Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
Noord-Afrikaans/Arabisch, dat is alvast een begin. Wellicht heeft Erdogan nog ruimte in zijn kamp.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De grens over knikkeren waarheen? Ze zijn waarschijnlijk in Duitsland geboren namelijk.
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden. En aanranding valt volgens mij ook niet onder de misdrijven waardoor asielzoekers daarvoor in aanmerking zouden kunnen komen. In Nederland tenminste, het kan dat dat in Duitsland anders ligt, geen idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Voor diegene die zich misdragen, zoals nu ook weer in Duitsland is dat wel de oplossing.
De moslims die zich aanpassen en integreren mogen hier zeker blijven, probleem is alleen dat het er verrekte weinig zijn. Dat hele islamgedoe past niet in de moderne maatschappij.
Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten? En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag? Ik krijg van de capuchonklootzakjes e.d. niet bepaald de indruk dat ze nog wel wekelijks in de moskee zitten en theologische meuk lezen, zich verdiepen in bepaalde dogma's et cetera.quote:Dat het niet aan de islam ligt horen we vaak, maar waarom zijn moslims dan oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers ?
Is er een aanwijsbare reden dat de islam hen tot dit gedrag aanzet, of zijn het toch vooral mensen die niets te verliezen hebben? In het geval van de vernielingen in Calais gaat het om mensen die geen zicht hebben op een verblijfsvergunning.quote:Waarom veroorzaken de zogenaamde vluchtelingen op verschillende plaatsen in Europa dan zoveel problemen ? Rellen op Griekse eilanden, vrachtwagens tot stoppen dwingen en vernielen in Calais, verkrachtingen in AZC's en nu weer in Duitsland.
Is er een aanwijsbare reden dat moslims dit soort gedrag vertonen ?
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.quote:De argumenten van; Nederlanders verkrachten ook vrouwen en vernielen ook vrachtwagens en rellen ook enz enz., die kennen we en die snijden totaal geen hout.
Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens een van de agenten zou het om asielzoekers gaan
Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Ik geloof er wel in dat dit georganiseerd is en dat zie ik asielzoekers niet zo snel doen. Een soort excursie van de Salafisten-jugend oid.
Zijn er zo weinig beelden of getuigen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Morendo het volgende:
Even praktisch: hoe denkt justitie in godesnaam het bewijs rond te krijgen? Kansloos natuurlijk.
Oh zeker wel. Wat hier gebeurd is lijkt me driedubbel en dwars een bedreiging voor de openbare orde en dat is een prima grondslag om een verblijfsvergunning in te trekken. Zelfs EU-burgers kunnen op grond daarvan uit een andere lidstaat gedeporteerd worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
Kunnen natuurlijk wel via internet geronseld zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Degenen die opgepakt waren, hadden papieren bij zich voor de asielprocedure.
Hoe vergezocht wil je het hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk wel via internet geronseld zijn.
Daar heb ik verder geen idee van, maar ik vermoed van niet. Lijkt me echt een nachtmerrie-casus voor het Duitse OM, want je wilt toch leveren....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er zo weinig beelden of getuigen?
Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vergezocht wil je het hebben?
Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhondenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geronseld voor de geile jihad? Jezus mina.....
We kunnen besluiten criminelen met dubbele nationaliteit te denaturaliseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden.
Turken en marokkanen samen met anti's in de top 3.quote:Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten?
Het is de cultuur, en die is op zijn beurt zeer beinvloed door de inheemse religie. Maar nu proberen sec te doen alsof cultuur en religie heulemaal niks met elkaar te maken hebben, datquote:En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag?
Zo dat je de volgende ronde weer kan doen alsof je hier nog nooit van hebt gehoord, en het weer allemaal nieuws is voor je?quote:Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!quote:
Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vergezocht wil je het hebben?
Is het echt niet voor te stellen dat die 1000 man (al dan niet deels) zou bestaan uit "vluchtelingen" die het minder goed met ons voor hebben?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kern vooral bestaat uit luitjes van "noord-afrikaanse afkomst" die hier al wat langer zijn.
Wat is dat nu weer voor dom gelul.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!"
Juist; de vluchtelingen hadden er niets mee te maken, of waren er toevallig bij omdat ze een grote groep geloofsgenoten ergens naar toe zagen gaan en ze hen volgden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo vergezocht als dat de uitkomst uiteindelijk weer comfortabel is: "het valt allemaal wel reuze mee!"
idd: "Oh je zegt dat je uit Syrië komt? Geen probleem, loop maar door. Welkom!"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Vooral ook omdat lang niet alle asielzoekers Syriërs zijn die voorheen een gewoon huisje-boompje-beestje hadden. Iedereen van over de hele wereld kan komen en asiel aanvragen en vrij hier rondlopen terwijl hun achtergrond nog helemaal niet gecheckt is.
En dat komend van iemand die de berichten van arrestanten met asiel papieren weg probeert te beredeneren?quote:
Op het Tahrirplein zijn er inderdaad genoeg van dit soort verhalen. Raar volk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
Moslimgroeperingen staan er bekend om goed georganiseerd te zijn. Al Qaida, Taliban, ISIS, Muslim Brotherhood. Zo gingen/gaan ze ook te werk in Egypte, Syrie, etc. .
[..]
De vrouwen van de Kafir verkrachten -> kleine jihad tegen de christenhonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |