Vraag jij lekker een ban voor me aan Supergirl. Dit is een publiek forum. Ik scheld tenminste niet met ziektes.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ah wat zei ik nou net. hier gaan we weer.
; met die en die in bed beland '
KAPPEN NOU
nee dat zou er nog eens bij moeten komen dat je dat zou doenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vraag jij lekker een ban voor me aan Supergirl. Dit is een publiek forum. Ik scheld tenminste niet met ziektes.
Jijzelf doet dat anders wel maar je hebt het niet eens in de gaten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee dat zou er nog eens bij moeten komen dat je dat zou doen![]()
gezwel!
ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet magquote:Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jijzelf doet dat anders wel maar je hebt het niet eens in de gaten.
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet mag
Dat je daar levend uit bent gekomen...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.![]()
![]()
Dit!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef Franknfurter het volgende:
Homo zijn
Niet naar een jezus-kamp gaan
Niet 17 kinderen er uit poepen in een kleine arbeiderswoning
Niet iedere zondag naar de kerk gaan
Overdwars spleetje. g3il!quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van chinese meiden wordt wel 'ns gezegd dat ze hun spleetje overdwars hebben. Dat is niet waar, zelf gechecked.![]()
![]()
Het oude-testament was er zeker al. Dat is geloof ik zeer oud, wat betreft veroordelen van Plato. Seneca en andere waren tegen de gladiatoren in Rome, toch werd het gehouden. Er zijn altijd mensen geweest die ver voor hun tijd waren. Plato was waarschijnlijk intelligenter dan de meeste mensen die nu rondlopen. Met de meeste bedoel ik de Henk en Ingrids etc. Maar Plato was gewoon slim... Aristoteles ook...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook religie heeft ons niet verteld dat het biseksualiteit is. Pluis de bijbel er maar op na, de termen homo- en biseksualiteit komen er niet in voor. En waar ik zeker erken dat het christendom een grote rol speelt in onze huidige seksuele moraal, kan ik niet instemmen met het idee dat een negatieve houding jegens deze relaties puur daaruit komt. Bijvoorbeeld ook Plato veroordeelde het in zijn latere werken en toen bestond het christendom nog niet eens.
Klopt, maar het Jodendom leefde natuurlijk nauwelijks bij de oude Grieken. Verder eens met je post.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het oude-testament was er zeker al. Dat is geloof ik zeer oud, wat betreft veroordelen van Plato. Seneca en andere waren tegen de gladiatoren in Rome, toch werd het gehouden. Er zijn altijd mensen geweest die ver voor hun tijd waren. Plato was waarschijnlijk intelligenter dan de meeste mensen die nu rondlopen. Met de meeste bedoel ik de Henk en Ingrids etc. Maar Plato was gewoon slim... Aristoteles ook...
Wat de normale man en vrouw deden in die tijd of hoe ze erover dahcten weten we niet want ze konden immers niet schrijven.
Je hebt er niet zelf voor gekozen neutraal te blijven?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb me altijd laten vertellen dat je seksuele voorkeur geen keuze is, ts.
Maar ze hebben wel meestal echt een spleetje. En niet zo'n flubberende druipgrot.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel meestal echt een spleetje. En niet zo'n flubberende druipgrot.
Nah, geen gezicht, maar das mijn meningquote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Chai het volgende:
Waarom zouden niet alle vrouwen een beetje biseksueel kunnen zijn? Kan juist goed zijn voor de samenhang in de groep, dan haten ze elkaar allemaal niet zo erg.
Jij hebt het begrepen!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Kola het volgende:
Mm nee, ik moet er nog altijd niet aan denken om een andere kut aan te raken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nah, geen gezicht, maar das mijn mening
Dat niet geil vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Net als iedere man lesbische vrouwen geil vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |