Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ofwel was mevrouw Clinton aan het dollen (gevaarlijk in deze omstandigheden) ofwel heeft ze een beetje zitten slapen.
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:
http://i.imgur.com/SEnuORJ.jpg
Bijna Nieuws Waardig. Wilde er zelf meer een Hilarysche sfeer aan geven. Trump is eng duidelijk en Clinton eng sinister.quote:
Het is zeker niet uit te sluiten aangezien ons natuurkundig model nog steeds zeer incompleet is, en aangezien we maar zo'n 200 jaar echt met wetenschap bezig zijn (laat staan hoeveel we ontdekken als we nog duizend, of een biljoen jaar de tijd hebben), dus zo veel moeite hoeft het wellicht niet te kosten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?
Het blijft even slap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze dit soort uitspraken enkel doet om de stem van aliengekkies te krijgen.
Als een presidentiële kandidaat een bijzondere uitspraak doet over bijvoorbeeld geld gaat dat toch ook niet in Werk, Gelzaken en Recht?quote:
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Spielberg had een soort gelijk iets meegemaakt toen hij Close Encounters maakte:quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!
En hoe weten we dat via Independance day natuurlijk de Film kwam in de bios toen zij en haar Man in het witte huis zaten, De luchtmacht wou expres niet mee werken aan de film tenzij alle verwijzingen naar Area 51 er uit werden gehaald.
Hillary weet meer
Arrogantie ten top om dat zo keihard te stellen, zonder bewijs. Het ontbreken van bewijs op buitenaards intelligent leven is geen bewijs van het ontbreken van buitenaards intelligent leven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Wat?quote:
quote:
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Wat?
Wat wel belachelijk blijft is dat de mods berichten in NWS filteren op hun persoonlijke voorkeur terwijl letterlijk alle serieuze mainstream media outlets in Amerika hier een artikel over hebben.
Ach, ook gezellig en dankje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.
Gebruikelijk is dan wel dat het opgeschoond wordt verplaatst.
Gelieve de mods van TRU/BNW dit niet kwalijk te nemen.
Maar het topic is hier meer dan welkom.
Lijkt er wel op dat je behoorlijk vastgepind zit aan TRU alwaysbenice
Wie zegt dat ze het niet weetquote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.quote:
Het is alleen zo verdomd onwaarschijnlijk dat haar man daar meer over weet dan zij.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.
Omdat daar sinds jaar en dag aan top secret wapens gewerkt wordt...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom is Area51 zo geheimzinnig??
Ik vind dat HC geen president moet worden aangezien ze een lakei is van de miljardairs en de grote bedrijven maar credits when credits are due, ze is een zeer intelligente vrouw. Zij zal vast wel begrijpen dat het onwaarschijnlijk (niet onmogelijk) is dat aliens ons hebben bezocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |