abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158860462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jahoor. Als de wetten niet adequaat zijn, wetten aanpassen.

[..]

:D _O-

Precies, zich misdragende moslims (is dat eigenlijk niet net zoiets als witte sneeuw? :') ) vooral niet adequaat aanpakken, anders 'worden ze boos' :W

Grenzeloze zelfoverschatting is ook zo'n moslim trekje.
Ik versta onder een adequate aanpak niet het deporteren van moslims. Maar oké.
pi_158860472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

op zn minst een beetje schitzo..... jesus man, hoe haal je het in je hoofd om marrokkaanse jeugd volledig af te schrijven en te vervloeken, terwijl je zelf zon kind gaat krijgen, of misschien al hebt? zie je daar de ironie niet in?
denk je dat je maar racistische dingen mag gaan roepen als je zelf binding met de groep hebt? echt hoor, WTF.

Ik ken moslims die niet in de kern van Utrecht willen wonen: "Te veel moslims daar!"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:38:08 #203
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_158860645
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor Nederland wel een hoop problemen zou oplossen, wat denk jij?

En ik zit hier al vrij lang, dus beantwoord van te voren al wat goedpraat stoplappen:

- Maar die criminelen gaan dan door met crimineel zijn in hun geveinsde thuisland-woestijn!

Dat is niet Nederland's probleem.

- Maar criminaliteit zal er altijd zijn!

De doelstelling zou in dat scenario ook niet zijn criminaliteit uit te doen bannen, maar het te doen afnemen.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_158860681
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik ken moslims die niet in de kern van Utrecht willen wonen: "Te veel moslims daar!"
er stond pas een leuk stuk in de krant over joegoeslaven die hier heen waren gevlucht, de taal hadden geleerd, een bedrijfje hadden opgezet. Generaal pardon hadden gekregen.

Nu vertrekken ze omdat hun kinderen op school in elkaar geslagen worden omdat ze blank zijn en ze op straat geen nederlands woord meer horen, alleen maar criminele marrokaantjes die hun leven hier simpelweg verpesten. (kanaaleiland)
pi_158860812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

er stond pas een leuk stuk in de krant over joegoeslaven die hier heen waren gevlucht, de taal hadden geleerd, een bedrijfje hadden opgezet. Generaal pardon hadden gekregen.

Nu vertrekken ze omdat hun kinderen op school in elkaar geslagen worden omdat ze blank zijn en ze op straat geen nederlands woord meer horen, alleen maar criminele marrokaantjes die hun leven hier simpelweg verpesten. (kanaaleiland)
:X Godverdomme hee!!! :X
pi_158860892
Dus hand in hand lopen met mijn lieve vriendin kan ik vergeten in Keulen? WTF zet die perverselingen het land uit... moet toch niet gekker worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 05-01-2016 23:05:51 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:49:00 #207
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_158860948
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor diegene die zich misdragen, zoals nu ook weer in Duitsland is dat wel de oplossing.
De moslims die zich aanpassen en integreren mogen hier zeker blijven, probleem is alleen dat het er verrekte weinig zijn. Dat hele islamgedoe past niet in de moderne maatschappij.

Ik post niet zo heel veel maar lees vooral mee, en doe dat ook met veel interesse.
Nu zie ik jou in dit soort topics veel reageren als, zeg maar de ''advocaat'' van de vluchtelingen.
Vandaar dat ik me een aantal dingen afvraag en ik ben benieuwd hoe jij daar over denkt ...

Dat het niet aan de islam ligt horen we vaak, maar waarom zijn moslims dan oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers ?
Waarom veroorzaken de zogenaamde vluchtelingen op verschillende plaatsen in Europa dan zoveel problemen ? Rellen op Griekse eilanden, vrachtwagens tot stoppen dwingen en vernielen in Calais, verkrachtingen in AZC's en nu weer in Duitsland.
Is er een aanwijsbare reden dat moslims dit soort gedrag vertonen ?

De argumenten van; Nederlanders verkrachten ook vrouwen en vernielen ook vrachtwagens en rellen ook enz enz., die kennen we en die snijden totaal geen hout.
pi_158860956
Zonder wrijving geen glans
pi_158860961
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef ToT het volgende:

[..]

dat is wat anders dan alle marrokkanen afbranden, puur omdat ze marrokkaans zijn.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:00:43 #210
6484 ExTec
pi_158861270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Pielemenneke het volgende:
Dat het niet aan de islam ligt horen we vaak, maar waarom zijn moslims dan oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers ?
Waarom veroorzaken de zogenaamde vluchtelingen op verschillende plaatsen in Europa dan zoveel problemen ? Rellen op Griekse eilanden, vrachtwagens tot stoppen dwingen en vernielen in Calais, verkrachtingen in AZC's en nu weer in Duitsland.
Ik denk niet dat je een antwoord hoeft te verwachten.

Dat vereist namelijk introspectie, en dat zit er niet in bij mensen die er met de paplepel ingegoten hebben gekregen dat hun falen altijd de schuld van een ander is.

Hoogst haalbare is een amalgaam van dat het toch weer de schuld van een ander is.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:04:20 #211
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_158861402
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een antwoord hoeft te verwachten.

Dat vereist namelijk introspectie, en dat zit er niet in bij mensen die er met de paplepel ingegoten hebben gekregen dat hun falen altijd de schuld van een ander is.

Hoogst haalbare is een amalgaam van dat het toch weer de schuld van een ander is.
Ik heb toch wel een beetje hoop ...
pi_158861556
Crisisberaad :') Beetje praten over wat al geweest is. "heu ja we moeten dit doen om te voorkomen dat het weer gebeurt!' 'ja dat is een goed plan!'

Dit is gewoon guerrilla-strijd in een civiele omgeving. Hoe los je dat op? De risicogroep weghalen.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:12:33 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158861664
Die gedragscode is wel het meest kansloze wat ik een burgemeester heb zien doen :')

Pak die gastjes gewoon op en berg ze een tijd op
pi_158861714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Die gedragscode is wel het meest kansloze wat ik een burgemeester heb zien doen :')

Een tijd op bergen? Gewoon uitroeien dan gebeurt er vrij weinig meer.
pi_158861795
quote:

1000 man opsluiten. Kost de Kafir veel geld, weer een victorie voor de kleine Jihad.
pi_158861798
quote:

die gedragscode is gewoon een fucking middelvinger!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:19:44 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158861874
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Een tijd op bergen? Gewoon uitroeien dan gebeurt er vrij weinig meer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

1000 man opsluiten. Kost de Kafir veel geld, weer een victorie voor de kleine Jihad.
Mja, ik ben niet zo van de sharia maatregelen
pi_158861912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

Tja wat wil je dan? Dat er nog zo'n soort mensen zijn die als beesten leven?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:22:59 #219
6484 ExTec
pi_158861956
quote:

En hoe groot schat je zelf de kans in dat de daders gevonden/gepakt gaan worden?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:24:09 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158861990
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

En hoe groot schat je zelf de kans in dat de daders gevonden/gepakt gaan worden?
Er waren er al een hoop bekend bij de politie. En daarbij lijkt het georganiseerd dus ik denk dat je dat netwerk ook wel bloot kunt leggen.
pi_158862026
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

die gedragscode is gewoon een fucking middelvinger!
Idd. Het kan ook helemaal niet. Heeft dat mens ooit wel eens zelf bij het carneval in haar eigen stad gekeken? Het is zo druk dat je als sardientjes tegen de dranghekken geplet staat zowat. Een armlengte afstand houden kan alleen als je thuis blijft. :')
pi_158862090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Idd. Het kan ook helemaal niet. Heeft dat mens ooit wel eens zelf bij het carneval in haar eigen stad gekeken? Het is zo druk dat je als sardientjes tegen de dranghekken geplet staat zowat. Een armlengte afstand houden kan alleen als je thuis blijft. :')
Klopt en hand in hand lopen dan zeker in de wintermaanden is dat fijn :@
pi_158862215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

Gewoon het tuig de grens over knikkeren en de grenzen sluiten. Het is niet zo moeilijk. Ook nog eens een redelijk goedkope oplossing en dat is 1000 man een jaar of 10 opsluiten en proberen manieren bij te brengen niet.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:33:33 #224
6484 ExTec
pi_158862219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er waren er al een hoop bekend bij de politie.
Ja, dat las ik ook, verpakt als: nee, het waren geen vluchtelingen, het waren al bekenden van de politie!

Leuk vorm van pick & mix is dat, om zo uiteindelijk toch nog tot een wenselijk antwoord te komen.

Maar er is dus ook gelekt dat een politie ambtenaar bevestigde dat een aantal man kopien van asielaanvragen als ID bij zich had.

Maar het zal er op neer komen wie je wenst te geloven.

quote:
En daarbij lijkt het georganiseerd dus ik denk dat je dat netwerk ook wel bloot kunt leggen.
Bekenden van de politie, georganiseerd en ongeveer 1000 man? :')

En een netwerk? Netwerk van wat? Aanranders?

Me dunkt dat dat zelfs bij jou een lampje moet doen gaan branden.

Maar je kan altijd jezelf blijven vertellen dat er niks aan de hand is, misschien word het dan vanzelf bewaarheid hé?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:34:15 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gewoon het tuig de grens over knikkeren en de grenzen sluiten. Het is niet zo moeilijk. Ook nog eens een redelijk goedkope oplossing en dat is 1000 man een jaar of 10 opsluiten en proberen manieren bij te brengen niet.
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
pi_158862258
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaan
pi_158862262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Noord-Afrikaans/Arabisch, dat is alvast een begin. Wellicht heeft Erdogan nog ruimte in zijn kamp.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:37:05 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158862313
Even praktisch: hoe denkt justitie in godesnaam het bewijs rond te krijgen? Kansloos natuurlijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_158862335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Voor diegene die zich misdragen, zoals nu ook weer in Duitsland is dat wel de oplossing.
De moslims die zich aanpassen en integreren mogen hier zeker blijven, probleem is alleen dat het er verrekte weinig zijn. Dat hele islamgedoe past niet in de moderne maatschappij.
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden. En aanranding valt volgens mij ook niet onder de misdrijven waardoor asielzoekers daarvoor in aanmerking zouden kunnen komen. In Nederland tenminste, het kan dat dat in Duitsland anders ligt, geen idee.

quote:
Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten? En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag? Ik krijg van de capuchonklootzakjes e.d. niet bepaald de indruk dat ze nog wel wekelijks in de moskee zitten en theologische meuk lezen, zich verdiepen in bepaalde dogma's et cetera.

quote:
Is er een aanwijsbare reden dat de islam hen tot dit gedrag aanzet, of zijn het toch vooral mensen die niets te verliezen hebben? In het geval van de vernielingen in Calais gaat het om mensen die geen zicht hebben op een verblijfsvergunning.

Wat betreft de verkrachtingen in AZC's; om hoeveel verkrachtingen gaat het dan precies?

quote:
De argumenten van; Nederlanders verkrachten ook vrouwen en vernielen ook vrachtwagens en rellen ook enz enz., die kennen we en die snijden totaal geen hout.
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:40:35 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaan
Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.
pi_158862411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.
Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:41:59 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Morendo het volgende:
Even praktisch: hoe denkt justitie in godesnaam het bewijs rond te krijgen? Kansloos natuurlijk.
Zijn er zo weinig beelden of getuigen?
pi_158862427
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
Oh zeker wel. Wat hier gebeurd is lijkt me driedubbel en dwars een bedreiging voor de openbare orde en dat is een prima grondslag om een verblijfsvergunning in te trekken. Zelfs EU-burgers kunnen op grond daarvan uit een andere lidstaat gedeporteerd worden.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:43:10 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862466
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.
Kunnen natuurlijk wel via internet geronseld zijn.
pi_158862517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoe vergezocht wil je het hebben?
Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:46:35 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158862548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zijn er zo weinig beelden of getuigen?
Daar heb ik verder geen idee van, maar ik vermoed van niet. Lijkt me echt een nachtmerrie-casus voor het Duitse OM, want je wilt toch leveren....
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:47:09 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862564
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:47:15 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158862567
quote:

[..]

Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....
pi_158862586
Moslimgroeperingen staan er bekend om goed georganiseerd te zijn. Al Qaida, Taliban, ISIS, Muslim Brotherhood. Zo gingen/gaan ze ook te werk in Egypte, Syrie, etc. .
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....
De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhonden
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:48:11 #240
6484 ExTec
pi_158862592
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
We kunnen besluiten criminelen met dubbele nationaliteit te denaturaliseren.

Maar het is ook niet alsof die optie in deze topic pas tig keer langs is gekomen. Je negeert het doodleuk, en het moet je weer verteld worden.

quote:
Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten?
Turken en marokkanen samen met anti's in de top 3.

Maar laat me raden, daar heb jij al deze jaren 0,0 van meegekregen? :)

quote:
En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag?
Het is de cultuur, en die is op zijn beurt zeer beinvloed door de inheemse religie. Maar nu proberen sec te doen alsof cultuur en religie heulemaal niks met elkaar te maken hebben, dat
trucje heb ik ook al miljarden keren gezien. ;)

quote:
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
Zo dat je de volgende ronde weer kan doen alsof je hier nog nooit van hebt gehoord, en het weer allemaal nieuws is voor je? :W
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:49:22 #241
6484 ExTec
pi_158862623
quote:

[..]

:D _O-

Droevig.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:50:39 #242
6484 ExTec
pi_158862657
quote:

[..]

Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee! *) "
pi_158862678
quote:

[..]

Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is. :{
pi_158862693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.
Hoezo denk je dat? :)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:53:21 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158862745
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee! *) "
Wat is dat nu weer voor dom gelul. :')

Ik meld enkel dat ik denk dat de organisatoren van deze actie meer gezocht zullen moeten in migranten die al jaren in Duitsland wonen.
pi_158862759
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Juist; de vluchtelingen hadden er niets mee te maken, of waren er toevallig bij omdat ze een grote groep geloofsgenoten ergens naar toe zagen gaan en ze hen volgden.
Daarbij is al gezegd dat het MANNEN waren die vanuit een machtspositie reageerden, dus voor je het weet wordt dat "noord afrikanen" ook weggemoffeld.
pi_158862785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is. :{
idd: "Oh je zegt dat je uit Syrië komt? Geen probleem, loop maar door. Welkom!" :X
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:56:24 #248
6484 ExTec
pi_158862826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor dom gelul. :')
En dat komend van iemand die de berichten van arrestanten met asiel papieren weg probeert te beredeneren? :')

Kijk naar jezelf voor je anderen van dom gelul beschuldigd, wil je.
pi_158862840
Hier een foto uit het hoofdbaanhofje in Keulen op oudjaar.

Gezellie idd.
I´m back.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:57:13 #250
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_158862847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
Moslimgroeperingen staan er bekend om goed georganiseerd te zijn. Al Qaida, Taliban, ISIS, Muslim Brotherhood. Zo gingen/gaan ze ook te werk in Egypte, Syrie, etc. .

[..]

De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhonden
Op het Tahrirplein zijn er inderdaad genoeg van dit soort verhalen. Raar volk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')