waarom zou ik? Mensen moeten gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan kijk je de andere kant op en houd je je met jezelf bezig.
;s zie je wel kennertjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.
Normale mensen gaan dan gewoon 's nachts de straat op met een heggeschaar en regelem piemel zonser vies mannenlichaam er aan vast.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je piemels wel tof vindt maar de rest van de man niet. Dat moet gewoon vrouwelijk zijn. Ben je dan hommo?
Hij schaamt zich ervoor. Volgens mij heeft hij wel ooit gezegd het gedaan te hebben met een shemale. Ik zoek het even opquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kom op, je hebt heel azie zo'n beetje afgesnuffeld, en dan ga je nu ontkennen dat je dit gedaan hebt?
Wat is ''normaal''. Dat is subjectief als je je niet onderwerpt aan de ''maatschappelijke norm''.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Mensen moeten gewoon normaal doen.
thnx hunquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij schaamt zich ervoor. Volgens mij heeft hij wel ooit gezegd het gedaan te hebben met een shemale. Ik zoek het even op
Ze snappen de wereld niet zo goed en dan worden ze boos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
Bij types zoals tetou en meloew weet je nooit of ze serieus zijn of grappen, omdat ze een en al hersenbloeding zijn.
Transgender is volledig omgebouwd dus zonder piemel. Een shemale is een man die hormonen heeft geslikt en dus tieten heeft en een piemel. Dat is dus iets heel anders.quote:
De natuurlijke orde is normaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is ''normaal''. Dat is subjectief als je je niet onderwerpt aan de ''maatschappelijke norm''.
Gewoon normaal doen tegen tetouquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit jij Hoink zn posts te verwijderen jij doerak van een mod?
Snap jij de wereld wel dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze snappen de wereld niet zo goed en dan worden ze boos.
als ik tranny huge cock google zie ik wat anders hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Transgender is volledig omgebouwd dus zonder piemel. Een shemale is een man die hormonen heeft geslikt en dus tieten heeft en een piemel. Dat is dus iets heel anders.
Dushi jij bent anders dan de restttttttttttttttquote:
En nu braaf zijnquote:
Transgenders vinden zichzelf onnatuurlijk in het lichaam waar ze in zijn geboren en herstellen wat voor hun juist is. Tis maar hoe je het bekijkt.quote:
Ik had paar uur geleden al gepost. Voor eerst. Toevallig...........quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Meloewa is er ook, hoe toevallig
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, gaat snel.![]()
Nah, laat mij maar gewoon een conservatieve hetero zijn. Wel al 2 keer met een transgender in bed beland. Ik had wat op.
ahwquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dushi jij bent anders dan de resttttttttttttttt
Hoe is het met je tanden? Nog lekker recht?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik had paar uur geleden al gepost. Voor eerst. Toevallig...........
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je tanden? Nog lekker recht?
Jawel..quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je tanden? Nog lekker recht?
Zeg jijquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meloewa mag niet stalken overigens. Kun je haar niet mee naar achter nemen?
Niet op happen, is het bestequote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
waarom zou je voor seks betalenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Stompzinnig het volgende:
maar even serieus
jullie zijn nog nooit na de hoere geweest?
hebben jullie geem vader ofzo
is toch atandaard cadeua als je 18 word
Een aan elke vinger.quote:
Dat komt nog welquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een volledig omgebouwde wordt egenlijk een ex-trans-sexueel genoemd omdat de gehele transgressie is doorlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ik tranny huge cock google zie ik wat anders hoor
Omdat we allemaal lelijk zijn Mortaxx. Dat jij nou alle schoonheid van de wereld tot je hebt genomen toen je geboren werd als de aso die je bent en wij allemaal lelijk zijn daardoor neemt niemand je in dank af. Maar een trap na geven omdat wij dan moeten betalen voor seks maar jij werd gepijpt én je huiswerk werd gemaakt door lekkere chicks op de middelbare school gaat gewoon echt te ver.quote:
Zeg maar wanneer het uit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |