Meulenbest werd feminist nadat ze door haar Oostenrijkse vakantieliefde bezwangerd werd, gedwongen moest trouwen en later scheidde hetgeen allemaal het gevolg van mannen was in haar ogen. Later inderdaad heel pro-Palestina (en pro-Islam) geworden en daar nog een kortstondige relatie aan overhouden. Werd door een aantal linkse groepen bekritiseerd over haar schrijfsels over deze relatie en haar belevenissen in Palestina welke rooskleuriger waren dan anti-Israël groepen toentertijd probeerden weer te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Wie mag dat wezen
Ow laat maar weer zo pro Palestina figuur
Het is gewoon een botsing die gaat gebeuren en ik snap er echt niets van dat sommige mensen dat niet zien. Ik ken ook heel aardige moslims, maar die zijn straks net zo goed slachtoffer van de botsingen die komen gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Dus zou je een stop moeten zetten op migranten uit moslimlanden. In plaats daarvan hebben we hier politici die bepleiten dat Nederland prima 200.000 asielzoekers kan opvangen, waarvan het merendeel de eigenschap heeft dat ze nooit meer vertrekken. Stukje bij beetje wordt de westerse cultuur verder om zeep geholpen. De politieke leiders staan erbij en kijken ernaar. Sterker nog: ze werken het zelfs met liefde in de hand.
Plus identiteitspolitiek en de negatieve aspecten van Kritieke Theorie inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
Gisteravond al een stukje over gezegd. Als het aan de staat gegeven monopoly op geweld niet goed gebruikt wordt, neemt het volk dat monopoly terug. Uiteindelijk. En met de laffe reacties van de autoriteiten op dit bizarre voorval, kweken ze een voedingsbodem daarvoor. Met alles wat er al gaande is in het achterhoofd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo doorgaat en de politiek doet niks dan gaan binnen nu en een paar jaar burgermilities de straat op om dit soort barbaren letterlijk uit hun holen te roken.
Het falen van onze 'leiders' neemt stuitende vormen aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
Het was ook meer een retorische vraagquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Plus identiteitspolitiek en de negatieve aspecten van Kritieke Theorie inderdaad.
Precies zoals de praktijk in die culturen is (vrouwen worden onderdrukt en wegens eerwraak vermoord als ze niet gehoorzaam genoeg zijn). Zo diep wordt er al geknield voor dat tuig!quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Met een gedragscode voor vrouwen leg je toch juist de bal weer bij de vrouwen neer?
Moet je niet juist de mannen op hun gedrag aanspreken?
Ach, dat is nog het minste. Seksueel geweld en straatterreur moet gewoon veel en veel harder worden aangepakt, veel serieuzer worden genomen en de pakkans moet veel groter/prioriteit hoger. Maar dat zal niet gebeuren.quote:Als er dan al een gedragscode voor vrouwen moet zijn stel ik voor dat deze het legaal maakt voor een vrouw om een man die haar aanrandt vol in zijn gezicht te peppersprayen. Dat of taseren.
Maar niemand die in West-Europa de grenzen gaat sluiten. Niemand. De invasie van moslims is het directe gevolg van immigratie, open grenzen en hoge geboortecijfers onder allochtonen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:34 schreef geavanceerd het volgende:
En dan te bedenken dat er in 2018 20 miljoen moslims in Duitsland zullen zijn.
Met andere woorden: moslims hebben in Duitsland meer land in handen dan het grondgebied van Nederland.
Moslims in Europa hebben dan meer land in handen dan het grondgebied van Frankrijk.
Die was me een partij hypocriet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef SeLang het volgende:
Femke Halsema heeft nu trouwens haar kinderen naar een witte school gestuurd nadat ze door moslims werden bedreigd vanwege het eten van een broodje ham. Dit heeft ze zelf gezegd in een interview.
Het is het gevolg van policor hoogverraad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar niemand die in West-Europa de grenzen gaat sluiten. Niemand. De invasie van moslims is het directe gevolg van immigratie, open grenzen en hoge geboortecijfers onder allochtonen.
Geen enkele politicus die dit aan wil pakken.
De anti-immigratie partijen blijven marginaal klein. In Nederland staat de PVV virtueel op 39 zetels. 39 klinkt veel, maar gezien de gebeurtenissen hadden ze al op 80 moeten staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Twee Afghanen die verdacht worden van het verkrachten van een elfjarig meisje zijn België uitgezet.
De klacht die het meisje in november tegen de manspersonen indiende werd geseponeerd. Voor staatssecretaris van Asiel en Migratie en Administratieve Vereenvoudiging (het blijft België) Theo Francken was de maat alsnog vol. Hij liet de kinderbetasters hun biezen pakken. Een van de twee is terug in Afghanistan en de ander zit in Duitsland, alwaar zij zich eerder hadden laten registeren, schrijft Het Nieuwsblad.
Oh, die kan er ook nog wel bij : 3
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Twee Afghanen die verdacht worden van het verkrachten van een elfjarig meisje zijn België uitgezet.
De klacht die het meisje in november tegen de manspersonen indiende werd geseponeerd. Voor staatssecretaris van Asiel en Migratie en Administratieve Vereenvoudiging (het blijft België) Theo Francken was de maat alsnog vol. Hij liet de kinderbetasters hun biezen pakken. Een van de twee is terug in Afghanistan en de ander zit in Duitsland, alwaar zij zich eerder hadden laten registeren, schrijft Het Nieuwsblad.
Allez Zunne, das den nonze kultuurquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:46 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?
twitter:JeroenAkkermans twitterde op woensdag 06-01-2016 om 10:43:58Keulen politie spreekt nu van 106 aangiften, waaronder 2 wegens verkrachting. Geen arrestaties. https://t.co/3opyNVtbkm reageer retweet
Waarom zitten dat soort lui gewoon niet in de cel? Waar zal me een worst wezen. Als ie nu in Duitsland mag blijven ga ik echt lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:43 schreef Eufonie het volgende:
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:JeroenAkkermans twitterde op woensdag 06-01-2016 om 10:43:58Keulen politie spreekt nu van 106 aangiften, waaronder 2 wegens verkrachting. Geen arrestaties. https://t.co/3opyNVtbkm reageer retweet
Feit dat alles en iedereen op te sporen is binnen een paar uur, als het echt moet, laat wel zien dat hier gewoon geen prioriteit achter zit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
Begin maar vast te lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zitten dat soort lui gewoon niet in de cel? Waar zal me een worst wezen. Als ie nu in Duitsland mag blijven ga ik echt lachen.
Dat soort dingen doen ze dan weer beter in islamitische landen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:46 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dus hij verkracht een 11-jarig meisje en wordt dan vrijgelaten?
Dan heeft die Nederlandse fietstoeriste mazzel. De kans is ook groot dat het slachtoffer wordt gestenigd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen ze dan weer beter in islamitische landen.
Ik herinner me het verhaal van een Nederlandse fietstoeriste een paar jaar geleden die de wereld over fietste. Ze had nog een interview gedaan in de krant. Een paar maanden later werd ze in Iran verkracht door twee Afghaanse immigranten. Die zijn daar gelijk gepakt en opgehangen, zoals het hoort.
Gisteren op WDR2, een radiostation, had men bericht dat de daders arabieren en Noord-Afrikanen waren, ze kregen vervolgens een stortvloed aan dreigmailtjesquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe triest dit ook is, er is één lichtpuntje: De Duitsers worden eindelijk eens geconfronteerd met het beleid van Merkel. Het is niet leuk, maar als je ze zegt waar het binnenhalen van Afrikanen en moslims toe leidt, dan ben je een racist/nazi. Ze moeten het voelen voordat het kwartje valt.
Aanrandingen en diefstal, denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?
Dat is in Saudiquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan heeft die Nederlandse fietstoeriste mazzel. De kans is ook groot dat het slachtoffer wordt gestenigd.
Aanranding en beroving.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gisteren op WDR2, een radiostation, had men bericht dat de daders arabieren en Noord-Afrikanen waren, ze kregen vervolgens een stortvloed aan dreigmailtjes
Ik denk dat er heel veel mensen tussen zaten zonder papieren. Die hadden uiteraard onmiddellijk uitgezet worden. Evenals asielzoekers trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Of ik word dement, kan ook.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Pas later kwam de hele nieuwsstroom op gang.
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Feit dat alles en iedereen op te sporen is binnen een paar uur, als het echt moet, laat wel zien dat hier gewoon geen prioriteit achter zit.
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:57 schreef TheJanitor het volgende:
En dan nog de honderden die geen aangifte doen.
Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
Precies.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.
Omdat ze je adres dan te weten kunnen komen idd. Daar zit niemand echt op te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.
Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internetquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.
Het is om te janken. 'Ze' laten het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef Oud_student het volgende:
Ook hier weer hetzelfde patroon dat zo typerend is voor policor links:
- Doodzwijgen, proberen het "incident" uit de media te houden,
- Als het dan toch na een paar dagen in de media komt: Keiharde ontkenning
- Als er zoveel feiten komen dat het niet meer ontkend kan worden: Bagatelliseren, zeggen dat het een "incident" was.
- Als blijkt dat de omvang zodanig is dat het geen incident was: Ontkennen dat het te maken heeft met "vluchtelingen" of islam.
- En natuurlijk relativeren, anderen doen het ook en de schuld ligt bij de slachtoffers.
- En natuurlijk "de daders zullen worden gestraft", ja amahoela, ze worden echt niet uitgezet.
En als oplossing voor het probleem: Vrouwen moeten afstand houden![]()
Weer een fijn staaltje van zelfislamisering![]()
Ik las ook dat de politie in eerste instantie alleen dacht dat er met vuurwerk werd gegooid en helemaal niet doorhad dat er massaal aanrandingen en diefstal gebeurde. En op 1 januari zou de politie nog hebben gezegd dat oud-en-nieuw in Keulen relatief rustig was verlopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnachtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internet
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.
Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!
Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
Ja leuk en aardig maar als je alleenstaande, jonge mannen van gevechtsleeftijd ook asiel gaat verlenen dan vraag je er ook gewoon om. Alleen vrouwen en kinderen en er zou al veel meer begrip zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.
Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!
Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
Mijn reden om vrouwen met niqaab/boerka (en in mindere mate hoofddoek) te haten. Haar "vrijheid" = mijn onvrijheid. Maar dat wil men maar niet inzien. Komt ze niet goed uit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.
'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.
Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.
Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Ja, dat zal wel, weet Piet wel wrs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?
Geen capaciteit bij de politie, geen bewijs...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
De D pers is in zake deze nogal terughoudend met negatieve berichten over deze mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij wie er zo over denkt: verblijfsvergunning intrekken / aanvraag afwijzen wegens gevaar voor de openbare orde, en uitzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.
Misschien moeten de talloze toeristen Keulen eens links laten liggen, dan voelt men het in de zakelijke portemonnee, eens kijken of het dan niet erg snel veranderen gaat...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:04 schreef empa1010 het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnacht
Hier staat het ook nog. Ook dat er al maanden ongeregeldheden zijn met dit gespuis, op die bewuste plek.
Grapje, hoop ik...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |