naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Zag laatst bij de ramen wel een tranny met een huge monster cock. Gewoon plop in een keer te voorschijn.![]()
Wat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij gelijk naar binnen. Ja, ik ken mijn pappenheimers.
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, tijd terug zei je nog tranny's gepakt te hebben, dan slurp je er ook gewoon op los
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar stel dat mannen je niks doen, maar het vooral de combi is, of simpelweg de penis ipv vagina
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.
Maar stel nou dat je piemels wel tof vindt maar de rest van de man niet. Dat moet gewoon vrouwelijk zijn. Ben je dan hommo?quote:
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
tetou ben je into trannies? Dan moet je clubje joinen van Deuce92 en Sapstengel. Zijn in de gym te vinden.
Ik voel me daar niet prettig bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach laat iedereen doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
ja kom op, je hebt heel azie zo'n beetje afgesnuffeld, en dan ga je nu ontkennen dat je dit gedaan hebt?quote:
AH bonuspasje scannen 5 euro korting op een happy endingquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.
Um, oke beetje te veel info. Dit hoefde ik niet te weten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, was gewoon dagje Amsterdam en langs de ramen slenteren hoort er bij. Uit eindelijk hebben we met 3 man een hoer geneukt. Gewoon bij de ramen. Omdat het kan. kregen zelfs nog groepskorting.
Egoïstquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me daar niet prettig bij.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan kijk je de andere kant op en houd je je met jezelf bezig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me daar niet prettig bij.
Waarom zou ik? Mensen moeten gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan kijk je de andere kant op en houd je je met jezelf bezig.
;s zie je wel kennertjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is transgender en is niet hetzelfde als een shemale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |