Insect is ook al uit hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef niels0 het volgende:
Is alweer uit de mode TS. Tegenwoordig is insect in.
Zo lang de ballen niet raken iddquote:
Wow, gaat snel.quote:
Maar insect is wat anders dan incest btwquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, gaat snel.![]()
Nah, laat mij maar gewoon een conservatieve hetero zijn. Wel al 2 keer met een transgender in bed beland. Ik had wat op.
Aan jouw posts te zien ben jij zo'n frigide non.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
Dat is alleen bij heteromannen zo.
Als vrouw wordt je juist als frigide non gezien.
Incest: Het doen met familie;quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar insect is wat anders dan incest btw
En TMI :s
Je bent een frigide nonquote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Kola het volgende:
Mm nee, ik moet er nog altijd niet aan denken om een andere kut aan te raken.
Wowquote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Incest: Het doen met familie;
Insect: Opeten van partner na de daad. (Toch? Ik weet het niet zeker.)
Echt? Zo vind ik mijn posts dus helemaal niet overkomen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef Hogepief het volgende:
[..]
Aan jouw posts te zien ben jij zo'n frigide non.
Ik vind je een beetje overkomen als mijn vader. Qua taalopmaak en smileygebruik.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt? Zo vind ik mijn posts dus helemaal niet overkomen.
Op welke posts baseer jij dat dan?
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Hogepief het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje overkomen als mijn vader. Qua taalopmaak en smileygebruik.
Nee, zou toch zonde zijn. Maar weet je, soms doe ik wel dingen van het pad af. Met transgenders dus en groepsex ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Ja, denk ik
Jij eet wel eens je bedpartner op na de daad?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Nober het volgende:
Je word verliefd op de persoon en daarna komt geslacht pas om de hoek kijken,
onlogisch?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Hogepief het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of je mijn subtiele hint snapt![]()
Komt door je smileygebruik
^^ Het wordt steeds gekker inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef SimplyAlex het volgende:
Homo's die hetero's willen bekeren ..
O ja.....quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, gaat snel.![]()
Nah, laat mij maar gewoon een conservatieve hetero zijn. Wel al 2 keer met een transgender in bed beland. Ik had wat op.
Nou is niet echt m'n voorkeur maar soms kom je er pas gaandeweg achter zegmaar. Bij de eerste was het wel overduidelijk en wilde het gewoon 'ns proberen. Van het pad af is echt alleen als ik wat op heb. Normaal ben ik vrij conservatief.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O ja.....
Per ongeluk 2 keer in bed beland bij een transgender toen je wat op had, toevallig. Zoiets overkomt je niet toevallig en al helemaal geen twee keer. Geef gewoon toe dat je kickt op transgenders. Niks mis mee als dat je voorkeur is, maar dat hypocriete "ik had wat op en belandde toevallig in bed bij een transgender" is wel erg doorzichtig.
Heteroseksuele vrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
Dat is alleen bij heteromannen zo.
Als vrouw wordt je juist als frigide non gezien.
Dat heb ik nu met een penis, vooral omdat niet iedereen hem zo goed als mij doet onderhouden.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Kola het volgende:
Echt, dit had zo uit de mond van een vriend van mij kunnen komen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou is niet echt m'n voorkeur maar soms kom je er pas gaandeweg achter zegmaar. Bij de eerste was het wel overduidelijk en wilde het gewoon 'ns proberen. Van het pad af is echt alleen als ik wat op heb. Normaal ben ik vrij conservatief.
Als die penis aan een shemale zit zou ik het niet zo erg vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met een penis, vooral omdat niet iedereen hem zo goed als mij doet onderhouden.
Kom gewoon helemaal uit de kast, hommo.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou is niet echt m'n voorkeur maar soms kom je er pas gaandeweg achter zegmaar. Bij de eerste was het wel overduidelijk en wilde het gewoon 'ns proberen. Van het pad af is echt alleen als ik wat op heb. Normaal ben ik vrij conservatief.
Als het eerst een vrouw was en daarna een penis kreeg niet, als het een man was en enkel tieten kreeg dan wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die penis aan een shemale zit zou ik het niet zo erg vinden.
Shemale is voor mij echt een brug te ver. Een transgender zou eventueel nog kunnen. Maar ik schrik transgenders sowieso af met mijn uitgesproken homofobie.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die penis aan een shemale zit zou ik het niet zo erg vinden.
FOUT@!@@@quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb me altijd laten vertellen dat je seksuele voorkeur geen keuze is, ts.
Maar ondertussen steek je 'm dan wel weer prima in een of andere stinkende bierkut.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met een penis, vooral omdat niet iedereen hem zo goed als mij doet onderhouden.
Je bedoelt dat alles zeg maar is verwijderd?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Shemale is voor mij echt een brug te ver. Een transgender zou eventueel nog kunnen. Maar ik schrik transgenders sowieso af met mijn uitgesproken homofobie.
Aannames, die van mij heeft maar twee keer echte actie meegemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Maar ondertussen steek je 'm dan wel weer prima in een of andere stinkende bierkut.
Ik wilde enkel je wellicht dubbele standaard even onderstrepen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aannames, die van mij heeft maar twee keer echte actie meegemaakt.
Ik word daar zo narrig van he, als blijkt dat ik weer in een leugen op internet getrapt benquote:
In principe is alles op internet waar.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik word daar zo narrig van he, als blijkt dat ik weer in een leugen op internet getrapt ben
Ja stinkende bierkutten stop ik hem wel in maar dan met condoom, met zo'n jasje om merkt hij er weinig van. Dat beschermd, en beffen is al helemaal uit den boze, dat zou ik alleen met een vaste partner doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik wilde enkel je wellicht dubbele standaard even onderstrepen.
Is toch dan een apart uitgaansgelegenheid waar dat jij aan t zuipen ben dan xdquote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Heteroseksuele vrouwen.
Wannabi's.
Het is tegenwoordig zeldzaam maar vrouwen die geen wannabi zijn scoren bij mij sowieso pluspunten.
Ja, gewoon volledig omgebouwd zou ik eventueel nog een kans kunnen geven (ik ben stiekem zelfs wel nieuwsgierig naar hoe dat eruit ziet). Maar een lul is wmb echt een no-go.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alles zeg maar is verwijderd?
...of het maakt het alleen maar erger.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.
Wooww. Wel erg kort door de bocht hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Piye het volgende:
[..]
...of het maakt het alleen maar erger.Ik geloof dat vrouwelijke biseksualiteit niet meer is dan een uiting van de verwrongen seksuele moraal in onze huidige maatschappij. Beetje hetzelfde als met de oude Grieken.
Ik geloof meer dat ze het doen voor de aandacht. Want het is zo lekker rebels om meisjes leuk te vinden. En natuurlijk nog leuker wanneer je tijdens het uitgaan met een meisje gaat zoenen om alle puberjongetjes op te geilen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Piye het volgende:
[..]
...of het maakt het alleen maar erger.Ik geloof dat vrouwelijke biseksualiteit niet meer is dan een uiting van de verwrongen seksuele moraal in onze huidige maatschappij. Beetje hetzelfde als met de oude Grieken.
Ik val niet op mannen, laat dat even duidelijk zijn. Kontsex bij vrouwen doe ik trouwens ook niet aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Kom gewoon helemaal uit de kast, hommo.
Het geil vinden om mensen op te geilen is ook een vorm van seksualiteit. Net als aandachtshoeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik geloof meer dat ze het doen voor de aandacht. Want het is zo lekker rebels om meisjes leuk te vinden. En natuurlijk nog leuker wanneer je tijdens het uitgaan met een meisje gaat zoenen om alle puberjongetjes op te geilen.
Barsexuals
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paringsdansquote:Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het geil vinden om mensen op te geilen is ook een vorm van seksualiteit. Net als aandachtshoeren.
Nou ik geloof dat wij als mensheid in de basis heteroseksueel zijn. Nu floreert de natuur bij afwijkingen en ontstaan er zo weleens mensen voor wie dat niet opgaat, bijvoorbeeld homo's en ja ook biseksuelen komen dan weleens voor natuurlijk. Wat er echter in het geval van wannabi's gebeurt is dat wij als maatschappij een afwijking (namelijk vrouwelijke biseksualiteit) prijzen. In de media wordt het afgeschilderd als sexy en meisjes leren al op jonge leeftijd dat ze jongens kunnen opwinden door aan elkaar te zitten. Hierdoor wordt de drempel verlaagd en het wordt, zoals je zelf al zei, zelfs als negatief gezien wanneer een meisje hier niet toe bereid is.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wooww. Wel erg kort door de bocht hoor.
Leg dit eens even helemaal uit (zowel Grieken als wannabi's).
Aandacht inderdaad, rebels is het nauwelijks nog te noemen aangezien het tegenwoordig de norm is. Maar op die manier wordt de drempel voor daadwerkelijke seksuele handelingen wel verlaagd. Het begint met een beetje zoenen om jongens op te geilen, maar loopt meer dan eens uit in een "lesbische fase".quote:Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik geloof meer dat ze het doen voor de aandacht. Want het is zo lekker rebels om meisjes leuk te vinden. En natuurlijk nog leuker wanneer je tijdens het uitgaan met een meisje gaat zoenen om alle puberjongetjes op te geilen.
Barsexuals
Bij de Grieken was er niets zoals homoseksualiteit je had enkel rollen, actieve of passieve penetrator.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij de oude Grieken een vergelijkbare situatie. In hun samenleving werd het als statussymbool gezien om een tienerjongetje tot je te beschikking te hebben staan. Dus zo'n jongetje wordt niet alleen van jongs af aan geleerd dat het normaal is om seksuele handelingen met hetzelfde geslacht te hebben. Het is zelfs een goed streven om later zelf een tienerjongetje ter beschikking te hebben staan.
Enerzijds eens, anderzijds niet. Dit is alleen van toepassing bij afwijkingen waarbij interactie plaats vindt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat wij als mensheid in de basis heteroseksueel zijn. Nu floreert de natuur bij afwijkingen en ontstaan er zo weleens mensen voor wie dat niet opgaat, bijvoorbeeld homo's en ja ook biseksuelen komen dan weleens voor natuurlijk. Wat er echter in het geval van wannabi's gebeurt is dat wij als maatschappij een afwijking (namelijk vrouwelijke biseksualiteit) prijzen. In de media wordt het afgeschilderd als sexy en meisjes leren al op jonge leeftijd dat ze jongens kunnen opwinden door aan elkaar te zitten. Hierdoor wordt de drempel verlaagd en het wordt, zoals je zelf al zei, zelfs als negatief gezien wanneer een meisje hier niet toe bereid is.
Bij de oude Grieken een vergelijkbare situatie. In hun samenleving werd het als statussymbool gezien om een tienerjongetje tot je beschikking te hebben staan. Dus zo'n jongetje wordt niet alleen van jongs af aan geleerd dat het normaal is om seksuele handelingen met hetzelfde geslacht te hebben. Het is zelfs een goed streven om later zelf een tienerjongetje ter beschikking te hebben staan.
Je kan je afvragen of dit goed of fout is, maar dat het de wereld op zijn kop is lijkt mij evident. Iets dat in de basis eigenlijk raar is, wordt neergezet als het streven. Dat noem ik verwrongen. Daarbij ben ik er heilig van overtuigd dat je dit met elke seksuele afwijking zou kunnen doen. Je hoeft er alleen maar een leuke reden bij te bedenken en het vanaf de pubertijd in te prenten en het merendeel van je maatschappij gaat mannelijke biseksualiteit, necrofilie, zoöfilie, gerontofilie of noem het maar op als erotisch zien.
De term kenden zij niet inderdaad. Maar dat was het natuurlijk wel gewoon, biseksualiteit dan. En zoals ik zei, het werd als prijzenswaardig gezien. Zo'n jongetje ging dan in de leer en tussen de lessen door mocht hij even op zijn knieën.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bij de Grieken was er niets zoals homoseksualiteit je had enkel rollen, actieve of passieve penetrator.
Net zoals je bij sm de rol van dominant of onderdanig hebt die door zowel vrouwen en mannen kunnen worden uitgeoefend. Vrouwen hadden toen geen strapons en waren dus altijd passieve penetrators maar bij mannen die konden beiden. En het werd niet als homoseksualiteit gezien in die tijd.
Dus daar zat een hele andere gedachten bij. Dat er kinderen in het spel zitten klopt, alleen was dat geen homoseksualiteit toen in die tijd met de gedachtegoed van die tijd.
Hèhè, misschien dat het voor necrofilie (en ook zoöfilie) inderdaad wat lastiger is om een reden te bedenken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Enerzijds eens, anderzijds niet. Dit is alleen van toepassing bij afwijkingen waarbij interactie plaats vindt.
Geen biseksualiteit omdat dat concept niet bestond. Met onze normen en waardes is dat zo. Echter was er voor hun geen sprake daarvan. Daar was het ook normaal en geaccepteerd als mannen het met elkaar deden, als ik dat nu doe of kijk naar landen als Rusland dan ben je in voor een pak rammel soms.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Piye het volgende:
[..]
De term kenden zij niet inderdaad. Maar dat was het natuurlijk wel gewoon, biseksualiteit dan. En zoals ik zei, het werd als prijzenswaardig gezien. Zo'n jongetje ging dan in de leer en tussen de lessen door mocht hij even op zijn knieën.
Is dat erg dan? En zo ja, hoe draai je dat terug dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Hèhè, misschien dat het voor necrofilie (en ook zoöfilie) inderdaad wat lastiger is om een reden te bedenken.Maar ach, de geest is makkelijk te beïnvloeden.
Ook religie heeft ons niet verteld dat het biseksualiteit is. Pluis de bijbel er maar op na, de termen homo- en biseksualiteit komen er niet in voor. En waar ik zeker erken dat het christendom een grote rol speelt in onze huidige seksuele moraal, kan ik niet instemmen met het idee dat een negatieve houding jegens deze relaties puur daaruit komt. Bijvoorbeeld ook Plato veroordeelde het in zijn latere werken en toen bestond het christendom nog niet eens.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen biseksualiteit omdat dat concept niet bestond. Met onze normen en waardes is dat zo. Echter was er voor hun geen sprake daarvan. Daar was het ook normaal en geaccepteerd als mannen het met elkaar deden, als ik dat nu doe of kijk naar landen als Rusland dan ben je in voor een pak rammel soms.
Punt is dat het geloof ons dat verteld heeft, wij gaan daar nu vanuit dat het dan biseksualiteit is, omdat het in ons boekje bestaat. In hun boekje bestaat het niet, net zoals wij geluiden niet kunnen horen die een vleermuis wel kan horen. Zo hebben wij termen waarmee we andere opvattingen, perspectieven etc hebben dan die oude Grieken hadden. In onze ogen is het biseksualiteit in hun ogen was het geheel wat anders, en zij zagen dat niet als biseksualiteit, er was daar geen sprake van 'help ik val op mannen.' Dat was puur hedonisme.
Ik vind het lastig. Zelf neig ik ernaar dit als negatief te zien, maar zolang er niemand kwaad mee wordt gedaan, kan ik er geen rationele bezwaren tegen hebben. Dus in mij optiek hoeft het niet teruggedraaid te worden. Maar het zal altijd mijn beeldvorming over iemand beïnvloeden.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat erg dan? En zo ja, hoe draai je dat terug dan?
ah wat zei ik nou net. hier gaan we weer.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, gaat snel.![]()
Vraag jij lekker een ban voor me aan Supergirl. Dit is een publiek forum. Ik scheld tenminste niet met ziektes.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ah wat zei ik nou net. hier gaan we weer.
; met die en die in bed beland '
KAPPEN NOU
nee dat zou er nog eens bij moeten komen dat je dat zou doenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vraag jij lekker een ban voor me aan Supergirl. Dit is een publiek forum. Ik scheld tenminste niet met ziektes.
Jijzelf doet dat anders wel maar je hebt het niet eens in de gaten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee dat zou er nog eens bij moeten komen dat je dat zou doen![]()
gezwel!
ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet magquote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jijzelf doet dat anders wel maar je hebt het niet eens in de gaten.
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet mag
Dat je daar levend uit bent gekomen...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.![]()
![]()
Dit!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef Franknfurter het volgende:
Homo zijn
Niet naar een jezus-kamp gaan
Niet 17 kinderen er uit poepen in een kleine arbeiderswoning
Niet iedere zondag naar de kerk gaan
Overdwars spleetje. g3il!quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.![]()
![]()
Het oude-testament was er zeker al. Dat is geloof ik zeer oud, wat betreft veroordelen van Plato. Seneca en andere waren tegen de gladiatoren in Rome, toch werd het gehouden. Er zijn altijd mensen geweest die ver voor hun tijd waren. Plato was waarschijnlijk intelligenter dan de meeste mensen die nu rondlopen. Met de meeste bedoel ik de Henk en Ingrids etc. Maar Plato was gewoon slim... Aristoteles ook...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook religie heeft ons niet verteld dat het biseksualiteit is. Pluis de bijbel er maar op na, de termen homo- en biseksualiteit komen er niet in voor. En waar ik zeker erken dat het christendom een grote rol speelt in onze huidige seksuele moraal, kan ik niet instemmen met het idee dat een negatieve houding jegens deze relaties puur daaruit komt. Bijvoorbeeld ook Plato veroordeelde het in zijn latere werken en toen bestond het christendom nog niet eens.
Klopt, maar het Jodendom leefde natuurlijk nauwelijks bij de oude Grieken. Verder eens met je post.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het oude-testament was er zeker al. Dat is geloof ik zeer oud, wat betreft veroordelen van Plato. Seneca en andere waren tegen de gladiatoren in Rome, toch werd het gehouden. Er zijn altijd mensen geweest die ver voor hun tijd waren. Plato was waarschijnlijk intelligenter dan de meeste mensen die nu rondlopen. Met de meeste bedoel ik de Henk en Ingrids etc. Maar Plato was gewoon slim... Aristoteles ook...
Wat de normale man en vrouw deden in die tijd of hoe ze erover dahcten weten we niet want ze konden immers niet schrijven.
Je hebt er niet zelf voor gekozen neutraal te blijven?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb me altijd laten vertellen dat je seksuele voorkeur geen keuze is, ts.
Maar ze hebben wel meestal echt een spleetje. En niet zo'n flubberende druipgrot.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel meestal echt een spleetje. En niet zo'n flubberende druipgrot.
Nah, geen gezicht, maar das mijn meningquote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Chai het volgende:
Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.
Jij hebt het begrepen!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Kola het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nah, geen gezicht, maar das mijn mening
Dat niet geil vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Net als iedere man lesbische vrouwen geil vinden.
Dit inderdaad. Fuck the system.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Net als iedere man lesbische vrouwen geil vinden.
Exact! Gewoon een modegril. Tegenwoordig 'is' minstens de helft van de (jongere) vrouwen 'een beetje bi'. Dat was 15 jaar geleden echt niet zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Piye het volgende:
Ik geloof dat vrouwelijke biseksualiteit niet meer is dan een uiting van de verwrongen seksuele moraal in onze huidige maatschappij. Beetje hetzelfde als met de oude Grieken.
Op welke andere klacht doel je?quote:
Goede ontwikkeling net als het scheren van schaamhaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Exact! Gewoon een modegril. Tegenwoordig 'is' minstens de helft van de (jongere) vrouwen 'een beetje bi'. Dat was 15 jaar geleden echt niet zo.
Volledig afscheren van het schaamhaar vind ik ook maar niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Op welke andere klacht doel je?
[..]
Goede ontwikkeling net als het scheren van schaamhaar.
Jij bent raar qua gedragquote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef MichaelScott het volgende:
Transgenders zijn meestal sowieso een beetje raar qua gedrag.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef MichaelScott het volgende:
Dit topic laat trouwens weer mooi zien dat homo's een of andere rare kronkel in de kop hebben.
Faalhaas, insectquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef niels0 het volgende:
Is alweer uit de mode TS. Tegenwoordig is insect in.
Hoezo? Of je nu homo, lesbo, bi of normaal bent, dat maakt toch niets uit?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:19 schreef MichaelScott het volgende:
Homo's en biseksuelen die de wereld wijs willen maken dat hun seksuele afwijking normaal is.
Lichaam van een 13jarig meisjequote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel meestal echt een spleetje. En niet zo'n flubberende druipgrot.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Lieve schat ik stond onder de douche toen jij dit bericht postte.
Oke Vladimirquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef SaucyCock het volgende:
Homoseksualiteit zou strafbaar moeten zijn.
Nee, heteroseksualiteit. Elke man zou gewoon homo (of bi) moeten zijn. Gewoon, omdat dat geil is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef SaucyCock het volgende:
Homoseksualiteit zou strafbaar moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |