Gewoon even hard opblazen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
grafzooi me piemel weer binnenstebuiten gerukt
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en niemand stond klaar met handdoek
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.quote:
jij houdt toch van ervaring?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Ja, maar de ervaring zelf heeft er een trauma aan overgehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoen
dus een maagd van 19 bestaat niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.
story of my lifequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.
wil je mijn banana even strokenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik ben terug met mijn bananenemoticons. [ afbeelding ]
Jij bent toch ook 60+? Kom op Niels, doe nou niet alsof je 20 bent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |