Ik mag haar ook niet, maar van dit soort uitspraken word ik dan weer botergeil.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, hopelijk heeft dit gevolgen voor haar verkiezingIk vind haar bijna net zo eng als Trump.
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.comquote:
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Mwoah, geloven in aliens kan doorgaans weinig kwaad. Hetzelfde kan niet worden gezegd over Trump en zijn vreemde opvattingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Heeft het je goed gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik ben gister, nog ontvoerd door een buitenaards wezen.
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.com
Geen enkel woord is verdraaid, mass sightings zeggen wel wat en de site behandeld helemaal geen foto's als bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?
Er is ook een overvloed aan ander bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef eight het volgende:
Kans is zeker aanwezig dat de Aarde de afgelopen 4 miljard jaar een keer bezocht is. In de sightings van deze en vorige eeuw geloof ik niet in.
Dat zegt ze dan ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 20:49 schreef vipergts het volgende:
Jezus trump zgt rare dingen maar als je als kandidaat gaat zeggen dat je in ufo's en area 51 doofpotten geloofd
Ik doelde niet alleen op dit hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.
Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Dat doet ze nietquote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
quote:Last year, Bill Clinton told late-night TV host Jimmy Kimmel that he wouldn't be surprised if Earth is visited by aliens since so many planets out there may support life.
(...)
When asked about her husband's nonchalant comment about contact with the third kind, Hillary Clinton responded: "I think we may have been (visited already). We don't know for sure."
Nee joh, de hele planeet is één grote realitysoap voor de buitenaardsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.
Ze heeft in ieder geval een snuke up her snizz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Geen verrassende uitspraak gezien Hilary zelf een buitenaards wezen is.
Omdat de Amerikanen daar gezond, lekker en goedkoop eten hebben ontwikkeld, en de lobbyisten van McDonald's willen dat geheim houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom is Area51 zo geheimzinnig??
nieuwste militaire hardware en prototypes worden daar ontwikkeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
LOLquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef alwaysbenice het volgende:
John Podesta liet zijn steun vaandag voor de uitspraak van het artikel zien op twitter:
http://i.imgur.com/I7Bvhna.jpg
Lol, de hele response van de Amerikaanse overheid heeft keer op keer laten zien dat ze van alles alles bij elkaar verzinnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Ik wil niks insinueren maar wij mensen hebben wel een dag ritme van 25 uur en Mars heeft 25 uur... just sayin'quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?
Omdat mensen dat elkaar wijsmaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achterquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.
Nietsche ? of KIierkegaard ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?
hier sitz ich nun des wahnsinns sehr geliebten sohn
Dat is iets wat ik er van maak, kan je nergens vinden denk ik?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nietsche ? of KIierkegaard ?
Kan het even niet plaatsen wie dat of ben jij het... hihihi zei, het hangt ergens im meine Vernunft.
Als er meer achter zou zitten dan zou het briljant in scène zijn gezet. De CIA heeft er allerlei documenten over openbaar gemaakt, tal van mensen zijn voor de nationale camera geïnterviewd voor een interessante documentaire over Area 51, ze mochten er immers eindelijk over spreken dankzij het openbaar maken (automatisch na een bepaalde termijn tenzij het wordt verlengd). Het is niet mijn vakgebied maar ik heb waarschijnlijk genoeg technische kennis om bullshit van zinvol te onderscheiden, het verhaal zoals het gepresenteerd is klopt. Area 51 diende als testbasis voor het onderzoeken van millitaire vliegtuigen, in het bijzonder het radarbeeld van die vliegtuigen. Ze hadden er een constructie gemaakt waar ze een vliegtuig op een grote paal konden plaatsen (eerste onderzoek) en ze lieten die vliegtuigen erover vliegen, zonder dat de piloten wisten waarvoor het diende, zodat ze radarbeelden verkregen onder realistische omstandigheden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achter...
Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ofwel was mevrouw Clinton aan het dollen (gevaarlijk in deze omstandigheden) ofwel heeft ze een beetje zitten slapen.
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:
http://i.imgur.com/SEnuORJ.jpg
Bijna Nieuws Waardig. Wilde er zelf meer een Hilarysche sfeer aan geven. Trump is eng duidelijk en Clinton eng sinister.quote:
Het is zeker niet uit te sluiten aangezien ons natuurkundig model nog steeds zeer incompleet is, en aangezien we maar zo'n 200 jaar echt met wetenschap bezig zijn (laat staan hoeveel we ontdekken als we nog duizend, of een biljoen jaar de tijd hebben), dus zo veel moeite hoeft het wellicht niet te kosten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?
Het blijft even slap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze dit soort uitspraken enkel doet om de stem van aliengekkies te krijgen.
Als een presidentiële kandidaat een bijzondere uitspraak doet over bijvoorbeeld geld gaat dat toch ook niet in Werk, Gelzaken en Recht?quote:
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Spielberg had een soort gelijk iets meegemaakt toen hij Close Encounters maakte:quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!
En hoe weten we dat via Independance day natuurlijk de Film kwam in de bios toen zij en haar Man in het witte huis zaten, De luchtmacht wou expres niet mee werken aan de film tenzij alle verwijzingen naar Area 51 er uit werden gehaald.
Hillary weet meer
Arrogantie ten top om dat zo keihard te stellen, zonder bewijs. Het ontbreken van bewijs op buitenaards intelligent leven is geen bewijs van het ontbreken van buitenaards intelligent leven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Wat?quote:
quote:
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Wat?
Wat wel belachelijk blijft is dat de mods berichten in NWS filteren op hun persoonlijke voorkeur terwijl letterlijk alle serieuze mainstream media outlets in Amerika hier een artikel over hebben.
Ach, ook gezellig en dankje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.
Gebruikelijk is dan wel dat het opgeschoond wordt verplaatst.
Gelieve de mods van TRU/BNW dit niet kwalijk te nemen.
Maar het topic is hier meer dan welkom.
Lijkt er wel op dat je behoorlijk vastgepind zit aan TRU alwaysbenice
Wie zegt dat ze het niet weetquote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.quote:
Het is alleen zo verdomd onwaarschijnlijk dat haar man daar meer over weet dan zij.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.
Omdat daar sinds jaar en dag aan top secret wapens gewerkt wordt...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik vind dat HC geen president moet worden aangezien ze een lakei is van de miljardairs en de grote bedrijven maar credits when credits are due, ze is een zeer intelligente vrouw. Zij zal vast wel begrijpen dat het onwaarschijnlijk (niet onmogelijk) is dat aliens ons hebben bezocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
Dat heb ik eerder in de draad al uitgebreid uitgelegd, met een link naar een docu (NatGeo) en al. Zoek het even op en jij krijgt een uitgebreid antwoord. Er is sinds een aantal jaar niets geheimzinnig meer aan, we weten nu precies wat er daar gebeurde, alleen volgen sommige mensen het nieuws slecht waardoor ze er niets over hebben meegekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Van CNN wordt al jaren gezegd dat slecht rapporteert en dat het simpel overheids propaganda is.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:58 schreef Molurus het volgende:
CNN lijkt de uitspraak uit te leggen als een grapje trouwens:
http://edition.cnn.com/20(...)nton-area-51-aliens/
Laten we het hopen.Nog steeds een onhandig grapje dan.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat je het plaatje nog een keer moet reposten, voor de duidelijkheid.
Nou, sommigen mensen blijven stug.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Molurus het volgende:
Veel herhalen, dan gaan mensen het vanzelf geloven. Of dat nu gaat over kwantumbewustzijn of over aliens.
Waarom zouden wij niet door intelligent buitenaards leven bezocht kunnen worden? Op de maan zijn toch ook mensen geweest en op Mars hebben wij toch ook voertuigen gedropt die wij vanaf de aarde besturen? Wij proberen het hele heelal af te speuren naar exo-planeten die op de aarde lijken en condities hebben voor leven. Dus waarom zou je het idee dat wij door buitenaards leven bezocht worden belachelijk maken?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
En jij denkt werkelijk dat als je zo'n plaatje 3 keer plaatst dat dat verandert? Fascinerend.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Nou, sommigen mensen blijven stug.
Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
Dát er buitenaards leven bestaat lijkt me haast onoverkomelijk. Suggestieve hints achter alles zoeken om aan proberen te tonen dat er aliens op aarde zijn of recent zijn geweest... Tijdverspilling en sensatiezucht.
Ik heb truthers-sites hierover gelezen, youtubevideo's bekeken en talloze topics in TRU doorgelezen. Als dat niet genoeg is, so be it.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.
Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.
Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.
Daarnaast is het zéér onwaarschijnlijk dat zoiets daadwerkelijk geheim gehouden zou kunnen worden.
Dat UFO's bestaan zal niemand tegenspreken lijkt me. Zoals elk fenomeen dat we niet begrijpen is het de taak van de wetenschap om dat te verklaren. En zoiets gebeurt ook regelmatig trouwens.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:58 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.
Bovendien laten honderden gedeclassificieerde officiele documenten zien dat (vebluffende) UFOs bestaan en zeer serieus genomen worden door de overheid, terwijl hun officiële reacties dat keer op keer tegenspreken.
Het is gewoon voor veel mensen moeilijk te geloven, dat maakt het verder niet minder echt.
Zoals Stanton Friedman wel eens zegt:quote:Op zondag 10 januari 2016 20:25 schreef Molurus het volgende:
"We worden bezocht door aliens" volgt op geen enkele manier uit "UFOs bestaan".
Hint: waar staat de 'U' ook alweer voor? Juist.
Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
UFOs zijn per definitie niet bijzonder, de UFOs die steeds terugkeren in ons luchtruim, en waar de overheid keer op keer weer over liegt zijn wel bijzonder.
Behalve dat er nou eenmaal veel bewijsmateriaal voor is.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.
Het is allemaal negatieve bewijsvoering.
Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Behalve dat er nou eenmaal veel bewijsmateriaal voor is.
www.bestUFOevidence.com
Weet jij wat het woordje bewijs betekent?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
www.bestUFOevidence.com
"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
www.bestUFOevidence.com
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...
Dat is allemaal geen bewijs voor aliens op aarde.
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Weet jij wat het woordje bewijs betekent?
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.
Wil je dan even één bewijsstuk direct kopiëren? Volgens mij snap je niet wat bewijs is.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.
Het probleem is natuurlijk: bewijs voor wat? "Bewijs voor UFOs" slaat zoals gezegd nergens op. Het is een term die zichzelf tegenspreekt.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.
Het bewijsmateriaal dat laat zien dat er dingen in onze lucht zijn die naar goed onderzoek wij niet kunnen verklaren.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk: bewijs voor wat? "Bewijs voor UFOs" slaat zoals gezegd nergens op. Het is een term die zichzelf tegenspreekt.
Wat versta jij dan precies onder het begrip "bewijsmateriaal"?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef alwaysbenice het volgende:
Jullie beweren allemaal dat ik claim dat er bewijs is, terwijl ik keer op keer bewijsmateriaal zeg.
En... wat heeft dit met aliens te maken?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het bewijsmateriaal dat laat zien dat er dingen in onze lucht zijn die wij niet kunnen verklaren.
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef alwaysbenice het volgende:
Jullie beweren allemaal dat ik claim dat er bewijs is, terwijl ik keer op keer bewijsmateriaal zeg.
Omdat aliens een logische verklaring zou zijn voor de vele UFOs, zeker met al het andere bewijsmateriaal die ook die kant op wijst.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
En... wat heeft dit met aliens te maken?
Dat er dingen zijn die we niet begrijpen lijkt me geen interessante constatering. Daar zijn er ongelofelijk veel van.
In zijn uitleg is het bewijsmateriaal dat er dingen in de lucht zijn die we niet kunnen verklaren. Een bewijs van onbegrip dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is dit anders? Je doet net alsof een claim op bewijsmateriaal geen claim van bewijs is.
Precies, wat kan dienen tot bewijs. Bewijsmateriaal is dus niet het zelfde als bewijs.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is dit anders? Je doet net alsof een claim op bewijsmateriaal geen claim van bewijs is.
Kijk, dit is nu precies waar het fout gaat. Er is niets logisch of empirisch aan deze verklaring. Het is op helemaal niets gebaseerd.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Omdat aliens een logische verklaring zou zijn voor de vele UFOs, zeker met al het andere bewijsmateriaal die ook die kant op wijst.
Ik hoop dat dit spoedig zal gebeuren en ik denk ook wel dat het in pakweg een jaar of dertig gebeurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
Materiaal wat kan dienen tot bewijs van het feit dat er aliens op aarde zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:00 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Precies, wat kan dienen tot bewijs. Bewijsmateriaal is dus niet het zelfde als bewijs.
Het is niet zozeer dat bewijsmateriaal van UFOs interessant is omdat het UFOs zou bewijzen, het is interessant omdat het UFO bewijsmateriaal duidt op buitenaards leven dat ons bezoekt.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Materiaal wat kan dienen tot bewijs van het feit dat er aliens op aarde zijn.
Tenzij je alleen wil bewijzen dat er UFO's bestaan, in welk geval ik niet denk dat iemand op FOK! of waar dan ook het met je oneens is.
Nee, dat doet het helemaal niet. Aliens zijn één van vele mogelijke verklaringen voor UFO's. Een geheim land in de Atlantische oceaan met vergevorderde luchtvaarttechniek is net zo goed een logische verklaring voor UFO's. Daar duidt het net zo goed op.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat bewijsmateriaal van UFOs interessant is omdat het UFOs zou bewijzen, het is interessant omdat het UFO bewijsmateriaal duidt op buitenaards leven.
Het duidt wel degelijk op buitenaards leven, kijk maar even rond:quote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat doet het helemaal niet. Aliens zijn één van vele mogelijke verklaringen voor UFO's. Een geheim land in de Atlantische oceaan met vergevorderde luchtvaarttechniek is net zo goed een logische verklaring voor UFO's. Daar duidt het net zo goed op.
Oftewel: het enige wat je site bewijst is dat er UFO's bestaan.
Dat heb ik al gedaan, dat zei ikquote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het duidt wel degelijk op buitenaards leven, kijk maar even rond:
www.bestUFOevidence.com
Dat buitenaards leven bestaat is evident voor ieder weldenkend mens. Of dat er intelligent buitenaards leven in ons zonnestelsel is buiten de aarde is speculatief (het is zeker mogelijk maar er is geen enkele garantie dat dat er is). De kans is veel groter dat er intelligent buitenaards leven is buiten ons zonnestelsel, de kans is groot dat daar ergens wel een planeet is die lang genoeg voldoende stabiel is geweest om de ontwikkeling van diverse levensvormen mogelijk te maken. Het is uiterst onwaarschijnlijk dat intelligente levensvormen van buiten ons zonnestelsel eventjes op en neer kunnen tussen hun planeet en aarde. Als ze al de mogelijkheid hebben om die reis te maken binnen een redelijk tijdsbestek dan is het de vraag waarom ze dat zouden doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het duidt wel degelijk op buitenaards leven, kijk maar even rond:
www.bestUFOevidence.com
Laten we eerst maar even afwachten of dat je afstanden van meerdere lichtjaren in een korte tijd kan overbruggen.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:22 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat leven in het heelal niet uniek is en dat er meerdere planeten en manen zijn waar intelligent leven is. Ik acht het ook waarschijnlijk dat er aliens op wetenschappelijke en technische kennis een grote voorsprong hebben in vergelijking tot ons, weten hoe ze afstanden van meerdere lichtjaren kunnen overbruggen in relatief korte tijd en ons bestuderen.
Zie hier waarom ik deze klacht uit richting de mods, door een draad die toch echt ging over een concrete uitspraak van Hillary Clinton hier te plaatsen is heel de draad om zeep en hebben de complotgekjes het overgenomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom staat dit niet meer in NWS?![]()
HC heeft die uitspraak gedaan, het staat zwart op wit.
Je moet heel erg voorzichtig zijn met conclusies trekken wat betreft onze kennis over de wereld.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten of dat je afstanden van meerdere lichtjaren in een korte tijd kan overbruggen.
In tegenstelling tot wat veel mensen blijkbaar denken zijn er grenzen aan de technologie die je kan ontwikkelen, die grenzen worden bepaald door de natuurwetten en die kan niemand veranderen.
Dat verandert niets aan fundamentele wetten zoals dat niets sneller gaat dan elektromagnetische golven die geen massa hebben en dat je een shitload aan energie nodig hebt om over een stuk van vele lichtjaren de ruimte te krommen, die energie zal ergens vandaan moeten komen. De technologie zal nog gaan verbeteren maar op een gegeven moment kunnen de ingenieurs bepaalde technologie niet verder beteren omdat ze simpelweg aanlopen tegen de grenzen van de natuurwetten die nu eenmaal niet te veranderen zijn, ook niet door hyperintelligente buitenaardse wezens.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef alwaysbenice het volgende:
Ten eerste is ons natuurkundig model nog steeds zeer incompleet.
Het zou kunnen helpen maar we komen daarmee nog niet eens in de buurt van de snelheid van het licht en zelfs met de snelheid van het licht zijn we beperkt tot het reizen in een klein stukje van ons eigen zonnestelsel.quote:Bovendien zouden wij nu al een heel eind kunnen komen met nucleaire raketten, alleen durven we dat nog niet te implementeren hoewel NASA dat wel van plan is in 2020.
Eens met Bram. Wow.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat buitenaards leven bestaat is evident voor ieder weldenkend mens. Of dat er intelligent buitenaards leven in ons zonnestelsel is buiten de aarde is speculatief (het is zeker mogelijk maar er is geen enkele garantie dat dat er is). De kans is veel groter dat er intelligent buitenaards leven is buiten ons zonnestelsel, de kans is groot dat daar ergens wel een planeet is die lang genoeg voldoende stabiel is geweest om de ontwikkeling van diverse levensvormen mogelijk te maken. Het is uiterst onwaarschijnlijk dat intelligente levensvormen van buiten ons zonnestelsel eventjes op en neer kunnen tussen hun planeet en aarde. Als ze al de mogelijkheid hebben om die reis te maken binnen een redelijk tijdsbestek dan is het de vraag waarom ze dat zouden doen.
Maar goed, wat hier aan de hand is is dat Area 51 werd gebruikt voor defensie-doeleinden, dat een hoop mensen daarom zaken zagen die ze niet konden verklaren en dat daardoor de fantasie van wat mensen op hol sloeg met als gevolg dat complotgekkies nu nog hierin geloven ondanks dat CIA zelf al lang openbaar heeft gemaakt, op basis van de federale wetgeving van de USA en omdat het niet langer nodig was om dit geheim te houden, wat daar echt gebeurde.
quote:Dat verandert niets aan fundamentele wetten zoals dat niets sneller gaat dan elektromagnetische golven die geen massa hebben en dat je een shitload aan energie nodig hebt om over een stuk van vele lichtjaren de ruimte te krommen, die energie zal ergens vandaan moeten komen. De technologie zal nog gaan verbeteren maar op een gegeven moment kunnen de ingenieurs bepaalde technologie niet verder beteren omdat ze simpelweg aanlopen tegen de grenzen van de natuurwetten die nu eenmaal niet te veranderen zijn, ook niet door hyperintelligente buitenaardse wezens.
Thomas Valone is in ieder geval behoorlijk zeker van zijn gelijk en zegt dat het mogelijk is in de praktijkquote:Ik kijk graag naar SF maar in de echte wereld moeten we het realistisch houden. Ik sluit niet uit dat we ooit warpmotoren gaan kunnen ontwikkelen en dat we ooit met een grotere snelheid dan het licht kunnen reizen door de ruimte te krommen etc. maar vooralsnog is het uiterst speculatief. Daar gaat het echter niet om, het gaat er om dat er geen sterke aanwijzingen zijn dat we ooit zijn bezocht door aliens. Denk er eens over na waarom aliens zoveel moeite zouden doen en zoveel grondstoffen zouden verbruiken om ons te bezoeken en dan niet eens met ons communiceren? Wat is de logica daarvan?
Dit is menselijke arrogantie. Omdat wij nu niet weten of ons voor kunnen stellen hoe zoiets mogelijk is, gaan wij er vanuit dat het niet mogelijk is. 50 jaar geleden werd er op dezelfde manier zoals jij dat nu doet de spot gedreven met zwarte gaten. Dat werd beschouwd als science-fiction en als je daar als wetenschapper serieus op in ging, werd je door je collega's uitgelachen. Maar inmiddels zijn zwarte gaten een geaccepteerd fenomeen, ook al kunnen ze alleen indirect worden waargenomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten of dat je afstanden van meerdere lichtjaren in een korte tijd kan overbruggen.
In tegenstelling tot wat veel mensen blijkbaar denken zijn er grenzen aan de technologie die je kan ontwikkelen, die grenzen worden bepaald door de natuurwetten en die kan niemand veranderen.
Dat heeft niks met arrogantie te maken, dat is gewoon hoe de zaken ervoor staan. De natuurwetten zijn de natuurwetten, binnen die wetten zullen we het moeten doen. Als iets niet blijkt te kunnen omdat de natuurwetten dat niet toe laten dan kán het gewoon niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit is menselijke arrogantie. Omdat wij nu niet weten of ons voor kunnen stellen hoe zoiets mogelijk is, gaan wij er vanuit dat het niet mogelijk is.
En misschien hebben ze wel heel snelle ruimtepaarden die ze voor hun vliegende schotel spannen...quote:Misschien hebben aliens de technologie om materie tijdelijk om te zetten in straling, waarmee ze met lichtsnelheid kunnen reizen, gebruik kunnen maken van wormgaten en geen hinder ondervinden van bijvoorbeeld kosmische achtergrondstraling of het gevaar dat ze botsen tegen verdwaalde asteroïden.
Nu vergeet je de andere helft van Einstein? Naar Zeta Reticuli reizen zou met de snelheid van het licht zou je 39 jaar kosten, maar dat is maar 6 maanden pilot time.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met 'slechts' de lichtsnelheid doe je er alsnog een paar jaar over om bij de dichtstbijzijnde ster te komen. Het zou je een slordige 100.000-120.000 jaar kosten om van de ene kant van de melkweg naar de andere te komen met de lichtsnelheid. Het
En dat is dus zo onpraktisch als de neten.... Tegen de tijd dat je terug bent is iedereen die je kent dood en de wereld compleet veranderd. Lichtsnelheid is gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:05 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Nu vergeet je de andere helft van Einstein? Naar Zeta Reticuli reizen zou met de snelheid van het licht zou je 39 jaar kosten, maar dat is maar 6 maanden pilot time.
Dat doe ik niet, ik zeg alleen dat je hoe dan ook niet onder de natuurwetten uit kan. Die wetten zijn er gewoon, of wij ze nou snappen of niet.quote:Maar goed, je doet alsof wij de natuurkundige wetten al helemaal hebben vastgelegd en snappen, onze mode is zeer incompleet.
Maar we zijn niet alwetend. En de mensheid zal zich niet erbij neerleggen dat afstanden van lichtjaren niet te overbruggen zijn en dat we exoplaneten niet kunnen bereiken. Er zullen misschien duizenden jaren voorbij gaan, maar onze wetenschappelijke kennis zal toenemen en wellicht dat we op den duur wel een manier vinden galactische en misschien wel intergalactische reizen te maken. Waarom zouden er absoluut geen buitenaardse wezens kunnen bestaan die deze kennis inmiddels wel hebben?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat doe ik niet, ik zeg alleen dat je hoe dan ook niet onder de natuurwetten uit kan. Die wetten zijn er gewoon, of wij ze nou snappen of niet.![]()
Op dit moment ziet het er iig beroerd uit wb 'sneller dan licht'-technologie. Op de conventionele manier (steeds maar meer bewegingsenergie in een object pompen) gaat het niet lukken, dat mogen we wel als onomstotelijk bewezen achten zo langzamerhand. Voor alle exotische theorieën geldt dat ze gebruikmaken van onbewezen en hoogst speculatieve natuurkunde en natuurverschijnselen.
Wie heeft het over ontkennen? Jij reageert nu op mensen die het onwaarschijnlijk achten dat buitemaardsen de Aarde hebben bezocht alsof ze ontkennen dat buitenaards leven mogelijk is.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar we zijn niet alwetend. En de mensheid zal zich niet erbij neerleggen dat afstanden van lichtjaren niet te overbruggen zijn en dat we exoplaneten niet kunnen bereiken. Er zullen misschien duizenden jaren voorbij gaan, maar onze wetenschappelijke kennis zal toenemen en wellicht dat we op den duur wel een manier vinden galactische en misschien wel intergalactische reizen te maken. Waarom zouden er absoluut geen buitenaardse wezens kunnen bestaan die deze kennis inmiddels wel hebben?
Ik denk dat angst en arrogantie een grote rol spelen in het ontkennen van buitenaards intelligent leven. Mensen willen ergens niet dat hun beeld van de werkelijkheid verandert. Vroeger werd je ook voor gek verklaard als je beweerde dat de aarde rond was en om de zon draait ipv dat de zon om de aarde draait.
Je verwart (onze kortzichtige) kaart met terrein, onze wetenschap geeft een beeld van ons idee over de werkelijkheid, en niet per se de werkelijkheid zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op dit moment ziet het er iig beroerd uit wb 'sneller dan licht'-technologie. Op de conventionele manier (steeds maar meer bewegingsenergie in een object pompen) gaat het niet lukken, dat mogen we wel als onomstotelijk bewezen achten zo langzamerhand. Voor alle exotische theorieën geldt dat ze gebruikmaken van onbewezen en hoogst speculatieve natuurkunde en natuurverschijnselen.
Dat er hele harde natuurwetten zijn die de grenzen bepalen van wat er technisch gezien mogelijk is is een universele wet. Dat heeft niets met menselijke arrogantie te maken.quote:
Hier staat twee keer kolder in.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Pulzzar het volgende:
50 jaar geleden werd er op dezelfde manier zoals jij dat nu doet de spot gedreven met zwarte gaten.
1. Wat heeft straling ermee te maken? Je zou deeltjes van deeltjes los kunnen maken of juist kunnen laten fuseren met andere deeltjes om zodoende energie vrij te laten komen. Dat heeft niets met straling te maken, dat bij urnium toevallig ook gammastraling ontstaat heeft niets te maken met dat het veel energie oplevert, toevallig gaat dat hand in hand.quote:Misschien hebben aliens de technologie om materie tijdelijk om te zetten in straling
Wel met de kanttekening dat we die natuurwetten niet kunnen kennen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat er hele harde natuurwetten zijn die de grenzen bepalen van wat er technisch gezien mogelijk is is een universele wet. Dat heeft niets met menselijke arrogantie te maken.
Nog niet volledig, wel zeer waarschijnlijk al ver gevorderd. Of dat we ze kennen of niet, we worden erdoor beperkt, hoe beter je ze kent hoe beter je de grenzen van wat mogelijk is kan naderen. Een voorbeeld: volgens de huidige inzichten zou je in theorie ongeveer 80% rendement kunnen halen met zonnecellen. Stel dat dat klopt dan zal het precies begrijpen hoe het werkt ervoor kunnen zorgen dat we die 80% daadwerkelijk halen in plaats van de huidige 30% of zo maar meer dan dat is niet mogelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wel met de kanttekening dat we die natuurwetten niet kunnen kennen.
Dan is dat laatste nog steeds gebaseerd op de huidige inzichten, en niet fundamenteel onmogelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een voorbeeld: volgens de huidige inzichten zou je in theorie ongeveer 80% rendement kunnen halen met zonnecellen. Stel dat dat klopt dan zal het precies begrijpen hoe het werkt ervoor kunnen zorgen dat we die 80% daadwerkelijk halen in plaats van de huidige 30% of zo maar meer dan dat is niet mogelijk.
Strikt genomen is het hoogst waarschijnlijk onmogelijk om sneller te reizen dan EM straling. Immers reis je ook met warpmotoren, als dat mogelijk blijkt te zijn, niet sneller dan EM-straling, wat je met warpmotoren doet is het verkorten van de afstand. Als je de afstand meet van punt A naar B en die deelt door de tijd dan zou je eventueel op een hogere gemiddelde snelheid uit kunnen komen maar je speelt dan vals aangezien je helemaal niet die afstand hebt afgelegd maar een kortere afstand hebt afgelegd.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Molurus het volgende:
Verder wel mee eens. Het zou mij niet verbazen als - zeg - sneller dan het licht reizen fundamenteel onmogelijk is. Maar zeker weten kunnen we dat nooit.
Helemaal mee eens, en ik neem zo aan dat het fundamenteel onmogelijk is. Daar hoef je me zeker niet van te overtuigen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Strikt genomen is het hoogst waarschijnlijk onmogelijk om sneller te reizen dan EM straling.
Dat lijkt me gemakkelijk in te zien, iets met massa kan niet sneller reizen dan iets wat massaloos is. Dat blijkt uit de tweede wet van Newton.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ik neem zo aan dat het fundamenteel onmogelijk is. Daar hoef je me zeker niet van te overtuigen.
Precies. Dus niets kan sneller reizen dan EM straling; niets met massa kan zelfs die snelheid behalen. De enige - theoretische - optie is warpdrives waardoor je de afstand verkort en dus feitelijk minder afstand af hoeft te leggen. Op die manier lijkt het alsof je sneller reist dan licht terwijl je feitelijk een andere route neemt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat lijkt me gemakkelijk in te zien, iets met massa kan niet sneller reizen dan iets wat massaloos is. Dat blijkt uit de tweede wet van Newton.
Je kunt nooit weten of dat de enige andere optie is.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Dus niets kan sneller reizen dan EM straling; niets met massa kan zelfs die snelheid behalen. De enige - theoretische - optie is warpdrives waardoor je de afstand verkort en dus feitelijk minder afstand af hoeft te leggen. Op die manier lijkt het alsof je sneller reist dan licht terwijl je feitelijk een andere route neemt.
inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Dus niets kan sneller reizen dan EM straling; niets met massa kan zelfs die snelheid behalen. De enige - theoretische - optie is warpdrives waardoor je de afstand verkort en dus feitelijk minder afstand af hoeft te leggen. Op die manier lijkt het alsof je sneller reist dan licht terwijl je feitelijk een andere route neemt.
Ja, je zou bijv. negatieve energie moeten hebben, het bestaan hiervan is speculatief.quote:Maar dat is wel zó vergevorderde science fiction... Ik heb wel eens wat berekeningen gezien over alleen al de fysieke eigenschappen van een warp-poort en nog los van de andere problemen is dat al schier onmogelijk.
Daar heb je gelijk in, uiteraard. Als er over miljoenen jaren wel zo'n technologie bestaat zou het ook raar zijn als Tchock uit Amsterdam anno 2016 die zou kennen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt nooit weten of dat de enige andere optie is.Overigens worden wormgaten ook nog gezien als een mogelijkheid, maar of wij andere mogelijkheden kunnen bedenken doet er eigenlijk niet toe. Je kunt nooit tot een uitputtende lijst van mogelijkheden komen. Dat zou een proving non-existence fallacy zijn. (Het niet bestaan van andere mogelijkheden.)
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, uiteraard. Als er over miljoenen jaren wel zo'n technologie bestaat zou het ook raar zijn als Tchock uit Amsterdam anno 2016 die zou kennen natuurlijk.
Wat een hele andere interessante discussie is, want ooit gaat dit ophouden. Maar goed. Off-topic dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:45 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
Overigens gaat het momenteel wel behoorlijk hard. 95% van alle wetenschappelijke kennis is uit de laatste paar honderd jaar.
Dat kan je niet stellen aangezien je het niet exact kan bepalen. Daarnaast suggereert het zaken bij veel mensen die onjuist zijn. Nog steeds is de theorie die een paar honderd jaar geleden al bekend was de basis bij een opleiding in een dergelijk vakgebied en de meeste studenten slagen er niet in om die theorie goed en volledig onder de knie te krijgen. Het is niet zo dat we nu ineens allemaal slimmer zijn of zo, we hebben wel wat meer kennis en veel meer toepassingenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:45 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
Overigens gaat het momenteel wel behoorlijk hard. 95% van alle wetenschappelijke kennis is uit de laatste paar honderd jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |