Die hadden we vroeger echt allemaal.quote:
Ik had zo'n gootsteen met die zwart/wit blokjes en die gordijntjes zelf in mijn eerste woning, die anti kraak woningquote:Op maandag 4 januari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hadden we vroeger echt allemaal.
Die argumenten stonden ook nogal op losse grondvestenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:36 schreef MadMaster het volgende:
40+ weer open.
Ik kan het nog steeds niet geloven na alle discussies en argumenten over een weer krap een jaar geleden...
Eensch, maar die werden destijds wel gebruikt om de boel hier dicht te gooien...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die argumenten stonden ook nogal op losse grondvesten
Ik probeer ook positief te zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan, zijn positiviteits wave was gelukkig nog niet voorbij...
ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit er aan te denken om de 40+ memorial show vanavond opnieuw te draaien op R49.
Maar nu als viering van de heropening...
Fuck it, ik ga het gewoon doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Vandaag één en al positiviteit!
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Madmaster viert de heropening van het 40+subforum
22:00 - 00:00 Piet_Piraat gaat vaag doen.
ik denk dat ik wel iemand weet die het graag zou doenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:47 schreef chufi het volgende:
Sas heeft het wel druk met al dat gemod... Ze heeft l 9 topics gesloten... Misschien moet er nog een 2e mod bij!?
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
Deesje, als je meeleest, het modschap wacht rustig op jouw terugkeer
Niet allemaal tegelijk...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel iemand weet die het graag zou doen
Blauw staat mij nietquote:
40+ DJ's van de vorige eeuwquote:Op maandag 4 januari 2016 16:49 schreef just me het volgende:
even sluikreclame![]()
MUZ / Radio 49 #840 Doorgaan in overtreffende trap.
[..]
Dat staat het draaien toch niet in de wegquote:Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn show stond er al op voordat 40+ open was.
Jij had het gewoon al voorzien met je PP account weer als herboren...quote:Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn show stond er al op voordat 40+ open was.
Leuk, goed begin van 2016. En ik ben blij met en voor jou.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
Deesje, als je meeleest, het modschap wacht rustig op jouw terugkeer
Toevallig ook 40+ muziek.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had het gewoon al voorzien met je PP account weer als herboren...
ik snap d'r helemaal niks van al dat gedoequote:
Daar zijn we ook te oud voor om de logica te begrijpenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap d'r helemaal niks van al dat gedoe
Eindelijk hebben we weer een hangplek.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Vandaag één en al positiviteit!
De nietslapers, de uitslapers en de schoneslapers. De 40+ heeft weer 24/7 een plekquote:Op maandag 4 januari 2016 17:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we weer een hangplek.
voelt goed om weer thuis te zijnquote:
De 40-ers kunnen losgaan wanneer ze willen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De nietslapers, de uitslapers en de schoneslapers. De 40+ heeft weer 24/7 een plek
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd mensen met deze heropening
Dat hoort er ook bij natuurlijk op deze heugelijke dag .... Ik zal eens intunenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef Symphonic het volgende:
Eerst maar eens wat blije muziekjes
t
Duhh ik ga voor tomatensoepquote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef cafca het volgende:
Ik zal eens beginnen met een mooi muziekje:
En weggesleept voor 400 euro morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Stomerijkosten declarerenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn de parkeerterrein aan het openbreken hier, heb auto maar op grasveld gezet.
Hier lijkt het gras in glas gegotenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou dat zou ik je even uitleggenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:07 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom waren jullie gesloten![]()
WB trouwens
Ja dan heb ik een ban.quote:
quote:
Sorryquote:
DE parkeerterrein?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.quote:
Ja, maar "de terrein" vind ik niet normaal gesprokenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.
In de vorm van een rollator zeker?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar ik mijn stuk blik parkeer normaal gesproken.
Nee hoor ik kan je er een klaar antwoord op geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geeft niet, domme vraag waarschijnlijk
Die moet je vaker duwen dan de gemiddelde auto.... rollator komt in de buurtquote:
Ik kan net iets harder dan de vrachtwagens.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik ook. Noemen ze bij de dealer zelfs een rollator.
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die moet je vaker duwen dan de gemiddelde auto.... rollator komt in de buurt
(ik heb een Citroen C4. Zelfde verhaal)quote:
Zou ik ook moeten kunnen, maar kan zijn drie steeds niet vinden.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan net iets harder dan de vrachtwagens.
Damn.... dan ben ik blij met mijn Ninja alsook een Ibizaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
(ik heb een Citroen C4. Zelfde verhaal)
Oh mijn god... bij jou flikken ze dat dus ook...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen weer een staaltje "veilig rijden volgens de platte pet dragende medemens" meegemaakt.
Met 60 invoegen op een snelweg met schoon wegdek, waar 130 wordt gereden op beide banen.
Want langzaam = veilig. Ofzo.
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh mijn god... bij jou flikken ze dat dus ook...
Kon je 'm niet opduwen dan met je opgevoerde rollator?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...
Hey ik mag niet mopperen als ik me zelf misdraag hequote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kon je 'm niet opduwen dan met je opgevoerde rollator?
Zou verboden moeten worden..quote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid; ik reed erachter, in mijn boodschappenkarretje die ook maar max 110 kan rijden zonder dat ik doof word... Maar hij nam ook gewoon voorrang en voegde in "want de strook was op" oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |