Gewoon even hard opblazen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
grafzooi me piemel weer binnenstebuiten gerukt
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en niemand stond klaar met handdoek
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow wat onaardig en niemand die je hielp?
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.quote:
jij houdt toch van ervaring?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Ja, maar de ervaring zelf heeft er een trauma aan overgehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt toch van ervaring?
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee mijn vriendje stond te lachen en die moeder zij ga maar snel naar huis een droeg broek aandoen
dus een maagd van 19 bestaat niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met 19 hebben ze tegenwoordig al ervaring genoeg.
story of my lifequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou naar huis gaan, droge broek aan doen, warme chocomelk drinken en niet meer terug gaan.
wil je mijn banana even strokenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik ben terug met mijn bananenemoticons. [ afbeelding ]
Jij bent toch ook 60+? Kom op Niels, doe nou niet alsof je 20 bent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder 60+ daar en dat is me toch te gortig.
Niet als ze Niels tegengekomen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een maagd van 19 bestaat niet?
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een maagd van 19 bestaat niet?
Over een maand 43.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent toch ook 60+? Kom op Niels, doe nou niet alsof je 20 bent.
het lijkt nog te kloppen ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
Want dit is nep random?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is onzin. Als je het echt random zou doen is het niet meer te lezen.
2004 beldequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
Korte woorden en op zo'n manier de lettersverwizzeld dat het leesbaar blijft.quote:
Ik kon dit anders gewoon lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Korte woorden en op zo'n manier de lettersverwizzeld dat het leesbaar blijft.
Jaren geleden ooit college gehad over nepobderzoeken en beweringen op hwt internet, bleek niets vn te kloppen als je een nieiwsartikel nam en de letters midden in woorden random verwisselde.
Wist niet wat me overkwamquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
nee potjeandriequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel +31 ervoor gedaan?
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen nog een poging doen om normaal te doen tegen mijn collega en als het dan niet lukt geef ik het voorgoed op
Vond al dat je raar deed tegen me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
Het was leuk zolang het duurdequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond al dat je raar deed tegen me.
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feministquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
dit verklaart wel het één en anderquote:
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Horkquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
ik wil je de mijne maken als jij dat wiltquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Hork
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Nouquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dit verklaart wel het één en ander
Aw, zielug.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aan
Oja klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studie
Beetje laatquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje laat
Dit had hitler nog zelfs in z'n boek vermeld
quote:
Wanneer is iets raar?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe jij raar, doe ik raar, doen wij beiden raar of zijn we raar
Slechte gewoonte ja dat roken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]kijk maar uit dat je geen hoestje oploopt
Wanneer is iets normaal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het afwijkt van het normale
Doen wij wat de grote meerderheid doet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als de grote meerheid het doet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry wil alleen charmant voor je zijn bby
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doen wij wat de grote meerderheid doet?
ik app altijd met crip tot half 3 snachtsquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?
Misschienquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speelt de meerderheid "ik zie ik zie wat jij niet ziet" op whatsapp om 3 uur s'nachts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |