Het is toch juist heerlijk om lekker tegen de wind in te beukenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt het zondag echt zo erg?![]()
[..]
Voor zolang als ik wil!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:09 schreef Murmeli het volgende:
Nice deebee. Hoe lang ben je daar trouwens?
Gaaf zeg! Zijn er ook hardloopclubs of zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:51 schreef DeeBee het volgende:
Het is nu 22 zoiets, dus werd al wat warmer. Vandaar ook de vroege start, al schiet de temperatuur snel omhoog wanneer de zon op is gekomen.
Maar deze tijd van het jaar is perfect hier, vandaar o.a. ook de Dubai marathon deze maand en Ras Al Khaimah halve marathon. Al ga ik daar allebei niet heen, want al andere trips op de planning komende maand ook.
De winnaars op de verschillende afstanden waren vrij rap. Marathon 2:21, halve marathon 1:07 ofzo. 5 km 15 nog wat en een meisje van 14-15 die won in 17 nog wat.
Parcoursen met rondjes of een keerpunt zijn mentaal wel zwaar trouwens, zeker als je direct na het keerpunt al weer kunt zien waar de finish ligt.
De Zandlopersquote:
Nice. Ik heb een stuk gemist denk ik. Heb je daar werk ofzo? Waarom ben je daar?quote:
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Die andere heeft een waterzak, maar met mijn huidige vloeibare sportvoeding wil ik precies kunnen zien hoeveel ik drink. Dus nu eentje met flessen
Maar als je sportvoeding erin gaat doen zijn bidons sowieso wel wat praktischer dan camelbags, iig ik vind het altijd een hels karwei om die dingen en die slang dan goed schoon te krijgen, bidons gaan gewoon in de afwasmachinequote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.
Die sportvoeding is hij ook alleen maar gaan gebruiken zodat hij weer een nieuw racevest kon gaan kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je sportvoeding erin gaat doen zijn bidons sowieso wel wat praktischer dan camelbags, iig ik vind het altijd een hels karwei om die dingen en die slang dan goed schoon te krijgen, bidons gaan gewoon in de afwasmachine
En wat heb jij er extra voor mogen aanschaffen wat je eigenlijk niet nodig had?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nee Cowboy, omdat het gewoon goed spul is
Die metertjes klopte een aantal jaar geleden voor geen meter, is dat inmiddels al verbeterd?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een vloeistofmetertje er tussen kunnen zetten. Camelbak heeft ze.
Nu deze naam valt, kan ik mooi de vraag stellen die ik al een tijdje heb:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jan Knippenberg had het allemaal niet nodig.![]()
Omdat ie niet in mijn voorbereiding past...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu deze naam valt, kan ik mooi de vraag stellen die ik al een tijdje heb:
Waarom doet niemand van hier eigenlijk mee met de Jan Knippenberg Memorial op 25 en 26 maart 2016? Ik hoor er niemand over... Er zijn een aantal mensen die dat zouden kunnen toch? Het is de laatste keer dat ie wordt gehouden!
Het is dat ik nog (lang) daar aan toe ben, maar anders leek me dat prachtig om iig de halve te lopen... maar ja dat zal dus wel niet gebeuren....
Ah, maar je overwoog het wel dusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Omdat ie niet in mijn voorbereiding past...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |