Dan denk ik dat ik me daar maar voor moet gaan inschrijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jaaaa heel mooi en de meest gastvrije/goede organisatie die ik tot nu toe heb meegemaakt!
Welkom terug! En blijven dit keerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
Vandaag mijn eerste rondje weer gelopen in maanden. 5x 5-2 totaal een kleine 4km. Super langzaam maar ik ben al blij dat ik weer genoeg energie heb om te lopen.
Ik heb jullie al een tijdje niet gevolgd maar ga zeker weer vaker meelezen (en schrijven) hier.
Ik ben niet meer van plan weg te gaan. Ik heb het lopen de afgelopen maanden echt wel gemist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom terug! En blijven dit keer
Dan kun je ook meedoen met het combiklassement.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef Voccar het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik me daar maar voor moet gaan inschrijven.
Ik zag het ook al staan ja. Zou wel leuk zijn om in dat klassement te komen, ongeacht de klassering.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dan kun je ook meedoen met het combiklassement.
Ik wil Apeldoorn ook graag lopen, maar dat gaat helaas niet lukken dit jaar.
Hoi! Welcome backquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
Vandaag mijn eerste rondje weer gelopen in maanden. 5x 5-2 totaal een kleine 4km. Super langzaam maar ik ben al blij dat ik weer genoeg energie heb om te lopen.
Ik heb jullie al een tijdje niet gevolgd maar ga zeker weer vaker meelezen (en schrijven) hier.
Ik vergelijking met vorig jaar deze tijd (scheiding) stukken beter maar nog wel aan het bijkomen van de opvolgende burnout.quote:
Oja dat vertelde je destijds. Blij om te horen dat het weer lekker loopt! (pun intended)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vergelijking met vorig jaar deze tijd (scheiding) stukken beter maar nog wel aan het bijkomen van de opvolgende burnout.
Ik heb in elk geval een fijn eigen huis. De kinderen zijn aardig aan de nieuwe situatie gewend en ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend die het ook goed met ze kan vinden dus in dat opzicht is alles weer op de rit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja dat vertelde je destijds. Blij om te horen dat het weer lekker loopt! (pun intended)
Ziet er wel mooi uit inderdaad. Vreemd wel dat ze het een midwintermarathon noemen zonder dat er een marathon aan vast zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Voccar het volgende:
Is de Midwintermarathon in Apeldoorn mooie/leuke wedstrijd om aan mee te doen? Zag wat foto's langskomen, lijkt mij wel tof om daar de asselronde (25km) te lopen.
Vroegah..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit inderdaad. Vreemd wel dat ze het een midwintermarathon noemen zonder dat er een marathon aan vast zit.
quote:De Midwinter Marathon is in 1974 gestart met een hele en een mini-marathon voor een paar honderd deelnemers. Gedurende 41 jaar is het hardloopevenement enorm gegroeid. In 2014 deden maar liefst 12.700 deelnemers mee aan één van de vijf afstanden. Bovendien moesten veel lopers teleurgesteld worden omdat de inschrijving van de populairste afstanden (8 km en Mini) eerder sloot omdat de limiet voor het aantal deelnemers bereikt was.
De Marathonafstand heeft dus vanaf het begin deel uit gemaakt van het programma van de Midwinter Marathon. Het was dan ook bepaald geen eenvoudige beslissing om deze afstand uit het programma te halen. Maar het is de beste oplossing voor een aantal problemen waar de organisatie al een aantal jaren mee werd geconfronteerd.
Het belangrijkste probleem was dat, door de toename van het aantal deelnemers en de beperkte tijd die beschikbaar is voor het afwerken van het totale evenement, er situaties op het parkoers ontstonden waarbij de vrije doorgang van de snelste lopers op de diverse afstanden ernstig in het gedrang kwam. De organisatie is hier dan ook de laatste jaren door officials van de Atletiekunie op geattendeerd, met het zeer dringende verzoek hier een oplossing voor te vinden. Ook de deelnemers zelf klaagden hierover.
Door de marathonafstand te schrappen en de Asselronde en de Mini-marathon met 2,5 km in te korten is een oplossing voor deze problematiek gevonden. Bovendien is de start/finishlocatie een paar honderd meter verplaatst en is er voor bredere routes gekozen.
Ah zo.quote:
Ik heb toevallig gisteren de review van DC Rainmaker van de Fenix 3 met hartslagband bekeken en het viel me op dat de bezel schade had. Dat suggereeert dat ie niet lang mooi blijft.quote:
SPOILER: Zie bovenkant bezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| 1 2 | [b]26 augustus 2016 - [url=http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/index.htm]Great Naseby Water Race (Naseby)[/url][/b] [*] rechtsedirecte - 100 miles |
Heb je daar nog niet genoeg rondjes gelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 04:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guppy, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik plan juist wel "evenementen" in het schema naar het "grote doel", maar dan de langere afstanden als duurlopen, ik doe niet zo heel veel aan korte snelle wedstrijden, zeker nu niet als het grote doel toch nauwelijks iets met snelheid heeft te maken...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het chill om dat steeds minder te doen. Het 'grote doel' kan je natuurlijk wel vooraf vastzetten, maar in de voorbereiding daar naartoe gewoon per week bekijken of je fit bent voor een wedstrijdje of niet. Werkt voor mij iig beter, als ik ergens voor sta ingeschreven ga ik toch vaak heen terwijl het eigenlijk niet verstandig is of zo.
Ik kwam er nu achter dat de 31e jan. de bergcross weer is, was ik helemaal vergeten maar die is ook nog best leuk! Maar dus even afwachten of dat juist lekker is vóór Schoorl of dat ik dat weekend rustig aan ga doen.
It is a family reunion where we feed our addictions.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je daar nog niet genoeg rondjes gelopen?
Niet alles is een competitie hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik plan juist wel "evenementen" in het schema naar het "grote doel", maar dan de langere afstanden als duurlopen, ik doe niet zo heel veel aan korte snelle wedstrijden, zeker nu niet als het grote doel toch nauwelijks iets met snelheid heeft te maken...
Als heb ik de laatste tijd wel nadrukkelijk lopen spelen met het idee om weer eens een 5 km te gaan lopen in een wedstrijd, heb ik sinds de Ekiden 2014 niet meer gedaan (en stream heeft nog steeds een snellere tijd staan, dat kan natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |