Dat hoort er ook bij natuurlijk op deze heugelijke dag .... Ik zal eens intunenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef Symphonic het volgende:
Eerst maar eens wat blije muziekjes
t
Duhh ik ga voor tomatensoepquote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef cafca het volgende:
Ik zal eens beginnen met een mooi muziekje:
En weggesleept voor 400 euro morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Stomerijkosten declarerenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Hier lijkt het gras in glas gegotenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou dat zou ik je even uitleggenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:07 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom waren jullie gesloten![]()
WB trouwens
Ja dan heb ik een ban.quote:
quote:
Sorryquote:
DE parkeerterrein?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |