SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 05-01-2016 15:35:57 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neeee, waarom?quote:Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat we noodweer krijgen in Egmond.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk Quoi! Ben benieuwd, leuk om nog meer schrijfsels van je te lezen
Voelde die 15k van gisteren nog wel in m'n benen vanmorgen![]()
![]()
Ik vind mezelf in alle omstandigheden heroischquote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man, meedoen met heroďsche omstandigheden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat weten wequote:Op maandag 4 januari 2016 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf in alle omstandigheden heroisch
F means you're fucked![]()
Mogen we in de OP, guppy?
1
2
3[b]29 mei 2016 - [url=www.vestingloop.nl]Vestingloop ('s-Hertogenbosch)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 15km
[*] hoe-die-nie - 15kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geregeldquote:Op maandag 4 januari 2016 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mogen we in de OP, guppy?
[ code verwijderd ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dacht dat het een koptelefoon wasquote:Op maandag 4 januari 2016 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een schoenlampje hč, dus dat zit dan aan m'n hak. En dan komt er wel eens een beetje modder op![]()
![]()
Over koptelefoons gesproken.....dit topic heeft mijn Yurbuds gejinxd. Er was hier nog niet gesproken over kabelbreuken bij die dingen, of ik kreeg er ook mee te maken
Nu maar weer op zoek naar andere dingen die wel geschikt zijn
Deze links uit de OP (cat mensen die net beginnen) werken niet.
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
https://www.hartstichting(...)dloopschema_2010_pdf
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/
Heb even geen tijd om zelf verder te zoeken. Weet ook niet of iemand er verder ooit nog naar kijkt...Met een meidenkwartet![]()
De eerste twee heb ik gerepareerd en de derde verwijderd. Die podcast mag ivm. rechten niet meer gratis online, dus daar hoeven we dan ook niet naar te linkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Cathmar het volgende:
Deze links uit de OP (cat mensen die net beginnen) werken niet.
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
https://www.hartstichting(...)dloopschema_2010_pdf
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/
Heb even geen tijd om zelf verder te zoeken. Weet ook niet of iemand er verder ooit nog naar kijkt...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou wel van een beetje tegenstandquote:.
[ Bericht 97% gewijzigd door Devv op 04-01-2016 15:32:16 ]![]()
Kan toch gewoon cheapass oordopjes indoen?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef YUR het volgende:
Over koptelefoons gesproken.....dit topic heeft mijn Yurbuds gejinxd. Er was hier nog niet gesproken over kabelbreuken bij die dingen, of ik kreeg er ook mee te maken
Nu maar weer op zoek naar andere dingen die wel geschikt zijn
Werkt bij mij ook prima.![]()
Of gewoon zonder oordopjes lopenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan toch gewoon cheapass oordopjes indoen?
Werkt bij mij ook prima.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb gisteren mijn oordopjes wel ingehad. Best prettig, mits ze qua volume het verkeer niet overstemmen.
Alleen kregen ze na 14 km of zo kuren, het volume ging een paar keer van niets naar "als je nog niet doof was, word je het nu wel".
Ik weet alleen niet of het aan de telefoon lag of aan de afstandsbediening in het snoertje....![]()
Dan doe je je gewichtsvest toch aan, en een elastiek om je benen, en gewichtjes aan je enkels, en en en enquote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje tegenstand.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik zou ook wel graag in de op willen nu de inschrijving definitief is. Hoe doe ik dat?
Ik gebruik gewoon de oordopjes die bij mn telefoon zaten trouwens. Alleen soms trek ik ze wel uit mn oor omdat mn hand dan langs het snoer gaat![]()
Staat je wedstrijd al in de OP? Vraag dan de TS om je erbij te zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:58 schreef aapieannie het volgende:
Ik zou ook wel graag in de op willen nu de inschrijving definitief is. Hoe doe ik dat?
Ik gebruik gewoon de oordopjes die bij mn telefoon zaten trouwens. Alleen soms trek ik ze wel uit mn oor omdat mn hand dan langs het snoer gaat
Staat die er nog niet in dan moet je even de code kopieren en ombouwen die boven de wedstrijd lijst staatTrek eens aan mijn vinger?
Hoi allemaalDe beste wensen voor 2016, ik hoop dat het voor iedereen op alle vlakken een mooi jaar wordt. Was even afwezig, druk gehad met te veel dingen, gelukkig wel kunnen blijven lopen. Helaas geen tijd om de afgelopen weken terug te gaan lezen, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Nu heb ik jullie advies weer nodig.Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen. Vanochtend kreeg ik een e-mail van Runner's World met de mededeling dat ik een startnummer voor de Kwart Marathon van Egmond gewonnen heb. (Iets gewonnen, yay
)
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
Hoi allemaalDe beste wensen voor 2016, ik hoop dat het voor iedereen op alle vlakken een mooi jaar wordt. Was even afwezig, druk gehad met te veel dingen, gelukkig wel kunnen blijven lopen. Helaas geen tijd om de afgelopen weken terug te gaan lezen, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Nu heb ik jullie advies weer nodig.Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen. Vanochtend kreeg ik een e-mail van Runner's World met de mededeling dat ik een startnummer voor de Kwart Marathon van Egmond gewonnen heb. (Iets gewonnen, yay
)
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:Als je ze allebei wilt doen zou ik ze maximaal op marathontempo of zelfs langzamer doen, dus echt als training. Je kunt eventueel de laatste paar km van de HM nog proberen te versnellen maar een HM serieus lopen terwijl je al een 10.5km voluit hebt gedaan lijkt mij een lastige missie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 1.5 uur pauze en het feit dat het in de winter is maakt het ook wel lastig, je moet echt heel erg uitkijken dat je geen verkleumde stijve spieren krijgt. Ik ken wel mensen die bij de CPC 3 afstanden achter elkaar gedaan hebben of 2x de Dam tot Damloop maar daar was het toch wel wat minder koud..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dankje! Hij staat er nog niet bij en mn mobiel wil even niet meewerken. Zal het eens via de pc proberenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Staat je wedstrijd al in de OP? Vraag dan de TS om je erbij te zetten.
Staat die er nog niet in dan moet je even de code kopieren en ombouwen die boven de wedstrijd lijst staat![]()
De kou tijdens de 1,5 uur pauze bedoel je? Ik woon in Egmond aan Zee, dus ik ben snel thuis en kan gaan douchen en warm blijven/worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je ze allebei wilt doen zou ik ze maximaal op marathontempo of zelfs langzamer doen, dus echt als training. Je kunt eventueel de laatste paar km van de HM nog proberen te versnellen maar een HM serieus lopen terwijl je al een 10.5km voluit hebt gedaan lijkt mij een lastige missie..
Die 1.5 uur pauze en het feit dat het in de winter is maakt het ook wel lastig, je moet echt heel erg uitkijken dat je geen verkleumde stijve spieren krijgt. Ik ken wel mensen die bij de CPC 3 afstanden achter elkaar gedaan hebben of 2x de Dam tot Damloop maar daar was het toch wel wat minder koud..![]()
![]()
Oja, dat scheelt wel. Nouja, dan is het beslissen wat je zelf leuker/belangrijker vindt denk ik.. een poging op een snelle HM of jezelf uitdagen om meer kms dan ooit te lopen op één dagquote:Op maandag 4 januari 2016 16:45 schreef BK. het volgende:
[..]
De kou tijdens de 1,5 uur pauze bedoel je? Ik woon in Egmond aan Zee, dus ik ben snel thuis en kan gaan douchen en warm blijven/worden.
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man, meedoen met heroďsche omstandigheden!quote:De Volkskrant 1985: “Rusmannen bestand tegen sneeuwstorm op Egmonds strand.”
“Aan klimatologisch geweld had de jaarlijkse halve marathon van Egmond al het een en ander achter de rug. Het bleek echter – in de dertiende editie – nog woester te kunnen. Met ijspegels aan de muts en sneeuwklonten in de baard voltooiden bijna vierduizend deelnemers de pooltocht van gisteren. En geheel in lijn met de bizarre omstandigheden werd die tocht gewonnen door een (klaarblijkelijk vorstbestendig) echtpaar, Peter en Wilma Rusman.”![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
)
Een beetje meer informatie over mij:Gezien je maximale training nu 26km is, zou ik de 10,5 laten schieten, je laat je altijd meeslepen in een wedstrijd qua tempo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je jezelf wel goed in kan houden, dan kan je ze wel beide lopen maar zeker niet racen.Trek eens aan mijn vinger?
Die fase ben ik wel een beetje ontgroeid. Ik heb dat gewichtsvest nog wel maar gebruik het eigenlijk nooit meer. Net zoals die vlagquote:Op maandag 4 januari 2016 15:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan doe je je gewichtsvest toch aan, en een elastiek om je benen, en gewichtjes aan je enkels, en en en en.
Ik heb ook nog even met dat idee rondgelopen maar moest er toch vanaf zien. Het is voor mij nog te vroeg in het seizoen om zoveel kilometers te maken. Ik wil in maart wel alle afstanden van de CPC doenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
[..]
Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen.
[..].
![]()
Er is ondertussen al een 2016 challenge he http://www.123swets.com/FOK/schema2016.php?naam=<hier je username>
1 [img ]http://www.123swets.com/FOK/schema2016.php[/img] ![]()
Of een nog efficientere ratio tussen training en wedstrijdkmsquote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef GotC het volgende:
Semtex, 'maar' 1000? Dit jaar iets minder marathons?
Langste afstand 14km voor een marathon?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of een nog efficientere ratio tussen training en wedstrijdkms![]()
![]()
Ik heb dit toegevoegd aan de OPquote:Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is ondertussen al een 2016 challenge he http://www.123swets.com/FOK/schema2016.php?naam=<hier je username>
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
HIERJENAAM gaat 2100k lopen
Plaatje lijkt trouwens niet bij te werken Swets.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik sta bovenaan in de challenge!![]()
Vanavond loop ik ook weer, dus misschien blijft dat nog wel even zo voordat de echte kanonnen los gaan.![]()
Ik heb mijn challenge zo hoog gezet dat het echt de vraag is of ik hem ga halenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:59 schreef McTwente het volgende:
Ik sta bovenaan in de challenge!![]()
Vanavond loop ik ook weer, dus misschien blijft dat nog wel even zo voordat de echte kanonnen los gaan.Dus verwacht niet vaak bovenaan te staan. Morgen pas de eerste meters van 2016 maken
Ik heb ook poging gedaan om mezelf in de challenge te zetten. Blijkbaar moet de puntkomma er niet bij![]()
![]()
Die challenge is voor jezelf he? Het gaat er niet om wie er "bovenaan" staat.
Vandaag al voor de derde keer dit jaar gelopen. Vorig jaar liep ik mijn eerste meters hard pas op 5 jan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alles is een competitie!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
Vandaag al voor de derde keer dit jaar gelopen. Vorig jaar liep ik mijn eerste meters hard pas op 5 jan
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, inderdaad hoog ingezet. Ga je weer een marathon lopen dit jaar?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb mijn challenge zo hoog gezet dat het echt de vraag is of ik hem ga halenDus verwacht niet vaak bovenaan te staan. Morgen pas de eerste meters van 2016 maken
![]()
Klopt. Vorig jaar had ik flink onderschat wat ik zou gaan lopen, daardoor stond ik redelijk hoog. Je kan de kms meer een keer wijzigen. Vind het knapper als je een hoog doel stelt, en die net wel/net niet haalt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
Die challenge is voor jezelf he? Het gaat er niet om wie er "bovenaan" staat.![]()
Dat zet ik mijn challenge op 10 kmquote:![]()
Kom ik lekker bovenaanMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Touche!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zet ik mijn challenge op 10 km![]()
Kom ik lekker bovenaanJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik begin niet aan de challenge.... ik loop nu al achter op mijn planning dus het is een onbegonnen zaak.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Een beetje meer informatie over mij:Heb je die 26 ooit een keer gelopen in het verleden of ben je telkens rustig gaan opbouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die vorige week als duurloop hebt gelopen en de week ervoor 20, dan zou het nog best kunnen. Al lijkt Egmond mij wel een behoorlijk pittig parcours om 32 te lopen. En inderdaad op volle kracht is niet aan te raden. En je hebt nog tijd zat om de langere afstanden te lopen.![]()
hoezo niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Plaatje lijkt trouwens niet bij te werken Swets.![]()
Ik heb hem op 1200 gezet omdat ik wel 100km per maand zou willen lopen, gemiddeld. Misschien ga ik er makkelijk overheen, misschien ook niet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zal me ook eens voorstellen, ben al een tijdje mee aan het lezen. Ik ben DeLoet! 29 jaar.
Eind oktober begonnen met hardlopen, had er daarvoor echt een hekel aan! Ben begonnen met de c25k-app, en in week 6 van de 8 daarmee gestopt en wat langere afstanden gaan lopen. In december 100 kilometer gelopen!
Loop nu 25:02 (argh!) op de 5k en 51:40 op de 10k. Ga in Rotterdam de kwart marathon lopen. Het lijkt me gaaf om dit jaar een HM te doen!
Ben vrij zwaar (95 kg bij 1,96m) dus was wat huiverig voor pijnlijke knieën etc, maar gelukkig nergens last van!
[ Bericht 13% gewijzigd door DeLoet op 04-01-2016 19:42:01 ]everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Mooie tijden, mooie doelen!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik zal me ook eens voorstellen, ben al een tijdje mee aan het lezen. Ik ben DeLoet! 29 jaar, 1,96m, 95 kilo.
Eind oktober begonnen met hardlopen, had er daarvoor echt een hekel aan! Ben begonnen met de c25k-app, en in week 6 van de 8 daarmee gestopt en wat langere afstanden gaan lopen. In december 100 kilometer gelopen!
Loop nu 25:02 (argh!) op de 5k en 51:40 op de 10k. Ga in Rotterdam de kwart marathon lopen. Het lijkt me gaaf om dit jaar een HM te doen!Toch wel jaquote:In eerste instantie leek ik er niet bij te staan.
He iemand van (bijnaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik zal me ook eens voorstellen, ben al een tijdje mee aan het lezen. Ik ben DeLoet! 29 jaar.
Ben vrij zwaar (95 kg bij 1,96m) dus was wat huiverig voor pijnlijke knieën etc, maar gelukkig nergens last van!) mijn lengte! Welkom
En als je rustig opbouwt en niet met pijn doorloopt gaat het prima zonder blessures. Ik loop nu een jaar en ben zelfs iets zwaarder dan jij, maar met maar 1 week blessuretijd..
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Voor de rollers onder ons is deze aanbieding misschien wat: http://www.aldi.nl/aldi_m(...)ml?et_cid=1&et_lid=2
En een interessant artikel: hardlopen als de kanarie van de kolenmijnen......
http://www.parool.nl/paro(...)-van-Amsterdam.dhtml
O ja! Ben benieuwd Quoi!
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 04-01-2016 20:36:38 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Kan je mij dan bij de CPC 5 km en 10 km zetten? Ik had al voor alle afstanden een startbewijs maar had alleen de halve marathon doorgegevenquote:. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het met de startnummers op ga lossen. Je kunt ze namelijk niet allemaal tegelijk meenemen, want dan kan de tijdsregistratie van slag raken. Ik moet ze dus aan iemand langs de route geven of steeds terug naar mijn tas gaan.
![]()
Welkom! Mooie tijden en een leuk doelquote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef DeLoet het volgende:
Loop nu 25:02 (argh!) op de 5k en 51:40 op de 10k. Ga in Rotterdam de kwart marathon lopen. Het lijkt me gaaf om dit jaar een HM te doen!
Ben vrij zwaar (95 kg bij 1,96m) dus was wat huiverig voor pijnlijke knieën etc, maar gelukkig nergens last van!![]()
![]()
http://marathon.ooredoo.qa/quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Quoi het volgende:
@thelaudprince: gefeliciteerd !!![]()
@Serinde: welcome back![]()
@DeeBee: doe eens een linkje naar de wedstrijd die je gaat lopen? Benieuwd naarOf is het gewoon in NL?
Ik ga eens even een Strava account aanmaken en met terugwerkende kracht de regio 015 terugveroveren op Citystrides
Al staat er bar weinig op die site. Zoals een hoop dingen hier is het maar even afwachten en zie je het op de dag zelf wel.Start is om 6:30 (jaja!) en dit is als het goed is de route, met meerdere rondjes voor de (halve) marathon:
Ben pas in april weer voor het eerst in NL denk ik, komende tijd zit ik nog wel even hier. Al ga ik in maart wel weer terug naar Europa om te skiën in ieder geval, ben ik een beetje in de buurt!
Jack does it in real time...![]()
Ik ben benieuwd hoe jij de warmte ervaart, vanwege het WK voetbal en de discussie daaroverquote:Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ben er (pas) 1.5 maand en nu is het heerlijk. Vanavond was ik bij het tennis kijken (ATP toernooi) en het is zelfs fris / kouder nu, meer wind ook de laatste dagen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij de warmte ervaart, vanwege het WK voetbal en de discussie daarover
Het is hier 6 maanden per jaar best lekker (zomers weer, van okt-maart) en 6 maanden per jaar hel (kijk er niet per se naar uit).
Zomers sporten is gewoon uitgesloten overigens, zeker op het hoogste niveau. Ben eerder hier en in UAE geweest in de zomer en dan kan je gewoon niet voetballen of een marathon gaan rennen ofzo. Was na 3 kilometer rennen toen al een liter zweet kwijt denk.
Mooi parcours hoor DeeBee!!!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zal de eerste maanden wel redelijk wat kilometers maken. Na half april zal het wel minder worden, misschien loop ik een tijd helemaal niet. Ik heb de challenge ongeveer gelijk gezet aan vorig jaar. En ik kan hem eventueel nog een keer aanpassen gedurende het jaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb mijn challenge zo hoog gezet dat het echt de vraag is of ik hem ga halenDus verwacht niet vaak bovenaan te staan. Morgen pas de eerste meters van 2016 maken
Lekker bezig! En de knipoog stond niet voor niets in mijn post.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
Vandaag al voor de derde keer dit jaar gelopen. Vorig jaar liep ik mijn eerste meters hard pas op 5 jan![]()
Natuurlijk is het geen wedstrijd, in ieder geval niet tegen anderen. Hooguit tegen mezelf om de challenge te halen.![]()
Leuk om te zien!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://marathon.ooredoo.qa/
Al staat er bar weinig op die site. Zoals een hoop dingen hier is het maar even afwachten en zie je het op de dag zelf wel.Start is om 6:30 (jaja!) en dit is als het goed is de route, met meerdere rondjes voor de (halve) marathon: [ afbeelding ]
Ben pas in april weer voor het eerst in NL denk ik, komende tijd zit ik nog wel even hier. Al ga ik in maart wel weer terug naar Europa om te skiën in ieder geval, ben ik een beetje in de buurt!
En de grote vraag is natuurlijk: what are you running for?![]()
![]()
Ik hoop het wel, als mijn leven/werksituatie het toelaat. Deze challenge is zo'n 35km/maand meer dan dit jaar, ik denk dat het wel haalbaar kan zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ja, inderdaad hoog ingezet. Ga je weer een marathon lopen dit jaar?
Pff, zaaltraining was zwaar!! Als dat één keer niet doorgaat vanwege kerst lijk je alle opgebouwde buikspieren wel weer kwijt
Is er al iemand met de Nimbus 18 hier ?
Nevermind..die gast die ik erover sprak was dus toch fout, nog niet te krijgen
[ Bericht 86% gewijzigd door thelaudprince op 04-01-2016 22:10:04 ]![]()
Is het raar dat ik aan Harry Potter moest denken?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef thelaudprince het volgende:
Is er al iemand met de Nimbus 18 hier ?
Nevermind..die gast die ik erover sprak was dus toch fout, nog niet te krijgen![]()
Je lijkt m'n zus welquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Is het raar dat ik aan Harry Potter moest denken?![]()
![]()
Die foamroller van de aldi lijkt enorm op die ik heb. Doet het prima (al heb ik geen vergelijkingsmateriaal)![]()
Zo, hardloopjaar 2016 is ook voor mij geopend!
Net mezelf ondanks het rotweer toch naar buiten gesleept en mijn eerste 14,6km afgetikt.
De drempel is een stuk hoger om met dit weer de deur uit te gaan, maar als het eenmaal lukt en je loopt daar in het donker in de rimboe, over licht gladgeijzelde wegen, de ijsregen en de gure wind die in je gezicht striemen, dan voel je je toch wel extra sterk. Sterk dat je toch wilskracht hebt getoond en wel gegaan bent, sterk dat je de elementen trotseert. Dat maakt lopen nog mooier.
Zo, dat waren mijn hersenspinsels onder het lopen, wou ik even kwijt.
Al kan ik ook heerlijk lopen in een comfortabel voorjaarszonnetje hoor...![]()
Goeie tip van die foamroller trouwens, dit is een vriendelijk prijsje om eens zo'n ding te proberen.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef indepoeier het volgende:
De drempel is een stuk hoger om met dit weer de deur uit te gaan, maar als het eenmaal lukt en je loopt daar in het donker in de rimboe, over licht gladgeijzelde wegen, de ijsregen en de gure wind die in je gezicht striemen, dan voel je je toch wel extra sterk. Sterk dat je toch wilskracht hebt getoond en wel gegaan bent, sterk dat je de elementen trotseert. Dat maakt lopen nog mooier.Dan voel je je toch wel even Rocky Balboa.
Ik had slechts een paar druppels gemiezer. Van mijn zweet werd ik natter.
Knie lijkt het te houden. Nog niet te vroeg juichen.![]()
Hoi! Oh leuk dus binnenkort een 5 km loopje om onder de 25 te komen?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef DeLoet het volgende:
Ben vrij zwaar (95 kg bij 1,96m) dus was wat huiverig voor pijnlijke knieën etc, maar gelukkig nergens last van!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik weet van jou wel dat je dat weet, maar er zijn toch weer wat nieuwe mensen hier en het ging wel erg veel over de challenge. Dus even wat tegengasquote:Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef McTwente het volgende:
[..]
Lekker bezig! En de knipoog stond niet voor niets in mijn post.![]()
Natuurlijk is het geen wedstrijd, in ieder geval niet tegen anderen. Hooguit tegen mezelf om de challenge te halen.
http://www.amsterdam2016.org/brooks10kchampionsrun
Op zich wel een leuk evenement, maar die prijs weer.
¤30,- (of meer, ik weet niet hoeveel de boekingskosten zijn) maar dan krijg je wel een "gratis" shirt![]()
Bovendien een weekje voor ik in de bergen ga struinen, goed idee om dan nog even een 10k volle bak te doen?
Tevens klacht: boekingskosten, het lijkt ticketmaster wel
Hey mensen,
Ben een tijd weg geweest van dit forum nadat ik in oktober de marathon van Eindhoven heb gedaan, met 1 maand voorbereiding en jullie adviezen. Hoewel het uiteraard veel beter kon vond ik de marathon echt enorm gaaf en heb ik me meteen ingeschreven voor Rotterdam, die ondertussen over 3 maanden al is. Nu neem ik mijn voorbereiding wel wat serieuzer uiteraard, om er zeker van te zijn dat ik nu wél mijn doel van < 4:00:00 ga halen (in Eindhoven kwam ik na 4:18:00 over de finish hobbelen volgens mij).
Nu zal ik af en toe gewoon eens een update posten, en jullie een beetje in de gaten houden. Het jaar is voor mij goed begonnen met een heerlijke halve marathon in Krimpen in 1:48:00. Dit was de eerste keer dat ik echt heel tevreden ben geweest met mijn tempo. Eerste 12 km de kat uit de boom gekeken, rustige hartslag bewaard met een stabiel tempo onder mijn doel. De tweede helft heb ik vervolgens een rechte, stijgende lijn omhoog in gezet, met uiteindelijk een gemiddelde van 11,76 km/u. Het was fantastisch om in de laatste km's eens een keer vol vertrouwen andere mensen voorbij te schieten, i.p.v. andersomVoel me zo steeds fitter worden, en het lopen van lange afstanden blijft geweldig. Ik zie het soms echt meer als een meditatie, i.p.v. een complete inspanning.
Maar goed, ik ga wekelijks mijn km's maken, en voel me goed over mijn doel om onder de 4:00:00 te finishen. Wellicht stieken zelfs onder de 3:50:00Daarbij hoop ik dat ik in 2016 ook dik boven de 1000 km's kan gaan zitten.
![]()
Mooi!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef indepoeier het volgende:
Goeie tip van die foamroller trouwens, dit is een vriendelijk prijsje om eens zo'n ding te proberen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Lekker bezig! Lijkt me dat met die 1.48 een sub4 zeker haalbaar is, misschien wel harder als die progressie doorzet ja! Geen pijntjes overgehouden aan de marathon?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:24 schreef Doncamatic het volgende:
Hey mensen,
Ben een tijd weg geweest van dit forum nadat ik in oktober de marathon van Eindhoven heb gedaan, met 1 maand voorbereiding en jullie adviezen. Hoewel het uiteraard veel beter kon vond ik de marathon echt enorm gaaf en heb ik me meteen ingeschreven voor Rotterdam, die ondertussen over 3 maanden al is. Nu neem ik mijn voorbereiding wel wat serieuzer uiteraard, om er zeker van te zijn dat ik nu wél mijn doel van < 4:00:00 ga halen (in Eindhoven kwam ik na 4:18:00 over de finish hobbelen volgens mij).
Nu zal ik af en toe gewoon eens een update posten, en jullie een beetje in de gaten houden. Het jaar is voor mij goed begonnen met een heerlijke halve marathon in Krimpen in 1:48:00. Dit was de eerste keer dat ik echt heel tevreden ben geweest met mijn tempo. Eerste 12 km de kat uit de boom gekeken, rustige hartslag bewaard met een stabiel tempo onder mijn doel. De tweede helft heb ik vervolgens een rechte, stijgende lijn omhoog in gezet, met uiteindelijk een gemiddelde van 11,76 km/u. Het was fantastisch om in de laatste km's eens een keer vol vertrouwen andere mensen voorbij te schieten, i.p.v. andersomVoel me zo steeds fitter worden, en het lopen van lange afstanden blijft geweldig. Ik zie het soms echt meer als een meditatie, i.p.v. een complete inspanning.
Maar goed, ik ga wekelijks mijn km's maken, en voel me goed over mijn doel om onder de 4:00:00 te finishen. Wellicht stieken zelfs onder de 3:50:00Daarbij hoop ik dat ik in 2016 ook dik boven de 1000 km's kan gaan zitten.
Na de marathon van Eindhoven had ik wel een paar dagen moeite met traplopen, ja. Sindsdien ben ik compleet blessurevrij en voel ik me fitter dan ooit. Eergisteren dan de HM gedaan, en heb nergens last van. Hoewel me dat ondertussen niet verbaast omdat die afstanden (tussen de 15 en 22) ondertussen wel binnen wekelijkse repertoire vallenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker bezig! Lijkt me dat met die 1.48 een sub4 zeker haalbaar is, misschien wel harder als die progressie doorzet ja! Geen pijntjes overgehouden aan de marathon?![]()
Vanavond weer lekker gaan (met 12km)! Wil nu sowieso iedere week +30 km gaan lopen (als absolute ondergrens).
![]()
Je bedoelt als weektotaal of elke week een duurloop van minstens 30km? Want dat laatste lijkt me lichtelijk overdreven als je voor de marathon traint?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:20 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Na de marathon van Eindhoven had ik wel een paar dagen moeite met traplopen, ja. Sindsdien ben ik compleet blessurevrij en voel ik me fitter dan ooit. Eergisteren dan de HM gedaan, en heb nergens last van. Hoewel me dat ondertussen niet verbaast omdat die afstanden (tussen de 15 en 22) ondertussen wel binnen wekelijkse repertoire vallen![]()
Vanavond weer lekker gaan (met 12km)! Wil nu sowieso iedere week +30 km gaan lopen (als absolute ondergrens).
Wat een nepfoto dat iedereen klaar staat voor de start, er staat helemaal niemand klaar om zijn gpsklokje in te drukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:15 schreef Guard het volgende:
¤30,- (of meer, ik weet niet hoeveel de boekingskosten zijn) maar dan krijg je wel een "gratis" shirt![]()
Bovendien een weekje voor ik in de bergen ga struinen, goed idee om dan nog even een 10k volle bak te doen?
Tevens klacht: boekingskosten, het lijkt ticketmaster wel![]()
![]()
![]()
Ik denk dat eerstequote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bedoelt als weektotaal of elke week een duurloop van minstens 30km? Want dat laatste lijkt me lichtelijk overdreven als je voor de marathon traint?.
Je moet mij niet meer op ideeën brengen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Devv is sinds kort eigenaar van een startbewijs voor de kwart- en halve marathon![]()
![]()
Als je ook 4 kaarten besteld voor het EK, heb je al 20 euro korting. Dan is 10 euro voor een wedstrijd en een shirt weer niet duur...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:15 schreef Guard het volgende:
Tevens klacht: boekingskosten, het lijkt ticketmaster wel![]()
![]()
http://losseveter.nl/2016(...)j-sportrusten-groot/
Over sportrusten en de marathon en de kans op blessures.. al wordt er weinig in detail getreden
Ik blijf lekker bij de traditionele opzet. Dat sportrusten lijkt mij niets, want ik vind de lange loopjes veel te leuk.![]()
Nieuw PR'tje gisteravondquote:Beste geschatte prestatie voor 5 km. (21:20)
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 09:44:59 ]![]()
Loopmaatje heeft volgens dit principe zijn laatste marathon gelopen. Dat wil zeggen, grotendeels volgens het idee van sportrusten. Hij heeft toch een paar duurlopen van 30 km gedaan, dus een essentieel onderdeel van sportrusten veranderd in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over sportrusten en de marathon en de kans op blessures.. al wordt er weinig in detail getreden![]()
Misschien heb ik het al genoemd, maar 24 januari gaan we (onze loopgroep) de Utrechtse Heuvelrug Trail lopen. Het principe is "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", dus iedereen is welkom. Laat maar even weten als je mee wilt lopen. Begeleiding op de fiets is ook altijd welkom.![]()
Als weektotaalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bedoelt als weektotaal of elke week een duurloop van minstens 30km? Want dat laatste lijkt me lichtelijk overdreven als je voor de marathon traint?![]()
![]()
Elke week wel plaats voor een duurloop, variërend van 17 tot 30 km![]()
![]()
Ah ja ok, klinkt logischquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Als weektotaal![]()
![]()
Elke week wel plaats voor een duurloop, variërend van 17 tot 30 km
Hoe zit het eigenlijk met de route van die trail? Kan je die ook op je smartphone laden of heb je daar een GPS horloge voor nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:06 schreef McTwente het volgende:
Misschien heb ik het al genoemd, maar 24 januari gaan we (onze loopgroep) de Utrechtse Heuvelrug Trail lopen. Het principe is "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", dus iedereen is welkom. Laat maar even weten als je mee wilt lopen. Begeleiding op de fiets is ook altijd welkom.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat kan ook gewoon op je smartphone. Ik gebruik zelf Strava om te navigeren. Het nadeel is alleen wel dat de route dan niet meedraait met de looprichting.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de route van die trail? Kan je die ook op je smartphone laden of heb je daar een GPS horloge voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben een .gpx file op de site staan. Dus die kan je overal inladen. Ik heb hem zelf ook in de afstandmeten app staan. Maar een navigatiemogelijkheid is natuurlijk wel handig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de route van die trail? Kan je die ook op je smartphone laden of heb je daar een GPS horloge voor nodig?![]()
Jullie zullen waarschijnlijk in de ochtend gaan lopen denk ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:06 schreef McTwente het volgende:
Misschien heb ik het al genoemd, maar 24 januari gaan we (onze loopgroep) de Utrechtse Heuvelrug Trail lopen. Het principe is "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", dus iedereen is welkom. Laat maar even weten als je mee wilt lopen. Begeleiding op de fiets is ook altijd welkom.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon op je smartphone. Ik gebruik zelf Strava om te navigeren. Het nadeel is alleen wel dat de route dan niet meedraait met de looprichting.En aardig wat bonuskilometers zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://connect.garmin.com/modern/activity/676847447![]()
Ja, Strava neemt soms de vrijheid om paden wat ruimer te nemen. Ik weet ook niet hoe ik dat op kan lossen. Dat lijkt vanzelf te gaan, want RunKeeper doet dat volgens mij niet. En het is toch echt de GPX van MST.
![]()
Je hebt hier en daar ook wel een extra lusje of heen-en-weertje genomen. Ik weet niet of dat in totaal 5 km is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Devv het volgende:
Ja, Strava neemt soms de vrijheid om paden wat ruimer te nemen. Ik weet ook niet hoe ik dat op kan lossen. Dat lijkt vanzelf te gaan, want RunKeeper doet dat volgens mij niet. En het is toch echt de GPX van MST.
![]()
Er is nog geen tijd bepaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jullie zullen waarschijnlijk in de ochtend gaan lopen denk ik?
Ik denk niet dat we heel vroeg gaan. Al te laat kan natuurlijk ook niet, vanwege de invallende duisternis.![]()
Ik heb me blijkbaar ooit opgegeven voor de 2-maandelijkse hardloopkalender van Piet van der Nat want die krijg ik nu binnen op de mail. Maar dat ding is echt onwijs handig, in excel formaat en je kan dus filteren op afstand, plaats, provincie, type evenement etc.
Ik zou jullie graag aan een linkje helpen om je op te geven maar ik kan niet meer vinden waar ik dit ben tegengekomen
http://www.phein.nl/atletiek/loopagenda/
Hier kan je hem iig los downloaden, misschien moet je voor het opgeven gewoon mailen naar zijn emailadres.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die krijg je automatisch als je je ooit eens ingeschreven hebt voor een Brabants loopje, volgens mij. Op de een of andere manier komt hij zo aan zijn adressen. De beste man schijnt lid te zijn van mijn vereniging.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb me blijkbaar ooit opgegeven voor de 2-maandelijkse hardloopkalender van Piet van der Nat want die krijg ik nu binnen op de mail. Maar dat ding is echt onwijs handig, in excel formaat en je kan dus filteren op afstand, plaats, provincie, type evenement etc.
Ik zou jullie graag aan een linkje helpen om je op te geven maar ik kan niet meer vinden waar ik dit ben tegengekomenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed bezig Doncomatic! kijk met belangstelling uit naar je postsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:24 schreef Doncamatic het volgende:
Hey mensen,
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Inderdaad een goed overzicht! Zeker als je niet zover vooruit plant, wat ik altijd wel doequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou jullie graag aan een linkje helpen om je op te geven maar ik kan niet meer vinden waar ik dit ben tegengekomen
Hier kan je hem iig los downloaden, misschien moet je voor het opgeven gewoon mailen naar zijn emailadres.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wauw, daar heb je een dagtaak aan zeg, aan dat dingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier kan je hem iig los downloaden, misschien moet je voor het opgeven gewoon mailen naar zijn emailadres.
Ik krijg m'n denk ik niet helemaal te zien zoals hij bedoeld is (want Numbers op de Mac), maar ik vind m nu al handig![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb dat boek gisteren uitgelezen, Had het gekregen. Het gaat niet eens zozeer over die max 14 km voor de M, maar vooral over ontspannen lopen, veel in D2, ook je (h)m grotendeels in D2. Verder nog over chirunning, goed eten, goed rusten etc. Oh en over ademhaling, dat komt veel terug. Het appelleert dus in mijn ogen vooral aan gezond boeren verstand. Er wordt uitgegaan van 4X per week lopen voor de M en de HM en zo kom je qua weektotalen, in ieder geval voor de HM, ongeveer uit op wat ik in de week loop voor een HM.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over sportrusten en de marathon en de kans op blessures.. al wordt er weinig in detail getreden
Ze hebben het trouwens nadrukkelijk over mensen die gaan voor uitlopen en niet voor een snelle tijd. Dus voor jou lijkt het me minder geschikt dan voor bijv mij.
En verder zijn ze het oneens met opbouwschema's a la evy. Dat schopt de wijze van verbranding die zij willen stimuleren (lopen op grotendeels vetverbranding) door elkaar. Ze adviseren te starten met 3x per week 12 min in d2. Ergens snap ik dat wel want ik ging bij evy meteen te hard van start.
Ik wil er denk ik wel dingen uit meenemen voor mezelf, maar niet alles, want ik hou ook van duurlopen. Al heb ik voor mijn komende hm niet veel lang gelopen. veel 12 km enzo, maar wel enkele keren 2 dagen na elkaar. Als ik hem nu alsnog sub2 loop dan zou dat natuurlijk kunnen betekenen dat lange duurlopen niet zo hard nodig zijn. Of dat ik gewoon structureel die afstanden wel aan kan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Donco: gaaf bezig! Leuk om te lezen dat je bent doorgegaan na de M, en hoe!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm toch ook wel weer raar, want je gaat pas echt over op vetverbranding na 80-90 minuten lopen.. en daar kom je met dit schema dan nooit aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb dat boek gisteren uitgelezen, Had het gekregen. Het gaat niet eens zozeer over die max 14 km voor de M, maar vooral over ontspannen lopen, veel in D2, ook je (h)m grotendeels in D2. Verder nog over chirunning, goed eten, goed rusten etc. Oh en over ademhaling, dat komt veel terug. Het appelleert dus in mijn ogen vooral aan gezond boeren verstand. Er wordt uitgegaan van 4X per week lopen voor de M en de HM en zo kom je qua weektotalen, in ieder geval voor de HM, ongeveer uit op wat ik in de week loop voor een HM.
Ze hebben het trouwens nadrukkelijk over mensen die gaan voor uitlopen en niet voor een snelle tijd. Dus voor jou lijkt het me minder geschikt dan voor bijv mij.
En verder zijn ze het oneens met opbouwschema's a la evy. Dat schopt de wijze van verbranding die zij willen stimuleren (lopen op grotendeels vetverbranding) door elkaar. Ze adviseren te starten met 3x per week 12 min in d2. Ergens snap ik dat wel want ik ging bij evy meteen te hard van start.
Ik wil er denk ik wel dingen uit meenemen voor mezelf, maar niet alles, want ik hou ook van duurlopen. Al heb ik voor mijn komende hm niet veel lang gelopen. veel 12 km enzo, maar wel enkele keren 2 dagen na elkaar. Als ik hem nu alsnog sub2 loop dan zou dat natuurlijk kunnen betekenen dat lange duurlopen niet zo hard nodig zijn. Of dat ik gewoon structureel die afstanden wel aan kan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind het chill om dat steeds minder te doen. Het 'grote doel' kan je natuurlijk wel vooraf vastzetten, maar in de voorbereiding daar naartoe gewoon per week bekijken of je fit bent voor een wedstrijdje of niet. Werkt voor mij iig beter, als ik ergens voor sta ingeschreven ga ik toch vaak heen terwijl het eigenlijk niet verstandig is of zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad een goed overzicht! Zeker als je niet zover vooruit plant, wat ik altijd wel doe
Ik kwam er nu achter dat de 31e jan. de bergcross weer is, was ik helemaal vergeten maar die is ook nog best leuk! Maar dus even afwachten of dat juist lekker is vóór Schoorl of dat ik dat weekend rustig aan ga doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, gelukkig heb ik ook geleerd om me steeds vaker last minute in te schrijven, heb ook steeds minder met grote evenementen en bij de kleine loopjes kan je ter plekke nog inschrijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het chill om dat steeds minder te doen. Het 'grote doel' kan je natuurlijk wel vooraf vastzetten, maar in de voorbereiding daar naartoe gewoon per week bekijken of je fit bent voor een wedstrijdje of niet. Werkt voor mij iig beter, als ik ergens voor sta ingeschreven ga ik toch vaak heen terwijl het eigenlijk niet verstandig is of zo.
Ik kwam er nu achter dat de 31e jan. de bergcross weer is, was ik helemaal vergeten maar die is ook nog best leuk! Maar dus even afwachten of dat juist lekker is vóór Schoorl of dat ik dat weekend rustig aan ga doen.![]()
Het is een mooi extra overzicht voor als je inderdaad last minute nog op zoek gaat naar een wedstrijdje op een bepaalde datum.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ze hebben het over vet verbrandende en suiker verbrandende spieren en over spieren die daar tussenin hangen. Die laatste categorie moet je ombouwen naar vet verbrandende spieren. Of zoiets.
En volgens mij begin je al wel binnen dat uur je vet verbrandingssysteem aan te spreken toch? anders moet je t boek ff doorkijken een keer, het Is niet zo dik en ik snapte de technische verhaaltjes niet allemaal even goedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik schrijf me ook lekker last minute in voor veel dingen. Alleen trails die gauw zijn uitverkocht niet en grote lopen die ik voor de gezelligheid loop niet, zoals de cpcSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja je loopt altijd deels op vetverbranding, maar je koolhydraten zijn dat eerste uur nog zeker niet op dus echt je vetverbranding 'trainen' doe je volgens mij niet. Maar of dat uberhaupt kan is wel een lastige discussie waarbij zelfs grote vooraanstaande trainers nog hevig van mening verschillen, ook over op lege maag trainen zou helpen of koolhydraatdepletie etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef Murmeli het volgende:
Ze hebben het over vet verbrandende en suiker verbrandende spieren en over spieren die daar tussenin hangen. Die laatste categorie moet je ombouwen naar vet verbrandende spieren. Of zoiets.
En volgens mij begin je al wel binnen dat uur je vet verbrandingssysteem aan te spreken toch? anders moet je t boek ff doorkijken een keer, het Is niet zo dik en ik snapte de technische verhaaltjes niet allemaal even goed
En ik gok dat voor de meeste mensen die dit sportrusten gaan volgen de te behalen winst niet gaat zitten in een paar procentjes meer vetverbranding uit je spieren
Ze zijn wel voorstander van gels tijdens je wedstrijd dus ze zijn niet van de antikoolhydratenclub.
Zoals ik net ook typte, het heeft een grote mate van gezond verstand in een boekje. Het starten met 12 min lopen meteen vond ik het meest revolutionair ;-)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Komt die binnenkort uit? Dan gaat het toch nog een serieus twijfelgeval worden tussen de Ambit3 Peak en Fenix 3.quote:![]()
wat mij betreft een blijvertje voor in de OPquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wauw, daar heb je een dagtaak aan zeg, aan dat ding
Ik krijg m'n denk ik niet helemaal te zien zoals hij bedoeld is (want Numbers op de Mac), maar ik vind m nu al handig!
Trek eens aan mijn vinger?
Oja, dat is wel een goeie, Semtex of ik kan vast wel elke keer een update geven als de nieuwe binnenkomt in de mail. Of misschien blijft die URL wel hetzelfde!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wat mij betreft een blijvertje voor in de OP
Het enige 'onhandige' is dat bijv. Egmond er alleen als 21.1 instaat dus als je een 10 km zoekt zal die niet boven komen drijven. Daarvoor is hardloopkalender.nl dan weer handiger. Maar de tabbladen met crosscircuits en andere reeksen van loopjes is ook erg handig! Het valt me wel weer op hoe weinig er eigenlijk georganiseerd wordt in Utrecht vergeleken met andere provincies.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
We kunnen deze link er vast inzetten, en dan kijken we wel of die hetzelfde blijftquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een goeie, Semtex of ik kan vast wel elke keer een update geven als de nieuwe binnenkomt in de mail. Of misschien blijft die URL wel hetzelfde!
Het enige 'onhandige' is dat bijv. Egmond er alleen als 21.1 instaat dus als je een 10 km zoekt zal die niet boven komen drijven. Daarvoor is hardloopkalender.nl dan weer handiger. Maar de tabbladen met crosscircuits en andere reeksen van loopjes is ook erg handig! Het valt me wel weer op hoe weinig er eigenlijk georganiseerd wordt in Utrecht vergeleken met andere provincies.als we linken naar de loopagenda, neem ik aan dat daar steeds de nieuwe geplaatst wordt. Ik heb 'm zolang even onder Divers gezet
Behalve dat Lee door de speaker zingt hier heb ik weinig relevant hardloopnieuws. Vanavond ga ik een poging wagen tot een nieuwjaarstraining, na anderhalve week griepellendeDat is altijd een soort ludieke training, waarbij alle groepen door elkaar worden gemixt. Hard zal het dus niet gaan gelukkig.
![]()
Is de Midwintermarathon in Apeldoorn mooie/leuke wedstrijd om aan mee te doen? Zag wat foto's langskomen, lijkt mij wel tof om daar de asselronde (25km) te lopen.![]()
Jaaaa heel mooi en de meest gastvrije/goede organisatie die ik tot nu toe heb meegemaakt!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Voccar het volgende:
Is de Midwintermarathon in Apeldoorn mooie/leuke wedstrijd om aan mee te doen? Zag wat foto's langskomen, lijkt mij wel tof om daar de asselronde (25km) te lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan denk ik dat ik me daar maar voor moet gaan inschrijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jaaaa heel mooi en de meest gastvrije/goede organisatie die ik tot nu toe heb meegemaakt!![]()
Ik kijk even in die excel agenda bij Overijssel en zie tussen de paar loopjes die erin staan dat de datum van de sallandtrail al niet klopt. Verder wel een supertoffe verzameling natuurlijk
Over excel gesproken. Via onderstaande link een handig logboek om alles bij te houden voor 2016!
http://www.gavertrimmers.be/ccount/click.php?id=1
Van: http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#logJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Vandaag mijn eerste rondje weer gelopen in maanden. 5x 5-2 totaal een kleine 4km. Super langzaam maar ik ben al blij dat ik weer genoeg energie heb om te lopen.
Ik heb jullie al een tijdje niet gevolgd maar ga zeker weer vaker meelezen (en schrijven) hier."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Welkom terug! En blijven dit keerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
Vandaag mijn eerste rondje weer gelopen in maanden. 5x 5-2 totaal een kleine 4km. Super langzaam maar ik ben al blij dat ik weer genoeg energie heb om te lopen.
Ik heb jullie al een tijdje niet gevolgd maar ga zeker weer vaker meelezen (en schrijven) hier.
Ik ben niet meer van plan weg te gaan. Ik heb het lopen de afgelopen maanden echt wel gemist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom terug! En blijven dit keer"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dan kun je ook meedoen met het combiklassement.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef Voccar het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik me daar maar voor moet gaan inschrijven.
Ik wil Apeldoorn ook graag lopen, maar dat gaat helaas niet lukken dit jaar.![]()
Ik zag het ook al staan ja. Zou wel leuk zijn om in dat klassement te komen, ongeacht de klassering.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dan kun je ook meedoen met het combiklassement.
Ik wil Apeldoorn ook graag lopen, maar dat gaat helaas niet lukken dit jaar.![]()
Schoenen eindelijk binnen en gelijk maar een rondje proe gedraaid. Ze lopen heerlijk! Dan merk je ineens dat de demping van mijn oude schoenen toch wel redelijk verdwenen was na ca 1.400-1.500 km![]()
![]()
Hoi! Welcome backquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
Ik heb jullie al een tijdje niet gevolgd maar ga zeker weer vaker meelezen (en schrijven) hier.Alles ok?
![]()
Ik vergelijking met vorig jaar deze tijd (scheiding) stukken beter maar nog wel aan het bijkomen van de opvolgende burnout.quote:
Ik heb in elk geval een fijn eigen huis. De kinderen zijn aardig aan de nieuwe situatie gewend en ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend die het ook goed met ze kan vinden dus in dat opzicht is alles weer op de rit."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oja dat vertelde je destijds. Blij om te horen dat het weer lekker loopt! (pun intended)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vergelijking met vorig jaar deze tijd (scheiding) stukken beter maar nog wel aan het bijkomen van de opvolgende burnout.
Ik heb in elk geval een fijn eigen huis. De kinderen zijn aardig aan de nieuwe situatie gewend en ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend die het ook goed met ze kan vinden dus in dat opzicht is alles weer op de rit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja dat vertelde je destijds. Blij om te horen dat het weer lekker loopt! (pun intended)Nieuwe schoenen...dat helpt
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ziet er wel mooi uit inderdaad. Vreemd wel dat ze het een midwintermarathon noemen zonder dat er een marathon aan vast zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Voccar het volgende:
Is de Midwintermarathon in Apeldoorn mooie/leuke wedstrijd om aan mee te doen? Zag wat foto's langskomen, lijkt mij wel tof om daar de asselronde (25km) te lopen.Life is what you make it.![]()
Vroegah..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit inderdaad. Vreemd wel dat ze het een midwintermarathon noemen zonder dat er een marathon aan vast zit.quote:De Midwinter Marathon is in 1974 gestart met een hele en een mini-marathon voor een paar honderd deelnemers. Gedurende 41 jaar is het hardloopevenement enorm gegroeid. In 2014 deden maar liefst 12.700 deelnemers mee aan één van de vijf afstanden. Bovendien moesten veel lopers teleurgesteld worden omdat de inschrijving van de populairste afstanden (8 km en Mini) eerder sloot omdat de limiet voor het aantal deelnemers bereikt was.
De Marathonafstand heeft dus vanaf het begin deel uit gemaakt van het programma van de Midwinter Marathon. Het was dan ook bepaald geen eenvoudige beslissing om deze afstand uit het programma te halen. Maar het is de beste oplossing voor een aantal problemen waar de organisatie al een aantal jaren mee werd geconfronteerd.
Het belangrijkste probleem was dat, door de toename van het aantal deelnemers en de beperkte tijd die beschikbaar is voor het afwerken van het totale evenement, er situaties op het parkoers ontstonden waarbij de vrije doorgang van de snelste lopers op de diverse afstanden ernstig in het gedrang kwam. De organisatie is hier dan ook de laatste jaren door officials van de Atletiekunie op geattendeerd, met het zeer dringende verzoek hier een oplossing voor te vinden. Ook de deelnemers zelf klaagden hierover.
Door de marathonafstand te schrappen en de Asselronde en de Mini-marathon met 2,5 km in te korten is een oplossing voor deze problematiek gevonden. Bovendien is de start/finishlocatie een paar honderd meter verplaatst en is er voor bredere routes gekozen.![]()
Lekkere training ging lekker
Ah zo.quote:
Ik kreeg zaterdagavond een enorm pijnlijke pols, vreesde een breuk of uit de kom, maar het oordeel van de arts is jicht. Ik vind het nogal als een oude mannenziekte klinken, maar sjezus, wat deed dat pijn.
Maar, door de diclofenac ben ik wel meteen af van mijn hielspoorklacht. Hopelijk komt die volgende week niet terug als mijn kuur is afgelopen.
En hopelijk is de ontsteking geheel uit mijn lijf voor de HM van Egmond komende zondag. Ik heb daar zin in!Life is what you make it.![]()
Ik heb toevallig gisteren de review van DC Rainmaker van de Fenix 3 met hartslagband bekeken en het viel me op dat de bezel schade had. Dat suggereeert dat ie niet lang mooi blijft.quote:SPOILER: Zie bovenkant bezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IJzelziet er naar uit dat ik morgen hier weer niet kan hardlopen. Kan nog beter de schaatsen aan doen gok ik
Guppy, mag ik in de OP?
1
2[b]26 augustus 2016 - [url=http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/index.htm]Great Naseby Water Race (Naseby)[/url][/b]
[*] rechtsedirecte - 100 miles'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb je daar nog niet genoeg rondjes gelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 04:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guppy, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Top![]()
![]()
Ik plan juist wel "evenementen" in het schema naar het "grote doel", maar dan de langere afstanden als duurlopen, ik doe niet zo heel veel aan korte snelle wedstrijden, zeker nu niet als het grote doel toch nauwelijks iets met snelheid heeft te maken...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het chill om dat steeds minder te doen. Het 'grote doel' kan je natuurlijk wel vooraf vastzetten, maar in de voorbereiding daar naartoe gewoon per week bekijken of je fit bent voor een wedstrijdje of niet. Werkt voor mij iig beter, als ik ergens voor sta ingeschreven ga ik toch vaak heen terwijl het eigenlijk niet verstandig is of zo.
Ik kwam er nu achter dat de 31e jan. de bergcross weer is, was ik helemaal vergeten maar die is ook nog best leuk! Maar dus even afwachten of dat juist lekker is vóór Schoorl of dat ik dat weekend rustig aan ga doen.
Als heb ik de laatste tijd wel nadrukkelijk lopen spelen met het idee om weer eens een 5 km te gaan lopen in een wedstrijd, heb ik sinds de Ekiden 2014 niet meer gedaan (en stream heeft nog steeds een snellere tijd staan, dat kan natuurlijk niet
It is a family reunion where we feed our addictions.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je daar nog niet genoeg rondjes gelopen?
Na twee edities ben ik alleen nog maar meer verliefd geworden op de 'Naseby Family'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet alles is een competitie hčquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik plan juist wel "evenementen" in het schema naar het "grote doel", maar dan de langere afstanden als duurlopen, ik doe niet zo heel veel aan korte snelle wedstrijden, zeker nu niet als het grote doel toch nauwelijks iets met snelheid heeft te maken...
Als heb ik de laatste tijd wel nadrukkelijk lopen spelen met het idee om weer eens een 5 km te gaan lopen in een wedstrijd, heb ik sinds de Ekiden 2014 niet meer gedaan (en stream heeft nog steeds een snellere tijd staan, dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Ik zie hier een Fok! Hardloop-klassieker ontstaan.quote:
Hij kan zo op het wc-tegeltje naast de YURkak en Niet Miepen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee gelukkig niet, maar als je ooit op de zwarte lijst van streamnl hebt gestaan, wil je daarop terug (of voor alle afstanden op die zwarte lijstquote:)
Ik doe graag mee aan de competitie "roepen dat niet alles een competitie is". Wat kan ik winnen?
En de "elke dag 100 meter verder sprinten"-tegel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zie hier een Fok! Hardloop-klassieker ontstaan.
Hij kan zo op het wc-tegeltje naast de YURkak en Niet Miepen![]()
Zwarte lijst klinkt negatief... maar zover ik weet sta ik niet op die lijst. Ik denk ook niet dat ik scherpere PR's heb dan Streamnl.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:35 schreef Guard het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, maar als je ooit op de zwarte lijst van streamnl hebt gestaan, wil je daarop terug (of voor alle afstanden op die zwarte lijst)
![]()
Eeuwige roem en een TT naar keuze?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:39 schreef YUR het volgende:
Ik doe graag mee aan de competitie "roepen dat niet alles een competitie is". Wat kan ik winnen?![]()
![]()
Zeg! Het is verdorie geen competitie!quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Eeuwige roem en een TT naar keuze?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren de review van DC Rainmaker van de Fenix 3 met hartslagband bekeken en het viel me op dat de bezel schade had. Dat suggereeert dat ie niet lang mooi blijft.Klopt hij gaat er dan ook niet met fluwelen handschoenen mee om. Hij had hem aan een rots gestoten dacht ik. Het is puur het laklaagje wat je er een beetje afstoot. Neem je de zilverenbezel dan heb je daar geen last van of het valt minder op.SPOILER: Zie bovenkant bezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens een Fenix met optische hartlag functie zal een aantal minder functies hebben waarbij je de hartslag toch echt nodig hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 06-01-2016 09:32:04 ]![]()
Oh ja, oeps!quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg! Het is verdorie geen competitie!![]()
![]()
Ik zag trouwens toevallig dat de Garmin Connect app geupdate is. Wellicht al een hele tijd, maar zo vaak keek ik er niet omdat t eigenlijk een onding was. Maar wat een fijne update!ik ben weer fan
Morgen weer fijne nieuwe gear proberenRugzakkie en wat nieuwe compressietubes en misschien nog wel meer
Schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef DeLuna het volgende:
IJzelziet er naar uit dat ik morgen hier weer niet kan hardlopen. Kan nog beter de schaatsen aan doen gok ik
Erg jammer dat ik dat dit jaar niet gedaan heb, maarja 9 euro voor een veel te drukke ijsbaan vind ik toch erg zonde van het geld..
Het jaar duurt nog lang.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
SchaatsenErg jammer dat ik dat dit jaar niet gedaan heb, maarja 9 euro voor een veel te drukke ijsbaan vind ik toch erg zonde van het geld..
![]()
Ja, hopen op natuurijs! Al is dat voor de hardloopdoelen dan vaak weer niet zo goed, glibberige stratenquote:
Hier in t midden van het land helemaal geen last vast! Vind ik ook niet zo erg, ben niet zon fan van de winter...
Zometeen op pad voor nieuwe schoenen![]()
![]()
Dat gepraat over schoenen herinnert mij dat ik ook even langs de run2day moet voor mijn nieuwe tomtom bandje.
Oude was stuk na anderhalf jaarTrek eens aan mijn vinger?
20 graden, lekker zonnetje, zonnebril op je porem. Tien keer lekkerder dan dit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vind ik nou ook. Als ik eenmaal warm ben loop ik wel fijn met dit weer, maar het is echt veeel fijner voor je spieren als het al lekker warm isquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:00 schreef mosselmossel het volgende:
20 graden, lekker zonnetje, zonnebril op je porem. Tien keer lekkerder dan dit.
Maar Doncomatic en Devv, jullie gaan dus allebei beide afstanden doen zondag a.s.? Ik ben heel benieuwd hoe dat bevalt! Denk aan veel droge en warme kleren zou ik zeggenIemand nog zin om even te meeten van tevoren, of achteraf voor de HM lopers?
Ik kijk nog even hoe de benen na vrijdag voelen maar ik denk het wel. Het gaat sowieso op duurloop tempo dus dat kan bijna niet fout gaan (even afkloppen). De afstand zou geen probleem moeten zijn maar ik heb nog nooit tussendoor zo lang pauze gehad.![]()
Voor stream is dat ook negatiefquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:18 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zwarte lijst klinkt negatief... maar zover ik weet sta ik niet op die lijst. Ik denk ook niet dat ik scherpere PR's heb dan Streamnl.
Het is hier echt niet verantwoord. Gewoon lopen is al een avontuur, laat staan dat je gaat hardlopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:50 schreef aapieannie het volgende:
Hier in t midden van het land helemaal geen last vast! Vind ik ook niet zo erg, ben niet zon fan van de winter...
Zometeen op pad voor nieuwe schoenen
Je moet ook nog harder dan mij op de 5kmquote:Dus schrijf je maar gauw in!
*teamallesiseencompetitie*Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nou jij hebt blijkbaar een uitgebreide hardloopkalender, suggesties?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je moet ook nog harder dan mij op de 5kmDus schrijf je maar gauw in!
*teamallesiseencompetitie*
Even gekeken naar wat je al loopt, eind januari of begin februari zou het beste passen gok ik? Of is dat bewust vrij gepland vanwege carnaval?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:29 schreef Guard het volgende:
[..]
nou jij hebt blijkbaar een uitgebreide hardloopkalender, suggesties?
Als je een cross wilt doen zou ik Baarn (24 januari) aanraden. Kun je 2 rondjes van 2.5 km doen, is vrij exact! Redelijik snel parcours maar natuurlijk niet per se de meest PR proof omstandigheden. De Mastbosscross is een week later, kun je ook 5km doen.
De Safari Run in Arnhem is ook wel populair (31 jan), ben er zelf nooit geweest..
Ik vind ook een Kruikenloop in Tilburg, ook wel bij jou in de buurt? Op carnavalszaterdag (ik wist niet dat dat bestond), 6 februari.
En anders moet de battle nog maar later plaatsvinden
Vandaag mag het nog. Hetzelfde gewenst voor jou!quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:09 schreef Fa-tum het volgende:
Allemaal een goed en blessurevrij 2016 gewenst![]()
of ben ik te laat![]()
24 januari is de UHT, dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Even gekeken naar wat je al loopt, eind januari of begin februari zou het beste passen gok ik? Of is dat bewust vrij gepland vanwege carnaval?
Als je een cross wilt doen zou ik Baarn (24 januari) aanraden. Kun je 2 rondjes van 2.5 km doen, is vrij exact! Redelijik snel parcours maar natuurlijk niet per se de meest PR proof omstandigheden. De Mastbosscross is een week later, kun je ook 5km doen.
De Safari Run in Arnhem is ook wel populair (31 jan), ben er zelf nooit geweest..
Ik vind ook een Kruikenloop in Tilburg, ook wel bij jou in de buurt? Op carnavalszaterdag (ik wist niet dat dat bestond), 6 februari.
En anders moet de battle nog maar later plaatsvinden![]()
![]()
Oh is die UHT ook een battle?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
24 januari is de UHT, dat kan natuurlijk niet.![]()
![]()
Ik dacht dat je met trailen nooit op snelheid mocht letten, alleen op het Grote Genieten
Jero, ik zag dat je aan de slag was gegaan voor een challenge met hoogtemeters, wat cool!#teamallesiseenwedstrijd. Maar in hoeverre hangt dat af van hoe nauwkeurig je horloge is? Ik zit net op Strava te kijken hoeveel hoogtemeters er in de 2 grote bruggen over het Amsterdam Rijn kanaal bij mij in de buurt zitten. Maar die geeft aan dat de brug in het midden op -1 ligt en aan de wegkant op 3 meter, slaat dus nergens op :s Er zit ook echt wel meer hoogtemeters in dan dat aangezien er toch flinke bootjes onder door moeten.. Zou alsnog niet de meest efficiente plek zijn voor die challenge want stijl zijn ze niet, maar toch
Precies daarom heb ik een horloge met barometer gekocht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Jero, ik zag dat je aan de slag was gegaan voor een challenge met hoogtemeters, wat cool!#teamallesiseenwedstrijd. Maar in hoeverre hangt dat af van hoe nauwkeurig je horloge is? Ik zit net op Strava te kijken hoeveel hoogtemeters er in de 2 grote bruggen over het Amsterdam Rijn kanaal bij mij in de buurt zitten. Maar die geeft aan dat de brug in het midden op -1 ligt en aan de wegkant op 3 meter, slaat dus nergens op :s Er zit ook echt wel meer hoogtemeters in dan dat aangezien er toch flinke bootjes onder door moeten.. Zou alsnog niet de meest efficiente plek zijn voor die challenge want stijl zijn ze niet, maar toch
Dat is eigenlijk wel een van de meest geschikte apparaten daarvoor, al zal dat ook niet altijd kloppen door weersveranderingen enzo.
Maar ben inderdaad lekker bezig geweest, wel vet zwaar! Stuk of 44 keer een heuvel oprennen van iets meer dan 20 meter hoog. Lag ook nog wat gras en het ging regenen, dus was glad op mijn 'wegschoentjes'. Had beter de noppenschoenen aan kunnen hebben, dan was ik misschien nog iets verder gekomen. Wel leuk om eens te doen!
https://www.strava.com/activities/464195863![]()
Oef, goede training hoor! Stijve kuiten nu?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Precies daarom heb ik een horloge met barometer gekocht.Dat is eigenlijk wel een van de meest geschikte apparaten daarvoor, al zal dat ook niet altijd kloppen door weersveranderingen enzo.
Maar ben inderdaad lekker bezig geweest, wel vet zwaar! Stuk of 44 keer een heuvel oprennen van iets meer dan 20 meter hoog. Lag ook nog wat gras en het ging regenen, dus was glad op mijn 'wegschoentjes'. Had beter de noppenschoenen aan kunnen hebben, dan was ik misschien nog iets verder gekomen. Wel leuk om eens te doen!
https://www.strava.com/activities/464195863Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Valt nog best wat mee, voel ze wel iets, maar ze waren al wat onder handen genomen door de step-up trainingen van de laatste weken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oef, goede training hoor! Stijve kuiten nu?![]()
![]()
Alles is toch een battle?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Oh is die UHT ook een battle?
Of is niets een battle?
Of is alles een battle, behalve trailen?
Pff, dat hardlopen is nog knap ingewikkeld! En ik maar denken dat het gewoon de ene voet voor de andere was...![]()
Bij het trailen is de battle een klassement, je kan punten scoren door a) heel veel modder op je outfit te hebben achteraf, b) heel vaak het woord genieten te gebruiken c) te verdwalen en d) het consumeren van veel verschillende speciaalbiertjes achteraf..quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef McTwente het volgende:
[..]
Alles is toch een battle?
Of is niets een battle?
Of is alles een battle, behalve trailen?
Pff, dat hardlopen is nog knap ingewikkeld! En ik maar denken dat het gewoon de ene voet voor de andere was...
![]()
Hele coole Tedtalk van Anna McNuff, een chick die heel Nieuw Zeeland door gerend heeft
Vooral het dingen niet willen weten omdat je anders jezelf in paniek gaat brengen is herkenbaar voor mij
Hahaha de Kruikenloop is me bekend, dat is een uberfunrun, met prijzen voor de best verklede loper, dat wordt hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Even gekeken naar wat je al loopt, eind januari of begin februari zou het beste passen gok ik? Of is dat bewust vrij gepland vanwege carnaval?
En anders moet de battle nog maar later plaatsvindenNi
![]()
Kan misschien wel een cross gaan doen. Niet in de hoop dan een pr te lopen, maar heb nog nooit een "echte" cross gelopen.
Dan is die in Breda wel een optie.
Dan komt die battle later nog wel, misschien moeten we een keer dezelfde wedstrijd lopen, kunnen we er een echte race van maken![]()
![]()
Vandaag intervaltraining gedaan, alles ging zo lekker![]()
Lekker rustig gelopen als dat moest en goed tempo gemaakt zonder mezelf het snot voor de ogen te lopen als het mocht...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
D! Daarom ben ik zo'n rastrailertquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij het trailen is de battle een klassement, je kan punten scoren door a) heel veel modder op je outfit te hebben achteraf, b) heel vaak het woord genieten te gebruiken c) te verdwalen en d) het consumeren van veel verschillende speciaalbiertjes achteraf..
Zijn er hier nog mensen die oefeningen doen om soepel te blijven? En zoja, wat voor?
Ben met een goed voornemen weer redelijk uit de startblokken geschoten qua sportschool+cardio en het lopen gaat ook weer beter, maar merk vaak dat ik op een gegeven moment een beetje stijf wordt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik heb nog steeds het "ik moet dat yoga filmpje van L_T eens bekijken" idee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn er hier nog mensen die oefeningen doen om soepel te blijven? En zoja, wat voor?
Ben met een goed voornemen weer redelijk uit de startblokken geschoten qua sportschool+cardio en het lopen gaat ook weer beter, maar merk vaak dat ik op een gegeven moment een beetje stijf wordt.
zoals toen al gezegd, ik probeer een "completere" loper te worden en wat meer soepelheid zal daar ook in passen, vooral omdat je tijdens de ultra-afstanden vaak zodanig stijf wordt dat wat meer lenigheid wel op zijn plaats zou zijn,
Dus ja, core oefeningen en daarnaast ook yoga staan op mijn doelen-lijstje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu wil ik het "yoga filmpje van L_T" wel eens zien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het "ik moet dat yoga filmpje van L_T eens bekijken" idee.
zoals toen al gezegd, ik probeer een "completere" loper te worden en wat meer soepelheid zal daar ook in passen, vooral omdat je tijdens de ultra-afstanden vaak zodanig stijf wordt dat wat meer lenigheid wel op zijn plaats zou zijn,
Dus ja, core oefeningen en daarnaast ook yoga staan op mijn doelen-lijstjeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hi peeps
Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het maar vooral een blessurevrij jaar mag worden!
Ff kort vraagje, mijn Garmin is overleden en nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor iets anders. Nu was er zo'n goede vergelijking site maar ben helemaal de naam vergeten en google heeft aandelen in cool blue volgens mij
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik denk dat je DC Rainmaker bedoelt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hi peeps
Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het maar vooral een blessurevrij jaar mag worden!
Ff kort vraagje, mijn Garmin is overleden en nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor iets anders. Nu was er zo'n goede vergelijking site maar ben helemaal de naam vergeten en google heeft aandelen in cool blue volgens mijF means you're fucked![]()
ja!! Thanks! Of mijn google skills zijn mank of die komt gewoon niet naar voren.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als ik op "sportswatch comparison" google is het de eerste hit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
ja!! Thanks! Of mijn google skills zijn mank of die komt gewoon niet naar voren.
Ik dacht dat het een nl site was, tijdje geleden dat ik er voor het laatst op keek geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik op "sportswatch comparison" google is het de eerste hit.
Ah. Wellicht dat je aan de site waar je het kan kopen? www.hartslagmetershop.nlquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nl site was, tijdje geleden dat ik er voor het laatst op keek geloof ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Loop je in december nog in je t-shirtje buiten, moet je in januari trainingen overslaan omdat het glad is buiten. Wat is dit
Ik hoop dat het zondag weer voorbij is, kan ik tenminste mijn duurloop gewoon doen.. Kou prima, maar dit is niet leuk.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
#ikhebiniederecompetitiemaareentegenstanderendatbenikzelf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfoeh, wat een kou ineens! Sloeg op m'n longen tijdens het lopen. Oh en snot overal
Maargoed, lekker intervalletjes gelopen![]()
![]()
True that !quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
#ikhebiniederecompetitiemaareentegenstanderendatbenikzelf![]()
Hier is het toch ook ineens vrij fris.
Een rondje op mn nieuwe schoenen gedaan. Erg wennen wel.. had op het eind wat last van slapende tenen, zijn ze dan toch te klein?![]()
Dat kan natuurlijk, maar je kunt eerst eens proberen ze anders te veteren. Ik kreeg ook wat slapende voeten tijdens mijn eerste rond (8 km of zo), de keer erna (18 km) nergens last van. Toen had ik de veters zeker in het voorste stuk minder strak zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef aapieannie het volgende:
Hier is het toch ook ineens vrij fris.
Een rondje op mn nieuwe schoenen gedaan. Erg wennen wel.. had op het eind wat last van slapende tenen, zijn ze dan toch te klein?![]()
Het is zeker koud ineens!
Gisteren nieuwjaarstraining. Op verschillende plekken in mijn loophabitat stonden trainers klaar met verschillende oefeningen. Heuvelop in tweetallen met fietsbanden, de een de ander tegenhoudend (leuk!), bootcampdingen en loopscholing voor je houding. Verder een beetje van de ene naar de andere locatie hobbelen. Erna nieuwjaarsborrel. Toch best blij met mijn clubje hoor
Oja en ik kwam niet echt vooruit *snotterdesnotter kucheldekuchel![]()
![]()
Vanmiddag vanwege minder tijd dan gedacht maar wat intervallen gedaan. Heb heel snel koude handen, dus toch maar handschoenen aangedaan. Kreeg het tijdens het lopen wel redelijk warm, maar bleef wel koude handen houden.![]()
Morgen ook maar eens kijken wat ik aan trek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zou beginnen met een onderbroek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen ook maar eens kijken wat ik aan trek.![]()
Die doe ik altijd als laatst.. of moet dat niet?quote:
Inderdaad, acht dagen geleden in kort-kort een HM gelopen en vandaag heb ik in lang-lang én handschoenen een interval gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Loop je in december nog in je t-shirtje buiten, moet je in januari trainingen overslaan omdat het glad is buiten. Wat is dit
Ik hoop dat het zondag weer voorbij is, kan ik tenminste mijn duurloop gewoon doen.. Kou prima, maar dit is niet leuk.
Het verbaasde me dat het hier niet glad was, want het voelde echt aan als vrieskou.
Prima met de knie kunnen lopen, maar daarna moest ik met autobanden slepen (ik dacht, ik doe gezellig met Quoi mee) en toen knalde ik daar met die knie tegenaan. Dus nu beurs.![]()
![]()
Hier is het nog steeds niet best om te lopen, hopelijk morgen of overmorgen wel! Genoeg waaghalzen over het ijs zien rennen, laat ik dat maar niet gaan doen.![]()
Oude hardloopschoenen pakken en schroeven indraaienSpikes!
94 km... Nu al!? Goed bezig!quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef thettes het volgende:
Handig die challenge, heb hem ook even ingevuld. Ik lig op schema![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu wil ik het "yoga filmpje van L_T" wel eens zien.
Alleen zien helpt niet he, je moet wel meedoen![]()
Toen ik veel last had van mijn blessure en elke ochtend stijf wakker werd, deed ik trouw 5 zonnegroetjes, kost minder dan een minuut 's ochtends. Nu ook nog wel eens maar iets minder trouw.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Boks!quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:54 schreef YUR het volgende:
Als ik dat probeer, breek ik in tweeën
#teamstijvehark
Met mijn ex wel eens meegedaan met yoga. Zij doet het regelmatig en is heel wat soepeler dan ik, dus het zag er bij mij nogal knullig uit.![]()
Ik vind dat al die teams maar hun eigen topics moeten aanmaken
Het gaat er bij yoga niet om hoe het eruit ziet of hoe 'goed' je iets kan, het gaat erom of het voor jou de voordelen oplevert die je zoektquote:Op donderdag 7 januari 2016 08:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Boks!
Met mijn ex wel eens meegedaan met yoga. Zij doet het regelmatig en is heel wat soepeler dan ik, dus het zag er bij mij nogal knullig uit.Maar ja in tweeen breken wensen we niemand toe natuurlijk..
Het is geen competitie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat er bij yoga niet om hoe het eruit ziet of hoe 'goed' je iets kan, het gaat erom of het voor jou de voordelen oplevert die je zoektMaar ja in tweeen breken wensen we niemand toe natuurlijk..
Nee! Mijn eerdere statement dat alles een competitie is klopt inderdaad eigenlijk nietquote:
Ik lees net de adviesprijs van de Garmin Fenix 3 met optische HR en allemaal mooie shizzle. Daarvan breek je ook in tweeën
....599 euro....F means you're fucked![]()
Dat ben ik wel met je eens. Maar als ik ergens tijd in ga steken, zal dat toch meer in planken, sit ups en dat soort dingen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat er bij yoga niet om hoe het eruit ziet of hoe 'goed' je iets kan, het gaat erom of het voor jou de voordelen oplevert die je zoektMaar ja in tweeen breken wensen we niemand toe natuurlijk..
![]()
Ik zou zo graag heel veel tijd willen steken in zaken als krachttraining, yoga, fietsen en zwemmen...maar uiteindelijk ben ik een luie hond die alleen maar dingen doet die binnen zijn comfortzone liggen. Zoals hardlopen. Andere dingen zijn niet leuk omdat ik ze niet goed kan. Of omdat een mooie racefiets en mountainbike zoveel geld kosten
De plank is ook één van de veel voorkomende houdingen in yogaquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:33 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar als ik ergens tijd in ga steken, zal dat toch meer in planken, sit ups en dat soort dingen zijn.Zeker als je poweryoga doet. Ik doe ook wel eens losse core oefeningen, maar het fijne van zo'n youtube yoga vind ik dat ik mijn hoofd kan uitschakelen en gewoon doe wat dat figuurtje zegt. En je hebt dus heel veel variaties, je kan iets uitkiezen wat vooral gericht is op mobiliteit en strekken, maar er zijn ook yogadingen wat gewoon die-hard core en krachttraining is..
Die waterkou die er nu hangt is wel lastig op te kleden inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, acht dagen geleden in kort-kort een HM gelopen en vandaag heb ik in lang-lang én handschoenen een interval gedaan.
Het verbaasde me dat het hier niet glad was, want het voelde echt aan als vrieskou.
Prima met de knie kunnen lopen, maar daarna moest ik met autobanden slepen (ik dacht, ik doe gezellig met Quoi mee) en toen knalde ik daar met die knie tegenaan. Dus nu beurs.Ik had tot voorkort 3 paar dunne handschoentjes maar nu kan ik alleen nog maar 1 los examplaar vinden
Handschoenen, het zijn net sokken...quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die waterkou die er nu hangt is wel lastig op te kleden inderdaadIk had tot voorkort 3 paar dunne handschoentjes maar nu kan ik alleen nog maar 1 los examplaar vinden
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, acht dagen geleden in kort-kort een HM gelopen en vandaag heb ik in lang-lang én handschoenen een interval gedaan.
Prima met de knie kunnen lopen, maar daarna moest ik met autobanden slepen (ik dacht, ik doe gezellig met Quoi mee) en toen knalde ik daar met die knie tegenaan. Dus nu beurs.Fietsbanden geven wat meer mee.
Joga is echt heel fijn, maar je moet er een ijzeren discipline voor opbrengen. En ik ben wel echt een joga anti-held, want erg stijf. Maar wie weet pak ik het nog eens op. Mijn matje staat stof te vangen![]()
![]()
Het enige extra wat hij heeft ten opzichte van de gewone is de extra optische hartslagmeting. Gebruik je alleen de optische hartslagmeting dan heb je de meeste geavanceerde shizzle niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef YUR het volgende:
Ik lees net de adviesprijs van de Garmin Fenix 3 met optische HR en allemaal mooie shizzle. Daarvan breek je ook in tweeën
....599 euro....
De huidige Fenix3 heeft al die shizzle ook verkregen doormiddel van een update.![]()
![]()
Gisteren gaan lopen, netjes met verlichting. Komt er op een brede stoep een vrouw met hond, loop erlangs, ruimte zat, hapt hond in mn arm.
Dat doet hij anders nooit, en ligt aan je lampje...
Gelukkig gebeurde het mij, en niet mn mede loper die bang voor honden is...Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Wat naar! Maar hij heeft niet doorgebeten begrijp ik?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef Ynske het volgende:
Gisteren gaan lopen, netjes met verlichting. Komt er op een brede stoep een vrouw met hond, loop erlangs, ruimte zat, hapt hond in mn arm.
Dat doet hij anders nooit, en ligt aan je lampje...
Gelukkig gebeurde het mij, en niet mn mede loper die bang voor honden is...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
k was meer verontwaardigd over de reactie van die vrouw. K ben wel wat gewend met opvang honden. T was een duidelijke waarschuwingshap.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat naar! Maar hij heeft niet doorgebeten begrijp ik?
Heb haar iig goed de les gelezen, niet dat dat werkt maar toch.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, hondenbezitters denken vaak dat ze hun hond helemaal onder controle hebben maar dat is eigenlijk niet zo. Het blijven toch dieren. En zeker op hardlopers reageren ze nog wel eens raar. Ik ben normaal nooit bang voor honden, maar als ik hardloop ben ik toch wat meer op mijn hoede.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was meer verontwaardigd over de reactie van die vrouw. K ben wel wat gewend met opvang honden. T was een duidelijke waarschuwingshap.
Heb haar iig goed de les gelezen, niet dat dat werkt maar toch.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
k ben er over aan het denken om eens een proefles, ofzoiets te doen. ze hebben hier nu een actie 3x voor 20 euroquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb maar weer eens teveel geld uitgegeven net aan een racevest, tubes en een shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wanneer bouwen jullie een kamer bij aan jullie huis?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet in de verzameling
We kopen binnenkort de buren uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wanneer bouwen jullie een kamer bij aan jullie huis?
Gelukkig maar. Jullie hebben ruimte nodig!quote:
Misschien een stomme vraag, maar wat is het idee achter meerdere racevesten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet in de verzameling
Ik heb er één uitgezocht waarvan ik verwacht deze in alle situaties te kunnen gebruiken.![]()
Ik heb geen zin
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Is ook niet nodig, je gaat het onderweg vast wel leuk vindenquote:Hup, gaan!
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat is het idee achter meerdere racevesten?
Ik heb er één uitgezocht waarvan ik verwacht deze in alle situaties te kunnen gebruiken.
moet je de flessen eruit halen om te zien hoeveel je drinkt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Te warmquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, je gaat het onderweg vast wel leuk vindenHup, gaan!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ja, maar dat is supereenvoudig. Ze zitten voorop, dus het vest hoeft daarvoor niet uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je de flessen eruit halen om te zien hoeveel je drinkt?
Daarbij is het ook eenvoudiger om flessen bij te vullen dan een waterzak...dan moet je ook weer je zak afdoen en lopen klooien enzoF means you're fucked![]()
Nee joh, gewoon rustig aan doen en veel drinkenquote:Of je gaat niet, maarja.. die halve marathon he
Oké, duidelijk. Ik kan zowel een waterzak als soft flasks kwijt. Dus voor mij zou dat niet een reden zijn om een ander vest te kopen. Gelukkig maar, want wat zijn die dingen allejezus duur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessen![]()
Mijn salomon is ook alweer een paar jaar oud en goed gebruikt he...dat scheelt ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Ik kan zowel een waterzak als soft flasks kwijt. Dus voor mij zou dat niet een reden zijn om een ander vest te kopen. Gelukkig maar, want wat zijn die dingen allejezus duur.
En dit vest zit zoooo vreselijk lekker
Ik ben nog niet zo'n fanatieke trailer, dus de mijne is nog niet heel vaak gebruikt en moet nog jaren mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn salomon is ook alweer een paar jaar oud en goed gebruikt he...dat scheelt ook
En dit vest zit zoooo vreselijk lekker![]()
Ik ga eerders ook maar eens op zoek naar zoiets, wil de komende trails niet met een flesje aan de hand lopen.Trek eens aan mijn vinger?
Mooie spullen YUR.
Racevest 'alleen' met bidon(s) of ook een bladder? Voortaan zal ik eerst lezen.
Zo'n soort unit wil ik ook nog, zeker omdat het hier af en toe achterlijk warm is en met trainen drinken zelfs ook wel fijn gaat zijn.Al zijn hier helaas geen hardloopspeciaalzaken volgens mij...
[ Bericht 20% gewijzigd door DeeBee op 07-01-2016 15:47:24 ]Jack does it in real time...![]()
Gek he?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:41 schreef DeeBee het volgende:
Al zijn hier helaas geen hardloopspeciaalzaken volgens mij...Loopt trouwens ook vast lastig in zo´n jurk
Ik zou vandaag weer moeten lopen maar ben waarschijnlijk iets te enthousiast van start gegaan van de week. Spierpijn in mijn schenen/enkels en aangezien ik niet zit te wachten op shinsplints las ik nog maar een dagje extra rust in.
Morgen in de herkansing."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De pijn die ik in mijn linker bovenbeen had na de marathon leek weg te zijn maar is na een 10km loopje vandaag harder terug dan ooit, dus morgen ga ik met mijn eigenwijze kop toch echt even langs de fysio voor een afspraak want zo kan 't niet.![]()
Het kostte me verder gelukkig weinig moeite en ben zeiknat geregend en het was vies waterkoud. Ook de eerste km had ik een blije jonge hond die wou spelen en niet terug wou naar het baasje. Maar die deed alleen tegen me aan springen en had een bal in de bek. Dus even gestopt en met roepen van het baasje en aanmoedigingen van mij ging de hond weer terug en kon ik weer verder.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Had je daar na de marathon erg veel last van? Ik had nooit last gehad in de bovenbenen, maar had na de marathon ook vrij veel last in bovenbenen, maar ging gelukkig redelijk snel weer over. Hopelijk kan de fysio je helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Daywalk3r het volgende:
De pijn die ik in mijn linker bovenbeen had na de marathon leek weg te zijn maar is na een 10km loopje vandaag harder terug dan ooit, dus morgen ga ik met mijn eigenwijze kop toch echt even langs de fysio voor een afspraak want zo kan 't niet.![]()
Het kostte me verder gelukkig weinig moeite en ben zeiknat geregend en het was vies waterkoud. Ook de eerste km had ik een blije jonge hond die wou spelen en niet terug wou naar het baasje. Maar die deed alleen tegen me aan springen en had een bal in de bek. Dus even gestopt en met roepen van het baasje en aanmoedigingen van mij ging de hond weer terug en kon ik weer verder.![]()
In het begin wel. Toen heb ik een poos niet gelopen maar daar werd het niet echt minder van.. Toen ben ik juist weer gaan krachttrainen en rennen en ook dat bracht weinig verandering.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Voccar het volgende:
[..]
Had je daar na de marathon erg veel last van? Ik had nooit last gehad in de bovenbenen, maar had na de marathon ook vrij veel last in bovenbenen, maar ging gelukkig redelijk snel weer over. Hopelijk kan de fysio je helpen.
Voor en tijdens de kerstdagen weer veel rust gepakt en het leek minder te worden. Dus vorige week gelopen en deze week 2 keer en krachttraining gedaan en ineens vandaag is het terug en lijkt het erger te zijn dan na de marathon.
Snap d'r geen kloot van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik gebruik hem ook zonder trailsquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:05 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n fanatieke trailer, dus de mijne is nog niet heel vaak gebruikt en moet nog jaren mee.![]()
Lekker makkelijk, kan ik waterposten overslaan bij HMs bijvSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Begrijpelijk, ik heb vaak opvanghonden ter socialisatie thuis, dus ook honden met een gebruiksaanwijzing, ben wel wat gewend. Maar t blijft me verbazen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, hondenbezitters denken vaak dat ze hun hond helemaal onder controle hebben maar dat is eigenlijk niet zo. Het blijven toch dieren. En zeker op hardlopers reageren ze nog wel eens raar. Ik ben normaal nooit bang voor honden, maar als ik hardloop ben ik toch wat meer op mijn hoede.
Ik zie net ook pas dat ik echt 4 best wel aardige blauwe plekken heb op mn arm van de tanden
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ai, vervelend. Zeker als je denkt dat het beter gaat, maar het toch weer terugkeert.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In het begin wel. Toen heb ik een poos niet gelopen maar daar werd het niet echt minder van.. Toen ben ik juist weer gaan krachttrainen en rennen en ook dat bracht weinig verandering.
Voor en tijdens de kerstdagen weer veel rust gepakt en het leek minder te worden. Dus vorige week gelopen en deze week 2 keer en krachttraining gedaan en ineens vandaag is het terug en lijkt het erger te zijn dan na de marathon.
Snap d'r geen kloot van.![]()
Ingeschreven voor mijn 5e 30+km trail in 2016TdF
Het waren ook nog eens banden met velgen, superzwaar. Dus ik heb mijn workout gisteren wel gehad.quote:
Zo ook maar wat yogapogingen doen. Ik wil weer een spagaat kunnen doen. Mijn doel voor 2016.![]()
Mijn nieuwe horloge heeft een activity tracker (stappenteller, slaap). Vraag me af hoe ze dat nou precies meten, met name slaap.![]()
Ik ook hoor. In Amersfoort heb ik hem ook gebruikt tijdens de HM. En de 24e mag hij mee naar de UHT.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook zonder trails![]()
Lekker makkelijk, kan ik waterposten overslaan bij HMs bijv![]()
Nieuw horloge? Welke?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het waren ook nog eens banden met velgen, superzwaar. Dus ik heb mijn workout gisteren wel gehad.
Zo ook maar wat yogapogingen doen. Ik wil weer een spagaat kunnen doen. Mijn doel voor 2016.![]()
Mijn nieuwe horloge heeft een activity tracker (stappenteller, slaap). Vraag me af hoe ze dat nou precies meten, met name slaap.
Ik weet niet welk horloge je hebt, maar mijn Pulse (Withings) moet je aanzetten op slaapstand en dan detecteert hij of je beweegt en of je dus diep of ligt slaapt, zodra je te veel beweegt geeft hij aan dat je wakker bent geworden. Je moet hem zelf weer uitzetten als je wakker bent.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het waren ook nog eens banden met velgen, superzwaar. Dus ik heb mijn workout gisteren wel gehad.
Mijn nieuwe horloge heeft een activity tracker (stappenteller, slaap). Vraag me af hoe ze dat nou precies meten, met name slaap.
Geen idee hoe het bij de anderen werkt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb in overleg met de trainer besloten om Egmond toch niet te gaan lopen. Het wordt toch een te zware wedstrijd, zeker met de voorspelde omstandigheden, en dan gaat het het voorzichtige herstel weer verpesten denk ik. Met wind tegen is het ook vrijwel zeker dat ik ga forceren en als ik moe word ga ik ook weer slechter lopen, dus als ik in Schoorl goed wil lopen komt het gewoon te vroeg. Wel jammer, maar tja. Ik heb nog wel een kaartje voor de pendelbus, als iemand interesse heeft? Startnr heb ik natuurlijk ook nog maar ik denk dat het te laat is om over te zetten qua naam en ik wil niet dat iemand op mijn naam gaat lopen..
Verder wel echt prima getraind.. warming up/loopscholing was even afzien in de nattigheid en koude wind, maar daarna ging het lopen echt lekker; 5x1000 met 400 rust, heel ontspannen gelopen maar toch allemaal tussen 4.12 en 4.16. Merkte bij de laatste wel dat de spieren wat moe werden en de trainer zag ook dat ik toen weer iets meer ging doorzakken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
TomTom Runner 2 cardio. Zelfde als mijn vorige (Multisport cardio), maar met ander soort bandje. Daarnaast geeft hij dus aan hoeveel stappen, km en calorieën per dag/week ik heb gezet, gelopen en verbruikt. De slaapfunctie kan ik nergens aan- of uitzetten, die staat nu op 0 min, maar ik heb dan ook nog niet met het horloge geslapen. Dus in dat opzicht werkt het naar behoren.![]()
Overdragen kan nog tot 9 januari 11:59.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb in overleg met de trainer besloten om Egmond toch niet te gaan lopen. Het wordt toch een te zware wedstrijd, zeker met de voorspelde omstandigheden, en dan gaat het het voorzichtige herstel weer verpesten denk ik. Met wind tegen is het ook vrijwel zeker dat ik ga forceren en als ik moe word ga ik ook weer slechter lopen, dus als ik in Schoorl goed wil lopen komt het gewoon te vroeg. Wel jammer, maar tja. Ik heb nog wel een kaartje voor de pendelbus, als iemand interesse heeft? Startnr heb ik natuurlijk ook nog maar ik denk dat het te laat is om over te zetten qua naam en ik wil niet dat iemand op mijn naam gaat lopen..
Wel jammer, maar verstandig.
Wordt het zondag echt zo erg?![]()
Ik stop maar een sportbril in de tas zodat ik niet blind gezandstraald word.![]()
Windkracht 6 tot 8 zei een groepsgenoot van mij netquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overdragen kan nog tot 9 januari 11:59.
Wel jammer, maar verstandig.
Ik stop maar een sportbril in de tas zodat ik niet blind gezandstraald word.
Maar goed, dan evt. ook nog een startnummer in de aanbieding
Edit: Windfinder zegt windkracht 5 met windstoten van windkracht 7. Maar als ik helemaal fit en sterk zou zijn zou ik zeker gaan lopen hoor, dat zullen de loopjes zijn die je later het meest bijblijven! Maar een bril is wel een slimme ja!
[ Bericht 14% gewijzigd door La_Tramposa op 07-01-2016 23:07:56 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo training weer geweest. Zondag het eerste wedstrijdje van de grote reeks die ik dit jaar wil lopen. 5km in Nieuwkuijk, twee rondjes van 2,5km het dorp uit, de kreek om en weer terug naar start-finish. Ben benieuwd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is toch juist heerlijk om lekker tegen de wind in te beukenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]. Het is ook nog eens een goede manier om harder te worden. Dus mensen, niet zo miepen over het weer
.
![]()
Zo, eindelijk weer eens een medaille verdiend. M'n eerste wedstrijd in een paar maanden, wel lekker om weer eens aan de start te staan.
Ging in het pikdonker weg, 4:45u de wekker(op werkdagen ook 5:30, dus het valt mee
). Het was denk vanwege dit tijdstip dat ik m'n Garmin vergat, gelukkig had ik wel m'n telefoon en SpiBelt als back-up.
Start was bij het MIA en was nog donker toen ik aan kwam:
Vlak voor de start kwam de zon op, precies op tijd (6:30 start). Alles was op zich goed geregeld, geen tienduizenden deelnemers dus alles hoeft niet mega profi.
Parcours liep langs de Corniche, heen en terug. Ik had geen idee hoe hard ik ging, want geluid op m'n telefoon stond zacht. Eerste deel ging wel lekker, dacht dat ik wat hard startte maar viel wel mee. Wat ik in Strava logje zie is zelfs een negatieve split, geen wonder dat ik stuk zat de laatste 2 km.Finish in 43:30 netto zoiets, niet echt fantastisch maar wel prima gezien m'n trainingactiviteit.
Nu even genieten van het zonnetje en de finish van de marathon en de 5 km race kijken zo.
Bonusfoto van de medaille en de Doha skyline:
https://www.strava.com/activities/465484545
[ Bericht 4% gewijzigd door DeeBee op 08-01-2016 06:06:20 ]Jack does it in real time...![]()
Goed bezig DeeBee! Hoe warm was het eigenlijk daar?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het is nu 22 zoiets, dus werd al wat warmer. Vandaar ook de vroege start, al schiet de temperatuur snel omhoog wanneer de zon op is gekomen.
Maar deze tijd van het jaar is perfect hier, vandaar o.a. ook de Dubai marathon deze maand en Ras Al Khaimah halve marathon. Al ga ik daar allebei niet heen, want al andere trips op de planning komende maand ook.
De winnaars op de verschillende afstanden waren vrij rap. Marathon 2:21, halve marathon 1:07 ofzo. 5 km 15 nog wat en een meisje van 14-15 die won in 17 nog wat.
Parcoursen met rondjes of een keerpunt zijn mentaal wel zwaar trouwens, zeker als je direct na het keerpunt al weer kunt zien waar de finish ligt.
Wat een toffe medaille en setting zeg DeeBee! Wat voor mensen doen daar nu zoal aan mee? Veel expats ook, of vooral locals ook?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ooredoo is trouwens de lokale KPN, dus de medaille is stiekem vies gesponsord.
Voornamelijk expats, maar 85% van de inwoners is ook expat, dus ja dan gebeurt dat al snel.Al ook gelukkig wel wat locals, sommigen zelfs in abaya en sluier zag ik.
En ze promoten wel om te bewegen, want obesitas is hier de standaard ongeveer (zeker onder locals). Dus vind het wel tof dat ze het organiseren! Ga zelf ook wel een running club zoeken denk ik, ook voor het sociale aspect (daar zie je heel veel Britten bij vooral, die zitten sowieso veel in het Midden Oosten hier).
Voor zolang als ik wil!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:09 schreef Murmeli het volgende:
Nice deebee. Hoe lang ben je daar trouwens?Jack does it in real time...![]()
Gaaf zeg! Zijn er ook hardloopclubs of zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:51 schreef DeeBee het volgende:
Het is nu 22 zoiets, dus werd al wat warmer. Vandaar ook de vroege start, al schiet de temperatuur snel omhoog wanneer de zon op is gekomen.
Maar deze tijd van het jaar is perfect hier, vandaar o.a. ook de Dubai marathon deze maand en Ras Al Khaimah halve marathon. Al ga ik daar allebei niet heen, want al andere trips op de planning komende maand ook.
De winnaars op de verschillende afstanden waren vrij rap. Marathon 2:21, halve marathon 1:07 ofzo. 5 km 15 nog wat en een meisje van 14-15 die won in 17 nog wat.
Parcoursen met rondjes of een keerpunt zijn mentaal wel zwaar trouwens, zeker als je direct na het keerpunt al weer kunt zien waar de finish ligt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De Zandlopersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice. Ik heb een stuk gemist denk ik. Heb je daar werk ofzo? Waarom ben je daar?quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessen
Maar goed nieuw spul is altijd leuk en elk excuus moet je aangrijpen.![]()
![]()
Maar als je sportvoeding erin gaat doen zijn bidons sowieso wel wat praktischer dan camelbags, iig ik vind het altijd een hels karwei om die dingen en die slang dan goed schoon te krijgen, bidons gaan gewoon in de afwasmachinequote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.
Die sportvoeding is hij ook alleen maar gaan gebruiken zodat hij weer een nieuw racevest kon gaan kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je sportvoeding erin gaat doen zijn bidons sowieso wel wat praktischer dan camelbags, iig ik vind het altijd een hels karwei om die dingen en die slang dan goed schoon te krijgen, bidons gaan gewoon in de afwasmachine![]()
![]()
![]()
Nee Cowboy, omdat het gewoon goed spul is
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En wat heb jij er extra voor mogen aanschaffen wat je eigenlijk niet nodig had?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nee Cowboy, omdat het gewoon goed spul is
Jan Knippenberg had het allemaal niet nodig.![]()
![]()
Die metertjes klopte een aantal jaar geleden voor geen meter, is dat inmiddels al verbeterd?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.Trek eens aan mijn vinger?
Nu deze naam valt, kan ik mooi de vraag stellen die ik al een tijdje heb:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jan Knippenberg had het allemaal niet nodig.![]()
Waarom doet niemand van hier eigenlijk mee met de Jan Knippenberg Memorial op 25 en 26 maart 2016? Ik hoor er niemand over... Er zijn een aantal mensen die dat zouden kunnen toch? Het is de laatste keer dat ie wordt gehouden!
Het is dat ik nog (lang) daar aan toe ben, maar anders leek me dat prachtig om iig de halve te lopen... maar ja dat zal dus wel niet gebeuren....Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Omdat ie niet in mijn voorbereiding past...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu deze naam valt, kan ik mooi de vraag stellen die ik al een tijdje heb:
Waarom doet niemand van hier eigenlijk mee met de Jan Knippenberg Memorial op 25 en 26 maart 2016? Ik hoor er niemand over... Er zijn een aantal mensen die dat zouden kunnen toch? Het is de laatste keer dat ie wordt gehouden!
Het is dat ik nog (lang) daar aan toe ben, maar anders leek me dat prachtig om iig de halve te lopen... maar ja dat zal dus wel niet gebeuren....F means you're fucked![]()
Ah, maar je overwoog het wel dusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Omdat ie niet in mijn voorbereiding past...Ik vind het zo'n mooie loop
(misschien hoort dat ook wat meer in het ultra-topic bedenk ik nu....)Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
125 km?? Dat past toch in niemands voorbereiding, tenzij je voor de Spartathlon traint?
Je kunt ook de halve lopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
125 km?? Dat past toch in niemands voorbereiding, tenzij je voor de Spartathlon traint?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: