abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 12:46:13 #51
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136002567
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik word daar zo narrig van he, als blijkt dat ik weer in een leugen op internet getrapt ben :(
In principe is alles op internet waar.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:46:31 #52
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136002583
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik wilde enkel je wellicht dubbele standaard even onderstrepen.
Ja stinkende bierkutten stop ik hem wel in maar dan met condoom, met zo'n jasje om merkt hij er weinig van. Dat beschermd, en beffen is al helemaal uit den boze, dat zou ik alleen met een vaste partner doen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:49:55 #53
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_136002704
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nou is niet echt m'n voorkeur maar soms kom je er pas gaandeweg achter zegmaar. Bij de eerste was het wel overduidelijk en wilde het gewoon 'ns proberen. Van het pad af is echt alleen als ik wat op heb. Normaal ben ik vrij conservatief.
Is toch dan een apart uitgaansgelegenheid waar dat jij aan t zuipen ben dan xd
't gaat
pi_136002789
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Piye het volgende:

[..]

Heteroseksuele vrouwen. O+
Wannabi's. :')

Het is tegenwoordig zeldzaam maar vrouwen die geen wannabi zijn scoren bij mij sowieso pluspunten.
Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:52:10 #55
351780 Piye
King of Kush
pi_136002790
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je bedoelt dat alles zeg maar is verwijderd?
Ja, gewoon volledig omgebouwd zou ik eventueel nog een kans kunnen geven (ik ben stiekem zelfs wel nieuwsgierig naar hoe dat eruit ziet). Maar een lul is wmb echt een no-go.

quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.
...of het maakt het alleen maar erger. :P Ik geloof dat vrouwelijke biseksualiteit niet meer is dan een uiting van de verwrongen seksuele moraal in onze huidige maatschappij. Beetje hetzelfde als met de oude Grieken. :r
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:54:53 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136002903
pi_136003067
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Piye het volgende:

[..]

...of het maakt het alleen maar erger. :P Ik geloof dat vrouwelijke biseksualiteit niet meer is dan een uiting van de verwrongen seksuele moraal in onze huidige maatschappij. Beetje hetzelfde als met de oude Grieken. :r
Wooww. Wel erg kort door de bocht hoor.

Leg dit eens even helemaal uit (zowel Grieken als wannabi's). :)
pi_136003132
:')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 27 januari 2014 @ 13:02:21 #59
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_136003219
Dit topic laat trouwens weer mooi zien dat homo's een of andere rare kronkel in de kop hebben.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_136003276
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Piye het volgende:
[..]

Ik geloof meer dat ze het doen voor de aandacht. Want het is zo lekker rebels om meisjes leuk te vinden. En natuurlijk nog leuker wanneer je tijdens het uitgaan met een meisje gaat zoenen om alle puberjongetjes op te geilen.

Barsexuals :')
pi_136003310
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Kom gewoon helemaal uit de kast, hommo.
Ik val niet op mannen, laat dat even duidelijk zijn. Kontsex bij vrouwen doe ik trouwens ook niet aan.
pi_136003317
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik geloof meer dat ze het doen voor de aandacht. Want het is zo lekker rebels om meisjes leuk te vinden. En natuurlijk nog leuker wanneer je tijdens het uitgaan met een meisje gaat zoenen om alle puberjongetjes op te geilen.

Het geil vinden om mensen op te geilen is ook een vorm van seksualiteit. Net als aandachtshoeren.
pi_136003721
Terechte klacht, ik leef in een commune voor polyamoreuze panseksuelen.
wat kijk jij
  maandag 27 januari 2014 @ 13:19:15 #64
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_136003881
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Het geil vinden om mensen op te geilen is ook een vorm van seksualiteit. Net als aandachtshoeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paringsdans

En daarnaast vond ik dit ook wel typisch:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paren

"Bij de meeste diersoorten bepaalt het vrouwtje wanneer en met welke partner zij paart. Vaak worden de mannetjes gekozen die het meest succesvol waren in de concurrentiestrijd."

Mensen die denken dat mensen geen dieren meer zijn. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_136003888
Het schijnt dat er ook nog blanke mensen zijn, rokers, drinkers en drugsgebruikers. Hoe is het mogelijk.
pi_136004077
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om mensen te veroordelen om hun seksuele geaardheid. Die is namelijk geen keuze. Hetero-, homo- en biseksuelen kunnen van mij even veel begrip verwachten.

Ik ageer liever tegen bekrompen denkpatronen, indoctrinatie en hersenspoeling, zoals je dat onder meer ziet bij religie. Dat is namelijk wél een keuze.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:30:45 #67
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_136004358
Ik was al hetero voordat het stoer was!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:31:41 #68
351780 Piye
King of Kush
pi_136004401
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Wooww. Wel erg kort door de bocht hoor.

Leg dit eens even helemaal uit (zowel Grieken als wannabi's). :)
Nou ik geloof dat wij als mensheid in de basis heteroseksueel zijn. Nu floreert de natuur bij afwijkingen en ontstaan er zo weleens mensen voor wie dat niet opgaat, bijvoorbeeld homo's en ja ook biseksuelen komen dan weleens voor natuurlijk. Wat er echter in het geval van wannabi's gebeurt is dat wij als maatschappij een afwijking (namelijk vrouwelijke biseksualiteit) prijzen. In de media wordt het afgeschilderd als sexy en meisjes leren al op jonge leeftijd dat ze jongens kunnen opwinden door aan elkaar te zitten. Hierdoor wordt de drempel verlaagd en het wordt, zoals je zelf al zei, zelfs als negatief gezien wanneer een meisje hier niet toe bereid is.

Bij de oude Grieken een vergelijkbare situatie. In hun samenleving werd het als statussymbool gezien om een tienerjongetje tot je beschikking te hebben staan. Dus zo'n jongetje wordt niet alleen van jongs af aan geleerd dat het normaal is om seksuele handelingen met hetzelfde geslacht te hebben. Het is zelfs een goed streven om later zelf een tienerjongetje ter beschikking te hebben staan.

Je kan je afvragen of dit goed of fout is, maar dat het de wereld op zijn kop is lijkt mij evident. Iets dat in de basis eigenlijk raar is, wordt neergezet als het streven. Dat noem ik verwrongen. Daarbij ben ik er heilig van overtuigd dat je dit met elke seksuele afwijking zou kunnen doen. Je hoeft er alleen maar een leuke reden bij te bedenken en het vanaf de pubertijd in te prenten en het merendeel van je maatschappij gaat mannelijke biseksualiteit, necrofilie, zoöfilie, gerontofilie of noem het maar op als erotisch zien.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Aandacht inderdaad, rebels is het nauwelijks nog te noemen aangezien het tegenwoordig de norm is. Maar op die manier wordt de drempel voor daadwerkelijke seksuele handelingen wel verlaagd. Het begint met een beetje zoenen om jongens op te geilen, maar loopt meer dan eens uit in een "lesbische fase".

Tsja dat als negatief bestempelen blijft een onnodig waardeoordeel natuurlijk. Maar als een vrouw zich daar nooit mee heeft ingelaten toont het voor mij in ieder geval aan dat ze in staat is haar eigen plan te trekken.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:34:23 #69
419250 Spongeboss
pi_136004477
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Bij de oude Grieken een vergelijkbare situatie. In hun samenleving werd het als statussymbool gezien om een tienerjongetje tot je te beschikking te hebben staan. Dus zo'n jongetje wordt niet alleen van jongs af aan geleerd dat het normaal is om seksuele handelingen met hetzelfde geslacht te hebben. Het is zelfs een goed streven om later zelf een tienerjongetje ter beschikking te hebben staan.

Bij de Grieken was er niets zoals homoseksualiteit je had enkel rollen, actieve of passieve penetrator.

Net zoals je bij sm de rol van dominant of onderdanig hebt die door zowel vrouwen en mannen kunnen worden uitgeoefend. Vrouwen hadden toen geen strapons en waren dus altijd passieve penetrators maar bij mannen die konden beiden. En het werd niet als homoseksualiteit gezien in die tijd.

Dus daar zat een hele andere gedachten bij. Dat er kinderen in het spel zitten klopt, alleen was dat geen homoseksualiteit toen in die tijd met de gedachtegoed van die tijd.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136004744
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Nou ik geloof dat wij als mensheid in de basis heteroseksueel zijn. Nu floreert de natuur bij afwijkingen en ontstaan er zo weleens mensen voor wie dat niet opgaat, bijvoorbeeld homo's en ja ook biseksuelen komen dan weleens voor natuurlijk. Wat er echter in het geval van wannabi's gebeurt is dat wij als maatschappij een afwijking (namelijk vrouwelijke biseksualiteit) prijzen. In de media wordt het afgeschilderd als sexy en meisjes leren al op jonge leeftijd dat ze jongens kunnen opwinden door aan elkaar te zitten. Hierdoor wordt de drempel verlaagd en het wordt, zoals je zelf al zei, zelfs als negatief gezien wanneer een meisje hier niet toe bereid is.

Bij de oude Grieken een vergelijkbare situatie. In hun samenleving werd het als statussymbool gezien om een tienerjongetje tot je beschikking te hebben staan. Dus zo'n jongetje wordt niet alleen van jongs af aan geleerd dat het normaal is om seksuele handelingen met hetzelfde geslacht te hebben. Het is zelfs een goed streven om later zelf een tienerjongetje ter beschikking te hebben staan.

Je kan je afvragen of dit goed of fout is, maar dat het de wereld op zijn kop is lijkt mij evident. Iets dat in de basis eigenlijk raar is, wordt neergezet als het streven. Dat noem ik verwrongen. Daarbij ben ik er heilig van overtuigd dat je dit met elke seksuele afwijking zou kunnen doen. Je hoeft er alleen maar een leuke reden bij te bedenken en het vanaf de pubertijd in te prenten en het merendeel van je maatschappij gaat mannelijke biseksualiteit, necrofilie, zoöfilie, gerontofilie of noem het maar op als erotisch zien.
Enerzijds eens, anderzijds niet. Dit is alleen van toepassing bij afwijkingen waarbij interactie plaats vindt.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:44:57 #71
351780 Piye
King of Kush
pi_136004836
quote:
4s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:34 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bij de Grieken was er niets zoals homoseksualiteit je had enkel rollen, actieve of passieve penetrator.

Net zoals je bij sm de rol van dominant of onderdanig hebt die door zowel vrouwen en mannen kunnen worden uitgeoefend. Vrouwen hadden toen geen strapons en waren dus altijd passieve penetrators maar bij mannen die konden beiden. En het werd niet als homoseksualiteit gezien in die tijd.

Dus daar zat een hele andere gedachten bij. Dat er kinderen in het spel zitten klopt, alleen was dat geen homoseksualiteit toen in die tijd met de gedachtegoed van die tijd.
De term kenden zij niet inderdaad. Maar dat was het natuurlijk wel gewoon, biseksualiteit dan. En zoals ik zei, het werd als prijzenswaardig gezien. Zo'n jongetje ging dan in de leer en tussen de lessen door mocht hij even op zijn knieën.

quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Enerzijds eens, anderzijds niet. Dit is alleen van toepassing bij afwijkingen waarbij interactie plaats vindt.
Hèhè, misschien dat het voor necrofilie (en ook zoöfilie) inderdaad wat lastiger is om een reden te bedenken. :P Maar ach, de geest is makkelijk te beïnvloeden.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:49:22 #72
419250 Spongeboss
pi_136004994
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Piye het volgende:

[..]

De term kenden zij niet inderdaad. Maar dat was het natuurlijk wel gewoon, biseksualiteit dan. En zoals ik zei, het werd als prijzenswaardig gezien. Zo'n jongetje ging dan in de leer en tussen de lessen door mocht hij even op zijn knieën.
Geen biseksualiteit omdat dat concept niet bestond. Met onze normen en waardes is dat zo. Echter was er voor hun geen sprake daarvan. Daar was het ook normaal en geaccepteerd als mannen het met elkaar deden, als ik dat nu doe of kijk naar landen als Rusland dan ben je in voor een pak rammel soms.

Punt is dat het geloof ons dat verteld heeft, wij gaan daar nu vanuit dat het dan biseksualiteit is, omdat het in ons boekje bestaat. In hun boekje bestaat het niet, net zoals wij geluiden niet kunnen horen die een vleermuis wel kan horen. Zo hebben wij termen waarmee we andere opvattingen, perspectieven etc hebben dan die oude Grieken hadden. In onze ogen is het biseksualiteit in hun ogen was het geheel wat anders, en zij zagen dat niet als biseksualiteit, er was daar geen sprake van 'help ik val op mannen.' Dat was puur hedonisme.
pi_136005483
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Hèhè, misschien dat het voor necrofilie (en ook zoöfilie) inderdaad wat lastiger is om een reden te bedenken. :P Maar ach, de geest is makkelijk te beïnvloeden.
Is dat erg dan? En zo ja, hoe draai je dat terug dan?
  maandag 27 januari 2014 @ 14:01:11 #74
351780 Piye
King of Kush
pi_136005500
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Geen biseksualiteit omdat dat concept niet bestond. Met onze normen en waardes is dat zo. Echter was er voor hun geen sprake daarvan. Daar was het ook normaal en geaccepteerd als mannen het met elkaar deden, als ik dat nu doe of kijk naar landen als Rusland dan ben je in voor een pak rammel soms.

Punt is dat het geloof ons dat verteld heeft, wij gaan daar nu vanuit dat het dan biseksualiteit is, omdat het in ons boekje bestaat. In hun boekje bestaat het niet, net zoals wij geluiden niet kunnen horen die een vleermuis wel kan horen. Zo hebben wij termen waarmee we andere opvattingen, perspectieven etc hebben dan die oude Grieken hadden. In onze ogen is het biseksualiteit in hun ogen was het geheel wat anders, en zij zagen dat niet als biseksualiteit, er was daar geen sprake van 'help ik val op mannen.' Dat was puur hedonisme.
Ook religie heeft ons niet verteld dat het biseksualiteit is. Pluis de bijbel er maar op na, de termen homo- en biseksualiteit komen er niet in voor. En waar ik zeker erken dat het christendom een grote rol speelt in onze huidige seksuele moraal, kan ik niet instemmen met het idee dat een negatieve houding jegens deze relaties puur daaruit komt. Bijvoorbeeld ook Plato veroordeelde het in zijn latere werken en toen bestond het christendom nog niet eens.

quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Is dat erg dan? En zo ja, hoe draai je dat terug dan?
Ik vind het lastig. Zelf neig ik ernaar dit als negatief te zien, maar zolang er niemand kwaad mee wordt gedaan, kan ik er geen rationele bezwaren tegen hebben. Dus in mij optiek hoeft het niet teruggedraaid te worden. Maar het zal altijd mijn beeldvorming over iemand beïnvloeden.
pi_136005594
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:

[..]

Wow, gaat snel. :P
Nah, laat mij maar gewoon een conservatieve hetero zijn. Wel al 2 keer met een transgender in bed beland. Ik had wat op. :')
ah wat zei ik nou net. hier gaan we weer.

; met die en die in bed beland '

KAPPEN NOU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')