quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit op die Bahnhof. Heb met moeite 3 vrouwen kunnen spotten waaronder een oud wijf.
Nee, je zal het hard moeten maken.quote:
Alles voor de maakbare samenleving natuurlijk. Getuigen melden het, de beelden op het nieuws van vlak daarvoor laten een overconcentratie zien, papieren in broekzakken zeggen het en zelfs de agenten zeggen het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
die gedragscode is gewoon een fucking middelvinger!
Ik vraag het me af. De mensen achter Charlie Hebdo waren hier ook al Jaren. Bovendien lijkt het me ook dat asielzoekers zich ook wel zullen beseffen dat ze zich hiermee in hun voet schieten aangezien hier aan meedoen goed is voor een enkeltje retour afzender.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's uiteraard wel weer een goed punt, maar persoonlijk denk ik niet dat dit had plaatsgevonden als afgelopen jaar niet zo extreem veel vluchtelingen Duitsland in getrokken waren.
Maar nee, niet kijken naar bepaalde afkomsten.. Heeft er niets mee te maken!!!!!einzzz!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef RamboDirk het volgende:
niet alleen keulen trouwens, ook uit stuttgart en hamburg stromen de aangiftes binnen. Zelfde laken en pak, menigte Arabisch uitziende mannen die vrouwen betasten/aanraden. "Sex Mob"
3 op 1? Was het maar zo mooiquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
De verhoudingen van criminele feiten tussen vluchtelingen versus autochtonen was toch al 3 : 1?
En dan worden ze uit de EU gezet en zijn ze over een paar weken gewoon weer terug, maar dan onder een andere naam.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De mensen achter Charlie Hebdo waren hier ook al Jaren. Bovendien lijkt het me ook dat asielzoekers zich ook wel zullen beseffen dat ze zich hiermee in hun voet schieten aangezien hier aan meedoen goed is voor een enkeltje retour afzender.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef Hexagon het volgende:
Bovendien lijkt het me ook dat asielzoekers zich ook wel zullen beseffen dat ze zich hiermee in hun voet schieten aangezien hier aan meedoen goed is voor een enkeltje retour afzender.
Georganiseerd dus. Nieuwe vorm van terreur. Dreigen in munchen met aanslagen en andere locaties. Vervolgens de uitgedunde politie intimideren en de vrouwen van de christenhonden verkrachten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:15 schreef RamboDirk het volgende:
niet alleen keulen trouwens, ook uit stuttgart en hamburg stromen de aangiftes binnen. Zelfde laken en pak, menigte Arabisch uitziende mannen die vrouwen betasten/aanraden. "Sex Mob"
Die gast is niet goed bij zijn hoofd.quote:
Volhardend is ie wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gast is niet goed bij zijn hoofd.
Ieder moslimtopic is hij er om te downplayen en de aandacht af te leiden. Van smorgens vroeg tot savonds laat reagerend op iedereen. Steeds meer posters komen er achter wat voor soort hij is en nemen hem al niet meer serieus.
Jep en die van mij krijgt dus wel een opvoeding, die van mij zal tot de MINDERHEID behoren die niet op z'n 18e al geregistreerd staat als crimineel. Voor het geval je het niet wist, als jij in amsterdam een groepje van 4 marokkaanse jongens over straat ziet lopen hebben 3 daarvan waarschijnlijk vast gezeten. 't heeft geen kont te maken met racisme, er is een minderheid die er wat van probeert te maken en dat is het deel die ik in mijn werk nooit tegen zal komen. De meerderheid kom ik wel tegen. Gewoon even ter vergelijking, hoe denk je dat het voor autochtone jongeren is? Zal daar ook ~75% van in de bak hebben gezeten? Gewoon om even te laten inzinken hoe fucking verrot die gemeenschap is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zn minst een beetje schitzo..... jesus man, hoe haal je het in je hoofd om marrokkaanse jeugd volledig af te schrijven en te vervloeken, terwijl je zelf zon kind gaat krijgen, of misschien al hebt? zie je daar de ironie niet in?
denk je dat je maar racistische dingen mag gaan roepen als je zelf binding met de groep hebt? echt hoor, WTF.
Jep. Zaak om met zn allen zo te volharden dat hij terug naar maroc.nl gaat en zijn account hier laat verstoffen.quote:
Ben ik niet mee eens, want zo langzamerhand zijn er nauwelijks meer mensen die een afwijkende mening hebben. Op zich is dat ook niet goed, tunnelvisie komt dan snel om de hoek kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep. Zaak om met zn allen zo te volharden dat hij terug naar maroc.nl gaat en zijn account hier laat verstoffen.
Gezwel is het.
Geen idee, maar gezien zijn posts is het niet ver uit de buurt van.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar is hij nou een Marokkaan of niet?
Tegen mij zei hij van niet, liet dat in het midden. Maar toch ben ik daar wel benieuwd naar ergens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee, maar gezien zijn posts is het niet ver uit de buurt van.
Of gewoon een enorm goede troll. Als dat overigens waar is, krijgt hij een biertje van me. Wil ik ook leren.
Het is een soort omgekeerde politieke correctheid geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, want zo langzamerhand zijn er nauwelijks meer mensen die een afwijkende mening hebben. Op zich is dat ook niet goed, tunnelvisie komt dan snel om de hoek kijken.
Hem als afwijkende mening? Kom op, het enige wat hij doet is zo snel mogelijk downplayen, de aandacht afleiden en selectief reageren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, want zo langzamerhand zijn er nauwelijks meer mensen die een afwijkende mening hebben. Op zich is dat ook niet goed, tunnelvisie komt dan snel om de hoek kijken.
Dat moet je voorkomen idd. Zijn voldoende hoaxen al te kijk gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een soort omgekeerde politieke correctheid geworden.
Maargoed, deze topics verzanden al snel in een rituele dans waarin een aantal lui elkaar lekker gaat lopen opfokken. Dat nodigt ook niet uit tot discussie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat moet je voorkomen idd. Zijn voldoende hoaxen al te kijk gezet.
Ook dan daagt hij je in principe uit om over je eigen stelling na te denken, en dat is alleen maar goed. Als we het hier straks allemaal met elkaar eens zijn is er geen discussie meer. Krijg je net als in POL met al hun D66'ers in feite een dooie boel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hem als afwijkende mening? Kom op, het enige wat hij doet is zo snel mogelijk downplayen, de aandacht afleiden en selectief reageren.
Daar valt geen fatsoenlijke discussie mee gevoerd te worden. Geef mij serieuze users met een afwijkende mening, niet van deze prutbagger en kluitmodder. Als dit het beste is wat dat 'kamp' te bieden heeft... Damn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |