Normale mensen gaan dan gewoon 's nachts de straat op met een heggeschaar en regelem piemel zonser vies mannenlichaam er aan vast.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je piemels wel tof vindt maar de rest van de man niet. Dat moet gewoon vrouwelijk zijn. Ben je dan hommo?
Hij schaamt zich ervoor. Volgens mij heeft hij wel ooit gezegd het gedaan te hebben met een shemale. Ik zoek het even opquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kom op, je hebt heel azie zo'n beetje afgesnuffeld, en dan ga je nu ontkennen dat je dit gedaan hebt?
Wat is ''normaal''. Dat is subjectief als je je niet onderwerpt aan de ''maatschappelijke norm''.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Mensen moeten gewoon normaal doen.
thnx hunquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij schaamt zich ervoor. Volgens mij heeft hij wel ooit gezegd het gedaan te hebben met een shemale. Ik zoek het even op
Ze snappen de wereld niet zo goed en dan worden ze boos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
Bij types zoals tetou en meloew weet je nooit of ze serieus zijn of grappen, omdat ze een en al hersenbloeding zijn.
Transgender is volledig omgebouwd dus zonder piemel. Een shemale is een man die hormonen heeft geslikt en dus tieten heeft en een piemel. Dat is dus iets heel anders.quote:
De natuurlijke orde is normaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is ''normaal''. Dat is subjectief als je je niet onderwerpt aan de ''maatschappelijke norm''.
Gewoon normaal doen tegen tetouquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit jij Hoink zn posts te verwijderen jij doerak van een mod?
Snap jij de wereld wel dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze snappen de wereld niet zo goed en dan worden ze boos.
als ik tranny huge cock google zie ik wat anders hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Transgender is volledig omgebouwd dus zonder piemel. Een shemale is een man die hormonen heeft geslikt en dus tieten heeft en een piemel. Dat is dus iets heel anders.
Dushi jij bent anders dan de restttttttttttttttquote:
En nu braaf zijnquote:
Transgenders vinden zichzelf onnatuurlijk in het lichaam waar ze in zijn geboren en herstellen wat voor hun juist is. Tis maar hoe je het bekijkt.quote:
Ik had paar uur geleden al gepost. Voor eerst. Toevallig...........quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Meloewa is er ook, hoe toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |