Ik mag haar ook niet, maar van dit soort uitspraken word ik dan weer botergeil.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, hopelijk heeft dit gevolgen voor haar verkiezingIk vind haar bijna net zo eng als Trump.
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.comquote:
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Mwoah, geloven in aliens kan doorgaans weinig kwaad. Hetzelfde kan niet worden gezegd over Trump en zijn vreemde opvattingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Heeft het je goed gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik ben gister, nog ontvoerd door een buitenaards wezen.
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.com
Geen enkel woord is verdraaid, mass sightings zeggen wel wat en de site behandeld helemaal geen foto's als bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?
Er is ook een overvloed aan ander bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef eight het volgende:
Kans is zeker aanwezig dat de Aarde de afgelopen 4 miljard jaar een keer bezocht is. In de sightings van deze en vorige eeuw geloof ik niet in.
Dat zegt ze dan ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 20:49 schreef vipergts het volgende:
Jezus trump zgt rare dingen maar als je als kandidaat gaat zeggen dat je in ufo's en area 51 doofpotten geloofd
Ik doelde niet alleen op dit hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.
Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Dat doet ze nietquote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
quote:Last year, Bill Clinton told late-night TV host Jimmy Kimmel that he wouldn't be surprised if Earth is visited by aliens since so many planets out there may support life.
(...)
When asked about her husband's nonchalant comment about contact with the third kind, Hillary Clinton responded: "I think we may have been (visited already). We don't know for sure."
Nee joh, de hele planeet is één grote realitysoap voor de buitenaardsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.
Ze heeft in ieder geval een snuke up her snizz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Geen verrassende uitspraak gezien Hilary zelf een buitenaards wezen is.
Omdat de Amerikanen daar gezond, lekker en goedkoop eten hebben ontwikkeld, en de lobbyisten van McDonald's willen dat geheim houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom is Area51 zo geheimzinnig??
nieuwste militaire hardware en prototypes worden daar ontwikkeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
LOLquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef alwaysbenice het volgende:
John Podesta liet zijn steun vaandag voor de uitspraak van het artikel zien op twitter:
http://i.imgur.com/I7Bvhna.jpg
Lol, de hele response van de Amerikaanse overheid heeft keer op keer laten zien dat ze van alles alles bij elkaar verzinnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Ik wil niks insinueren maar wij mensen hebben wel een dag ritme van 25 uur en Mars heeft 25 uur... just sayin'quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?
Omdat mensen dat elkaar wijsmaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achterquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De USA-overheid heeft allang opgebiecht waarvoor Area 51 diende. Iedereen die een beetje boerenverstand heeft had het ruim voor die tijd zelf uitgevogeld: het testen van millitaire vliegtuigen. Meer specifiek, vooral het testen van de radarbeelden van die vliegtuigen.
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik meer of het er op aarde wel is, er zijn wat mensen die denken dat ze slim zijn, hun daden passen er niet echt bij.
Nietsche ? of KIierkegaard ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de ergste, die denken dat ze slim zijn?
hier sitz ich nun des wahnsinns sehr geliebten sohn
Dat is iets wat ik er van maak, kan je nergens vinden denk ik?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nietsche ? of KIierkegaard ?
Kan het even niet plaatsen wie dat of ben jij het... hihihi zei, het hangt ergens im meine Vernunft.
Als er meer achter zou zitten dan zou het briljant in scène zijn gezet. De CIA heeft er allerlei documenten over openbaar gemaakt, tal van mensen zijn voor de nationale camera geïnterviewd voor een interessante documentaire over Area 51, ze mochten er immers eindelijk over spreken dankzij het openbaar maken (automatisch na een bepaalde termijn tenzij het wordt verlengd). Het is niet mijn vakgebied maar ik heb waarschijnlijk genoeg technische kennis om bullshit van zinvol te onderscheiden, het verhaal zoals het gepresenteerd is klopt. Area 51 diende als testbasis voor het onderzoeken van millitaire vliegtuigen, in het bijzonder het radarbeeld van die vliegtuigen. Ze hadden er een constructie gemaakt waar ze een vliegtuig op een grote paal konden plaatsen (eerste onderzoek) en ze lieten die vliegtuigen erover vliegen, zonder dat de piloten wisten waarvoor het diende, zodat ze radarbeelden verkregen onder realistische omstandigheden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik weet het niet Bram , er zit veel meer achter...
Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ofwel was mevrouw Clinton aan het dollen (gevaarlijk in deze omstandigheden) ofwel heeft ze een beetje zitten slapen.
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dollen doet ze zeker niet, net als Obama heeft ze John Podesta in een hoge positie zitten die wel vaker openlijk over UFOs praat:
http://i.imgur.com/SEnuORJ.jpg
Bijna Nieuws Waardig. Wilde er zelf meer een Hilarysche sfeer aan geven. Trump is eng duidelijk en Clinton eng sinister.quote:
Het is zeker niet uit te sluiten aangezien ons natuurkundig model nog steeds zeer incompleet is, en aangezien we maar zo'n 200 jaar echt met wetenschap bezig zijn (laat staan hoeveel we ontdekken als we nog duizend, of een biljoen jaar de tijd hebben), dus zo veel moeite hoeft het wellicht niet te kosten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik durf het niet uit te sluiten maar zeker is dat je gigantisch veel energie nodig hebt om met warpsnelheid te reizen of wormgaten te creëren. Stel dat het zou kunnen, waarom zou je dan zoveel investeren in een reisje naar een andere planeet en dan terugkeren zonder contact te maken met de enigszins intelligente bewoners van die planeet?
Het blijft even slap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze dit soort uitspraken enkel doet om de stem van aliengekkies te krijgen.
Als een presidentiële kandidaat een bijzondere uitspraak doet over bijvoorbeeld geld gaat dat toch ook niet in Werk, Gelzaken en Recht?quote:
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Spielberg had een soort gelijk iets meegemaakt toen hij Close Encounters maakte:quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuulk want haar beste Bron is natuurlijk haar man!
En hoe weten we dat via Independance day natuurlijk de Film kwam in de bios toen zij en haar Man in het witte huis zaten, De luchtmacht wou expres niet mee werken aan de film tenzij alle verwijzingen naar Area 51 er uit werden gehaald.
Hillary weet meer
Arrogantie ten top om dat zo keihard te stellen, zonder bewijs. Het ontbreken van bewijs op buitenaards intelligent leven is geen bewijs van het ontbreken van buitenaards intelligent leven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:02 schreef Onnoman het volgende:
prima.. zolang ze maar tot de conclusie komt dat er geen intelligent leven bestaatwant dat is er nu eenmaal niet buiten de aarde
Wat?quote:
quote:
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Wat?
Wat wel belachelijk blijft is dat de mods berichten in NWS filteren op hun persoonlijke voorkeur terwijl letterlijk alle serieuze mainstream media outlets in Amerika hier een artikel over hebben.
Ach, ook gezellig en dankje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat er is verwijderd en het hoe en wat in dit topic, gezien Specularium het naar TRU geschopt heeft.
Gebruikelijk is dan wel dat het opgeschoond wordt verplaatst.
Gelieve de mods van TRU/BNW dit niet kwalijk te nemen.
Maar het topic is hier meer dan welkom.
Lijkt er wel op dat je behoorlijk vastgepind zit aan TRU alwaysbenice
Wie zegt dat ze het niet weetquote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.quote:
Het is alleen zo verdomd onwaarschijnlijk dat haar man daar meer over weet dan zij.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze had wel een man natuurlijk die in de positie zat dat als er een antwoord zou zijn hij het weet.
Omdat daar sinds jaar en dag aan top secret wapens gewerkt wordt...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik vind dat HC geen president moet worden aangezien ze een lakei is van de miljardairs en de grote bedrijven maar credits when credits are due, ze is een zeer intelligente vrouw. Zij zal vast wel begrijpen dat het onwaarschijnlijk (niet onmogelijk) is dat aliens ons hebben bezocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Molurus het volgende:
1/3 van de Amerikanen denkt dat we al bezocht zijn. Dat een politicus dan vervolgens zegt wat het volk wil horen lijkt me niet zo vreemd.
Wie denkt dat Clinton dit werkelijk gelooft of verbaasd is dat ze daarover liegt lijkt me een beetje naief.
Dat heb ik eerder in de draad al uitgebreid uitgelegd, met een link naar een docu (NatGeo) en al. Zoek het even op en jij krijgt een uitgebreid antwoord. Er is sinds een aantal jaar niets geheimzinnig meer aan, we weten nu precies wat er daar gebeurde, alleen volgen sommige mensen het nieuws slecht waardoor ze er niets over hebben meegekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Van CNN wordt al jaren gezegd dat slecht rapporteert en dat het simpel overheids propaganda is.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:58 schreef Molurus het volgende:
CNN lijkt de uitspraak uit te leggen als een grapje trouwens:
http://edition.cnn.com/20(...)nton-area-51-aliens/
Laten we het hopen.Nog steeds een onhandig grapje dan.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat je het plaatje nog een keer moet reposten, voor de duidelijkheid.
Nou, sommigen mensen blijven stug.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:17 schreef Molurus het volgende:
Veel herhalen, dan gaan mensen het vanzelf geloven. Of dat nu gaat over kwantumbewustzijn of over aliens.
Waarom zouden wij niet door intelligent buitenaards leven bezocht kunnen worden? Op de maan zijn toch ook mensen geweest en op Mars hebben wij toch ook voertuigen gedropt die wij vanaf de aarde besturen? Wij proberen het hele heelal af te speuren naar exo-planeten die op de aarde lijken en condities hebben voor leven. Dus waarom zou je het idee dat wij door buitenaards leven bezocht worden belachelijk maken?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
En jij denkt werkelijk dat als je zo'n plaatje 3 keer plaatst dat dat verandert? Fascinerend.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Nou, sommigen mensen blijven stug.
Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
Dát er buitenaards leven bestaat lijkt me haast onoverkomelijk. Suggestieve hints achter alles zoeken om aan proberen te tonen dat er aliens op aarde zijn of recent zijn geweest... Tijdverspilling en sensatiezucht.
Ik heb truthers-sites hierover gelezen, youtubevideo's bekeken en talloze topics in TRU doorgelezen. Als dat niet genoeg is, so be it.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Typische uitspraken van mensen die het fenomeen niet onderzocht hebben.
Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag.
De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.
Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk in de geschiedenis en in het heden: het creëren van een vijand is juist de allerbeste manier om meer geld vrij te krijgen voor de elite waar jij het over hebt, voor hun wapens en olie.
Daarnaast is het zéér onwaarschijnlijk dat zoiets daadwerkelijk geheim gehouden zou kunnen worden.
Dat UFO's bestaan zal niemand tegenspreken lijkt me. Zoals elk fenomeen dat we niet begrijpen is het de taak van de wetenschap om dat te verklaren. En zoiets gebeurt ook regelmatig trouwens.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:58 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het is voor veel mensen ook niet geheim, het wordt alleen nog niet officieel toegeven.
Bovendien laten honderden gedeclassificieerde officiele documenten zien dat (vebluffende) UFOs bestaan en zeer serieus genomen worden door de overheid, terwijl hun officiële reacties dat keer op keer tegenspreken.
Het is gewoon voor veel mensen moeilijk te geloven, dat maakt het verder niet minder echt.
Zoals Stanton Friedman wel eens zegt:quote:Op zondag 10 januari 2016 20:25 schreef Molurus het volgende:
"We worden bezocht door aliens" volgt op geen enkele manier uit "UFOs bestaan".
Hint: waar staat de 'U' ook alweer voor? Juist.
Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:38 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
UFOs zijn per definitie niet bijzonder, de UFOs die steeds terugkeren in ons luchtruim, en waar de overheid keer op keer weer over liegt zijn wel bijzonder.
Behalve dat er nou eenmaal veel bewijsmateriaal voor is.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Al zie je duizend keer dezelfde UFO en liegt de overheid 500 keer per dag, dan nog volgt daar op geen enkele manier uit dat we worden bezocht door aliens.
Het is allemaal negatieve bewijsvoering.
Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Behalve dat er nou eenmaal veel bewijsmateriaal voor is.
www.bestUFOevidence.com
Weet jij wat het woordje bewijs betekent?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
www.bestUFOevidence.com
"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
www.bestUFOevidence.com
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles gelezen maar zit die site door te bladeren en ik ben nog geen enkel direct bewijs tegengekomen. Claims van UFO's van ooggetuigen, hiëroglyfen die op UFO's lijken, steenformaties die op aliens lijken, politici die zoals Clinton zeggen dat we misschien al bezocht zijn...
Dat is allemaal geen bewijs voor aliens op aarde.
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Weet jij wat het woordje bewijs betekent?
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Bewijs voor UFOs" is een contradictio in terminis.
Wil je dan even één bewijsstuk direct kopiëren? Volgens mij snap je niet wat bewijs is.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie gelezen wat er staat? Er staat bewijsmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |