Dat zegt ze dan ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 20:49 schreef vipergts het volgende:
Jezus trump zgt rare dingen maar als je als kandidaat gaat zeggen dat je in ufo's en area 51 doofpotten geloofd
Ik doelde niet alleen op dit hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.
Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Dat doet ze nietquote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
quote:Last year, Bill Clinton told late-night TV host Jimmy Kimmel that he wouldn't be surprised if Earth is visited by aliens since so many planets out there may support life.
(...)
When asked about her husband's nonchalant comment about contact with the third kind, Hillary Clinton responded: "I think we may have been (visited already). We don't know for sure."
Nee joh, de hele planeet is één grote realitysoap voor de buitenaardsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.
Ze heeft in ieder geval een snuke up her snizz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Geen verrassende uitspraak gezien Hilary zelf een buitenaards wezen is.
Omdat de Amerikanen daar gezond, lekker en goedkoop eten hebben ontwikkeld, en de lobbyisten van McDonald's willen dat geheim houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom is Area51 zo geheimzinnig??
nieuwste militaire hardware en prototypes worden daar ontwikkeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
LOLquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef alwaysbenice het volgende:
John Podesta liet zijn steun vaandag voor de uitspraak van het artikel zien op twitter:
http://i.imgur.com/I7Bvhna.jpg
Lol, de hele response van de Amerikaanse overheid heeft keer op keer laten zien dat ze van alles alles bij elkaar verzinnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Ik wil niks insinueren maar wij mensen hebben wel een dag ritme van 25 uur en Mars heeft 25 uur... just sayin'quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?
Omdat mensen dat elkaar wijsmaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achterquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.
Nietsche ? of KIierkegaard ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?
hier sitz ich nun des wahnsinns sehr geliebten sohn
Dat is iets wat ik er van maak, kan je nergens vinden denk ik?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nietsche ? of KIierkegaard ?
Kan het even niet plaatsen wie dat of ben jij het... hihihi zei, het hangt ergens im meine Vernunft.
Als er meer achter zou zitten dan zou het briljant in scène zijn gezet. De CIA heeft er allerlei documenten over openbaar gemaakt, tal van mensen zijn voor de nationale camera geïnterviewd voor een interessante documentaire over Area 51, ze mochten er immers eindelijk over spreken dankzij het openbaar maken (automatisch na een bepaalde termijn tenzij het wordt verlengd). Het is niet mijn vakgebied maar ik heb waarschijnlijk genoeg technische kennis om bullshit van zinvol te onderscheiden, het verhaal zoals het gepresenteerd is klopt. Area 51 diende als testbasis voor het onderzoeken van millitaire vliegtuigen, in het bijzonder het radarbeeld van die vliegtuigen. Ze hadden er een constructie gemaakt waar ze een vliegtuig op een grote paal konden plaatsen (eerste onderzoek) en ze lieten die vliegtuigen erover vliegen, zonder dat de piloten wisten waarvoor het diende, zodat ze radarbeelden verkregen onder realistische omstandigheden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |