abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158865814
Is het nieuw dat een stel idoten zich sterk voelt in een groep ?
Is het nieuw dat een groep dan raar gedrag gaat vertonen ?
IS het nieuw dat een man zijn poten niet kan thuis houden ?
Nee, voorbeelden genoeg .

Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
pi_158865894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:

Ik denk alleen dat het probleem wat je nu onder de noemer massahysterie gooit niet terecht is .
Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden. 8)7

.
pi_158865945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nu hebben al die vrouwen volgens de linkse Gutmensch die aanrandingen verzonnen en is er sprake van massahysterie? Het moet niet veel gekker worden. 8)7

.
Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....

Walg echt waar ......
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:24:00 #54
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158865988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef nofuelleft het volgende:

[..]

Tsja....hadden ze ze maar op armlengte moeten houden ....

Walg echt waar ......
Dezelfde redenatie die men volgt voor het dragen van gezichtsbedekkende kleding in die culturen.
Mannen zijn beesten en kunnen het nu eenmaal niet helpen dus vrouwen: Bescherm jezelf!

Ik kies eerder voor om het beest dan maar aan de ketting te leggen, maar goed wie ben ik?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158866003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

.
Heeft niks met "Gutmensch" te maken.
Ik zet ook vaak twijfels bij "racistische aanslag", waarbij linkse media ineens likkebaardend tekeer gaan.
Vaak is er dan ook iets anders aan de hand.
Nú moet je ook de zaak niet buiten proporties brengen.
Eerst was er spraken van 1000 mannen, toen weer 40.
Eerst alleen Keulen, toen ook Stuttgart e.d..
Het zoemt rond, dankzij social media..
En wellicht wordt nu iedere handtastelijkheid gelijk doorgemeld.

Ander voorbeeld:

De babybottenbreker zo'n 10 jaar geleden....

http://www.ed.nl/mening/jos-kessels-problemen-1.1647301

quote:
Een paar botbreuken van baby’s in het ziekenhuis en er wordt groot alarm geslagen.

Een babybottenbreker zou de ziekenhuizen in Amsterdam en mogelijk Tilburg onveilig maken.

Ik denk dat baby’s in ziekenhuizen wel vaker iets breken, om wat voor reden dan ook. Vallen, verkeerd vasthouden, een verpleegster die even niet goed oplet.

Alleen wordt er dan geen melding van gemaakt, maar nu ineens wel.

Meteen groot voorpaginanieuws en een hot item op tv, want het is weer wat nieuws en het scoort.

Alles wordt geproblematiseerd: drank, drugs, rapvideo’s, boerka’s, roken, Pronk, kernproeven, boeren zonder vrouwen, Afellay.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:35:52 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158866157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:09 schreef nofuelleft het volgende:

Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.

'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.

Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.

Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
The End Times are wild
pi_158866236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.

'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.

Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.

Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Cologne police chief Wolfgang Albers called it "a completely new dimension of crime" and rejected criticism of his force's handling on the night.

One man described how his partner and 15-year-old daughter were surrounded by an enormous crowd outside the station and he was unable to help. "The attackers grabbed her and my partner's breasts and groped them between their legs."

A policeman told the city's Express news website that he had detained eight suspects. "They were all asylum seekers, carrying copies of their residence certificates," he said.

A British woman visiting Cologne said fireworks had been thrown at her group by men who spoke neither German nor English. "They were trying to hug us, kiss us. One man stole my friend's bag," she told the BBC.

Kom, kom, het is wel 2016 hé. Dit hoort gewoon bij de huidige multiculturele samenleving :)
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158866251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158866258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
pi_158866261
Merkel moet gearresteerd worden, eveneens iedereen die gecollaboreerd heeft om het Duitse land weg te geven aan miljoenen van deze "mannen"
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:48:38 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158866376
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.

Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
pi_158866377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom op nou. Als je de uitspraken van de politie zelf hoort zeggen ze al dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben. Er zijn allerlei filmpjes met getuigenverslagen. Zelfs als je hier allemaal aan twijfelt zou ik nog even wachten met het te bagatelliseren.
Ik bagatelliseer niks. Ik ben ook geen Gutmensch. Want "racistische aanslag" geloof ik ook nooit meteen, terwijl de (linkse) media dan ook alle remmen los laat. Ik geef alleen wat "historisch materiaal / jurisprudentie / precedenten" van vergelijkbare publiciteit destijds...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_158866433
Gatverdamme wat een apen gedrag, ondankbare asielhonden dat het zijn!
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:55:54 #64
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158866480
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158866483
Ook hier weer hetzelfde patroon dat zo typerend is voor policor links:
- Doodzwijgen, proberen het "incident" uit de media te houden,
- Als het dan toch na een paar dagen in de media komt: Keiharde ontkenning
- Als er zoveel feiten komen dat het niet meer ontkend kan worden: Bagatelliseren, zeggen dat het een "incident" was.
- Als blijkt dat de omvang zodanig is dat het geen incident was: Ontkennen dat het te maken heeft met "vluchtelingen" of islam.
- En natuurlijk relativeren, anderen doen het ook en de schuld ligt bij de slachtoffers.
- En natuurlijk "de daders zullen worden gestraft", ja amahoela, ze worden echt niet uitgezet.

En als oplossing voor het probleem: Vrouwen moeten afstand houden :{
Weer een fijn staaltje van zelfislamisering :r :r
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158866502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.

Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
Zeg maar gerust een burgeroorlog. En niet alleen in Duitsland.
pi_158866520
Ik gok erop dat de groep uit Keulen zelf komt.
Volgens de politie zijn er in Keulen 'wetteloze gebieden' waar grote groepen allochtonen de dienst uitmaken.

http://www.elsevier.nl/Bu(...)gen-Keulen-2741180W/
pi_158866522
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Vroeger waren de linksen toch altijd voor vrouwenrechten en rechten voor homo's enzo. Wat is er in Godsnaam gebeurd?
Ik heb dit ook nooit begrepen. Op de een of andere manier als het exotisch is dan moet je wel begrip voor achterlijke intolerante denkbeelden hebben...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158866524
Feministen zijn stil. Die zijn ook niet serieus te nemen natuurlijk. Dom, hypocriet volk.
pi_158866552
Ca. 12% van de huidige bevolking van Keulen is moslim. Dit komt vooral door Turkse immigranten (ca. 85.000) sinds de jaren 60 van de 20e eeuw. De belangrijkste Turks-islamitische organisaties van Duitsland zijn bijna allemaal in Keulen gevestigd. Er zijn tegenwoordig 45 moskeeën in Keulen, daarvan in de wijk Ehrenfeld een van de grootste in Duitsland. Op het ogenblik wordt er gewerkt aan de bouw van een moskee met twee 55 meter hoge minaretten op dezelfde plaats.

Van 1996-2000 heeft een zelfbenoemde "Kalief van Keulen" internationale krantenkoppen gehaald. Deze kalief, Metin Kaplan, werd ook wel de Khomeini van Keulen genoemd. In 2001 werd de kalifaatstaat Keulen verboden. Kaplan is inmiddels aan Turkije uitgeleverd en daar tot levenslang veroordeeld.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keulen_(stad)
pi_158866559
Dit soort gedrag is trouwens niet typisch Marokkanen gedrag, is het al bekend of het nou om noord afrikanen en of om asielzoekers ging?
pi_158866564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik gok erop dat de groep uit Keulen zelf komt.
Volgens de politie zijn er in Keulen 'wetteloze gebieden' waar grote groepen allochtonen de dienst uitmaken.

http://www.elsevier.nl/Bu(...)gen-Keulen-2741180W/
quote:
Henriëtte Reker, reageert geschokt en belooft de zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Nou zeg, ze gaat het tot op de bodem uitzoeken. En dan? Er verandert toch niets?
pi_158866567
http://joostniemoller.nl/(...)er-het-oorlogsrecht/

Oplossing: Keulen hermetisch afsluiten, uitkammen en elke illegaal in de gevangenis en uitzetten. Keiharde actie.
pi_158866582
quote:
Alles is opgeofferd voor de minderheden
pi_158866593
quote:
Ze hebben een nieuwe doelgroep: Afrikanen en moslims. Die gaan nu even voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')