Dat ben ik wel met je eens. Maar als ik ergens tijd in ga steken, zal dat toch meer in planken, sit ups en dat soort dingen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat er bij yoga niet om hoe het eruit ziet of hoe 'goed' je iets kan, het gaat erom of het voor jou de voordelen oplevert die je zoektMaar ja in tweeen breken wensen we niemand toe natuurlijk..
De plank is ook één van de veel voorkomende houdingen in yogaquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:33 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar als ik ergens tijd in ga steken, zal dat toch meer in planken, sit ups en dat soort dingen zijn.
Die waterkou die er nu hangt is wel lastig op te kleden inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, acht dagen geleden in kort-kort een HM gelopen en vandaag heb ik in lang-lang én handschoenen een interval gedaan.
Het verbaasde me dat het hier niet glad was, want het voelde echt aan als vrieskou.
Prima met de knie kunnen lopen, maar daarna moest ik met autobanden slepen (ik dacht, ik doe gezellig met Quoi mee) en toen knalde ik daar met die knie tegenaan. Dus nu beurs.
Handschoenen, het zijn net sokken...quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die waterkou die er nu hangt is wel lastig op te kleden inderdaadIk had tot voorkort 3 paar dunne handschoentjes maar nu kan ik alleen nog maar 1 los examplaar vinden
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, acht dagen geleden in kort-kort een HM gelopen en vandaag heb ik in lang-lang én handschoenen een interval gedaan.
Het verbaasde me dat het hier niet glad was, want het voelde echt aan als vrieskou.
Prima met de knie kunnen lopen, maar daarna moest ik met autobanden slepen (ik dacht, ik doe gezellig met Quoi mee) en toen knalde ik daar met die knie tegenaan. Dus nu beurs.
Het enige extra wat hij heeft ten opzichte van de gewone is de extra optische hartslagmeting. Gebruik je alleen de optische hartslagmeting dan heb je de meeste geavanceerde shizzle niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef YUR het volgende:
Ik lees net de adviesprijs van de Garmin Fenix 3 met optische HR en allemaal mooie shizzle. Daarvan breek je ook in tweeën
....599 euro....
Wat naar! Maar hij heeft niet doorgebeten begrijp ik?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef Ynske het volgende:
Gisteren gaan lopen, netjes met verlichting. Komt er op een brede stoep een vrouw met hond, loop erlangs, ruimte zat, hapt hond in mn arm.
Dat doet hij anders nooit, en ligt aan je lampje...
Gelukkig gebeurde het mij, en niet mn mede loper die bang voor honden is...
k was meer verontwaardigd over de reactie van die vrouw. K ben wel wat gewend met opvang honden. T was een duidelijke waarschuwingshap.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat naar! Maar hij heeft niet doorgebeten begrijp ik?
Ja, hondenbezitters denken vaak dat ze hun hond helemaal onder controle hebben maar dat is eigenlijk niet zo. Het blijven toch dieren. En zeker op hardlopers reageren ze nog wel eens raar. Ik ben normaal nooit bang voor honden, maar als ik hardloop ben ik toch wat meer op mijn hoede.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was meer verontwaardigd over de reactie van die vrouw. K ben wel wat gewend met opvang honden. T was een duidelijke waarschuwingshap.
Heb haar iig goed de les gelezen, niet dat dat werkt maar toch.
k ben er over aan het denken om eens een proefles, ofzoiets te doen. ze hebben hier nu een actie 3x voor 20 euroquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat er bij yoga niet om hoe het eruit ziet of hoe 'goed' je iets kan, het gaat erom of het voor jou de voordelen oplevert die je zoektMaar ja in tweeen breken wensen we niemand toe natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Wanneer bouwen jullie een kamer bij aan jullie huis?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet in de verzameling
We kopen binnenkort de buren uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wanneer bouwen jullie een kamer bij aan jullie huis?
Gelukkig maar. Jullie hebben ruimte nodig!quote:
Misschien een stomme vraag, maar wat is het idee achter meerdere racevesten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet in de verzameling
Is ook niet nodig, je gaat het onderweg vast wel leuk vindenquote:
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat is het idee achter meerdere racevesten?
Ik heb er één uitgezocht waarvan ik verwacht deze in alle situaties te kunnen gebruiken.
moet je de flessen eruit halen om te zien hoeveel je drinkt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |