ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik app altijd met crip tot half 3 snachts
Een beetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk jij dat we raar zijn?
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forumquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we samen een hapje eten
Nee heb werk gevonden sinds half december.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
je was toch naar je moeder gegaan omdat het geld op was?
lieg nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik app altijd met crip tot half 3 snachts
schikt vrijdagavond?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forum
Wat doe je nu, Niels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee heb werk gevonden sinds half december.
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He nou weet niet hoor btje raar met iemand van een forum
Ik zeg doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
"He wat is dat in je haar? Oh wacht ik zie je HALO"
http://www.deezer.com/track/2553265
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij mag vast niet zolang wakker blijven
dan moet je met interessante mensen appenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.
Laatste keer dat ik een FOKker date was geen doorslaand succes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongen
Ik niet, altijd net zo lang door appen tot ik over m'n slaap heen benquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik met mensen app.
Succes abertje. Mwah mwah mwahquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik ga nu slapen anders zie ik er kkbrak uit morgen wish me luck
ik wantrouw dit verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan met housesoftheholy, kan gewoon. Ga lekker op stap met die jongen
fuck you face to face zei je nog dat je het leuk vondquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een FOKker date was geen doorslaand succes.
succesquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
succes Aber.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
May the odds be ever in your favor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
Nee vind die momenten het leukstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel jij je ongemakkelijk tijdens een moment van rariteit?
Nee, al heb ik die associatie ook altijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ze zoals tina in bobs burgers?
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee vind die momenten het leukst
Jij wel dan?
Suc6 aber je kan het meid ik duim voor jequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
altijd jammer als je verwachtingen niet uitkomenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, al heb ik die associatie ook altijd.
Wat een lelijkerdquote:
Zwaar vervelend om als zeeman op land te werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin of is het puur voor het geld?
Dat nummer wordt echt doorgedraaidquote:
hoor 't voor het eerst andersquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat nummer wordt echt doorgedraaid
In Turkije zijn nog wel wat baantjes als zeeman.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zwaar vervelend om als zeeman op land te werken.
ja vind die stem van lil kleine leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gwn solliciteren, zijn toch filialen genoeg?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel lekker nummer ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is geen gangster lieve schat hij moet niet praten over dat straks wordt ie geklapt en wordt ie wakker met een infuus in zn hand ja tochquote:
zoek een booreiland zonder internetontvangstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gwn solliciteren, zijn toch filialen genoeg?
Ahahahahha ja echt hequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben allemaal internet. Straalverbinding of via de satelliet anders wil niemand er werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zoek een booreiland zonder internetontvangst
Zou nooit meer luisteren als ik jou wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoor 't voor het eerst anders
wil jij het voor mij zingen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou nooit meer luisteren als ik jou was
ow okequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben allemaal internet. Straalverbinding of via de satelliet anders wil niemand er werken.
:squote:Op woensdag 6 januari 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
iedere nacht is het weer raak ;s
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens afquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaan jullie wel eens commando?
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door komquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee zou een beetje awkward zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij het voor mij zingen?
Nee, dan sta ik er telkens op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik doe mijn hoofddoek thuis wel eens af
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee zou een beetje awkward zijn
ik ren altijd naar boven als ik de bel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen jullie de door ook thuis open voor onverwachts bezoek als je hoofddoek niet op hebt?
shit zeg dat soort dingen nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
te vaak gevallen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Nee, dan komen mijn schaamlippen uit mijn broekspijpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
valt een shemale onder man?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mannen die seks hebben met jongens worden geweerd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe nog eens paar vette dance hall liedjes. Ken al die namen niet
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.quote:
duim voor jequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort, hoop alleen dat ik de keuring door kom
Dit welquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je niet erg zei je net toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |