Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen nog een poging doen om normaal te doen tegen mijn collega en als het dan niet lukt geef ik het voorgoed op
Vond al dat je raar deed tegen me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
Het was leuk zolang het duurdequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond al dat je raar deed tegen me.
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feministquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip wordt zo voor je neus weggekaapt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lukt niet, als je crush op iemand hebt kan je nooit normaal doen tegen diegene.
dit verklaart wel het één en anderquote:
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Horkquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
ik wil je de mijne maken als jij dat wiltquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word door niemand gekaapt, ik ben van mezelf. /feminist
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar wel uitgehuwelijkt worden aan Hork
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hork dwong me, waar is hij eigenlijk. Ik mis hem.
Nouquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dit verklaart wel het één en ander
Aw, zielug.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, hij smeerde mij altijd bans aan
Oja klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heel enkel keertje zie ik hem ergens posten, maar hij heeft het druk met studie
Beetje laatquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beetje laat
Dit had hitler nog zelfs in z'n boek vermeld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |