abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 10:54:04 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waar zijn die andere 104 aangiftes dan voor?
Aanranding en beroving.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 10:56:41 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867669
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gisteren op WDR2, een radiostation, had men bericht dat de daders arabieren en Noord-Afrikanen waren, ze kregen vervolgens een stortvloed aan dreigmailtjes
Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Of ik word dement, kan ook.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Pas later kwam de hele nieuwsstroom op gang.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_158867676
En dan nog de honderden die geen aangifte doen.
pi_158867696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, een van de eerste berichten waarin politie verklaarde dat er wel degelijk lui tussen zaten met gelukszoekerspapieren zijn niet meer terug te vinden.
Misschien nog ergerlijker is dat de rapportage van de politie van die nacht alleen spreekt van wat ongeregeldheden.
Ik denk dat er heel veel mensen tussen zaten zonder papieren. Die hadden uiteraard onmiddellijk uitgezet worden. Evenals asielzoekers trouwens.
pi_158867723
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Feit dat alles en iedereen op te sporen is binnen een paar uur, als het echt moet, laat wel zien dat hier gewoon geen prioriteit achter zit.
Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
I´m back.
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 11:00:02 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:57 schreef TheJanitor het volgende:
En dan nog de honderden die geen aangifte doen.
Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.

woensdag 6 januari 2016 @ 11:00:48 #132
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158867752
quote:

[..]

Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 11:01:04 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er is wrs een grote inschattingsfout gemaakt door de politie aanvankelijk. Zijn een handvol arrestaties gedaan in het begin, maar daarna kwamen de aangiftes pas en werd het duidelijk dat dit een zeer ernstige zaak was, alleen was men toen te laat om actief mogelijke verdachten aan te houden in die mensenmassa.
Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?

pi_158867763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in Dld gaat, maar in nederland word je zelfs afgeraden aangifte te doen.
Precies.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:01:40 #135
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158867770
quote:

[..]

Omdat ze je adres dan te weten kunnen komen idd. Daar zit niemand echt op te wachten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 11:01:48 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb t net nog zitten lezen maar weet niet meer waar,heb t al weg geklikt. Het ging over kopieën van een asielaanvraagpapier o.i.d De politie had er verschillende mensen mee gezien.
Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internet ^O^

Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 11:01:59 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_158867781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef Oud_student het volgende:
Ook hier weer hetzelfde patroon dat zo typerend is voor policor links:
- Doodzwijgen, proberen het "incident" uit de media te houden,
- Als het dan toch na een paar dagen in de media komt: Keiharde ontkenning
- Als er zoveel feiten komen dat het niet meer ontkend kan worden: Bagatelliseren, zeggen dat het een "incident" was.
- Als blijkt dat de omvang zodanig is dat het geen incident was: Ontkennen dat het te maken heeft met "vluchtelingen" of islam.
- En natuurlijk relativeren, anderen doen het ook en de schuld ligt bij de slachtoffers.
- En natuurlijk "de daders zullen worden gestraft", ja amahoela, ze worden echt niet uitgezet.

En als oplossing voor het probleem: Vrouwen moeten afstand houden :{
Weer een fijn staaltje van zelfislamisering :r :r
Het is om te janken. 'Ze' laten het gewoon gebeuren.
pi_158867799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik las ook dat de politie in eerste instantie alleen dacht dat er met vuurwerk werd gegooid en helemaal niet doorhad dat er massaal aanrandingen en diefstal gebeurde. En op 1 januari zou de politie nog hebben gezegd dat oud-en-nieuw in Keulen relatief rustig was verlopen

De federale minister van binnenlandse zaken heeft vandaag ernstige kritiek op de Keulse politie. "Je kan toch niet eerst iedereen wegjagen en dan op aangiftes gaan zitten wachten". "Eerst wordt het plein geveegd, dan gebeuren deze dingen en dan wacht men op aangiftes. Zo kan de politie niet te werk gaan."

De vakbondsleider van de politie vindt die kritiek niet terecht, maar zegt wel dat er te weinig personeel is voor het vervolgen van de daders en dat daarom waarschijnlijk niemand veroordeeld gaat worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 11:04:12 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:03:22 #139
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_158867816
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.

Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!

Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_158867842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah mooi, dus het zwerft nog ergens op het internet ^O^
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnacht
Hier staat het ook nog. Ook dat er al maanden ongeregeldheden zijn met dit gespuis, op die bewuste plek.
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 11:05:18 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_158867862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:
Weet je wat het is, enerzijds ben ikzelf vrij links. Maw. vind ik dat we (echte) vluchtelingen, Syriers etc. gewoon moeten opvangen zoals we in Europa besloten hebben. Ja, incl. gezin zelfs. Wij hebben het zo goed, we kunnen best wat overhevelen naar onze medemens.

Anderzijds, die patjakkers die er een boelje van maken moeten gewoon hard aangepakt worden!

Het is zo lastig. Als van je voetbalelftal er 3 een scheidsrechter aftuigen, kun je ook niet de hele ploeg vervolgen, hooguit de relschoppers. Je voorkomt echter niet dat je hele elftal of zelfs je hele club erop aangekeken wordt...
Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
pi_158867876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Sosa het volgende:

Ja leuk en aardig maar als je alleenstaande, jonge mannen van gevechtsleeftijd ook asiel gaat verlenen dan vraag je er ook gewoon om. Alleen vrouwen en kinderen en er zou al veel meer begrip zijn.
pi_158867886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een massa-verkrachting zoals dit heeft Duitland niet meer gekend sinds de Soviets in 1945 het land binnenvielen. Het is wel zeker nieuw, ook de manier waarop dit gebeurt.

'Normaal' is een verkrachting de zaak van 1 ziek individu. Dat hele groepen dit collectief doen is (voor Duitsland) wel nieuw. In Zweden en Engeland spelen dit soort zaken al langer.

Collectieve verkrachtingen zijn een wapen dat gebruikt wordt om een -inheemse- bevolking te onderwerpen. Dat dit nu ook in Europa gebeurt is bizar.

Vrouwen die dit verdedigen zijn al helemaal het spoor kwijt. Al jullie verworven rechten, vrijheid en veiligheid zijn in het geding. En het dan nog voor dat volk opnemen.
Mijn reden om vrouwen met niqaab/boerka (en in mindere mate hoofddoek) te haten. Haar "vrijheid" = mijn onvrijheid. Maar dat wil men maar niet inzien. Komt ze niet goed uit.
pi_158867896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er was sowieso te weinig politie op de been, maar heeft Dld niet net als NL en BE fijn op dit soort diensten bezuinigd?
Ja, dat zal wel, weet Piet wel wrs.
I´m back.
pi_158867908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo lastig is het toch niet? Aanranders en berovers oppakken en in de bak gooien. Als ze daar nu eens mee beginnen.
Geen capaciteit bij de politie, geen bewijs...

Vluchtelingen / allochtonen die willen integreren zouden eens kunnen beginnen met verklikken van de daders. Als zij dát als verraad zien, ipv het als verraad t.o.v. de samenleving zien om hen een hand boven het hoofd te houden, dan identificeren zij zich blijkbaar meer met walgelijke criminelen dan met de samenleving waar ze in zeggen te wonen. Dat spreekt dan ook boekdelen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:08:01 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_158867921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:09:16 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158867951
quote:

[..]

De D pers is in zake deze nogal terughoudend met negatieve berichten over deze mensen.
Maar in dit artikel is kort sprake dat van de weinige mensen die zijn aangehouden een aantal asielzoekers zaten
http://www.welt.de/vermis(...)nd-an-meinem-Po.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158867962
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Probleem is dus dat zo'n grote groep het allemaal voor elkaar opneemt. En om iemand in de bak te gooien heb je 100% bewijs nodig. Maar als iedereen glashard ontkent dan gebeurd er dus niets. Je zou verwachten dat er wel wat camera's hangen her en der, met gezichtsherkenning zou je een eind moeten komen lijkt me.
Bij wie er zo over denkt: verblijfsvergunning intrekken / aanvraag afwijzen wegens gevaar voor de openbare orde, en uitzetten. ^O^
  Admin woensdag 6 januari 2016 @ 11:11:13 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158867983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:04 schreef empa1010 het volgende:

[..]

http://www.bnr.nl/nieuws/(...)dingen-oudjaarsnacht
Hier staat het ook nog. Ook dat er al maanden ongeregeldheden zijn met dit gespuis, op die bewuste plek.
Misschien moeten de talloze toeristen Keulen eens links laten liggen, dan voelt men het in de zakelijke portemonnee, eens kijken of het dan niet erg snel veranderen gaat...

pi_158867993
quote:

[..]

Grapje, hoop ik... :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')