quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Praat ik het ergens goed ja?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor dit voorval heb je geen omgekeerde policor nodig, alles ligt open en bloot midden op straat. Je kan het zo van de grond af likken.
Als je dit nog goed wil praten met policor, ben je echt de weg kwijt. Merkel en de burgermeester lieten dat vandaag duidelijk merken..
Ja, dat is wel irritant ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Praat ik het ergens goed ja?
Maar dat is nu precies hetgene dat ik bedoel. Iedereen er net een wat andere kijk op heeft krijgt direct allerlei verwijten naar zijn hoofd over policor en goedprater en dergelijke zonder dat er uberhaupt serieus ergens op ingegaan wordt.
http://nos.nl/artikel/207(...)-over-migranten.htmlquote:Merkel zelf noemde de aanrandingen "walgelijk". Zij zei dat de daders zo snel mogelijk moeten worden bestraft. De bondskanselier voegde eraan toe dat niet gekeken moet worden naar de achtergrond of afkomst van de mannen.
Merkel is waarschijnlijk weg in 2017. Het jaar van de verkiezingen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)-over-migranten.html
Welnee, houd je maar bewust van de domme. Doe vooral alsof je volslagen debiel bent. Zo los je het probleem wel op.
Kutwijf.
Het is al dik in orde als je je normaal/netjes kleedt en gewoon ABN spreekt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:35 schreef George_Zina het volgende:
Het is triest maar wel goed voor het debat. Geen wonder dat die landen niks zijn. Wat een volk. Ze zien een vrouwmens lopen en gaan dan helemaal los in groepen. Door dit soort vuil ben ik een aantal malen geweigerd in cafés door mijn noord-afrikaanse uiterlijk. Tfoe, wat een rampenfonds. Misschien maak ik kans op immigratie naar Nunavut om tussen de eskimo's te leven. Lekker walvissen jagen tussen de sneeuw en geen zorgen van de moderne maatschappij. Wie weet willen ze mij een cursus overleven in de ongerepte natuur geven. Zal wel moeten wennen aan het weer. West-Europa wordt een lastig verhaal met al die misdragende mensen met een soortgelijke uiterlijk. Solliciteren, onvriendelijk worden bejegend en wat al nog meer aan consequenties. bah, bah.
Tegen die tijd is het kwaad echt al lang geschied, omdat die domme doos het nodig vond om de grenzen vol open te zetten heeft Germoney er nu al 1 miljoen binnen, de stroom kwam pas op gang zo rond oktober. 3 maandjes om er 1 miljoen in te pompen, dat tempo zal zodra het weer beter weer word alleen maar toe nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:43 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Merkel is waarschijnlijk weg in 2017. Het jaar van de verkiezingen.
Niet bij clubs. Die nemen gewoon het risico niet meer, zie je er uit als een mocro, sorry we zitten vol, geen ruimte meer. En geef ze is ongelijk, als driekwart van die groep zich niet weet te gedragen ga je gewoon het risico niet nemen dat het goede publiek je gaat mijden omdat je mocro tuig binnen laat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is al dik in orde als je je normaal/netjes kleedt en gewoon ABN spreekt.
Ik hoef geen medelijden, man. Ik kook en noem wat punten die mij raken. Dat is een individueel probleem. Het collectief weegt veel en veel zwaarder. Men moet maar eens serieus naar oplossingen gaan kijken: drop die zooi inclusief familie in de woestijn. Eerlijk gezegd krijg ik sinds kort steeds meer begrip voor de autochtone bevolking.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is al dik in orde als je je normaal/netjes kleedt en gewoon ABN spreekt.
Ik vind het wel degelijk triest als jij op persoonlijk vlak te lijden hebt onder het gedrag van een stelletje beesten die blijkbaar qua uiterlijk op je lijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:08 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden, man. Ik kook en noem wat punten die mij raken. Dat is een individueel probleem. Het collectief weegt veel en veel zwaarder. Men moet maar eens serieus naar oplossingen gaan kijken: drop die zooi inclusief familie in de woestijn. Eerlijk gezegd krijg ik sinds kort steeds meer begrip voor de autochtone bevolking.
Gewoon vasthouden aan de cultuur van het land. Hoeveel afstand men van elkaar houdt verschilt per cultuur. In de VS waarderen ze afstand tussen gesprekspartners en in Vlaanderen/Nederland/Engeland zitten gesprekspartners wat meer op elkaars lippen omdat het natuurlijk kleine landen zijn met een veel hogere dichtheid. Van zandapen moet je veel afstand houden (cultuur of niet: zeker als vrouw).quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:56 schreef Hathor het volgende:
Makkelijk lullen voor die burgemeester met dat armlengte gezever, hoe wil je dat doen als je door een hele groep ingesloten word? Wereldvreemd kutwijf.
In dat geval kan ze beter suggereren dat alle vrouwen een taser moeten dragen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 03:05 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Gewoon vasthouden aan de cultuur van het land. Hoeveel afstand men van elkaar houdt verschilt per cultuur. In de VS waarderen ze afstand tussen gesprekspartners en in Vlaanderen/Nederland/Engeland zitten gesprekspartners wat meer op elkaars lippen omdat het natuurlijk kleine landen zijn met een veel hogere dichtheid. Van zandapen moet je veel afstand houden (cultuur of niet: zeker als vrouw).
Ach ja, In tegenstelling tot in Nederland wordt de burgemeester van Keulen wel gekozen. De Keulenaren hebben haar dus zelf gekozen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:56 schreef Hathor het volgende:
Makkelijk lullen voor die burgemeester met dat armlengte gezever, hoe wil je dat doen als je door een hele groep ingesloten word? Wereldvreemd kutwijf.
Hopelijk worden ze snel wakker daar dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:51 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ach ja, In tegenstelling tot in Nederland wordt de burgemeester van Keulen wel gekozen. De Keulenaren hebben haar dus zelf gekozen.
inderdaad, diegenen die het wel goed doen, die zie jij niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:30 schreef Harlon het volgende:
[..]
Jep en die van mij krijgt dus wel een opvoeding, die van mij zal tot de MINDERHEID behoren die niet op z'n 18e al geregistreerd staat als crimineel. Voor het geval je het niet wist, als jij in amsterdam een groepje van 4 marokkaanse jongens over straat ziet lopen hebben 3 daarvan waarschijnlijk vast gezeten. 't heeft geen kont te maken met racisme, er is een minderheid die er wat van probeert te maken en dat is het deel die ik in mijn werk nooit tegen zal komen. De meerderheid kom ik wel tegen. Gewoon even ter vergelijking, hoe denk je dat het voor autochtone jongeren is? Zal daar ook ~75% van in de bak hebben gezeten? Gewoon om even te laten inzinken hoe fucking verrot die gemeenschap is.
Vrouwen kunnen zich maar beter gaan bewapenen tegen die barbaren want dit probleem lost zichzelf niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:56 schreef Hathor het volgende:
In een tijd waarin niets aan de hand was.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:51 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ach ja, In tegenstelling tot in Nederland wordt de burgemeester van Keulen wel gekozen. De Keulenaren hebben haar dus zelf gekozen.
Maar bij reageren van een burgemeester bij zulke incidenten hebben ze geen rekening gehouden met het stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:51 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ook daar heeft het vaak te maken met gebrek aan opvoeding en het erin pompen dat je anders bent. Waar Marokkanen nu hier tegen aanlopen is een aantal generaties die het slecht heeft gedaan op bepaalde punten. Dat keer je niet even. En deze nieuwe generatie mg het iets beter doen maar men gaat nog steeds veel te vaak de fout in. Uiteindelijk betaal je dan de prijs als gehele groep.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
inderdaad, diegenen die het wel goed doen, die zie jij niet.
je snapt niet helemaal waar ik bezwaar tegen maak, geloof ik. als je marokkanen afbrand, in het algemeen, dan duidt je ze ALLEMAAL aan, dta is racistisch. of jij dan een vrouw hebt of een kind krijgt of helaas alleen maar met criminelen te maken hebt, dat maakt daar helemaal niets aan goed. sterker nog, dat maakt het nog veel erger.
die kinderen groeien op in een gang-achtige cultuur, en kunnen nauwelijkst anders. prima dat je aangeeft hoe erg het is, maar ze als verloren en door en door verrot beschouwen, is echt triest voor een leraar. dus tja... als je niet wil proberen, ben je misschien ongeschikt.
verdiep je eens in gang culture in de US of zuid amerika. daar heb je ook talloze plekken waar geen een jongen eraan kan ontkomen, en ze allemaal in de gevangenis belanden. en vreemd genoeg is er dan geen een marokkaan.
Eh, de verkiezing was net een paar maanden geleden, midden in de vluchtelingenproblematiek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:25 schreef Resistor het volgende:
[..]
In een tijd waarin niets aan de hand was.
Tijden veranderen, en het zou als een politicus goed zijn als ze bij zeer veranderde situaties die geen rol speelden toen ze gekozen werden de kiezers vragen 'wat nu?'
Toen ze net was neergestoken .quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, de verkiezing was net een paar maanden geleden, midden in de vluchtelingenproblematiek.
Ja en? Je kan toch niet om de drie maanden verkiezingen gaan houden. Je kiest een burgemeester (of net zo goed een Tweede-Kamerlid) niet vanwege één standpunt maar omdat je denkt dat diegene bij toekomstige ontwikkelingen verstandige keuzes kan maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:42 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Toen ze net was neergestoken .
stemmen op haar was stemmen voor de vrije meningsuiting
Is toch makkelijk:quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe bedenk je het eigenlijk in deze situatie "een protocol voor vrouwen". Het is zo triest dat het komisch word
Hmmmm....Duitsland leeft nog altijd met een collectief schuldgevoel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? Je kan toch niet om de drie maanden verkiezingen gaan houden. Je kiest een burgemeester (of net zo goed een Tweede-Kamerlid) niet vanwege één standpunt maar omdat je denkt dat diegene bij toekomstige ontwikkelingen verstandige keuzes kan maken.
Tenminste, dat is de bedoeling. Als de kiezer daar niet toe in staat is dan kun je net zo goed een dictatuur (met misschien zo af en toe een referendum als bliksemafleider) invoeren.
Jeetje mina, zal je vriendin er maar doorheen moeten loodsen, dan pak ik liever een taxi.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een foto uit het hoofdbaanhofje in Keulen op oudjaar.
[ afbeelding ]
Gezellie idd.
Misschien moeten weer collectief "umdenken" een zijn de universele mensenrechten achterhaald en was Hitler afgezien van de gaskamers best een toffe peer. In de rest van de wereld zijn er ook genoeg mensen die dat openlijk zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:51 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Hmmmm....Duitsland leeft nog altijd met een collectief schuldgevoel.
En wil vnl ook maar iets van schijn vermijden dat er nog steeds "fout" gedacht wordt .
ja, en het word steeds moeilijker, hoe langer dit zo doorgaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook daar heeft het vaak te maken met gebrek aan opvoeding en het erin pompen dat je anders bent. Waar Marokkanen nu hier tegen aanlopen is een aantal generaties die het slecht heeft gedaan op bepaalde punten. Dat keer je niet even. En deze nieuwe generatie mg het iets beter doen maar men gaat nog steeds veel te vaak de fout in. Uiteindelijk betaal je dan de prijs als gehele groep.
Weet niet of Hitler erbij halen een goed voorbeeld is .quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien moeten weer collectief "umdenken" een zijn de universele mensenrechten achterhaald en was Hitler afgezien van de gaskamers best een toffe peer. In de rest van de wereld zijn er ook genoeg mensen die dat openlijk zeggen.
Maar is het dan wel afgelopen met "wo ist mein Fahrrad“?
Dat heeft ook weinig zin. En dat uitsturen kan vaak niet eens. Maar er zal veel van de kant van Marokkanen zelf moeten komen. En dat is iets dat we al langer verwachtten maar uitbleef. Dus wat nu de oplossing is.....?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, en het word steeds moeilijker, hoe langer dit zo doorgaat.
ze als geheel als hopeloos betitelen helpt in ieder geval niets. we moeten zo snel mogelijk af van wilderiaans denken; zij/wij, zij moeten weg, zij zijn anders en hopeloos, wij willen ze niet. prima als je alle problemen beschrijft en onderkent, maar als je oplossing alleen maar is, dat ze dus allemaal moeten oprotten, dan kan je gewoon beter je muil houden. heeft niemand iets aan.
Zodra de toestroom is gestremd, geef ik je gelijk. Zolang er meer en meer bijkomen: nee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat ze dus allemaal moeten oprotten, dan kan je gewoon beter je muil houden. heeft niemand iets aan.
Tuurlijk leg je met een gedragscode voor vrouwen de bal in de verkeerde hoek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Met een gedragscode voor vrouwen leg je toch juist de bal weer bij de vrouwen neer?
Moet je niet juist de mannen op hun gedrag aanspreken?
Als er dan al een gedragscode voor vrouwen moet zijn stel ik voor dat deze het legaal maakt voor een vrouw om een man die haar aanrandt vol in zijn gezicht te peppersprayen. Dat of taseren.
Juist dat maakt het dan ook uiterst verwerpelijk. Om niet te zeggen misdadig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Met een gedragscode voor vrouwen leg je toch juist de bal weer bij de vrouwen neer?
Inferieur volkquote:One victim, 28 year old ‘Katja L’ spoke of her ordeal as she tried to make her way to the waiting room of Cologne railway station with two other girls and a boyfriend in the early hours of new year’s day. She told Der Express – one of the largest regional newspapers:
“When we came out of the station, we were very surprised by the group that met us there”. She said the group was “exclusively young foreign men”. Keeping close to her friends, they pressed on:
“We then walked through this group of men. There was an alley through [the men] which we walked through. Suddenly I felt a hand on my buttocks, then on my breasts, in the end, I was groped everywhere. It was a nightmare. Although we shouted and beat them, the guys did not stop. I was desperate and think I was touched around 100 times in the 200 meters.
“Fortunately I wore a jacket and trousers. a skirt would probably have been torn away from me”.
En dit. Afstand houden...quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Als er dan al een gedragscode voor vrouwen moet zijn stel ik voor dat deze het legaal maakt voor een vrouw om een man die haar aanrandt vol in zijn gezicht te peppersprayen. Dat of taseren.
quote:Nieuw in 2016: Hooivorkbrigadenieuws
wltrrr 5 jan 2016 Nieuw in 2016: Hooivorkbrigadenieuws2016-01-06T06:39:18+00:00 COLUMNS &OPINIE, VLUCHTELINGEN, XENOFOBIE EN RACISME No Comment
hooivorkDe afgelopen dagen hebben we kunnen zien hoe nieuws zich kan ontwikkelen. Het begon met een bericht op 1 januari in de Duitse regionale boulevardkrant Express, die berichtte dat een aantal jonge vrouwen seksueel zou zijn geïntimideerd door een grote groep mannen in de omgeving van het station van Keulen. De krant beriep zich op berichten in sociale media die op nieuwjaarsdag opdoken. Er worden twee voorvallen genoemd nadat een slachtoffer zich bij de krant had gemeld. Zij noemt ook dat ze de politie had aangesproken en dat die met tien man op de groep zou zijn afgelopen, maar wat er daarna is gebeurd wordt niet genoemd.
In de dagen erna werd er lustig verder gespeculeerd op sociale media. Het zou ondertussen gaan om duizend mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk en er zouden tientallen vrouwen zijn aangerand. Daarnaast klonk vooral het verwijt dat er niet door de reguliere media over dit voorval werd bericht. In Nederland kwam Wierd Duk op The Post Online met het ‘nieuws’, met de aanvulling dat de media zo politiek correct waren dat men niet over de misdaden wilde berichten. Dat was ook de strekking van de meeste commentaren op sociale media. De media liegen (zie ook Pegida), de daders waren moslims en/of asielzoekers en het was allemaal de schuld van links.
Ondertussen wordt over het voorval ook bericht in serieuzere media. Der Spiegel spreekt van 60 aangiften die de dagen na 1 januari zouden zijn gedaan. Daarvan zouden er vijftien zijn vanwege aanranding en seksuele intimidatie en er zou één aangifte zijn van verkrachting. De meeste aangiften betreffen diefstal. Een grote groep feestvierders is altijd feest voor zakkenrollers. In de berichten wordt ook gemeld dat de jonge mannen dronken waren en met vuurwerk hadden gegooid naar feestvierders. Er zijn ondertussen vijf mensen aangehouden, maar het is niet bekend of die iets met de genoemde voorvallen te maken hadden.
Screen Shot 2016-01-05 at 06.38.50Maar voor sommigen was dit allemaal niet genoeg. Er ontstond een massale verontwaardiging op sociale media en de bekende rechtse webfora. Het was een schande dat de ‘politiek correcte’ media niet hierover wilden berichten. Men had al jaren gewaarschuwd voor asielzoekers en allochtonen en nu was het toch wel duidelijk dat de grenzen dicht moesten. Coryfeeën als Jan Roos gingen vol op het orgel met tweets als “Wat moet je nou doen als je een linkse policor wegkijker bent en je dochter is net in Keulen door 1000 Noord-Afrikanen aangerand/verkracht?”
Nu vijf dagen na de volgens Nederlandse media ‘massale aanranding’ is er nog weinig concreet bekend, maar het is vandaag topnieuws bij de NOS. De politie was in die nacht massaal aanwezig maar had helemaal niets gezien. Sterker, men wist er pas van nadat er aangiften werden gedaan, volgens de woordvoerder van de politie. Ook hangen er op en rond het station in Keulen honderden bewakingscamera’s maar blijkbaar was niemand wat opgevallen. Je zou denken dat een groep van duizend niet-blanke aanranders toch moet opvallen. Er zou zelfs een politieagente zijn betast. Vandaag is er een crisisoverleg bij de politie in Keulen.
Wat wel duidelijk is is dat er tientallen mensen zijn beroofd, maar de politie nog in het duister tast over precieze aantallen. Het is ook duidelijk dat een aantal vrouwen aangifte van aanranding heeft gedaan, maar als verklaring geeft men dat seksuele intimidatie en aanranding slachtoffers afleiden, die vervolgens hun tas, portemonnee en mobiele telefoon kwijt zijn. De Duitse boulevardkrant Bild komt met een lijst tips hoe je kunt voorkomen dat je en seksueel wordt lastig gevallen en wordt beroofd van eigendommen. In Nederland wordt het voorval ondertussen door sommigen politiek uitgebaat om stemming te maken tegen allochtonen, asielzoekers in het bijzonder.
Ook media en personen die er niet over berichten zijn vervolgens schuldig. Alhoewel volgens de politie van Nordrhein-Westfalen er nog weinig concreet bekend en zeker is en er meer vragen zijn dan feiten heeft een radicaal rechts blok het vonnis al lang klaar liggen. Er wordt een soort showproces gevoerd op sociale media, waar mensen hun legitimiteit enkel aan het volume van hun geschreeuw te danken hebben en de inhoud niet verder reikt dan dat de ander niet deugt en dient te worden buitengesloten. Het opeenvolgende manipuleren van nieuwsfeiten door journalisten is of ingegeven door criminele motieven of onderworpen aan een politiek motief. En vaak sluit het een het ander niet uit en in de extreemste gevallen kunnen ze zelfs niet zonder elkaar.
Naschrift 6 januari 2015. Er is ondertussen iets meer bekend en de ophef heeft nu alle media en de politiek bereikt. Er zijn 90 aangiften gedaan van diefstal en aanranding en er circuleren interviews met ooggetuigen. Politiebronnen spreken van een groep van 40 (dus geen 1.000) personen die systematisch vrouwen hebben omsingeld, betast, aangerand en beroofd. Ook zijn de daders volgens burgemeester Reker geen vluchtelingen. Sommigen bronnen noemen dat dit aan de orde van de dag is en er al jaren criminele bendes actief zijn in het gebied in de omgeving van het station en de dom van Keulen. Er is veel verontwaardiging over de wijze waarop de politie (niet) heeft opgetreden. De politie zegt vandaag dat ze de situatie verkeerd hadden ingeschat en noemde de eerdere verklaring van 1 januari dat de nacht ontspannen was verlopen met de kennis van nu onjuist. Men belooft beter op te letten rond het carnaval over enkele maanden. Zie ook: Der Spiegel van 5 januari 2015.
- See more at: http://www.krapuul.nl/pol(...)sthash.DUe925nD.dpuf
Ja, maar Krapuul zit dan ook nog men hun hoofd in het multicultureel idealisme van de jaren '80 en '90 dus elk nieuwsbericht dat deze fragiele droom aantast is dan ook per definitie niet waar. Dat soort ontkenningspolitiek werkte misschien een jaar of twintig geleden, maar is heden ten dage gewoon achterhaalt. Plus, de "blanke zelfhaat" die dat soort websites tentoonspreiden is ook een infantiel soort etnisch masochisme maar ik maar moeilijk bij kan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Indymedia meldt er niets over.. zover ik het zie...
Krapuul.nl heeft het over "hooivorkbrigadenieuws"
http://www.krapuul.nl/pol(...)oivorkbrigadenieuws/
Slachtoffers zijn inheemsen, daar grinniken ze daar slechts om.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Indymedia meldt er niets over.. zover ik het zie...
Krapuul.nl heeft het over "hooivorkbrigadenieuws"
http://www.krapuul.nl/pol(...)oivorkbrigadenieuws/
[..]
Sommigen bronnen noemen dat dit aan de orde van de dag is en er al jaren criminele bendes actief zijn in het gebied in de omgeving van het station en de dom van Keulen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slachtoffers zijn inheemsen, daar grinniken ze daar slechts om.
Het zal best. Maar ik lees het, net zoals ik "Geenstijl" lees. Het is goed om alle meningen open te houden. Altijd een slag om de arm houden. Wellicht worden vrouwen ieder jaar wel hier en daar misbruikt door deze of gene, bij bv de nieuwjaarsnacht. Maar sluiten ze zich daarvoor af. Nu zoemt het na een paar dagen rond op social media en blijken er naast "Keulen" ook in diverse andere steden zoiets te hebben voorgedaan. Is dit dan ineens gecoordineerd naar alle steden toe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:40 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ja, maar Krapuul zit dan ook nog men hun hoofd in het multicultureel idealisme van de jaren '80 en '90 dus elk nieuwsbericht dat deze fragiele droom aantast is dan ook per definitie niet waar. Dat soort ontkenningspolitiek werkte misschien een jaar of twintig geleden, maar is heden ten dage gewoon achterhaalt. Plus, de "blanke zelfhaat" die dat soort websites tentoonspreiden is ook een infantiel soort etnisch masochisme maar ik maar moeilijk bij kan.
Nergens wordt gezegd dat het gecoordineerd naar alle steden toe is .quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het zal best. Maar ik lees het, net zoals ik "Geenstijl" lees. Het is goed om alle meningen open te houden. Altijd een slag om de arm houden. Wellicht worden vrouwen ieder jaar wel hier en daar misbruikt door deze of gene, bij bv de nieuwjaarsnacht. Maar sluiten ze zich daarvoor af. Nu zoemt het na een paar dagen rond op social media en blijken er naast "Keulen" ook in diverse andere steden zoiets te hebben voorgedaan. Is dit dan ineens gecoordineerd naar alle steden toe.
Zo van "O ja, ik werd ook betast..." en je krijgt een sneeuwbaleffect...
Ik bekritiseer ook nergens dat je geen meningen open moet houden. Sterker nog, het is juist goed om je horizon te verbreden als het om bronnen en invalshoeken gaat. Wel is het belangrijk om vervolgens per bron te bekijken of deze aangaande het onderwerp ook zinvol hout snijd. Het probleem met bijvoorbeeld Krapuul in dit soort situaties is dat men problemen bagatelliseert omdat deze eigenlijk niet overeenkomen met het narratief dat de website normaliter overbrengt. Net zoals Geenstijl doorgaans geen objectieve bron is over het Gaza-conflict omdat men enorm steunend is richting Israël werkt Krapuul aangaande dit soort berichten gewoon niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het zal best. Maar ik lees het, net zoals ik "Geenstijl" lees. Het is goed om alle meningen open te houden. Altijd een slag om de arm houden. Wellicht worden vrouwen ieder jaar wel hier en daar misbruikt door deze of gene, bij bv de nieuwjaarsnacht. Maar sluiten ze zich daarvoor af. Nu zoemt het na een paar dagen rond op social media en blijken er naast "Keulen" ook in diverse andere steden zoiets te hebben voorgedaan. Is dit dan ineens gecoordineerd naar alle steden toe.
Zo van "O ja, ik werd ook betast..." en je krijgt een sneeuwbaleffect...
Maar is dit nieuw? Deze coördinatie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:56 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Nergens wordt gezegd dat het gecoordineerd naar alle steden toe is .
Wat wordt gezegd is dat er in de steden gecoordineerde groepen waren .
Daar was sprake van een "zionistisch complot".quote:Massahysterie of „zionistisch complot"?
Egyptische meisjes vallen bij bosjes flauw; Cairo zoekt verklaring
DAMANHUR (Noord-Egypte) - Met duizenden tegelijk vallen sciwolmeisjes in de Egyptische provincie Buhayra flauw. Wat zit er achter? Zionisten, een gevaarlijk virus, massahysterie?
Drie dagen lang is Egypte nu in de greep van de bezwijmende meisjes en zelfs het parlement discussieert over de zaak.
In het ziekenhuis van Damanhur, de hoofdstad van Buhayra, zijn gisteren maar liefst 2000 flauwgevallen meisjes behandeld, liet een woordvoerder vanmorgen in een telefonisch interview weten.
Op ezelkarren, in taxi''s, met paard en wagen werden de meisjes uit hun dorpjes naar het ziekenhuis gebracht nadat ze tijdens de les plotseling van de kaart gingen. Ook de andere ziekenhuizen in de regio moeten overwerken.
Hanan Salama (16) ging twee keer tegen de vlakte. Ze kwam uit haar school in het dorp Mahmoudia en liep langs een andere school in dat dorp toen ze geschreeuw hoorde.
„Een paar meisjes riepen om hulp, dus ik ging naar binnen om te ontdekken wat er aan de hand was. Er lagen heel veel meisjes op de grond, sommige moesten erg braken. Ze hadden allemaal hoofdpijn", vertelt Hanan.
„De meeste meisjes waren bewusteloos, dus we droegen ze naar buiten naar de ambulance. In totaal hebben we meer dan 150 meisjes de school uit gedragen".
Hanan moest er ook zelf aan geloven. „Ik voelde me heel beroerd en ze moesten me naar het ziekenhuis dragen. De artsen gaven ons glucose en toen voelden we ons weer beter. Maar daarna gebeurde het nog een keer met me".
Zelfs een verpleegster in het ziekenhuis, Manhal Ahmed (18), viel flauw. „Ik werkte de hele dag om studenten bij te brengen, maar toen ging ik zelf ook. Ik weet niet waarom".
Gaslek
Een medewerker van het Danmanhur Ziekenhuis massaal onderuit. Foto RD, H. J. visscher. denkt dat er sprake is van gasvergiftiging. „Dicht bij Mahmoudia staat een elektriciteitscentrale die door gas wordt aangedreven". Ook sommige ouders geven de schuld aan de gasleiding die op een kilometer afstand van de school loopt.
Een ingenieur denkt dat de oorzaak radon-gas is, dat uit de aarde opstijgt. „Dat is ook eens in de Verenigde Staten gebeurd", voegt hij er aan toe om zijn mededeling geloofwaardig te maken.
Waarom dan ook 25 meisjes op een school in de provincie Sharkia flauw vielen is een raadsel. In het ziekenhuis van Zagazig kwam de gouverneur van de provincie meteen poolshoogte nemen. De medische staf kon geen uitsluitsel over de oorzaak geven.''
„We hebben snel een antwoord nodig", schreef al-Wafd gisteren opgewonden. „Stel je voor dat we morgen wakker worden om te ontdekken dat alle Egyptische vrouwen bewusteloos zijn!". Volgens deze oppositiekrant is het „al genoeg dat we moeten lijden onder sommige leiders zonder bewustzijn".
De gouverneur van de provincie Buhayra heeft besloten alle scholen waar zich de ''ziekteverschijnselen'' voordoen te sluiten. Daardoor zijn zeventien scholen gesloten. De ouders weigeren trouwens hun kinderen naar scholen te sturen zolang de zaak niet is opgelost.
Alleen meisjes
Op de getroffen scholen hebben de autoriteiten een uitgebreid onderzoek gelast onder leiding van artsen van de krijgsmacht. Alle meubilair, de muren en het drinkwater worden onderzocht om te zien of er onvermoede virussen in huizen. Ook zijn alle studenten aan een urine- en bloedonderzoek onderworpen. „Ze gebruiken geen drugs en waren niet dronken", concludeerden de artsen.
Wel spraken de artsen hun verwondering uit over het feit dat alleen meisjes zijn getroffen door de ziekte. Pas gisteren werden een paar jongens onwel. „De symptomen passen bij geen enkele ziekte", luidde het commentaar in Damanhur.
Minister van volksgezondheid Raghab Dowidar werd gisteren door het parlement ter verantwoording geroepen. Hij zei dat er geen enkel bewijs was voor voedselvergiftiging of voor vervuiling van het water of de lucht in Buhayra.
„Het is een kwestie van massahysterie", zei de minister tegen de volksvertegenwoordigers. Die waren duidelijk niet gerust. Vooral de vertegenwoordigers uit Buhayra wonden zich op. „We moeten de Wereld Gezondheids Organisatie te hulp roepen!", was de bezorgde eis aan de minister.
Verdacht
Weekblad al-Shaab van de moslim-fundamentalisten vond de onkunde van de medische autoriteiten maar verdacht. „Waarom konden de artsen geen oorzaken vinden?" Al-Shaab meldt dat er geruchten gaan dat een „zionistisch onderzoekscentrum" achter de problemen zou zitten.
Dr. Magdy Arafa, professor.in de psychiatrie in Cairo, houdt het op massahysterie. „Dat gebeurt in Egypte wel vaker op scholen en in fabrieken. Op plekken dus waar veel mensen zijn samengepropt". Volgens professor Arafa kan zo''n vlaag van hysterie gemakkelijk om zich heen grijpen. „Eén meisje begint en plots voelen ze zich allemaal beroerd. Maar we hoeven niet bang te zijn, de ''ziekte'' gaat snel weer over".
One victim, 28 year old ‘Katja L’ spoke of her ordeal as she tried to make her way to the waiting room of Cologne railway station with two other girls and a boyfriend in the early hours of new year’s day. She told Der Express – one of the largest regional newspapers:quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar is dit nieuw? Deze coördinatie.
Ik blijf even advocaat van de duivel...
http://www.digibron.nl/se(...)-zionistisch-complot
1993 vielen in Egypte massaal meisjes flauw.
Ineens, en alléén meisjes.
[..]
Daar was sprake van een "zionistisch complot".
Het bleek toch massa-hysterie.
Vooral die laatste alinea nogmaals:
Dr. Magdy Arafa, professor.in de psychiatrie in Cairo, houdt het op massahysterie. „Dat gebeurt in Egypte wel vaker op scholen en in fabrieken. Op plekken dus waar veel mensen zijn samengepropt". Volgens professor Arafa kan zo''n vlaag van hysterie gemakkelijk om zich heen grijpen. „Eén meisje begint en plots voelen ze zich allemaal beroerd. Maar we hoeven niet bang te zijn, de ''ziekte'' gaat snel weer over".
Het zou vergelijkbaar kunnen zijn.....
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:
Is het nieuw dat een stel idoten zich sterk voelt in een groep ?
Is het nieuw dat een groep dan raar gedrag gaat vertonen ?
IS het nieuw dat een man zijn poten niet kan thuis houden ?
Nee, voorbeelden genoeg .
Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.![]()
.
Dezelfde redenatie die men volgt voor het dragen van gezichtsbedekkende kleding in die culturen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....
Walg echt waar ......
Heeft niks met "Gutmensch" te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.![]()
.
quote:Een paar botbreuken van baby’s in het ziekenhuis en er wordt groot alarm geslagen.
Een babybottenbreker zou de ziekenhuizen in Amsterdam en mogelijk Tilburg onveilig maken.
Ik denk dat baby’s in ziekenhuizen wel vaker iets breken, om wat voor reden dan ook. Vallen, verkeerd vasthouden, een verpleegster die even niet goed oplet.
Alleen wordt er dan geen melding van gemaakt, maar nu ineens wel.
Meteen groot voorpaginanieuws en een hot item op tv, want het is weer wat nieuws en het scoort.
Alles wordt geproblematiseerd: drank, drugs, rapvideo’s, boerka’s, roken, Pronk, kernproeven, boeren zonder vrouwen, Afellay.
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:
Is het nieuw dat een stel idoten zich sterk voelt in een groep ?
Is het nieuw dat een groep dan raar gedrag gaat vertonen ?
IS het nieuw dat een man zijn poten niet kan thuis houden ?
Nee, voorbeelden genoeg .
Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
Cologne police chief Wolfgang Albers called it "a completely new dimension of crime" and rejected criticism of his force's handling on the night.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.
'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.
Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.
Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Ik bagatelliseer niks. Ik ben ook geen Gutmensch. Want "racistische aanslag" geloof ik ook nooit meteen, terwijl de (linkse) media dan ook alle remmen los laat. Ik geef alleen wat "historisch materiaal / jurisprudentie / precedenten" van vergelijkbare publiciteit destijds...quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.
Zeg maar gerust een burgeroorlog. En niet alleen in Duitsland.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.
Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
Ik heb dit ook nooit begrepen. Op de een of andere manier als het exotisch is dan moet je wel begrip voor achterlijke intolerante denkbeelden hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik gok erop dat de groep uit Keulen zelf komt.
Volgens de politie zijn er in Keulen 'wetteloze gebieden' waar grote groepen allochtonen de dienst uitmaken.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)gen-Keulen-2741180W/
Nou zeg, ze gaat het tot op de bodem uitzoeken. En dan? Er verandert toch niets?quote:Henriëtte Reker, reageert geschokt en belooft de zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Alles is opgeofferd voor de minderhedenquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
Ze hebben een nieuwe doelgroep: Afrikanen en moslims. Die gaan nu even voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Stelregel is volgens mij dat rond de 15% moslim dat de ellende echt begint. Dit is nog maar de aanloop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:01 schreef Loekie1 het volgende:
Ca. 12% van de huidige bevolking van Keulen is moslim. Dit komt vooral door Turkse immigranten (ca. 85.000) sinds de jaren 60 van de 20e eeuw. De belangrijkste Turks-islamitische organisaties van Duitsland zijn bijna allemaal in Keulen gevestigd. Er zijn tegenwoordig 45 moskeeën in Keulen, daarvan in de wijk Ehrenfeld een van de grootste in Duitsland. Op het ogenblik wordt er gewerkt aan de bouw van een moskee met twee 55 meter hoge minaretten op dezelfde plaats.
Van 1996-2000 heeft een zelfbenoemde "Kalief van Keulen" internationale krantenkoppen gehaald. Deze kalief, Metin Kaplan, werd ook wel de Khomeini van Keulen genoemd. In 2001 werd de kalifaatstaat Keulen verboden. Kaplan is inmiddels aan Turkije uitgeleverd en daar tot levenslang veroordeeld.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keulen_(stad)
Dit. Ik ben het 100 procent met je eens en ik walg van die afschuwelijke, politiek-correcte houding. Het domme wijf is met haar "Wir schaffen das" de hoofdverantwoordelijke voor de massale toestroom van asielzoekers.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/207(...)-over-migranten.html
Welnee, houd je maar bewust van de domme. Doe vooral alsof je volslagen debiel bent. Zo los je het probleem wel op.
Kutwijf.
Tegen dat gestoorde staatshoofd van Duitsland had allang een impeachment procedure moeten worden gestart. Er is sinds Hitler niet meer zo'n gevaarlijk staatshoofd geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit. Ik ben het 100 procent met je eens en ik walg van die afschuwelijke, politiek-correcte houding. Het domme wijf is met haar "Wir schaffen das" de hoofdverantwoordelijke voor de massale toestroom van asielzoekers.
Natuurlijk heeft de achtergrond / herkomst van de daders alles te maken met wat er gebeurd is. Het Tahirplein alweer vergeten, Frau Merkel?
Identiteitspolitiek vooral. Het is belangrijk om te realiseren dat extreem links, dus daadwerkelijk socialisme/communisme hiervan ook walgt. Daarbij, zij zijn ook degene welke vanaf het eerste moment de notie van een multiculturele samenleving afbraken omdat dit gevestigd is in cultuurdenken (namelijk dat elke cultuur gelijk is (hetgeen men foutief vind) of dat de ene cultuur beter is dan de ander (leidt met culturen samen tot onderdrukking van de ene) hetgeen men als verkeerd en (bewust) verdelend denkbeeld ziet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Als 15% de kritische grens is, dan zit Keulen daar nu tegenaan. Die 12% is alleen wat bekend is, terwijl Duitsland vol zit met illegalen. Gezien de gigantische aantallen kinderen is die 15% binnen 30 jaar in heel West-Europa bereikt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Stelregel is volgens mij dat rond de 15% moslim dat de ellende echt begint. Dit is nog maar de aanloop.
In Denemarken is 50 procent van de bevolking een voorstander van een bovengrens aan het percentage moslims, bijvoorbeeld 5 procent van de populatie: http://www.powned.tv/nieu(...)aldus_50_denema.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:01 schreef Loekie1 het volgende:
Ca. 12% van de huidige bevolking van Keulen is moslim. Dit komt vooral door Turkse immigranten (ca. 85.000) sinds de jaren 60 van de 20e eeuw. De belangrijkste Turks-islamitische organisaties van Duitsland zijn bijna allemaal in Keulen gevestigd. Er zijn tegenwoordig 45 moskeeën in Keulen, daarvan in de wijk Ehrenfeld een van de grootste in Duitsland. Op het ogenblik wordt er gewerkt aan de bouw van een moskee met twee 55 meter hoge minaretten op dezelfde plaats.
Van 1996-2000 heeft een zelfbenoemde "Kalief van Keulen" internationale krantenkoppen gehaald. Deze kalief, Metin Kaplan, werd ook wel de Khomeini van Keulen genoemd. In 2001 werd de kalifaatstaat Keulen verboden. Kaplan is inmiddels aan Turkije uitgeleverd en daar tot levenslang veroordeeld.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keulen_(stad)
gang cultuur in Nederland. Dit zijn geen amerikaanse ghetto's, hier heb je prima scholen op nog geen 10 minuten afstand. De enige reden dat ze er niet voor kiezen, is om de dood simpele reden dat ze veel sneller en makkelijker geld bij elkaar krijgen door mensen te beroven en te dealen. En zoals ik al zei, ze zijn niet allemaal slecht hoor. Als je maar lang genoeg zoekt kom je er wel eentje tegen die er wel het beste van probeert te maken. Maar dat is een kleine minderheid. Vooral ze allemaal over een kam blijven scheren zoals we de afgelopen 20 jaar hebben gedaan en er vanuit gaan dat ze allemaal gewoon goed in elkaar zitten en dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
inderdaad, diegenen die het wel goed doen, die zie jij niet.
je snapt niet helemaal waar ik bezwaar tegen maak, geloof ik. als je marokkanen afbrand, in het algemeen, dan duidt je ze ALLEMAAL aan, dta is racistisch. of jij dan een vrouw hebt of een kind krijgt of helaas alleen maar met criminelen te maken hebt, dat maakt daar helemaal niets aan goed. sterker nog, dat maakt het nog veel erger.
die kinderen groeien op in een gang-achtige cultuur, en kunnen nauwelijkst anders. prima dat je aangeeft hoe erg het is, maar ze als verloren en door en door verrot beschouwen, is echt triest voor een leraar. dus tja... als je niet wil proberen, ben je misschien ongeschikt.
verdiep je eens in gang culture in de US of zuid amerika. daar heb je ook talloze plekken waar geen een jongen eraan kan ontkomen, en ze allemaal in de gevangenis belanden. en vreemd genoeg is er dan geen een marokkaan.
Ik ook: 0,0.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Denemarken is 50 procent van de bevolking een voorstander van een bovengrens aan het percentage moslims, bijvoorbeeld 5 procent van de populatie: http://www.powned.tv/nieu(...)aldus_50_denema.html
Ik ben ook voorstander van zo'n bovengrens in Nederland. Naarmate de percentages groter worden, groeit ook de problematiek en de wetteloosheid. Het is eigenlijk vrij simpel: we hebben hier meer moslims rondlopen dan gezond en handelbaar is voor onze samenleving.
In Nederland zijn we al over 5% heen, en dat is heel Nederland. In de steden, en sommige wijken zijn de percentages echt veel te hoog.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef Elfletterig het volgende:
In Denemarken is 50 procent van de bevolking een voorstander van een bovengrens aan het percentage moslims, bijvoorbeeld 5 procent van de populatie: http://www.powned.tv/nieu(...)aldus_50_denema.html
Ik ben ook voorstander van zo'n bovengrens in Nederland. Naarmate de percentages groter worden, groeit ook de problematiek en de wetteloosheid. Het is eigenlijk vrij simpel: we hebben hier meer moslims rondlopen dan gezond en handelbaar is voor onze samenleving.
0,0 Inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook: 0,0.
5% is een risicovolle grens, want moslims planten zich veel sneller voort dan anderen, en mensen die je eenmaal in je land hebt raak je niet meer kwijt.
Daarom ben ik ook zo vóór de houding van Oost-Europa: Slowakijke, Tsjechië, Polen en Hongarije moeten gewoon een keiharde grens blijven hanteren van 0. Heerlijke leefbare landen, zelfs in de grote steden.
Uit dat filmpje komt naar voren dat ze het lang niet aan konden: Niet genoeg transport, niet genoeg cellen voor al het tuig. En dan is dit nog maar een kleine gebeurtenis. Er zit niets anders op dan het leger inzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:07 schreef Loekie1 het volgende:
Als je deze man hoort was het nog veel erger allemaal:
Immigrantenrellen in Keulen: Ooggetuigenverslag
Handig dat al die daders dit nu ook weten. Vrijbrief om het te herhalen. Leger inzetten lijkt me een goede stap. Keihard aanpakken dat tuig. Dan maar vuur met vuur bestrijden, wie kaatst kan de bal verwachten... enzovoorts. (oog om oog tand om tand grrrrrquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Uit dat filmpje komt naar voren dat ze het lang niet aan konden: Niet genoeg transport, niet genoeg cellen voor al het tuig. En dan is dit nog maar een kleine gebeurtenis. Er zit niets anders op dan het leger inzetten.
Dus zou je een stop moeten zetten op migranten uit moslimlanden. In plaats daarvan hebben we hier politici die bepleiten dat Nederland prima 200.000 asielzoekers kan opvangen, waarvan het merendeel de eigenschap heeft dat ze nooit meer vertrekken. Stukje bij beetje wordt de westerse cultuur verder om zeep geholpen. De politieke leiders staan erbij en kijken ernaar. Sterker nog: ze werken het zelfs met liefde in de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
In Nederland zijn we al over 5% heen, en dat is heel Nederland. In de steden, en sommige wijken zijn de percentages echt veel te hoog.
Wie mag dat wezenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
Anja Meulenbelt heeft er nog niets over geschreven op haar weblog:
http://www.anjameulenbelt.nl/weblog/
Ofwel, de landverradersquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus zou je een stop moeten zetten op migranten uit moslimlanden. In plaats daarvan hebben we hier politici die bepleiten dat Nederland prima 200.000 asielzoekers kan opvangen, waarvan het merendeel de eigenschap heeft dat ze nooit meer vertrekken. Stukje bij beetje wordt de westerse cultuur verder om zeep geholpen. De politieke leiders staan erbij en kijken ernaar. Sterker nog: ze werken het zelfs met liefde in de hand.
Ik bedoelde niet specifiek jij, over het algemeen het goedpraten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Praat ik het ergens goed ja?
Maar dat is nu precies hetgene dat ik bedoel. Iedereen er net een wat andere kijk op heeft krijgt direct allerlei verwijten naar zijn hoofd over policor en goedprater en dergelijke zonder dat er uberhaupt serieus ergens op ingegaan wordt.
En Nederlandse media die het tuig nog steeds "vluchtelingen" noemt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus zou je een stop moeten zetten op migranten uit moslimlanden. In plaats daarvan hebben we hier politici die bepleiten dat Nederland prima 200.000 asielzoekers kan opvangen, waarvan het merendeel de eigenschap heeft dat ze nooit meer vertrekken. Stukje bij beetje wordt de westerse cultuur verder om zeep geholpen. De politieke leiders staan erbij en kijken ernaar. Sterker nog: ze werken het zelfs met liefde in de hand.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regressive_leftquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Meulenbest werd feminist nadat ze door haar Oostenrijkse vakantieliefde bezwangerd werd, gedwongen moest trouwen en later scheidde hetgeen allemaal het gevolg van mannen was in haar ogen. Later inderdaad heel pro-Palestina (en pro-Islam) geworden en daar nog een kortstondige relatie aan overhouden. Werd door een aantal linkse groepen bekritiseerd over haar schrijfsels over deze relatie en haar belevenissen in Palestina welke rooskleuriger waren dan anti-Israël groepen toentertijd probeerden weer te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Wie mag dat wezen
Ow laat maar weer zo pro Palestina figuur
Het is gewoon een botsing die gaat gebeuren en ik snap er echt niets van dat sommige mensen dat niet zien. Ik ken ook heel aardige moslims, maar die zijn straks net zo goed slachtoffer van de botsingen die komen gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Plus identiteitspolitiek en de negatieve aspecten van Kritieke Theorie inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
Gisteravond al een stukje over gezegd. Als het aan de staat gegeven monopoly op geweld niet goed gebruikt wordt, neemt het volk dat monopoly terug. Uiteindelijk. En met de laffe reacties van de autoriteiten op dit bizarre voorval, kweken ze een voedingsbodem daarvoor. Met alles wat er al gaande is in het achterhoofd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.
Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
Het was ook meer een retorische vraagquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Plus identiteitspolitiek en de negatieve aspecten van Kritieke Theorie inderdaad.
Precies zoals de praktijk in die culturen is (vrouwen worden onderdrukt en wegens eerwraak vermoord als ze niet gehoorzaam genoeg zijn). Zo diep wordt er al geknield voor dat tuig!quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Ach, dat is nog het minste. Seksueel geweld en straatterreur moet gewoon veel en veel harder worden aangepakt, veel serieuzer worden genomen en de pakkans moet veel groter/prioriteit hoger. Maar dat zal niet gebeuren.quote:Als er dan al een gedragscode voor vrouwen moet zijn stel ik voor dat deze het legaal maakt voor een vrouw om een man die haar aanrandt vol in zijn gezicht te peppersprayen. Dat of taseren.
Maar niemand die in West-Europa de grenzen gaat sluiten. Niemand. De invasie van moslims is het directe gevolg van immigratie, open grenzen en hoge geboortecijfers onder allochtonen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:34 schreef geavanceerd het volgende:
En dan te bedenken dat er in 2018 20 miljoen moslims in Duitsland zullen zijn.
Met andere woorden: moslims hebben in Duitsland meer land in handen dan het grondgebied van Nederland.
Moslims in Europa hebben dan meer land in handen dan het grondgebied van Frankrijk.
Die was me een partij hypocriet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef SeLang het volgende:
Femke Halsema heeft nu trouwens haar kinderen naar een witte school gestuurd nadat ze door moslims werden bedreigd vanwege het eten van een broodje ham. Dit heeft ze zelf gezegd in een interview.
Het is het gevolg van policor hoogverraad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar niemand die in West-Europa de grenzen gaat sluiten. Niemand. De invasie van moslims is het directe gevolg van immigratie, open grenzen en hoge geboortecijfers onder allochtonen.
Geen enkele politicus die dit aan wil pakken.
De anti-immigratie partijen blijven marginaal klein. In Nederland staat de PVV virtueel op 39 zetels. 39 klinkt veel, maar gezien de gebeurtenissen hadden ze al op 80 moeten staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Twee Afghanen die verdacht worden van het verkrachten van een elfjarig meisje zijn België uitgezet.
De klacht die het meisje in november tegen de manspersonen indiende werd geseponeerd. Voor staatssecretaris van Asiel en Migratie en Administratieve Vereenvoudiging (het blijft België) Theo Francken was de maat alsnog vol. Hij liet de kinderbetasters hun biezen pakken. Een van de twee is terug in Afghanistan en de ander zit in Duitsland, alwaar zij zich eerder hadden laten registeren, schrijft Het Nieuwsblad.
Oh, die kan er ook nog wel bij : 3
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Twee Afghanen die verdacht worden van het verkrachten van een elfjarig meisje zijn België uitgezet.
De klacht die het meisje in november tegen de manspersonen indiende werd geseponeerd. Voor staatssecretaris van Asiel en Migratie en Administratieve Vereenvoudiging (het blijft België) Theo Francken was de maat alsnog vol. Hij liet de kinderbetasters hun biezen pakken. Een van de twee is terug in Afghanistan en de ander zit in Duitsland, alwaar zij zich eerder hadden laten registeren, schrijft Het Nieuwsblad.
Allez Zunne, das den nonze kultuurquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:46 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?
twitter:JeroenAkkermans twitterde op woensdag 06-01-2016 om 10:43:58Keulen politie spreekt nu van 106 aangiften, waaronder 2 wegens verkrachting. Geen arrestaties. https://t.co/3opyNVtbkm reageer retweet
Waarom zitten dat soort lui gewoon niet in de cel? Waar zal me een worst wezen. Als ie nu in Duitsland mag blijven ga ik echt lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:JeroenAkkermans twitterde op woensdag 06-01-2016 om 10:43:58Keulen politie spreekt nu van 106 aangiften, waaronder 2 wegens verkrachting. Geen arrestaties. https://t.co/3opyNVtbkm reageer retweet
Feit dat alles en iedereen op te sporen is binnen een paar uur, als het echt moet, laat wel zien dat hier gewoon geen prioriteit achter zit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
Begin maar vast te lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zitten dat soort lui gewoon niet in de cel? Waar zal me een worst wezen. Als ie nu in Duitsland mag blijven ga ik echt lachen.
Dat soort dingen doen ze dan weer beter in islamitische landen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:46 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?
Dan heeft die Nederlandse fietstoeriste mazzel. De kans is ook groot dat het slachtoffer wordt gestenigd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen ze dan weer beter in islamitische landen.
Ik herinner me het verhaal van een Nederlandse fietstoeriste een paar jaar geleden die de wereld over fietste. Ze had nog een interview gedaan in de krant. Een paar maanden later werd ze in Iran verkracht door twee Afghaanse immigranten. Die zijn daar gelijk gepakt en opgehangen, zoals het hoort.
Gisteren op WDR2, een radiostation, had men bericht dat de daders arabieren en Noord-Afrikanen waren, ze kregen vervolgens een stortvloed aan dreigmailtjesquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe triest dit ook is, er is één lichtpuntje: De Duitsers worden eindelijk eens geconfronteerd met het beleid van Merkel. Het is niet leuk, maar als je ze zegt waar het binnenhalen van Afrikanen en moslims toe leidt, dan ben je een racist/nazi. Ze moeten het voelen voordat het kwartje valt.
Aanrandingen en diefstal, denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?
Dat is in Saudiquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan heeft die Nederlandse fietstoeriste mazzel. De kans is ook groot dat het slachtoffer wordt gestenigd.
Aanranding en beroving.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gisteren op WDR2, een radiostation, had men bericht dat de daders arabieren en Noord-Afrikanen waren, ze kregen vervolgens een stortvloed aan dreigmailtjes
Ik denk dat er heel veel mensen tussen zaten zonder papieren. Die hadden uiteraard onmiddellijk uitgezet worden. Evenals asielzoekers trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Of ik word dement, kan ook.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Pas later kwam de hele nieuwsstroom op gang.
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Feit dat alles en iedereen op te sporen is binnen een paar uur, als het echt moet, laat wel zien dat hier gewoon geen prioriteit achter zit.
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:57 schreef TheJanitor het volgende:
En dan nog de honderden die geen aangifte doen.
Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
Precies.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.
Omdat ze je adres dan te weten kunnen komen idd. Daar zit niemand echt op te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.
Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internetquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.
Het is om te janken. 'Ze' laten het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef Oud_student het volgende:
Ook hier weer hetzelfde patroon dat zo typerend is voor policor links:
- Doodzwijgen, proberen het "incident" uit de media te houden,
- Als het dan toch na een paar dagen in de media komt: Keiharde ontkenning
- Als er zoveel feiten komen dat het niet meer ontkend kan worden: Bagatelliseren, zeggen dat het een "incident" was.
- Als blijkt dat de omvang zodanig is dat het geen incident was: Ontkennen dat het te maken heeft met "vluchtelingen" of islam.
- En natuurlijk relativeren, anderen doen het ook en de schuld ligt bij de slachtoffers.
- En natuurlijk "de daders zullen worden gestraft", ja amahoela, ze worden echt niet uitgezet.
En als oplossing voor het probleem: Vrouwen moeten afstand houden![]()
Weer een fijn staaltje van zelfislamisering![]()
Ik las ook dat de politie in eerste instantie alleen dacht dat er met vuurwerk werd gegooid en helemaal niet doorhad dat er massaal aanrandingen en diefstal gebeurde. En op 1 januari zou de politie nog hebben gezegd dat oud-en-nieuw in Keulen relatief rustig was verlopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnachtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internet
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.
Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!
Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
Ja leuk en aardig maar als je alleenstaande, jonge mannen van gevechtsleeftijd ook asiel gaat verlenen dan vraag je er ook gewoon om. Alleen vrouwen en kinderen en er zou al veel meer begrip zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.
Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!
Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
Mijn reden om vrouwen met niqaab/boerka (en in mindere mate hoofddoek) te haten. Haar "vrijheid" = mijn onvrijheid. Maar dat wil men maar niet inzien. Komt ze niet goed uit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.
'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.
Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.
Ja, dat zal wel, weet Piet wel wrs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?
Geen capaciteit bij de politie, geen bewijs...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
De D pers is in zake deze nogal terughoudend met negatieve berichten over deze mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij wie er zo over denkt: verblijfsvergunning intrekken / aanvraag afwijzen wegens gevaar voor de openbare orde, en uitzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.
Misschien moeten de talloze toeristen Keulen eens links laten liggen, dan voelt men het in de zakelijke portemonnee, eens kijken of het dan niet erg snel veranderen gaat...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:04 schreef empa1010 het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnacht
Hier staat het ook nog. Ook dat er al maanden ongeregeldheden zijn met dit gespuis, op die bewuste plek.
Grapje, hoop ik...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |