quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dan komen mijn schaamlippen uit mijn broekspijpen.
/roosje
Nooit gerotzooid met een shemale, wel met een transgender 2 keer. Ik had wat op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]word je nog wakker van snachts of niet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
''post female penises''
''it's not gay if she's pretty''
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.
Volgens Ted 2 heb je alleen dudes with tits. Dus dan wel. Anders niet.
Weenie, lastig onderwerp.
Hoink heeft wel een passie voor het onderwerp.
female penisquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
''post female penises''
''it's not gay if she's pretty''
Heb je wel eens een piemel in je mond gehad, Niels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit gerotzooid met een shemale, wel met een transgender 2 keer. Ik had wat op.
ja maar spelen met een piemel maakt je dan toch geen homo, anders had je het wel met een vent gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Primaire geslachtsdelen bepalen het geslacht.
Haha, nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een piemel in je mond gehad, Niels?
Gewoon eerlijk zeggen, we zijn een tolerante groep
denk wel dat het wat genuanceerder ligtquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijke identiteit toch.
Volgens Ted 2 heb je alleen dudes with tits. Dus dan wel. Anders niet.
Weenie, lastig onderwerp.
Hoink heeft wel een passie voor het onderwerp.
ja sorry dat ik zo bot en kort door de bocht wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk wel dat het wat genuanceerder ligt
Ja of je wil niet toegeven dat je homo bent. Dan maar plastieken titties.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ja maar spelen met een piemel maakt je dan toch geen homo, anders had je het wel met een vent gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een grapjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, tijd terug zei je nog tranny's gepakt te hebben, dan slurp je er ook gewoon op los
*slurp slurp "Hey je bent toch geen vent he?" slurp slurp*quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, tijd terug zei je nog tranny's gepakt te hebben, dan slurp je er ook gewoon op los
vies ventjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Zag laatst bij de ramen wel een tranny met een huge monster cock. Gewoon plop in een keer te voorschijn.![]()
ja maar stel dat mannen je niks doen, maar het vooral de combi is, of simpelweg de penis ipv vaginaquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja of je wil niet toegeven dat je homo bent. Dan maar plastieken titties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |