Oja, dat scheelt wel. Nouja, dan is het beslissen wat je zelf leuker/belangrijker vindt denk ik.. een poging op een snelle HM of jezelf uitdagen om meer kms dan ooit te lopen op één dagquote:Op maandag 4 januari 2016 16:45 schreef BK. het volgende:
[..]
De kou tijdens de 1,5 uur pauze bedoel je? Ik woon in Egmond aan Zee, dus ik ben snel thuis en kan gaan douchen en warm blijven/worden.
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man, meedoen met heroïsche omstandigheden!
quote:De Volkskrant 1985: “Rusmannen bestand tegen sneeuwstorm op Egmonds strand.”
“Aan klimatologisch geweld had de jaarlijkse halve marathon van Egmond al het een en ander achter de rug. Het bleek echter – in de dertiende editie – nog woester te kunnen. Met ijspegels aan de muts en sneeuwklonten in de baard voltooiden bijna vierduizend deelnemers de pooltocht van gisteren. En geheel in lijn met de bizarre omstandigheden werd die tocht gewonnen door een (klaarblijkelijk vorstbestendig) echtpaar, Peter en Wilma Rusman.”
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
Hoi allemaalDe beste wensen voor 2016, ik hoop dat het voor iedereen op alle vlakken een mooi jaar wordt. Was even afwezig, druk gehad met te veel dingen, gelukkig wel kunnen blijven lopen. Helaas geen tijd om de afgelopen weken terug te gaan lezen, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Nu heb ik jullie advies weer nodig.Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen. Vanochtend kreeg ik een e-mail van Runner's World met de mededeling dat ik een startnummer voor de Kwart Marathon van Egmond gewonnen heb. (Iets gewonnen, yay
)
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:Gezien je maximale training nu 26km is, zou ik de 10,5 laten schieten, je laat je altijd meeslepen in een wedstrijd qua tempo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je jezelf wel goed in kan houden, dan kan je ze wel beide lopen maar zeker niet racen.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Die fase ben ik wel een beetje ontgroeid. Ik heb dat gewichtsvest nog wel maar gebruik het eigenlijk nooit meer. Net zoals die vlagquote:Op maandag 4 januari 2016 15:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan doe je je gewichtsvest toch aan, en een elastiek om je benen, en gewichtjes aan je enkels, en en en en
Ik heb ook nog even met dat idee rondgelopen maar moest er toch vanaf zien. Het is voor mij nog te vroeg in het seizoen om zoveel kilometers te maken. Ik wil in maart wel alle afstanden van de CPC doenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
[..]
Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen.
[..]
| 1 | [img ]http://www.123swets.com/FOK/schema2016.php[/img] |
Of een nog efficientere ratio tussen training en wedstrijdkmsquote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef GotC het volgende:
Semtex, 'maar' 1000? Dit jaar iets minder marathons?
Langste afstand 14km voor een marathon?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of een nog efficientere ratio tussen training en wedstrijdkms
Ik heb dit toegevoegd aan de OPquote:Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is ondertussen al een 2016 challenge he http://www.123swets.com/FOK/schema2016.php?naam=<hier je username>
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Ik heb mijn challenge zo hoog gezet dat het echt de vraag is of ik hem ga halenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:59 schreef McTwente het volgende:
Ik sta bovenaan in de challenge!![]()
Vanavond loop ik ook weer, dus misschien blijft dat nog wel even zo voordat de echte kanonnen los gaan.
Alles is een competitie!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
Die challenge is voor jezelf he? Het gaat er niet om wie er "bovenaan" staat.
Vandaag al voor de derde keer dit jaar gelopen. Vorig jaar liep ik mijn eerste meters hard pas op 5 jan
Ja, inderdaad hoog ingezet. Ga je weer een marathon lopen dit jaar?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb mijn challenge zo hoog gezet dat het echt de vraag is of ik hem ga halenDus verwacht niet vaak bovenaan te staan. Morgen pas de eerste meters van 2016 maken
Klopt. Vorig jaar had ik flink onderschat wat ik zou gaan lopen, daardoor stond ik redelijk hoog. Je kan de kms meer een keer wijzigen. Vind het knapper als je een hoog doel stelt, en die net wel/net niet haalt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
Die challenge is voor jezelf he? Het gaat er niet om wie er "bovenaan" staat.
Dat zet ik mijn challenge op 10 kmquote:
Touche!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zet ik mijn challenge op 10 km![]()
Kom ik lekker bovenaan
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:Heb je die 26 ooit een keer gelopen in het verleden of ben je telkens rustig gaan opbouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die vorige week als duurloop hebt gelopen en de week ervoor 20, dan zou het nog best kunnen. Al lijkt Egmond mij wel een behoorlijk pittig parcours om 32 te lopen. En inderdaad op volle kracht is niet aan te raden. En je hebt nog tijd zat om de langere afstanden te lopen.
hoezo niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Plaatje lijkt trouwens niet bij te werken Swets.
Mooie tijden, mooie doelen!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik zal me ook eens voorstellen, ben al een tijdje mee aan het lezen. Ik ben DeLoet! 29 jaar, 1,96m, 95 kilo.
Eind oktober begonnen met hardlopen, had er daarvoor echt een hekel aan! Ben begonnen met de c25k-app, en in week 6 van de 8 daarmee gestopt en wat langere afstanden gaan lopen. In december 100 kilometer gelopen!
Loop nu 25:02 (argh!) op de 5k en 51:40 op de 10k. Ga in Rotterdam de kwart marathon lopen. Het lijkt me gaaf om dit jaar een HM te doen!
Toch wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |