Die hadden we vroeger echt allemaal.quote:
Ik had zo'n gootsteen met die zwart/wit blokjes en die gordijntjes zelf in mijn eerste woning, die anti kraak woningquote:Op maandag 4 januari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hadden we vroeger echt allemaal.
Die argumenten stonden ook nogal op losse grondvestenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:36 schreef MadMaster het volgende:
40+ weer open.
Ik kan het nog steeds niet geloven na alle discussies en argumenten over een weer krap een jaar geleden...
Eensch, maar die werden destijds wel gebruikt om de boel hier dicht te gooien...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die argumenten stonden ook nogal op losse grondvesten
Ik probeer ook positief te zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan, zijn positiviteits wave was gelukkig nog niet voorbij...
ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit er aan te denken om de 40+ memorial show vanavond opnieuw te draaien op R49.
Maar nu als viering van de heropening...
Fuck it, ik ga het gewoon doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Vandaag één en al positiviteit!
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Madmaster viert de heropening van het 40+subforum
22:00 - 00:00 Piet_Piraat gaat vaag doen.
ik denk dat ik wel iemand weet die het graag zou doenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
Sas heeft het wel druk met al dat gemod... Ze heeft l 9 topics gesloten... Misschien moet er nog een 2e mod bij!?
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
Deesje, als je meeleest, het modschap wacht rustig op jouw terugkeer
Niet allemaal tegelijk...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel iemand weet die het graag zou doen
Blauw staat mij nietquote:
40+ DJ's van de vorige eeuwquote:Op maandag 4 januari 2016 16:49 schreef just me het volgende:
even sluikreclame![]()
MUZ / Radio 49 #840 Doorgaan in overtreffende trap.
[..]
Dat staat het draaien toch niet in de wegquote:Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn show stond er al op voordat 40+ open was.
Jij had het gewoon al voorzien met je PP account weer als herboren...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn show stond er al op voordat 40+ open was.
Leuk, goed begin van 2016. En ik ben blij met en voor jou.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
Deesje, als je meeleest, het modschap wacht rustig op jouw terugkeer
Toevallig ook 40+ muziek.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had het gewoon al voorzien met je PP account weer als herboren...
ik snap d'r helemaal niks van al dat gedoequote:
Daar zijn we ook te oud voor om de logica te begrijpenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap d'r helemaal niks van al dat gedoe
Eindelijk hebben we weer een hangplek.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Vandaag één en al positiviteit!
De nietslapers, de uitslapers en de schoneslapers. De 40+ heeft weer 24/7 een plekquote:Op maandag 4 januari 2016 17:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we weer een hangplek.
voelt goed om weer thuis te zijnquote:
De 40-ers kunnen losgaan wanneer ze willen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De nietslapers, de uitslapers en de schoneslapers. De 40+ heeft weer 24/7 een plek
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd mensen met deze heropening
Dat hoort er ook bij natuurlijk op deze heugelijke dag .... Ik zal eens intunenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef Symphonic het volgende:
Eerst maar eens wat blije muziekjes
t
Duhh ik ga voor tomatensoepquote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef cafca het volgende:
Ik zal eens beginnen met een mooi muziekje:
En weggesleept voor 400 euro morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Stomerijkosten declarerenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Hier lijkt het gras in glas gegotenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou dat zou ik je even uitleggenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:07 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom waren jullie gesloten![]()
WB trouwens
Ja dan heb ik een ban.quote:
quote:
Sorryquote:
DE parkeerterrein?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.quote:
Ja, maar "de terrein" vind ik niet normaal gesprokenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.
In de vorm van een rollator zeker?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.
Nee hoor ik kan je er een klaar antwoord op geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geeft niet, domme vraag waarschijnlijk
Die moet je vaker duwen dan de gemiddelde auto.... rollator komt in de buurtquote:
Ik kan net iets harder dan de vrachtwagens.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik ook. Noemen ze bij de dealer zelfs een rollator.
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die moet je vaker duwen dan de gemiddelde auto.... rollator komt in de buurt
(ik heb een Citroen C4. Zelfde verhaal)quote:
Zou ik ook moeten kunnen, maar kan zijn drie steeds niet vinden.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan net iets harder dan de vrachtwagens.
Damn.... dan ben ik blij met mijn Ninja alsook een Ibizaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
(ik heb een Citroen C4. Zelfde verhaal)
Oh mijn god... bij jou flikken ze dat dus ook...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen weer een staaltje "veilig rijden volgens de platte pet dragende medemens" meegemaakt.
Met 60 invoegen op een snelweg met schoon wegdek, waar 130 wordt gereden op beide banen.
Want langzaam = veilig. Ofzo.
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh mijn god... bij jou flikken ze dat dus ook...
Kon je 'm niet opduwen dan met je opgevoerde rollator?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...
Hey ik mag niet mopperen als ik me zelf misdraag hequote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon je 'm niet opduwen dan met je opgevoerde rollator?
Zou verboden moeten worden..quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...
* Mickeys is het daarmee eenschquote:
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey ik mag niet mopperen als ik me zelf misdraag he![]()
Ik zag het aankomen dus had mijn snelheid eerder al ver laten zakken, zodat ik de ruimte had om zelf -wel- even op snelheid te komen voor ik invoegde....
Uhh wattequote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....
Ow wacht... vorige week op mijn werk, waar ik al een half jaar werk(te) geloofden ze me niet dat ik 40+ was, tot ik mijn rollator te voorschijn haalde... hilariteit alom![]()
![]()
(Lag aan mijn misdragingen denk ik hahaha)
Het zal wel door het haar komen denk ik... ik heb ook nog lang haar... bijna tot aan mijn achterwerk... dat verwacht je niet voor een bijna 50'erquote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb teveel haar op mijn hoofd voor een 40+er hoor ik steeds![]()
En ik schijn niet genoeg rimpels te hebben...
Ik ken datquote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Nee maar ik werk in een vrouwenorganisatie hequote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...
Ik vind dat charmanter dan zo'n lange pluk dood haar iigquote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...
precies... lekker simpel..quote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je een geintje of heb je écht een rollator?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....
Ow wacht... vorige week op mijn werk, waar ik al een half jaar werk(te) geloofden ze me niet dat ik 40+ was, tot ik mijn rollator te voorschijn haalde... hilariteit alom![]()
![]()
(Lag aan mijn misdragingen denk ik hahaha)
FANN.... je kent me toch nog wel... tskquote:Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je een geintje of heb je écht een rollator?![]()
Van je motor gesodemieterd
ow geintjequote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
FANN.... je kent me toch nog wel... tsk![]()
(was dus geintje, maar ik moest het wel bewijzen met mijn paspoort. Alleen mijn leidinggevende geloofde me, maar ja, die had mijn CV gezien waar het bouw/oprichtingsjaar op stond)
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
FANN.... je kent me toch nog wel... tsk![]()
(was dus geintje, maar ik moest het wel bewijzen met mijn paspoort. Alleen mijn leidinggevende geloofde me, maar ja, die had mijn CV gezien waar het bouw/oprichtingsjaar op stond)
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?
Nou ik denk dat dat gesloten blijftquote:
Nee joh, ik ben te eigenwijs.... en het bleek dat ik dat niet ook van mijn directe collega's mag verwachten....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?
Ik schrok me de teringquote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
Komt misschien omdat ik onderstaande foto als profielfoto heb op mijn FB en behalve de lengte van mijn haar en ietwat meer wallen nog steeds er op schijn te lijken... maar ja, die foto is inmiddels 33 jaar oud
[ afbeelding ]
Ik knal 'm er gewoon tussen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen weer een staaltje "veilig rijden volgens de platte pet dragende medemens" meegemaakt.
Met 60 invoegen op een snelweg met schoon wegdek, waar 130 wordt gereden op beide banen.
Want langzaam = veilig. Ofzo.
Met het zeik topic ging het mis. Die kunnen we achter ons latenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
Het Tenatopic is volgens mij ook al dicht, dus dan is het openhouden van een zeiktopic niet handig.
Lol... hoe dat zo?quote:
Iedereen ziet toch dat dat een jaren 80 foto is?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
Komt misschien omdat ik onderstaande foto als profielfoto heb op mijn FB en behalve de lengte van mijn haar en ietwat meer wallen nog steeds er op schijn te lijken... maar ja, die foto is inmiddels 33 jaar oud
[ afbeelding ]
Hoog dolly dot gehalte en dat stuur je zeker niet mee in je cv of qua facebook waar iedereen je kan vindenquote:
Nee dan houdt het op ...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben te eigenwijs.... en het bleek dat ik dat niet ook van mijn directe collega's mag verwachten....
Dat vond ik dus ook... zeker met die coupe soleil die erin zat... #80's nostalgie (met die kalote badmuts en haaknaald er toen nog in laten zetten, krijg spontaan weer hoofdpijn als ik daaraan terug denk)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch dat dat een jaren 80 foto is?
Ja dat was de druppel, dat hoeft hier niet meer toch?quote:
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoog dolly dot gehalte en dat stuur je zeker niet mee in je cv of qua facebook waar iedereen je kan vinden
Die foto moet hier 40+ / Foto's als kind #3quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnen
Was je 81quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
De Dolly Dots ooit nog live gezien in de IJshal in Grunn, Normaal was daar ook....81 of zo moet dat zijn geweest
Volgende sc is voor hemquote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar blijft Kingstown voor de samenvatting?
donequote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto moet hier 40+ / Foto's als kind #3
Leukquote:
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnen
Ik in de brugklas, zij in 5 havo.. ik kwam altijd bij haar ouders thuis in de Stetwaard in Alkmaarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?
Je had op de lagere school wat klassen overgeslagen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik in de brugklas, zij in 5 havo.. ik kwam altijd bij haar ouders thuis in de Stetwaard in Alkmaar
Groothuizen is van september, dus dan ben je al geen late leerling.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school"
Leukquote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jaartje High school was vanuit de middelbare school geregeld. En ze zat bij de dolly dots in haar examen jaar dus ja... het klopt wel hoor. Ik zat in 1979 in de brugklas (12 jarige)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had op de lagere school wat klassen overgeslagen?
Ze ging in 1979 bij de Dolly Dots en had toen ook al een jaartje High School in de VS achter de rug (na de havo).
Ik heb het over Mickelsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groothuizen is van september, dus dan ben je al geen late leerling.
Zeker een leuk topic.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school"
Ik heb er een paar maar mijn laptop zit bij de dokter.quote:
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maar mijn laptop zit bij de dokter.
Sorry... heb naast "met Angela op school te hebben gezeten" ook nog in de klas gezeten met Guusje Nederhorst (ja, zij van GTST en van postbankblauw past bij jou reclame, die niet meer leeft)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school/in de klas"
Ook leuk alles helptquote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.
oeh!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.
*zucht*quote:Op maandag 4 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hele aardige gozer, en zijn broer kende ik ook goed...
EDwin olderiekerinkquote:
misschien is ze een tijd ziek geweest toen ze op school zatquote:Op maandag 4 januari 2016 20:35 schreef Leandra het volgende:
Ik zie Angela Groothuizen hier op een foto van de 6de klas lagere school van schooljaar 1970/1971 staan....
Wel heel bijzonder dat ze kennelijk 8 jaar over de havo heeft gedaan en dan ook nog als zo'n goede leerling werd beschouwd dat ze op uitwisseling naar de VS mocht.
Tja... ik zat echt in de brugklas toen zij in het eindexamen jaar zat... maar goed... zoekresultaten over de school toen leveren niets op (jan van scorel college). Ik weet nog wel dat ze toen nog op het eindexamen feest heeft opgetreden. Ik meende nog met de oude band wat toen ter ziele ging omdat ze net begonnen was met de Dolly Dotsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
misschien is ze een tijd ziek geweest toen ze op school zat
de Dolly Dotsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik zat echt in de brugklas toen zij in het eindexamen jaar zat... maar goed... zoekresultaten over de school toen leveren niets op (jan van scorel college). Ik weet nog wel dat ze toen nog op het eindexamen feest heeft opgetreden. Ik meende nog met de oude band wat toen ter ziele ging omdat ze net begonnen was met de Dolly Dots
Je reet krabben lukt nog wel?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef fietsie het volgende:
Ik heb even een bejaardenstoel gepakt.
Ramenkrabben kan gewoon niet meer als je 40+ bent blijkbaar...
Met links wel. Met rechts naar de linkerkant minder goed.quote:
Ja ik ga in de herkansingquote:
Heb je nog last van fantoompijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met links wel. Met rechts naar de linkerkant minder goed.
Wow, nog in dezelfde kleuren als dat ene album (LP) van Doe Maarquote:
Zou het toeval zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wow, nog in dezelfde kleuren als dat ene album (LP) van Doe Maar
quote:
Ja het geeft een nieuwe dimensie.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef tsjuster het volgende:
Leuk dat 40+ terug is! Ik val ook net een maand in de categorie en mistte het al!
beetje beduimeldquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voila niet mijn hele verzameling btw wel de dikke
Ja wat wil je nouquote:
Ruim 30 jaar oud en vaak uitgeleend. Dat ik ze nog heb is al een wonderquote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect hoor, heb geen idee waar die van mij gebleven zijn.
Q&Qquote:Op maandag 4 januari 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na Q&Q ben ik afgehaakt met TV kijken.
die kocht ik echt altijd.. geweldig bladquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voila niet mijn hele verzameling btw wel de dikke. Don Martin als favo
Catweazle was m'n held.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Q&Q
Ik wil dat die muziek op m'n begrafenis gedraaid wordt.
Zo simpel, zo mooi.
Telling bonequote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Ja, Catwezle was ookquote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Electrickity!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een generatiekloof, catweazle was voor mijn tijd
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeft voor mij niet zo dat soort topicsquote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
Hadden jullie dit topic al gezien?
Héél lief van Tong ook trouwens....
FB / Ons Yvonneke gaat onder het mes vandaag. Ga er voor koningin....
dat kan... ik vind het een lief topicquote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet zo dat soort topics
Wicky de Viking & Emielquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.
Catweazle was gewoon een beetje eh... viezig.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben geen modquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Oops die was voor Sasquote:
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Jij weet ook allesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]zal ze vast wel gezien hebben dus zal wel goed komen
Beetje gewend aan extra knopjesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eindquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
Geef je nu toe dat je het meestal NIET bij het juiste eind hebtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eind
[..]
is er nog een gezellige crewchatquote:
Uit Lonnebergen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Emiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllll !!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gedaan Fann.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
Ik heb het topic een schopje gegeven ...
40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Ik ben wel 40+, maar nog niet dement.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic overquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel 40+, maar nog niet dement.
Maar dank je...
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic over![]()
ik heb net ook het poezie album topic een schopje gegeven, maar da's vast niks voor jou
nou jah... liefdevol omhoogduwen danquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?
quote:
dan kunnen andere mensen daar posten, er waren een hoop nieuwe user, ik heb al in die topics gepost,quote:
Deze was anders ook wel lachen.... en van Tong natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen andere mensen daar posten, er waren een hoop nieuwe, ik heb al in die topics gepost,
en een nieuw topic openen is dan ook zo zinloos, dan moet je weer hetzelfde gaan posten als ''toen'' vind ik ook een beetje stom![]()
en ik heb geen zin om opnieuw foto's te maken van mijn poezie album, dat ook
gewoon een schoppie gevenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze was anders ook wel lachen.... en van Tong natuurlijk
40+ / Post hier foto's van 40-plussers die slecht zijn opgedroogd.
Er is alleen al ruim 1200 dagen niet in gepost hahahaha
Ik zal mijn pussy albums maar niet showen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic over![]()
ik heb net ook het poezie album topic een schopje gegeven, maar da's vast niks voor jou
Je balboekje?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn pussy albums maar niet showen...
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
ow... dan hebben we dubbel, da's ook weer niet allesquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:
40+ / De ultieme serie voor 40+ers. Mijn favoriete serie ooit.
Jij bent echt lang weggeweest...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:
40+ / De ultieme serie voor 40+ers. Mijn favoriete serie ooit.
Zo is Fann.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?
Kijk maar op Facebook...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
goed zo![]()
even iemand bedenken die slecht op is gedroogd
eh... MM heb jij een recente foto?
Jup. wel van hier... maar eldersquote:
Neh.. was geintje...quote:
Oeh ... ik stem voorquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. was geintje...
we kunnen natuurlijk ook een topic openen van 40 plussers die wél goed zijn opgedroogd!
Eh... ik ben al bijna in verplichte snoezelmodes.... morgen maar eens nieuwe poging wagen om die grijze cellen weer op gang te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij al iemand weet mag jij hem openen, ik ben een beetje leeg
Als me iemand te binnen schiet doe ik het wel, anders komt het morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ik ben al bijna in verplichte snoezelmodes.... morgen maar eens nieuwe poging wagen om die grijze cellen weer op gang te krijgen
Ik zit ondertussen hard na te denken... valt gewoon niet mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Als me iemand te binnen schiet doe ik het wel, anders komt het morgen
als je gaat slapen, slaapze alvast
ik weet wel iemand, ik stuur je DMquote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen hard na te denken... valt gewoon niet mee.
moet morgen bijtijds op.. heb nog niet zin om naar bed te gaan, maar weet dat als ik het zo niet doe ik morgen weer spijt heb
Onwerkelijk gewoon, zomaar ineens ook uit het niets.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Wat een dag ook ... Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Wat een dag ook ... Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...
Tsss noem de voorspellende gaven van Sacha maar "niets"quote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onwerkelijk gewoon, zomaar ineens ook uit het niets.
quote:
Chuf is Chuf...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]als vanouds heeft hij die rol weer op zich genomen
Dankjequote:
Hmmm dat ben ik dan blijkbaar vergeten ...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]als vanouds heeft hij die rol weer op zich genomen
Ja toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig wanneer die Griek slaapt.
Ik heb nog pizza liggen.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie nou geen recepten meer gedeeld en geen kaas meer gehad sinds 40+ terug is?
Lekker!quote:
Geen zuurkool schotel?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en bolognese saus, tonijn en Turkse woost.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had iets met kikkererwten, bonen, chorizo en gehakt met oude kaas
Lekker!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en bolognese saus, tonijn en Turkse woost.
En dan zelf opeten?quote:
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie nou geen recepten meer gedeeld en geen kaas meer gehad sinds 40+ terug is?
Kan je niet tegen kaas dan? Of was het bedorven?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....
Alhoewel, toen ik pas met de jongste een 4-uurtje bij de Hema had gehaald ging ik bijna van m'n stokje toen ik naar huis fietste... bleek er roomkaas in een van die gebakjes te zitten (waar ik dus de helft van gehad had)
Als ik het geweten had had ik dat dus niet gedaan
roomkaas in een gebakje? gatver, dat hoort op toast.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....
Alhoewel, toen ik pas met de jongste een 4-uurtje bij de Hema had gehaald ging ik bijna van m'n stokje toen ik naar huis fietste... bleek er roomkaas in een van die gebakjes te zitten (waar ik dus de helft van gehad had)
Als ik het geweten had had ik dat dus niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |