Ik versta onder een adequate aanpak niet het deporteren van moslims. Maar oké.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor. Als de wetten niet adequaat zijn, wetten aanpassen.
[..]![]()
![]()
Precies, zich misdragende moslims (is dat eigenlijk niet net zoiets als witte sneeuw?) vooral niet adequaat aanpakken, anders 'worden ze boos'
Grenzeloze zelfoverschatting is ook zo'n moslim trekje.
Ik ken moslims die niet in de kern van Utrecht willen wonen: "Te veel moslims daar!"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zn minst een beetje schitzo..... jesus man, hoe haal je het in je hoofd om marrokkaanse jeugd volledig af te schrijven en te vervloeken, terwijl je zelf zon kind gaat krijgen, of misschien al hebt? zie je daar de ironie niet in?
denk je dat je maar racistische dingen mag gaan roepen als je zelf binding met de groep hebt? echt hoor, WTF.
Ik denk dat het voor Nederland wel een hoop problemen zou oplossen, wat denk jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik versta onder een adequate aanpak niet het deporteren van moslims. Maar oké.
er stond pas een leuk stuk in de krant over joegoeslaven die hier heen waren gevlucht, de taal hadden geleerd, een bedrijfje hadden opgezet. Generaal pardon hadden gekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken moslims die niet in de kern van Utrecht willen wonen: "Te veel moslims daar!"
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
er stond pas een leuk stuk in de krant over joegoeslaven die hier heen waren gevlucht, de taal hadden geleerd, een bedrijfje hadden opgezet. Generaal pardon hadden gekregen.
Nu vertrekken ze omdat hun kinderen op school in elkaar geslagen worden omdat ze blank zijn en ze op straat geen nederlands woord meer horen, alleen maar criminele marrokaantjes die hun leven hier simpelweg verpesten. (kanaaleiland)
Voor diegene die zich misdragen, zoals nu ook weer in Duitsland is dat wel de oplossing.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik versta onder een adequate aanpak niet het deporteren van moslims. Maar oké.
dat is wat anders dan alle marrokkanen afbranden, puur omdat ze marrokkaans zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken moslims die niet in de kern van Utrecht willen wonen: "Te veel moslims daar!"
Ik denk niet dat je een antwoord hoeft te verwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Pielemenneke het volgende:
Dat het niet aan de islam ligt horen we vaak, maar waarom zijn moslims dan oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers ?
Waarom veroorzaken de zogenaamde vluchtelingen op verschillende plaatsen in Europa dan zoveel problemen ? Rellen op Griekse eilanden, vrachtwagens tot stoppen dwingen en vernielen in Calais, verkrachtingen in AZC's en nu weer in Duitsland.
Is er een aanwijsbare reden dat moslims dit soort gedrag vertonen ?
Ik heb toch wel een beetje hoop ...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een antwoord hoeft te verwachten.
Dat vereist namelijk introspectie, en dat zit er niet in bij mensen die er met de paplepel ingegoten hebben gekregen dat hun falen altijd de schuld van een ander is.
Hoogst haalbare is een amalgaam van dat het toch weer de schuld van een ander is.
Een tijd op bergen? Gewoon uitroeien dan gebeurt er vrij weinig meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Die gedragscode is wel het meest kansloze wat ik een burgemeester heb zien doen![]()
Pak die gastjes gewoon op en berg ze een tijd op
1000 man opsluiten. Kost de Kafir veel geld, weer een victorie voor de kleine Jihad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Die gedragscode is wel het meest kansloze wat ik een burgemeester heb zien doen![]()
die gedragscode is gewoon een fucking middelvinger!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een tijd op bergen? Gewoon uitroeien dan gebeurt er vrij weinig meer.
Mja, ik ben niet zo van de sharia maatregelenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
1000 man opsluiten. Kost de Kafir veel geld, weer een victorie voor de kleine Jihad.
Tja wat wil je dan? Dat er nog zo'n soort mensen zijn die als beesten leven?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik ben niet zo van de sharia maatregelen
En hoe groot schat je zelf de kans in dat de daders gevonden/gepakt gaan worden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Er waren er al een hoop bekend bij de politie. En daarbij lijkt het georganiseerd dus ik denk dat je dat netwerk ook wel bloot kunt leggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
En hoe groot schat je zelf de kans in dat de daders gevonden/gepakt gaan worden?
Idd. Het kan ook helemaal niet. Heeft dat mens ooit wel eens zelf bij het carneval in haar eigen stad gekeken? Het is zo druk dat je als sardientjes tegen de dranghekken geplet staat zowat. Een armlengte afstand houden kan alleen als je thuis blijft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
die gedragscode is gewoon een fucking middelvinger!
Klopt en hand in hand lopen dan zeker in de wintermaanden is dat fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd. Het kan ook helemaal niet. Heeft dat mens ooit wel eens zelf bij het carneval in haar eigen stad gekeken? Het is zo druk dat je als sardientjes tegen de dranghekken geplet staat zowat. Een armlengte afstand houden kan alleen als je thuis blijft.
Gewoon het tuig de grens over knikkeren en de grenzen sluiten. Het is niet zo moeilijk. Ook nog eens een redelijk goedkope oplossing en dat is 1000 man een jaar of 10 opsluiten en proberen manieren bij te brengen niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik ben niet zo van de sharia maatregelen
Ja, dat las ik ook, verpakt als: nee, het waren geen vluchtelingen, het waren al bekenden van de politie!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er waren er al een hoop bekend bij de politie.
Bekenden van de politie, georganiseerd en ongeveer 1000 man?quote:En daarbij lijkt het georganiseerd dus ik denk dat je dat netwerk ook wel bloot kunt leggen.
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gewoon het tuig de grens over knikkeren en de grenzen sluiten. Het is niet zo moeilijk. Ook nog eens een redelijk goedkope oplossing en dat is 1000 man een jaar of 10 opsluiten en proberen manieren bij te brengen niet.
Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
Noord-Afrikaans/Arabisch, dat is alvast een begin. Wellicht heeft Erdogan nog ruimte in zijn kamp.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden. En aanranding valt volgens mij ook niet onder de misdrijven waardoor asielzoekers daarvoor in aanmerking zouden kunnen komen. In Nederland tenminste, het kan dat dat in Duitsland anders ligt, geen idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Voor diegene die zich misdragen, zoals nu ook weer in Duitsland is dat wel de oplossing.
De moslims die zich aanpassen en integreren mogen hier zeker blijven, probleem is alleen dat het er verrekte weinig zijn. Dat hele islamgedoe past niet in de moderne maatschappij.
Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten? En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag? Ik krijg van de capuchonklootzakjes e.d. niet bepaald de indruk dat ze nog wel wekelijks in de moskee zitten en theologische meuk lezen, zich verdiepen in bepaalde dogma's et cetera.quote:Dat het niet aan de islam ligt horen we vaak, maar waarom zijn moslims dan oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers ?
Is er een aanwijsbare reden dat de islam hen tot dit gedrag aanzet, of zijn het toch vooral mensen die niets te verliezen hebben? In het geval van de vernielingen in Calais gaat het om mensen die geen zicht hebben op een verblijfsvergunning.quote:Waarom veroorzaken de zogenaamde vluchtelingen op verschillende plaatsen in Europa dan zoveel problemen ? Rellen op Griekse eilanden, vrachtwagens tot stoppen dwingen en vernielen in Calais, verkrachtingen in AZC's en nu weer in Duitsland.
Is er een aanwijsbare reden dat moslims dit soort gedrag vertonen ?
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.quote:De argumenten van; Nederlanders verkrachten ook vrouwen en vernielen ook vrachtwagens en rellen ook enz enz., die kennen we en die snijden totaal geen hout.
Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaan
Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.
Zijn er zo weinig beelden of getuigen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Morendo het volgende:
Even praktisch: hoe denkt justitie in godesnaam het bewijs rond te krijgen? Kansloos natuurlijk.
Oh zeker wel. Wat hier gebeurd is lijkt me driedubbel en dwars een bedreiging voor de openbare orde en dat is een prima grondslag om een verblijfsvergunning in te trekken. Zelfs EU-burgers kunnen op grond daarvan uit een andere lidstaat gedeporteerd worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
Kunnen natuurlijk wel via internet geronseld zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.
Hoe vergezocht wil je het hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk wel via internet geronseld zijn.
Daar heb ik verder geen idee van, maar ik vermoed van niet. Lijkt me echt een nachtmerrie-casus voor het Duitse OM, want je wilt toch leveren....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er zo weinig beelden of getuigen?
Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vergezocht wil je het hebben?
Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhondenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....
We kunnen besluiten criminelen met dubbele nationaliteit te denaturaliseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
Turken en marokkanen samen met anti's in de top 3.quote:Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten?
Het is de cultuur, en die is op zijn beurt zeer beinvloed door de inheemse religie. Maar nu proberen sec te doen alsof cultuur en religie heulemaal niks met elkaar te maken hebben, datquote:En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag?
Zo dat je de volgende ronde weer kan doen alsof je hier nog nooit van hebt gehoord, en het weer allemaal nieuws is voor je?quote:Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!quote:
Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vergezocht wil je het hebben?
Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.
Wat is dat nu weer voor dom gelul.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!"
Juist; de vluchtelingen hadden er niets mee te maken, of waren er toevallig bij omdat ze een grote groep geloofsgenoten ergens naar toe zagen gaan en ze hen volgden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!"
idd: "Oh je zegt dat je uit Syrië komt? Geen probleem, loop maar door. Welkom!"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is.
En dat komend van iemand die de berichten van arrestanten met asiel papieren weg probeert te beredeneren?quote:
Op het Tahrirplein zijn er inderdaad genoeg van dit soort verhalen. Raar volk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
Moslimgroeperingen staan er bekend om goed georganiseerd te zijn. Al Qaida, Taliban, ISIS, Muslim Brotherhood. Zo gingen/gaan ze ook te werk in Egypte, Syrie, etc. .
[..]
De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |