wil jij het voor mij zingen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou nooit meer luisteren als ik jou was
ow okequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben allemaal internet. Straalverbinding of via de satelliet anders wil niemand er werken.
:squote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
iedere nacht is het weer raak ;s
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens afquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaan jullie wel eens commando?
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door komquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee zou een beetje awkward zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij het voor mij zingen?
Nee, dan sta ik er telkens op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens af
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou een beetje awkward zijn
ik ren altijd naar boven als ik de bel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?
shit zeg dat soort dingen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
te vaak gevallen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Nee, dan komen mijn schaamlippen uit mijn broekspijpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
valt een shemale onder man?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mannen die seks hebben met jongens worden geweerd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen niet
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.quote:
duim voor jequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Dit welquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |