Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:
Is het nieuw dat een stel idoten zich sterk voelt in een groep ?
Is het nieuw dat een groep dan raar gedrag gaat vertonen ?
IS het nieuw dat een man zijn poten niet kan thuis houden ?
Nee, voorbeelden genoeg .
Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.![]()
.
Dezelfde redenatie die men volgt voor het dragen van gezichtsbedekkende kleding in die culturen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....
Walg echt waar ......
Heeft niks met "Gutmensch" te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden.![]()
.
quote:Een paar botbreuken van baby’s in het ziekenhuis en er wordt groot alarm geslagen.
Een babybottenbreker zou de ziekenhuizen in Amsterdam en mogelijk Tilburg onveilig maken.
Ik denk dat baby’s in ziekenhuizen wel vaker iets breken, om wat voor reden dan ook. Vallen, verkeerd vasthouden, een verpleegster die even niet goed oplet.
Alleen wordt er dan geen melding van gemaakt, maar nu ineens wel.
Meteen groot voorpaginanieuws en een hot item op tv, want het is weer wat nieuws en het scoort.
Alles wordt geproblematiseerd: drank, drugs, rapvideo’s, boerka’s, roken, Pronk, kernproeven, boeren zonder vrouwen, Afellay.
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:
Is het nieuw dat een stel idoten zich sterk voelt in een groep ?
Is het nieuw dat een groep dan raar gedrag gaat vertonen ?
IS het nieuw dat een man zijn poten niet kan thuis houden ?
Nee, voorbeelden genoeg .
Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
Cologne police chief Wolfgang Albers called it "a completely new dimension of crime" and rejected criticism of his force's handling on the night.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.
'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.
Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.
Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Ik bagatelliseer niks. Ik ben ook geen Gutmensch. Want "racistische aanslag" geloof ik ook nooit meteen, terwijl de (linkse) media dan ook alle remmen los laat. Ik geef alleen wat "historisch materiaal / jurisprudentie / precedenten" van vergelijkbare publiciteit destijds...quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.
Zeg maar gerust een burgeroorlog. En niet alleen in Duitsland.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.
Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
Ik heb dit ook nooit begrepen. Op de een of andere manier als het exotisch is dan moet je wel begrip voor achterlijke intolerante denkbeelden hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik gok erop dat de groep uit Keulen zelf komt.
Volgens de politie zijn er in Keulen 'wetteloze gebieden' waar grote groepen allochtonen de dienst uitmaken.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)gen-Keulen-2741180W/
Nou zeg, ze gaat het tot op de bodem uitzoeken. En dan? Er verandert toch niets?quote:Henriëtte Reker, reageert geschokt en belooft de zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Alles is opgeofferd voor de minderhedenquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
Ze hebben een nieuwe doelgroep: Afrikanen en moslims. Die gaan nu even voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |