abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158990145
Waarom staat dit niet meer in NWS? :%
HC heeft die uitspraak gedaan, het staat zwart op wit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158990168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom is Area51 zo geheimzinnig??
Dat heb ik eerder in de draad al uitgebreid uitgelegd, met een link naar een docu (NatGeo) en al. Zoek het even op en jij krijgt een uitgebreid antwoord. Er is sinds een aantal jaar niets geheimzinnig meer aan, we weten nu precies wat er daar gebeurde, alleen volgen sommige mensen het nieuws slecht waardoor ze er niets over hebben meegekregen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158991529
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:58 schreef Molurus het volgende:
CNN lijkt de uitspraak uit te leggen als een grapje trouwens:

http://edition.cnn.com/20(...)nton-area-51-aliens/

Laten we het hopen. :) Nog steeds een onhandig grapje dan.
Van CNN wordt al jaren gezegd dat slecht rapporteert en dat het simpel overheids propaganda is.
Het is nogal opvallend dat bijna elk (groot) nieuwsstation het wel normaal kon rapporteren, lees het originele artikel en je zult zien dat er is geen enkele reden om aan te nemen dat het een grapje is.
Al helemaal niet als je naar de uitspraken van Podesta kijkt:
pi_158991565
Ik denk dat je het plaatje nog een keer moet reposten, voor de duidelijkheid.
Conscience do cost.
pi_158991594
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat je het plaatje nog een keer moet reposten, voor de duidelijkheid.
pi_158991622
En nu dat filmpje ook. Misschien gaan mensen het dan toch uiteindelijk begrijpen!
Conscience do cost.
pi_158991681
Veel herhalen, dan gaan mensen het vanzelf geloven. Of dat nu gaat over kwantumbewustzijn of over aliens. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_158991729
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Molurus het volgende:
Veel herhalen, dan gaan mensen het vanzelf geloven. Of dat nu gaat over kwantumbewustzijn of over aliens. :D
Nou, sommigen mensen blijven stug. ;)
pi_158991765
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Waarom zouden wij niet door intelligent buitenaards leven bezocht kunnen worden? Op de maan zijn toch ook mensen geweest en op Mars hebben wij toch ook voertuigen gedropt die wij vanaf de aarde besturen? Wij proberen het hele heelal af te speuren naar exo-planeten die op de aarde lijken en condities hebben voor leven. Dus waarom zou je het idee dat wij door buitenaards leven bezocht worden belachelijk maken?

Het is alleen jammer dat er talloze psychisch gestoorde fantasten zoals deze of gewoon ordinaire bedriegers zijn met verhalen over buitenaardse wezens; je weet niet wat je moet geloven.
pi_158991768
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Nou, sommigen mensen blijven stug. ;)
En jij denkt werkelijk dat als je zo'n plaatje 3 keer plaatst dat dat verandert? Fascinerend.
pi_158992293
Dát er buitenaards leven bestaat lijkt me haast onoverkomelijk. Suggestieve hints achter alles zoeken om aan proberen te tonen dat er aliens op aarde zijn of recent zijn geweest... Tijdverspilling en sensatiezucht.
pi_158992711
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
Dát er buitenaards leven bestaat lijkt me haast onoverkomelijk. Suggestieve hints achter alles zoeken om aan proberen te tonen dat er aliens op aarde zijn of recent zijn geweest... Tijdverspilling en sensatiezucht.
Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.
pi_158992750
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.
Ik heb truthers-sites hierover gelezen, youtubevideo's bekeken en talloze topics in TRU doorgelezen. Als dat niet genoeg is, so be it.

Het is wel vrij zwak om kritiek af te doen met een verwijt van een gebrek aan kennis.
pi_158992861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Dat is een goeie vraag.

De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.

Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.

Daarnaast is het zéér onwaarschijnlijk dat zoiets daadwerkelijk geheim gehouden zou kunnen worden.
pi_158992999
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.

Daarnaast is het zéér onwaarschijnlijk dat zoiets daadwerkelijk geheim gehouden zou kunnen worden.
Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.

Bovendien laten honderden gedeclassificieerde officiele documenten zien dat (vebluffende) UFOs bestaan en zeer serieus genomen worden door de overheid, terwijl hun officiële reacties dat keer op keer tegenspreken.

Het is gewoon voor veel mensen moeilijk te geloven, dat maakt het verder niet minder echt.
pi_158993228
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:58 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.

Bovendien laten honderden gedeclassificieerde officiele documenten zien dat (vebluffende) UFOs bestaan en zeer serieus genomen worden door de overheid, terwijl hun officiële reacties dat keer op keer tegenspreken.

Het is gewoon voor veel mensen moeilijk te geloven, dat maakt het verder niet minder echt.
Dat UFO's bestaan zal niemand tegenspreken lijkt me. Zoals elk fenomeen dat we niet begrijpen is het de taak van de wetenschap om dat te verklaren. En zoiets gebeurt ook regelmatig trouwens.

Even willekeurig voorbeeld: ongetwijfeld een deel van de UFO-waarnemingen, recent en historisch, zou prima veroorzaakt kunnen zijn door lenswolken.

Ik zeg niet dat álle UFO-waarnemingen hiermee verklaard kunnen worden. Ik denk wel dat er voor elke UFO-waarneming een rationele, aardse verklaring is.

Overigens geloof ik zelf dat buitenaards leven absoluut bestaat, maar de kans dat die ons op aarde bezocht hebben, zeker sinds het ontstaan van de mensheid, is nihil.
pi_158993823
"We worden bezocht door aliens" volgt op geen enkele manier uit "UFOs bestaan".

Hint: waar staat de 'U' ook alweer voor? Juist.
pi_158994266
quote:
3s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:25 schreef Molurus het volgende:
"We worden bezocht door aliens" volgt op geen enkele manier uit "UFOs bestaan".

Hint: waar staat de 'U' ook alweer voor? Juist.
Zoals Stanton Friedman wel eens zegt:
'You can keep the UFOs, I am interested in flying saucers, all flying saucers are UFOs, most UFOs are not. You can keep the UFOs.'

UFOs zijn per definitie niet bijzonder, de UFOs die steeds terugkeren in ons luchtruim, en waar de overheid keer op keer weer over liegt zijn wel bijzonder.
pi_158994333
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:38 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

UFOs zijn per definitie niet bijzonder, de UFOs die steeds terugkeren in ons luchtruim, en waar de overheid keer op keer weer over liegt zijn wel bijzonder.
Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.

Het is allemaal negatieve bewijsvoering.
pi_158994441
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.

Het is allemaal negatieve bewijsvoering.
Behalve dat er nou eenmaal veel bewijsmateriaal voor is. ;)

www.bestUFOevidence.com
pi_158994560
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

www.bestUFOevidence.com
Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...

Dat is allemaal geen bewijs voor aliens op aarde.
pi_158994568
quote:

[..]

www.bestUFOevidence.com
Weet jij wat het woordje bewijs betekent?
pi_158994576
quote:

[..]

www.bestUFOevidence.com
"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.
pi_158994601
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...

Dat is allemaal geen bewijs voor aliens op aarde.
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Weet jij wat het woordje bewijs betekent?
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.

Edit:
En nog een
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.
pi_158994634
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.
Wil je dan even één bewijsstuk direct kopiëren? Volgens mij snap je niet wat bewijs is.

Voorbeeld: als er nu een UFO door mijn raam zeilt, op mijn bureau crasht en de halve woonwijk in puin omtovert, is dat nog geen bewijs voor buitenaards leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')