abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158799642
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).

Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.

Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.

Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzeker ;( Ik durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.

Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.

Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten? :N |:( }:| :|W

Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door anoniem848372 op 03-01-2016 21:00:01 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 januari 2016 @ 20:54:09 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158799747
Aanvallen gaan sowieso geen lang leven beschoren zijn hier.

Als je 'm wilt sparen kan je een leugentje vertellen om er een eind aan te maken. Als je niet wilt liegen dan zal je de waarheid moeten vertellen. Maar misschien kan er medisch iets aan gedaan worden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158799867
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Aanvallen gaan sowieso geen lang leven beschoren zijn hier.

Als je 'm wilt sparen kan je een leugentje vertellen om er een eind aan te maken. Als je niet wilt liegen dan zal je de waarheid moeten vertellen. Maar misschien kan er medisch iets aan gedaan worden?
Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:57:05 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158799910
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je zelf ook niet aan de strakke kant bent
pi_158800010
Geef die arme drommel geen valse hoop en maak er zo snel mogelijk een einde aan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 januari 2016 @ 20:58:57 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158800039
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.
Mjah, wie weet hoe lang dat arme pik(kie) al verlaten wordt zonder echt te weten waaraan het nou ligt?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158800124
Hem de exacte reden geven waarom het uit is zou ik hem besparen. Als het nou iets was waar die aan kon werken oke. Maar in dit geval kan hij er niks aan doen en dit zal hem in elke toekomistge relatie gaan volgen.
pi_158800325
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef hugecooll het volgende:
Uit mijn verhaal moet je begrijpen dat ik aan de diepe kant ben. Zijn dikte heb ik niet benoemd. Dat was prima.
pi_158800702
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_158800711
Er zijn toch prima andere manieren om aan je trekken te komen?
Is het geen idee om gewoon een speeltje te kopen? Jij eerst klaarkomen, daarna mag hij aan de slag.

Als het echt een topgozer zou zijn verder zou ik me persoonlijk niet laten leiden door de size van z'n penis.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158800796
De seks geeft je geen voldoening en je ziet geen kans dat dat gaat veranderen. Simpel.

Lijkt mij een legitieme reden om ermee te kappen.
pi_158800876
10 cm slap doet ie niet verkeerd toch
pi_158801227
Tja, je hebt je keuze al gemaakt. Deze relatie maakt je niet gelukkig, en al gaat het dan om iets oppervlakkigs, de reden is minder belangrijk; je leeft maar een keer, zonde om er dan verder mee te gaan.

Er is een docu over een gast die gedumpt werd vanwege zijn kleine penis; my penis and I.
Normaal ben ik erg voor openheid en eerlijkheid, maar je kwetst iemand in dit geval wel met iets waar diegene nooit invloed op gehad heeft en ook niks aan kan veranderen. Ik zou het daarom niet direct zeggen, maar als hij er over door vraagt en echt een specifieke reden wil weten kun je het misschien subtiel aangeven :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_158801448
Mannen hebben sws een hogere libido. Als je als vrouw zijnde nog iets erbij krijgt, is dat niet eerlijk voor beide. Neen, ik kan niet aan mijn trekken komen als ik dag in, dag uit, jaar in, jaar uit, 2 standjes moet afwisselen.
pi_158801545
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken :o
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren.. Verder, als je met 10 cm niet uit de voeten kan, uitmaken.
pi_158801587
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef anoniem848372 het volgende:
Mannen hebben sws een hogere libido. Als je als vrouw zijnde nog iets erbij krijgt, is dat niet eerlijk voor beide. Neen, ik kan niet aan mijn trekken komen als ik dag in, dag uit, jaar in, jaar uit, 2 standjes moet afwisselen.
Dan kap je het af, met als reden dat jullie niet lekker bij elkaar passen. ;)
pi_158801749
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Messina het volgende:
Er zijn toch prima andere manieren om aan je trekken te komen?
Is het geen idee om gewoon een speeltje te kopen? Jij eerst klaarkomen, daarna mag hij aan de slag.

Als het echt een topgozer zou zijn verder zou ik me persoonlijk niet laten leiden door de size van z'n penis.
Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.
pi_158801826
Stop er gewoon mee en vertel hem de waarheid.
pi_158801864
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren.. Verder, als je met 10 cm niet uit de voeten kan, uitmaken.
Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
pi_158801867
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.
_O- goeie smoes
  zondag 3 januari 2016 @ 21:36:46 #22
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158801910
Hmm bij mij zit de meest gevoelige plek bij de g-spot en die zit redelijk vooraan. Daar heb je geen lange pik voor nodig. Daardoor vind ik dikte juist iets handiger.
Wellicht standjes zoeken waarbij de g-spot vooral geraakt wordt?

En bekkenbodemspieren trainen om strakker te worden. ;)

Maar ik snap niet dat je iedere keer de Kama Sutra door moet lopen voor een fijn seksleven. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158801996
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O- goeie smoes
Het is echt zo :{ Om de voorkomen dat je een penis bijt, druk je je kaken er goed op en dan snijden je tanden tegen je mondvlies. Probeer eens een paar keer een half uur :Y
pi_158802215
Ik kan me er best iets bij voorstellen hoor TO. Ik zou ook niet blij worden van zo'n klein pikkie die ik (bijna) niet voel. Penetratie is voor mij gewoon een erg belangrijk onderdeel van de seks en zonder is het gewoon niet af.
Als je nu al voelt dat dit hem niet gaat worden zou ik zsm een einde maken aan die relatie.
pi_158802377
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Hmm bij mij zit de meest gevoelige plek bij de g-spot en die zit redelijk vooraan. Daar heb je geen lange pik voor nodig. Daardoor vind ik dikte juist iets handiger.
Wellicht standjes zoeken waarbij de g-spot vooral geraakt wordt?

En bekkenbodemspieren trainen om strakker te worden. ;)

Maar ik snap niet dat je iedere keer de Kama Sutra door moet lopen voor een fijn seksleven. :?
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
pi_158802390
Zoek gewoon een seksvriend.

Jij wil liever seks dan een goede relatie...
pi_158802514
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zoek gewoon een seksvriend.

Jij wil liever seks dan een goede relatie...
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?
pi_158802668
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Niets, het is alleen oppervlakkig.
pi_158803693
quote:

[..]

Je zou ook gewoon blij kunnen zijn met wat je hebt en andere manieren zoeken om lekkere seks te hebben.
pi_158803954
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:16:36 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_158804056
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
Koop jij ook een auto zonder eerst een proefrit te maken?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158804146
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie :')
pi_158805268
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.

Lekker relatiemateriaal ook, als iemand zo eigenhandig even bepaalt wat er schort in de relatie, om daar op eigen hand ook maar even te concluderen dat er geen remedie voor is en het dan ook maar niet bespreekbaar te maken.

En dan zeggen vrouwen dat mannen schoften zijn :')
pi_158805279
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie :')
Voor jou: zie hierboven.
pi_158805499
quote:

[..]

Niets. Ik zou ook niet in een relatie blijven, als de seks bagger is :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158805650
kan me hier wel iets bij voorstellen, zelfde als je een vriendin hebt met een grot ipv een gleuf.

Voor mij zou zoiets ook een dealbreaker zijn.

Enige optie is uitmaken voordat het te serieus wordt.
pi_158805780
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor jou: zie hierboven.
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
pi_158805883
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:02:33 ]
pi_158805914
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Wat is dat nou weer?
pi_158805973
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?

Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan ^O^
pi_158806205
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

quote:
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

quote:
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
pi_158806222
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren..
Ik lees deze post en snap het niet.
Dat het KAN gaan zoals jij schrijft, dat klopt.

Maar dat jij serieus verbaasd bent dat er mensen zijn die elkaar eerst willen kennen voor ze sex hebben, daar kan ik niet bij.

Wat TS doet in deze context is toch echt niet abnormaal.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:14:52 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806281
Het lijkt me erg apart om iemand te dumpen omdat de seks minder bevredigend is, maar ik kan me dan ook heel moeilijk voorstellen dat mensen moeilijk doen over seks.

Het klinkt iig als een gemiste kans TS. Het is duidelijk dat je hier steun zoekt om het uit te maken, dus het lijkt me er sowieso niet meer inzitten voor jullie samen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158806413
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

[..]

Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

[..]

Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
En wat heb je daar aan daarna? Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken. Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
  zondag 3 januari 2016 @ 23:20:38 #45
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806472
quote:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158806487
Als het zo belangrijk voor je is TS is het dan niet een idee om éérder de relatie wat fysieker te maken ipv pas na maanden als je er al diep in zit? ( :') )

Als jij denkt dat je ongelukkig gaat worden met deze man, en je geen alternatieven wilt proberen, kun je het uitmaken. Of je eerlijk moet zijn weet ik niet, want dan maak je van jouw probleem zijn probleem.
pi_158806495
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?

quote:
En wat heb je daar aan daarna?
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

quote:
Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

quote:
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken.
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

quote:
Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
pi_158806509
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
  zondag 3 januari 2016 @ 23:23:59 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806572
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
Is het voor een vrouw geen optie dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 januari 2016 @ 23:24:37 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806590
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

[..]

Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

[..]

Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

[..]

Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158806652
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen. Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen, maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.

En ik denk niet dat wie dan ook kan waarderen wanneer hun partner zegt: je kut is te wijd of je piemel is te klein.
Je kwetst daarmee 100% mensen.

Verder heeft een discussie weinig zin, ik snap jouw punt ook, maar ik heb gewoon een ander mening.
pi_158806657
En dan ben je straks 50, helemaal uitgewoond en moet je het met 20 cm negerlullen doen om nog aan je trekken te komen.
pi_158806669
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is. :@
Haha 'lullig'

:')
pi_158806691
quote:

[..]

Wat is het alternatief dan? 'Je moeder is kut' ?
pi_158806696
En gewoon vertellen dat je zijn pik te klein vindt. Hij heeft zijn eigen penis echt wel opgemeten. En dan weet hij ook meteen wat voor vrouw jij bent ^O^.
pi_158806760
Vertel maar niet. Straks kan hij hem de rest van zijn leven niet meer omhoog krijgen door onzekerheid en zullen de meisjes hem nog sneller dumpen.
pi_158806787
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen.
Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....

quote:
Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen,
Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.

quote:
maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.
Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk niet :')

quote:
En ik denk niet dat wie dan ook kan waarderen wanneer hun partner zegt: je kut is te wijd of je piemel is te klein.
Je kwetst daarmee 100% mensen.
NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart, kan je jezelf iig wel vertellen dat je hem gespaard hebt door niks te zeggen, kan je weer lekker slapen 's avonds.

quote:
Verder heeft een discussie weinig zin, ik snap jouw punt ook, maar ik heb gewoon een ander mening.
Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:32:39 ]
pi_158806865
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....

[..]

Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.

[..]

Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk niet :')

[..]

NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart.

[..]

Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit. ^O^
Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo? Mag ik geen ander mening hebben? Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy. Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.

Ok nou doei, dingen blijven herhalen heeft weinig zin.
pi_158806951
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo?
Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.

quote:
Mag ik geen ander mening hebben?
Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.

quote:
Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy.
Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbij :')

quote:
Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.
Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?

quote:
Ok nou doei, dingen blijven herhalen heeft weinig zin.
Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:40:25 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158807016
quote:

[..]

Dat maakt weinig verschil
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158807114
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.

[..]

Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.

[..]

Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbij :')

[..]

Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?

[..]

Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.
Je hebt echt weinig inlevingsvermogen zeg, nog een keer herhalen:
Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Verder wat Fera en Lokasenna ook al eerder zei.
pi_158807117
quote:

[..]

In haar mond klaarkomen toch.
pi_158807149
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:45:54 ]
pi_158807175
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil
^O^
En ts haar vriend verdient ook iemand die er zo over denkt.

Maar daarvoor moet hij nog wel zijn piemel omhoog kunnen krijgen nadat zijn ex 'lekker eerlijk' was geweest. Hea Scorpie
pi_158807211
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik zou zoiets als man toch 'liever' vol in mijn smoel willen horen ipv dat doorgemieter van een hopeloze relatie, dat is pas zielig. En ja, zelfs vergeleken met uitmaken zonder reden zou ik dit prefereren.
pi_158807269
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

^O^
En ts haar vriend verdient ook iemand die er zo over denkt.

Maar daarvoor moet hij nog wel zijn piemel omhoog kunnen krijgen nadat zijn ex 'lekker eerlijk' was geweest. Hea Scorpie
Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te praten ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:50:00 ]
pi_158807274
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?
Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.

Persoonlijk vind ik het minder erg om paar maanden te janken en afvragen waarom iemand mij heeft gedumpt en dan verder gaan met mijn leven. Dan de rest van mijn leven afvragen of mijn vagina weer te wijd is, of mijn huidige vriend mij weer gaat dumpen omdat hij mijn vagina ook zat is.

Maar het is toch duidelijk dat we andere meningen hebben?
pi_158807343
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te praten ^O^
Het was een sarcastisch opmerking, waar heb ik gezegd dat iedereen zijn piemel niet meer omhoog krijgt? _O-
Ik praat niks goed. Ik gaf alleen aan wat ik vind dat ts moet doen. Weet je wel, op een forum, waar mensen om advies vragen.

Dat jij het een slecht advies vindt, prima, is al duidelijk.
pi_158807355
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.
Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.

quote:
Persoonlijk vind ik het minder erg om paar maanden te janken en afvragen waarom iemand mij heeft gedumpt en dan verder gaan met mijn leven. Dan de rest van mijn leven afvragen of mijn vagina weer te wijd is, of mijn huidige vriend mij weer gaat dumpen omdat hij mijn vagina ook zat is.
Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpen :D

quote:
Maar het is toch duidelijk dat we andere meningen hebben?
Je meent het :')
pi_158807405
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.

[..]

Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpen :D

[..]

Je meent het :')
Waarom dan jouw mening opdringen bij mij? Ik gaf net al aan dat het geen zin heeft om hier een discussie over te hebben. Maar nee, mijn mening is egocentrisch en blabla.

Oke hier is wat jij wilt horen: ohhhhh je hebt zulke goeie oplossingen voor ts, veel beter dan de mijne.

Nou fijne avond nog.
pi_158807528
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Waarom dan jouw mening opdringen bij mij?
Ik dring niks op, ik schiet alleen levensgrote gaten in je blablabla-vrouwen-argumentatie :') en kijk hoe je reageert, als een gebeten hond, vol op de emotie zonder in te gaan op de argumenten. Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:58:51 ]
pi_158807659
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dring niks op, ik schiet alleen levensgrote gaten in je blablabla-vrouwen-argumentatie :') en kijk hoe je reageert, als een gebeten hond, vol op de emotie zonder in te gaan op de argumenten. Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?
Hoe reageer jij dan? Volgens mij reageerde je de hele tijd al fel alsof je ooit zelf gedumpt was zonder reden _O-

Ik hoef mijn mening en advies toch niet te beargumenteren? Dafuq? :D Ik vind dat gewoon, en ik post wat IK denk dat het beste is. Dat je er niet mee eens bent, is toch prima. Jouw argumenten zijn ook gebaseerd op emoties en je eigen normen en waarden in een relatie.
Oke nu ga ik echt slapen in plaats van rondjes blijven draaien met jou.
pi_158807710
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe reageer jij dan? Volgens mij reageerde je de hele tijd al fel alsof je ooit zelf gedumpt was zonder reden _O-
Hier, nou vul je weer iets in _O- ik reageer 'fel' omdat mijn bullshitdetector afgaat en je faalt in het geven van logische argumenten. En met fel bedoel ik dat ik niet met lieve woordjes jou een beetje ga zitten paaien :')

quote:
Ik hoef mijn mening en advies toch niet te beargumenteren? Dafuq? :D
Oh, je bent een domme troll, zeg dat dan meteen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 00:06:17 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 00:06:32 #74
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158807731
Als een vrouw me zou dumpen puur en alleen omdat ze ontevreden is met m'n lul, zou ik eerst eens bij mezelf te rade gaan wat ik ook alweer in zo'n oppervlakkig mens zag.

Zoiets is in mijn ogen verder trouwens bijna altijd een kutsmoes, anders had TS er wel echt voor willen gaan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158807877
Voor de toekomst: seksen voordat je een relatie aangaat als dit kennelijk een dealbreaker voor je is.
pi_158807893
Hij heeft natuurlijk om te beginnen helemaal nergens recht op. Het verbreken van een relatie is doorgaans geen democratisch besluit en de reden voor het verbreken hoef je zelf niet eens altijd te beseffen, laat staan dat je verplicht bent die te delen.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:19:55 #77
358523 IkStampOpTacos
pi_158808051
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:12 schreef Sarasi het volgende:
Hij heeft natuurlijk om te beginnen helemaal nergens recht op. Het verbreken van een relatie is doorgaans geen democratisch besluit en de reden voor het verbreken hoef je zelf niet eens altijd te beseffen, laat staan dat je verplicht bent die te delen.
Wel als je enig respect hebt voor die mensen.
-
pi_158808090
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wel als je enig respect hebt voor die mensen.
Respect maakt nog niet rechthebbend. Je kunt ervoor kiezen iemand de reden te vertellen, maar als je dat om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt, ben je dat aan niemand verplicht.
pi_158808194
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Respect maakt nog niet rechthebbend. Je kunt ervoor kiezen iemand de reden te vertellen, maar als je dat om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt, ben je dat aan niemand verplicht.
Je zal niet voor t gerecht worden gesleept nee. Fatsoenlijk is het niet. Er zijn zat manieren om een klootzak/kutwijf te zijn zonder iemands 'rechten' te ontnemen, en dit is er 1 van.
pi_158808362
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:27 schreef Westerling het volgende:

[..]

Je zal niet voor t gerecht worden gesleept nee. Fatsoenlijk is het niet. Er zijn zat manieren om een klootzak/kutwijf te zijn zonder iemands 'rechten' te ontnemen, en dit is er 1 van.
Hangt af van de situatie en de motieven, imo. Sowieso ben ik van mening dat je sommige dingen beter niet eerlijk kunt vertellen, puur omdat je er anderen alleen maar mee kwetst. Ik zou oprecht liever geen reden hebben dan een hele lijst met dingen krijgen die 'verkeerd' aan me zijn. Way to break the self-esteem there. Uiteindelijk maakt het namelijk niet uit. Je past niet bij elkaar, er is niks wat je daaraan kunt doen en de ene heeft besloten dat het reden genoeg is bij de ander weg te gaan. Dat is toch voldoende reden, dan hoef je wmb echt niet helemaal uit te wijden over waarom je dan niet bij elkaar past. Het wordt toch geen conversatie namelijk, want de ander heeft niets in te brengen als de een besloten heeft het uit te maken. Er bestaat geen verweer, geen uitleg, geen compromis.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:48:13 #81
358523 IkStampOpTacos
pi_158808530
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hangt af van de situatie en de motieven, imo. Sowieso ben ik van mening dat je sommige dingen beter niet eerlijk kunt vertellen, puur omdat je er anderen alleen maar mee kwetst. Ik zou oprecht liever geen reden hebben dan een hele lijst met dingen krijgen die 'verkeerd' aan me zijn. Way to break the self-esteem there. Uiteindelijk maakt het namelijk niet uit. Je past niet bij elkaar, er is niks wat je daaraan kunt doen en de ene heeft besloten dat het reden genoeg is bij de ander weg te gaan. Dat is toch voldoende reden, dan hoef je wmb echt niet helemaal uit te wijden over waarom je dan niet bij elkaar past. Het wordt toch geen conversatie namelijk, want de ander heeft niets in te brengen als de een besloten heeft het uit te maken. Er bestaat geen verweer, geen uitleg, geen compromis.
Ah ja want er is geen middenweg en je kan ook niet tactvol aangeven waar het is misgaat.
-
pi_158808549
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Net zoals het oppervlakkig zou zijn wanneer hij de relatie uit zou maken omdat hij vindt dat haar borsten niet groot genoeg zijn?

Je zegt, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Nee, dat is iets wat ze niet eens zou willen veranderen, want andere vormen van seks (of bijvoorbeeld attributen) voldoen in haar ogen niet.

En dat mag best hoor. Helemaal prima dat dat een dealbreaker is, haar keuze en zo. Maar dat verandert er niets aan dat het dus nogal oppervlakkig is om een relatie te verbreken op basis van één uiterlijk kenmerk.
"Pools are perfect for holding water"
pi_158808584
quote:

[..]

Volgens mij is er nooit echt sprake van een te wijde vagina, maar dan eerder van onderontwikkelde (of te slappe) bekkenbodemspieren. En die zijn naar mijn weten prima te trainen.

Dus daar gaat je vergelijking helaas mank.
pi_158808597
Niet alles gelezen maar kan het me wel voorstellen. Ooit een date gehad, klikte helemaal leuk maar zonder broek.. Het was niet eens 10 cm denk ik. Voelde er niets van en nouja, dat was het dan. Ik hoef echt geen 20+ piemel maar ee beetje opvulling is wel fijn. Gezegd dat ik de klik niet voelde in bed en dat was het.
pi_158808613
quote:

[..]

Samengevat .. Een uitleg is niet nodig, want diegene heeft toch al besloten dat het over is?

Dan zal ik toch wel vrij conservatief zijn in mijn opvatting dat wanneer je samen besluit een relatie, een verbintenis tussen twee individuen aan te gaan, je de ander op zijn minst een eerlijke uitleg verschuldigd bent wanneer je die relatie wilt verbreken.
pi_158808678
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.

Lekker relatiemateriaal ook, als iemand zo eigenhandig even bepaalt wat er schort in de relatie, om daar op eigen hand ook maar even te concluderen dat er geen remedie voor is en het dan ook maar niet bespreekbaar te maken.

En dan zeggen vrouwen dat mannen schoften zijn :')
Nou vertel wat voor remedie is er volgens jou mogelijk?
pi_158808687
En hej .. hoe eerder die jongen zich realiseert dat de grootte van zijn piemel waarschijnlijk wel eens een doorslaggevende reden kan zijn waarom zijn relaties met westerse vrouwen niet lukken (waar ik voor het gemak aanneem dat TS een normaal 'westers' postuur heeft en de westerse vrouw 10 cm te klein vindt), des te eerder hij op zoek kan gaan naar een leuk klein Aziatisch meisje?
pi_158808716
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Samengevat .. Een uitleg is niet nodig, want diegene heeft toch al besloten dat het over is?

Dan zal ik toch wel vrij conservatief zijn in mijn opvatting dat wanneer je samen besluit een relatie, een verbintenis tussen twee individuen aan te gaan, je de ander op zijn minst een eerlijke uitleg verschuldigd bent wanneer je die relatie wilt verbreken.
Zeggen dat het niet klikt is toch net zo goed eerlijk? Alleen een stuk minder hard en ja, minder specifiek, maar daarin vind ik dat je dus zelf mag kiezen 'hoe eerlijk' je wilt zijn. En als dat betekent dat je er helemaal niets over kwijt wilt vind ik dat dat ook zou moeten mogen.
pi_158808730
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou vertel wat voor remedie is er volgens jou mogelijk?
Er is geen remedie voor zijn specifieke probleem (of je krijgt al die rare shit met implantaten en zulks), maar er zijn wel andere opties die wellicht het overwegen waard kunnen zijn.

Alleen zijn die mogelijke opties voor TS bij voorbaat al niet goed genoeg.

En nogmaals, dat mag. Haar leven, haar seksleven, haar genot, etc. Maar iets niet eens uit willen proberen en blijven steken op dat ene punt .. Tsja, dat zou ik dus definiëren als nogal oppervlakkig.
pi_158808785
quote:

[..]

Ik snap ook wel wat de overwegingen zijn in dit geval, het ging me meer om in het algemeen.

Verder vind ik nog steeds dat het ook in dit geval beter verteld kan worden. Een onzinverklaring leidt alleen maar tot onbegrip en daardoor ook onzekerheid (je begrijpt kennelijk weinig van vrouwen/relaties en alles kan elk moment zomaar over zijn, is de implicatie hiervan).
pi_158808800
Oh en inderdaad, het is al eerder gezegd; als seks zo belangrijk is, zorg dan dat je dit in een eerder stadium ontdekt.
pi_158808816
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zeggen dat het niet klikt is toch net zo goed eerlijk? Alleen een stuk minder hard en ja, minder specifiek, maar daarin vind ik dat je dus zelf mag kiezen 'hoe eerlijk' je wilt zijn. En als dat betekent dat je er helemaal niets over kwijt wilt vind ik dat dat ook zou moeten mogen.
Eerlijkheid bereik je in mijn ogen pas bij een volledige waarheid (voor zover mogelijk in filosofische zin) en niet eentje waarmee je het er makkelijk van af wilt maken.

En in een romantische relatie, waar je uiteindelijk toe werkt naar compleet vertrouwen, zou ik toch op zijn minst een eerlijkheid verwachten die wat meer naar die waarheid neigt dan naar het er makkelijk van af maken.

Ik bedoel ... als dat je verwachting van eerlijkheid binnen een relatie is, moet je er later in de relatie ook niet raar van opkijken als de ander bepaalde zaken volledig verzwijgt, en dat vervolgens eerlijkheid noemt 'want hij liegt er toch niet over?' En volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat dat soort relaties met bijbehorend verzwijgen vaak toch niet zo goed uitpakken.

Samengevat: De waarheid verzwijgen valt bij mij binnen een relatie niet onder eerlijkheid nee.
pi_158808827
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:06 schreef Westerling het volgende:
Oh en inderdaad, het is al eerder gezegd; als seks zo belangrijk is, zorg dan dat je dit in een eerder stadium ontdekt.
Hier wel volledig mee eens. Ik begin ook nooit meer aan een relatie voor ik de koffer in ben gedoken, omdat ik weet dat seks voor mij best belangrijk is.
pi_158808911
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Eerlijkheid bereik je in mijn ogen pas bij een volledige waarheid (voor zover mogelijk in filosofische zin) en niet eentje waarmee je het er makkelijk van af wilt maken.

En in een romantische relatie, waar je uiteindelijk toe werkt naar compleet vertrouwen, zou ik toch op zijn minst een eerlijkheid verwachten die wat meer naar die waarheid neigt dan naar het er makkelijk van af maken.

Ik bedoel ... als dat je verwachting van eerlijkheid binnen een relatie is, moet je er later in de relatie ook niet raar van opkijken als de ander bepaalde zaken volledig verzwijgt, en dat vervolgens eerlijkheid noemt 'want hij liegt er toch niet over?' En volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat dat soort relaties met bijbehorend verzwijgen vaak toch niet zo goed uitpakken.
Er is alleen geen relatie meer. :D Eerlijkheid is bij mij niet zwart/wit en ook niet per definitie het belangrijkste. Beetje het idee 'vraag er niet naar als je niet met het antwoord kunt dealen'. Sommige dingen hoef ik niet te weten en sommige dingen wil ik niet vertellen. Ik word in een relatie niet opeens één persoon met één hersenpan zeg, ik heb nog steeds geheimen en mijn eigen dingen.

Sterker nog, voor mij zeg je iets onlogisch. Je verwacht eerlijkheid omdat je toewerkt naar compleet vertrouwen. Voor mij is volledig vertrouwen juist iets wat ik kan doen zonder alle details te weten, zonder alle informatie te hebben. Natuurlijk moet vertrouwen niet beschaamd worden, maar dat is niet per definitie hetzelfde als niet eerlijk zijn. Je kunt ook heel eerlijk zijn en iemands vertrouwen beschamen, zoals je ook de waarheid kunt verzwijgen en toch iemands vertrouwen kunt verdienen.
pi_158808947
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Net zoals het oppervlakkig zou zijn wanneer hij de relatie uit zou maken omdat hij vindt dat haar borsten niet groot genoeg zijn?

Je zegt, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Nee, dat is iets wat ze niet eens zou willen veranderen, want andere vormen van seks (of bijvoorbeeld attributen) voldoen in haar ogen niet.

En dat mag best hoor. Helemaal prima dat dat een dealbreaker is, haar keuze en zo. Maar dat verandert er niets aan dat het dus nogal oppervlakkig is om een relatie te verbreken op basis van één uiterlijk kenmerk.
Het gaat niet om hoe het eruit ziet maar om de functionaliteit. Zij heeft voor een bevredigend seksleven behoefte aan verschillende standjes, die standjes zijn niet mogelijk door de lengte van zijn penis. Je kunt niet bepalen waar je van houdt, was dat maar zo dan was het leven een stuk simpeler..
pi_158808987
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Er is alleen geen relatie meer. :D Eerlijkheid is bij mij niet zwart/wit en ook niet per definitie het belangrijkste. Beetje het idee 'vraag er niet naar als je niet met het antwoord kunt dealen'. Sommige dingen hoef ik niet te weten en sommige dingen wil ik niet vertellen. Ik word in een relatie niet opeens één persoon met één hersenpan zeg, ik heb nog steeds geheimen en mijn eigen dingen.

Sterker nog, voor mij zeg je iets onlogisch. Je verwacht eerlijkheid omdat je toewerkt naar compleet vertrouwen. Voor mij is volledig vertrouwen juist iets wat ik kan doen zonder alle details te weten, zonder alle informatie te hebben. Natuurlijk moet vertrouwen niet beschaamd worden, maar dat is niet per definitie hetzelfde als niet eerlijk zijn. Je kunt ook heel eerlijk zijn en iemands vertrouwen beschamen, zoals je ook de waarheid kunt verzwijgen en toch iemands vertrouwen kunt verdienen.
Wanneer dat complete vertrouwen er zou zijn, kan je inderdaad stellen dat volledig eerlijkheid geen primaire vereiste meer is, omdat je er inderdaad van uit kan gaan dat de ander jouw belangen ter harte neemt en daar rekening mee houdt.

Wanneer dat vertrouwen iets is wat nog moet groeien, lijkt me die eerlijkheid van veel groter belang, omdat je de ander toch eerst in al zijn/haar oprechtheid zal moeten leren kennen, zodat je zelf kan ervaren dat de ander daadwerkelijk eerlijk is, en diegene dus daadwerkelijk iemand is waar jouw vertrouwen veilig is.

Al kan het inderdaad zijn dat dit een enorme cirkelredenatie is die ik momenteel (door het late uur en mijn momentele soft-drugs-gebruik) niet helemaal doorzie.

(Volledig) vertrouwen kan er pas zijn wanneer je iemand (volledig) kent, en om iemand te leren kennen is eerlijkheid nodig. Ofzoiets.
  maandag 4 januari 2016 @ 01:34:09 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158809093
Ik zou liever gedumpt worden met de reden dat we gewoon niet zo bij elkaar passen dan omdat mijn vagina niet goed genoeg is. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158809138
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Wanneer dat complete vertrouwen er zou zijn, kan je inderdaad stellen dat volledig eerlijkheid geen primaire vereiste meer is, omdat je er inderdaad van uit kan gaan dat de ander jouw belangen ter harte neemt en daar rekening mee houdt.

Wanneer dat vertrouwen iets is wat nog moet groeien, lijkt me die eerlijkheid van veel groter belang, omdat je de ander toch eerst in al zijn/haar oprechtheid zal moeten leren kennen, zodat je zelf kan ervaren dat de ander daadwerkelijk eerlijk is, en diegene dus daadwerkelijk iemand is waar jouw vertrouwen veilig is.

Al kan het inderdaad zijn dat dit een enorme cirkelredenatie is die ik momenteel (door het late uur en mijn momentele soft-drugs-gebruik) niet helemaal doorzie.

(Volledig) vertrouwen kan er pas zijn wanneer je iemand (volledig) kent, en om iemand te leren kennen is eerlijkheid nodig. Ofzoiets.
Voor mij dus niet. Ik kan besluiten iemand te vertrouwen en dan is dat zo. Het enige wat iemand dan nog kan doen is dat vertrouwen beschamen, maar ik heb daar niet per se eerlijkheid voor nodig. En dan vind ik liegen ook nog iets heel anders dan de waarheid verzwijgen, want als ik ergens naar vraag, wil ik het dus weten. Vertrouwen is nooit veilig. Het is de illusie van veiligheid en het is heerlijk. O+

Overigens ook heel erg eens met snakelady. Liever geen opheldering dan commentaar op m'n kut. :')
pi_158809339
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef snakelady het volgende:
Ik zou liever gedumpt worden met de reden dat we gewoon niet zo bij elkaar passen dan omdat mijn vagina niet goed genoeg is. :P
Ik zou er (in het terug omgekeerde geval uit de OP) helemaal geen reet van begrijpen; alles was immers koek en ei, we pasten duidelijk bij elkaar, hadden de klik en dan ineens toch weer niet.

En het lijkt me niet raar als dat in je kop blijft zitten, ook bij de volgende vrouw die je ontmoet.
pi_158809363
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef hugecooll het volgende:
Dat de grot uitgewoond is doet er niet toe he :P
Zie!
pi_158809980
quote:
11s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Maar dat jij serieus verbaasd bent dat er mensen zijn die elkaar eerst willen kennen voor ze sex hebben, daar kan ik niet bij.

Ik zeg letterlijk, je wilt elkaar toch eerst leren kennen.. :?
pi_158810120
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt. :@
Als chocola toch?
  maandag 4 januari 2016 @ 07:16:59 #103
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_158810336
Hoe dan ook, mooie relatie moet dat zijn als je het fundament legt met zo'n leugen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_158810668
Je hoeft toch niet meteen te roepen dat z'n pik te klein is? Ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoeveel dat nou uitmaakt als iemand verder gewoon een beest in bed is. Alleen missionaris kun je al genoeg mee variëren opzich. Kussen onder je billen, benen in de lucht etc. etc. Ik vind je maar gemakszuchtig eerlijk. zeg dan dat het in bed niet klikt.
pi_158810686
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 04:01 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Ik zeg letterlijk, je wilt elkaar toch eerst leren kennen.. :?
Ben je nou aan het trollen of begrijp je het echt niet?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_158810711
TS zou nog helemaal verliefd moeten zijn. Als ze dit in deze fasé al een groot probleem vind, dan zou ik er mee stoppen. Je kan het wel eventjes verbloemen door allerlei trucjes uit te halen en speeltjes te gebruiken, maar ik denk dat het in verloop van tijd toch een groot probleem zal worden.
  maandag 4 januari 2016 @ 08:56:44 #107
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158810849
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:
Mmmm volgens mij zijn dat juist standjes die geschikter zijn voor kleinere penissen en om de g-spot te raken. Als hij er snel uitschiet moet hij proberen niet van die lange stoten te nemen.
Daarnaast kan je ook in de spiegel kijken en wat aan je eigen ongevoeligheid doen.
Ga je bekkenbodemspieren trainen. Wordt je strakker, beter doorbloed en dus gevoeliger van.

Kan je wel klaarkomen van penetratie? Of wordt het sowieso behelpen met clitorisstimulatie?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
pi_158810917
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Het formaat van de borsten is idd een uiterlijk kenmerk, de lengte van de penis is meer een functioneel iets. Dat van die borsten weet je als man toch ook al voor je seks met haar gaat hebben? Of voos je nooit voor de eerste keer seks?
En oppervlakkig? Stel dat jij in haar schoenen stond.. een maand of twee daten.. en dan is het moment daar en blijkt dat zij last van ernstig vaginisme heeft (penetratie niet mogelijk).Therapie heeft ze al jaren geprobeerd, niets helpt. Anaal is al helemaal uit den boze.
Ga je dan verder met haar, met het idee van 'huisje-boompje-beestje' en 'tot-de-dood-ons-scheidt'? Want tja.. aftrekken is tenslotte ook lekker? Of denk je dan in de rest van je leven toch teveel te gaan missen?

Een pinkeltje is voor een vrouw echt hetzelfde als ernstig vaginisme voor een man.
pi_158810963
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 08:56 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Mmmm volgens mij zijn dat juist standjes die geschikter zijn voor kleinere penissen en om de g-spot te raken. Als hij er snel uitschiet moet hij proberen niet van die lange stoten te nemen.
Daarnaast kan je ook in de spiegel kijken en wat aan je eigen ongevoeligheid doen.
Ga je bekkenbodemspieren trainen. Wordt je strakker, beter doorbloed en dus gevoeliger van.

Kan je wel klaarkomen van penetratie? Of wordt het sowieso behelpen met clitorisstimulatie?
Meneer heeft een probleem en zij moet maar aan zichzelf gaan werken?
Zeg je dat ook tegen een man die een vrouw tegen komt die last heeft van ernstig vaginisme?
  maandag 4 januari 2016 @ 09:10:45 #110
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158810987
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen een man die een vrouw tegen komt die last heeft van ernstig vaginisme?
Zij is toch degene die er een probleem van maakt?
pi_158811006
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Zij is toch degene die er een probleem van maakt?
Ze maakt er geen probleem van en heeft ook de oplossing; ze maakt het uit.
Ik zou ook absoluut geen relatie willen met een man met een pinkeltje al is 10cm wel ietsje groter dan een pinkeltje.
  maandag 4 januari 2016 @ 09:17:23 #112
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811049
Ik begrijp het probleem wel. Seks is toch wel een belangrijk onderdeel. Natuurlijk er is meer, en ik denk dat als voor de rest in een relatie alles super is je makkelijk door zo iets heen prikt (haha). Maar als het pril is en niet geweldig, dan hakt zo iets er flink in.

Aan de andere kant, je beschrijft veel over seks maar niets over zijn orale kwaliteiten, als hij zijn tekortkoming nou ruimschoots goedmaakt dan lijkt het mij dat je er ook nog wel flink van geniet :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 4 januari 2016 @ 09:20:09 #113
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158811069
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zou ook absoluut geen relatie willen met een man met een pinkeltje al is 10cm wel ietsje groter dan een pinkeltje.
Een oplossing zonder probleem dus...

Als je dat absoluut niet wilt, dan moet je er vantevoren op selecteren.

Maargoed, neem aan dat TS haar lesje wat dat betreft wel geleerd heeft.
  maandag 4 januari 2016 @ 09:20:40 #114
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158811078
quote:

[..]

Maar om nou te zeggen dat het zijn probleem is ... De beste man is zo gemaakt door moeder natuur. De vergelijking met vaginisme vind ik ook zo ... krom. In beide gevallen werk je er toch samen aan. Als je tenslotte nog hetzelfde wil.
pi_158811140
Je mag het best uitmaken hierom, maar wees daar wel gewoon eerlijk over. Ik bedoel, de beste knul weet zelf ook wel dat hij geen Mandingo is waarschijnlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158811191
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar om nou te zeggen dat het zijn probleem is ... De beste man is zo gemaakt door moeder natuur. De vergelijking met vaginisme vind ik ook zo ... krom In beide gevallen werk je er toch samen aan. Als je tenslotte nog hetzelfde wil.
Ik vind het niet krom. Bij een pinkeltje zijn niet alleen de standjes beperkt maar is het gevoel bij de vrouw ook niet aanwezig (heb je ooit seks gehad met een pinkeltje? Dat voelt alsof een vrouw op je ligt te rijden ipv dat je gepenetreerd wordt). Bij vaginisme is penetratie onmogelijk. In mijn voorbeeld is dat vaginisme niet op te lossen zoals een pinkeltje ook niet valt te vergroten tot een normale penis. Uiteraard zijn er alternatieven maar dat blijft altijd behelpen. Welke man gaat een relatie aan met een vrouw die hij nooit zal kunnen penetreren?

Het is echter denk ik één van de grootste taboes voor mannen; kritiek op hun penis, zeker dat die te klein is, lijkt zijn mannelijkheid te vernietigen. Vandaar ook die stompzinnige uitspraken als 'size doesn't matter', 'het gaat om de techniek, niet om het formaat' en 'als hij verder maar een beest in bed is'. Andersom zou een man het van een vrouw vrijwel nooit accepteren. Let eens op die massa mannen die klagen dat ze te weinig seks 'krijgen' en dat als reden zien om vreemd te gaan of de relatie te verbreken. Ik denk dat deze man maar zo'n vrouw op moet zoeken; blijkbaar zijn er daar genoeg van.
pi_158811297
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:17 schreef Frag_adder het volgende:
Ik begrijp het probleem wel. Seks is toch wel een belangrijk onderdeel. Natuurlijk er is meer, en ik denk dat als voor de rest in een relatie alles super is je makkelijk door zo iets heen prikt (haha). Maar als het pril is en niet geweldig, dan hakt zo iets er flink in.

Aan de andere kant, je beschrijft veel over seks maar niets over zijn orale kwaliteiten, als hij zijn tekortkoming nou ruimschoots goedmaakt dan lijkt het mij dat je er ook nog wel flink van geniet :)
Als een man mij door zijn kwaliteiten naar hemelse hoogten weet te brengen geniet ik daar van ja. Maar daarna wil ik wel weer terug op aarde en dierlijk genomen worden en het voelen. Dat maakt het een soort van compleet.

En het is lastig. Je gaat iemand hoe dan ook kwetsen omdat je het uitmaakt. De reden waarom maakt dan niet meer uit, de persoon heeft toch al besloten.
pi_158811326
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:39 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Als een man mij door zijn kwaliteiten naar hemelse hoogten weet te brengen geniet ik daar van ja. Maar daarna wil ik wel weer terug op aarde en dierlijk genomen worden en het voelen. Dat maakt het een soort van compleet.

En het is lastig. Je gaat iemand hoe dan ook kwetsen omdat je het uitmaakt. De reden waarom maakt dan niet meer uit, de persoon heeft toch al besloten.
TS zou nog helemaal verliefd moeten zijn. Als dit dan nu al zo'n groot issue is, dan gaat het in de toekomst zeker niet werken denk ik.

Je kan het nu nog op allerlei manieren verbloemen. Met standjes en speeltjes, maar vroeg of laat gaat dat tegenstaan. Denk ik...
pi_158811347
Grappig dat alle vrouwen juist vinden dat ts het beter niet eerlijk kan vertellen, terwijl alle mannen juist zeggen dat eerlijkheid belangrijker is.
TS, al besloten wat je gaat doen?
  maandag 4 januari 2016 @ 09:43:38 #120
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158811362
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ze hebben samen een probleem. En ze zegt toch zelf dat ze zelf nogal ongevoelig is? Dat is toch ook een stuk van het probleem als de omtrek normaal is? Maar het is altijd makkelijker naar een ander te wijzen.
Ik vraag me ook serieus af wat ze nou wel heeft gedaan om dit op te lossen. Hoewel ik, als ik de zin over horrorseks lees, denk gun die gozer een leukere meid.

Vaginisme heb ik zelf gehad. Als het in ernstige mate was geweest en vele therapie had niet geholpen had hij het buiten de deur mogen zoeken. Ben dol op seks, maar mijn relatie bestaat uit meer dan dat.

quote:

[..]

Ze maakt er geen probleem van
en heeft ook de oplossing; ze maakt het uit.
Waarom dit topic dan? 8)7
pi_158811488
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:43 schreef Norma_Jeane het volgende:
Waarom dit topic dan? 8)7
Het taboe? Je mag als vrouw zijnde toch helemaal niet zeggen dat de seks waardeloos is? Of dat hij een kleintje heeft? Dat moet je als vrouw toch gewoon accepteren?

Zie ook de reacties hier. Alternatieven zoeken, ze zou oppervlakkig zijn, het zou maar een uiterlijk iets zijn, ze wordt al meerdere keren voor bitch uitgemaakt.
Ik vind het dus niet vreemd dat ze twijfelt. Maatschappelijk gezien is haar keuze niet geaccepteerd al zou men er geen enkel probleem mee hebben als een man iets soortgelijks doet.
  maandag 4 januari 2016 @ 09:58:17 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158811554
Ik begrijp vooral niet van TS dat ze eerst zo'n jongen stapelverliefd laat worden voor enkele maanden om hem daarna te willen dumpen voor zoiets lulligs. :+

Natuurlijk prima dat je vind dat je 'meer' nodig hebt in de slaapkamer, ook al zijn er meer dan voldoende alternatieven en opties om het seksleven ook dan wat interessanter te maken. Maar als je van jezelf weet dat je zo oppervlakkig bent, zorg dan dat je iets eerder achter dergelijke informatie komt en stort je niet direct in een relatie.
  maandag 4 januari 2016 @ 10:01:47 #123
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811608
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:39 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ik zal nooit in deze situatie komen maar ik probeer mij het omgekeerde voor te stellen, wat als ik van een vrouw bijna niets voel (zeg maar frikandel door een gang heen gooien).

Als het verder geweldig is en ze staat voor veel open dan zou ik daar wel mee kunnen leven. Maar als het weer een extra nadeel is dan zou ik er ook op afknappen.

Maar een hulpstuk / speeltje zou voor jou ook geen optie zijn dus?
  maandag 4 januari 2016 @ 10:03:14 #124
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811632
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Grappig dat alle vrouwen juist vinden dat ts het beter niet eerlijk kan vertellen, terwijl alle mannen juist zeggen dat eerlijkheid belangrijker is.
TS, al besloten wat je gaat doen?
Ik ben als man van mening dat je het gewoon uit moet maken maar niet dat als reden op moet geven. ALs het iets was waar hij wat aan kon veranderen oke, maar dat is in dit geval niet. Dan heeft natrappen geen nut. Wat voor les moet hij hieruit halen dan?
pi_158811635
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het taboe? Je mag als vrouw zijnde toch helemaal niet zeggen dat de seks waardeloos is?
Mag een man een vrouw dumpen omdat ze kleine tieten heeft zonder dat hij daarvoor gekruisigd wordt door de vrouw en haar vriendinnen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158811642
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik ben als man van mening dat je het gewoon uit moet maken maar niet dat als reden op moet geven. ALs het iets was waar hij wat aan kon veranderen oke, maar dat is in dit geval niet. Dan heeft natrappen geen nut. Wat voor les moet hij hieruit halen dan?
Dat vrouwen hem kunnen dumpen om fysieke eigenschappen?
pi_158811659
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 05:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als chocola toch?
Seks is voor mij een vereiste BINNEN een relatie. :* An sich zou ik prima zonder kunnen (al heb ik geen idee waarom ik dat doelbewust zou willen want lekker) maar ik ga geen relatie met iemand aan zonder seks. Vergeet het maar.
pi_158811675
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mag een man een vrouw dumpen omdat ze kleine tieten heeft zonder dat hij daarvoor gekruisigd wordt door de vrouw en haar vriendinnen?
Welke man die gek is op grote borsten begint een relatie met een vrouw die bijna plat is? Die ziet hij niet eens staan. En als ze valse vulling gebruikt merkt hij dat al voor ze in bed liggen.
  maandag 4 januari 2016 @ 10:08:05 #129
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811699
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat vrouwen hem kunnen dumpen om fysieke eigenschappen?
Denk je dat hij, gezien zijn onzekerheid, zich daar niet van bewust is? Alsof je als man niet weet dat 10cm toch wel een stuk onder het gemiddelde is....
  maandag 4 januari 2016 @ 10:09:53 #130
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811721
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Welke man die gek is op grote borsten begint een relatie met een vrouw die bijna plat is? Die ziet hij niet eens staan. En als ze valse vulling gebruikt merkt hij dat al voor ze in bed liggen.
Maar dat kan hiervoor ook gelden, als je als vrouw naar het kruis kijkt terwijl je ligt te flikflooien zie je ook wel wat voor vlees de ander in de kuip heeft. Of als je er eens in grijpt of wat dan ook.
  maandag 4 januari 2016 @ 10:10:05 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158811724
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Denk je dat hij, gezien zijn onzekerheid, zich daar niet van bewust is? Alsof je als man niet weet dat 10cm toch wel een stuk onder het gemiddelde is....
Gemiddelde penislengte was 13cm toch? (Buiten Fok! natuurlijk, die zijn nooit meegenomen in de statistieken vrees ik)
  maandag 4 januari 2016 @ 10:21:16 #132
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158811897
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Gemiddelde penislengte was 13cm toch? (Buiten Fok! natuurlijk, die zijn nooit meegenomen in de statistieken vrees ik)
Ah ik dacht 15 cm
pi_158811976
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ah ik dacht 15 cm
Is ook zo. 15.87 cm
pi_158812012
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is ook zo. 15.87 cm
Inmiddels 15.6.
pi_158812162
quote:

[..]

Dan ben jij een van de eerste mannen die day vindt tot nu toe.
Maar zeg het maar niet te hardop, anders word je voor domme troll uitgemaakt :')
pi_158812233
quote:

[..]

Eens met dit. Je maakt hem alleen maar onzeker voor toekomstige contacten/relaties.
  maandag 4 januari 2016 @ 10:52:11 #137
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158812500
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is ook zo. 15.87 cm
Oh dan zit er een hoop verschil tussen het ene en het andere onderzoek blijkbaar.

Hoe dan ook, ik vind óok dat als je het om die reden uitmaakt je het maar gewoon algemeen moet houden qua reden en dan maar aangeeft dat de seks niet je van het is. Dan weet ie wel in welke hoek ie het moet zoeken en zal ie waarschijnlijk zelf de link wel leggen maar maak je het niet erger dan het al is.

En dat ie onzeker is, is vervelend maar dat blijft ie toch wel nadat je het uitmaakt, maar om hem dan mentaal nog verder te knakken door te verwijzen naar zijn te kleine penis gaat wel wat ver. :D
  maandag 4 januari 2016 @ 10:52:53 #138
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158812521
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan ben jij een van de eerste mannen die day vindt tot nu toe.
Maar zeg het maar niet te hardop, anders word je voor domme troll uitgemaakt :')
Dat overleef ik ook wel weer. Zeker bij mensen waarvan ze zelf weten dat ze het belangrijk vinden en het anders toch maar elders gaan zoeken. Dan kan je het beter op voorhand uitmaken voor je iemand nog meer kwetst, Kan hij ook verder met zijn leven.

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens met dit. Je maakt hem alleen maar onzeker voor toekomstige contacten/relaties.
Ja, als het nou was omdat hij zich slecht verzorgde of een lelijk huis had, prima. Maar hier schiet hij niets mee op.
pi_158813308
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dan heeft het toch geen enkel nut om te verzwijgen waarom TS hem dumpt? Hij weet het stiekem toch wel.
pi_158813327
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:52 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Oh dan zit er een hoop verschil tussen het ene en het andere onderzoek blijkbaar.

Hoe dan ook, ik vind óok dat als je het om die reden uitmaakt je het maar gewoon algemeen moet houden qua reden en dan maar aangeeft dat de seks niet je van het is. Dan weet ie wel in welke hoek ie het moet zoeken en zal ie waarschijnlijk zelf de link wel leggen maar maak je het niet erger dan het al is.

En dat ie onzeker is, is vervelend maar dat blijft ie toch wel nadat je het uitmaakt, maar om hem dan mentaal nog verder te knakken door te verwijzen naar zijn te kleine penis gaat wel wat ver. :D
Uhhhh, hij komt er dus wel achter, maar dan is hij niet geknakt omdat het niet hardop uitgesproken is ofzo?
pi_158813401
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:52 schreef Lastpost het volgende:

[..]

klopt, en onderzoeken waarbij mannen zelf de gegevens doorgeven komen steevast op een hoger gemiddelde uit dan onderzoeken waarbij iemand anders de meting verricht :+
  maandag 4 januari 2016 @ 11:43:51 #142
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158813412
quote:
Dit hoor. Met een strikje er om.
Ik ga naar huis.
pi_158813413
Een te wijde vagina kan volgens mij niet. Er kan namelijk ook een baby doorheen.

Hoeveel van die lengte onderzoeken zijn er wel niet? Volgens die onderzoeken zijn de lengtes in Azië het kleinst, terwijl de meeste mensen toch daar wonen. Dus zoveel zou het niet moeten boeien dan.

En ts maak het gewoon uit. Of je de waarheid zegt of liegt moet je zelf bepalen, maar als je nu al zo twijfelt dan gaat het nooit werken.
  FOK!Fotograaf maandag 4 januari 2016 @ 11:46:57 #144
364681 over_hedge
pi_158813464
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:43 schreef droppus het volgende:
Een te wijde vagina kan volgens mij niet. Er kan namelijk ook een baby doorheen.
Logische redenatie wel. Er kan een kind doorheen. Dan is het toch juist wijd? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158813473
quote:
Niet zonder ontsluiting gelukkig.
  maandag 4 januari 2016 @ 12:14:44 #146
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158814099
quote:
Hoeveel van die lengte onderzoeken zijn er wel niet? Volgens die onderzoeken zijn de lengtes in Azië het kleinst, terwijl de meeste mensen toch daar wonen. Dus zoveel zou het niet moeten boeien dan.
Daar is dan ook minder overgewicht dus hoef je minder lengte te overbruggen :D
pi_158814262
quote:

[..]

Ook dat kan gewoon vriendelijk en netjes gezegd worden.

"Je pik is te klein" is wel heel bot. Er zijn ook andere woorden die kunnen zeggen dat ze het uitmaakt omdat hij niet zo groot geschapen is (en zij dát dus belangrijker vindt dan een goede relatie)...
pi_158814463
quote:
11s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Wat Whatdafuck zegt is ook niet normaal. Seks pas binnen een relatie is veelal de norm. Zij het niet voor iedereen. En eerlijk gezegd stap ik zelf ook niet graag in een relatie met iemand die daar gemakkelijk buiten een relatie voor te porren is.
pi_158814498
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Wat Whatdafuck zegt is ook niet normaal. Seks pas binnen een relatie is veelal de norm. Zij het niet voor iedereen. En eerlijk gezegd stap ik zelf ook niet graag in een relatie met iemand die daar gemakkelijk buiten een relatie voor te porren is.
Eh, nee. In religieuze kringen misschien.
  FOK!Fotograaf maandag 4 januari 2016 @ 12:35:08 #150
364681 over_hedge
pi_158814591
quote:
Seks pas binnen een relatie is veelal de norm
Nou daar vergis je je in denk ik. Of woon je in Staphorst?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158814596
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eh, nee. In religieuze kringen misschien.
We hebben het niet over het huwelijk hè? :?
pi_158814647
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

We hebben het niet over het huwelijk hè? :?
Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
pi_158814724
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ook dat kan gewoon vriendelijk en netjes gezegd worden.

"Je pik is te klein" is wel heel bot. Er zijn ook andere woorden die kunnen zeggen dat ze het uitmaakt omdat hij niet zo groot geschapen is (en zij dát dus belangrijker vindt dan een goede relatie)...
'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'

Zo beter?
Ik kan geen manier bedenken waardoor het minder kwetsend wordt.
pi_158814790
quote:

[..]

Wat Whatdafuck zegt is ook niet normaal. Seks pas binnen een relatie is veelal de norm.
Nee.

En seks in aanloop naar een relatie is wat anders dan heel makkelijk zijn in seks buiten relaties om.
pi_158814823
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zo beter?
"Ik voel je piemel niet goed als je in me zit, daarom maak ik het uit". Dan kan het aan beide partijen liggen :P
pi_158814864
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
De kans dat ik daarna nog een relatie met een dergelijk meisje zou aangaan is wel klein. Dan zou ik haar in die zin in ieder geval niet meer serieus kunnen zien als relatiemateriaal.

Ik was wel in de veronderstelling dat beneden de 25 zo rond de 50 procent toch zeker wel zou wachten met de seks tot ze tot nadat ze een relatie hebben. (De mensen waarmee ze af en toe seks hebben gehad (ONS) en waarbij ze weten dat dit niks wordt daar buiten gelaten) Als je ouder bent en meer ervaring hebt dan zal de geneigdheid te wachten tot een relatie wel minder zijn doordat er andere belangen spelen zoals kinderen of een carrière.
pi_158814979
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee.

En seks in aanloop naar een relatie is wat anders dan heel makkelijk zijn in seks buiten relaties om.
Als iemand die ik interessant vind juist in aanloop naar een relatie al seks wil, dan zie ik haar juist als makkelijk en dan weet ik niet of die relatie er nog ooit gaat komen.

Preutsheid tot je een relatie hebt is schijnbaar dan een turn-on voor mij? Als mijn vriendin destijds meteen seks had gewild dan was het in ieder geval zeker niet mijn vriendin geworden.
  maandag 4 januari 2016 @ 12:53:52 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815114
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het formaat van de borsten is idd een uiterlijk kenmerk, de lengte van de penis is meer een functioneel iets. Dat van die borsten weet je als man toch ook al voor je seks met haar gaat hebben? Of voos je nooit voor de eerste keer seks?
En oppervlakkig? Stel dat jij in haar schoenen stond.. een maand of twee daten.. en dan is het moment daar en blijkt dat zij last van ernstig vaginisme heeft (penetratie niet mogelijk).Therapie heeft ze al jaren geprobeerd, niets helpt. Anaal is al helemaal uit den boze.
Ga je dan verder met haar, met het idee van 'huisje-boompje-beestje' en 'tot-de-dood-ons-scheidt'? Want tja.. aftrekken is tenslotte ook lekker? Of denk je dan in de rest van je leven toch teveel te gaan missen?

Een pinkeltje is voor een vrouw echt hetzelfde als ernstig vaginisme voor een man.
Ja hoor, 3 jaar samen geweest met een vrouw met vaginisme.
Seks is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
pi_158815221
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet krom. Bij een pinkeltje zijn niet alleen de standjes beperkt maar is het gevoel bij de vrouw ook niet aanwezig (heb je ooit seks gehad met een pinkeltje? Dat voelt alsof een vrouw op je ligt te rijden ipv dat je gepenetreerd wordt). Bij vaginisme is penetratie onmogelijk. In mijn voorbeeld is dat vaginisme niet op te lossen zoals een pinkeltje ook niet valt te vergroten tot een normale penis. Uiteraard zijn er alternatieven maar dat blijft altijd behelpen. Welke man gaat een relatie aan met een vrouw die hij nooit zal kunnen penetreren?

Het is echter denk ik één van de grootste taboes voor mannen; kritiek op hun penis, zeker dat die te klein is, lijkt zijn mannelijkheid te vernietigen. Vandaar ook die stompzinnige uitspraken als 'size doesn't matter', 'het gaat om de techniek, niet om het formaat' en 'als hij verder maar een beest in bed is'. Andersom zou een man het van een vrouw vrijwel nooit accepteren. Let eens op die massa mannen die klagen dat ze te weinig seks 'krijgen' en dat als reden zien om vreemd te gaan of de relatie te verbreken. Ik denk dat deze man maar zo'n vrouw op moet zoeken; blijkbaar zijn er daar genoeg van.
Zit wat in.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 18:03:20 ]
pi_158815388
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
en zij dát dus belangrijker vindt in een goede relatie...
Fixed.
pi_158815438
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Vreemd. :?
  maandag 4 januari 2016 @ 13:11:01 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815514
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Maar is seks niet veel meer dan alleen penetratie voor vrouwen dan?

Juist voor vrouwen zijn er zo veel mogelijkheden met speeltjes etc.

Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.

Zo ja, dan vind ik dat inderdaad vrij oppervlakkig.
pi_158815542
Ik snap iets niet of ik ben raar, maar als je date, zoen je en soms gaat dat er wild aan toe en dan betast je elkaar toch? Dan tease je over zijn broek en grijp je zijn kruis?

[ Bericht 44% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 17:59:52 ]
pi_158815591
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.

Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding me :')
pi_158815618
Dubbel.

[ Bericht 94% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 18:03:44 ]
pi_158815634
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op. Size does matter als het gaat om uitersten. Kan me best voorstellen dat TS een pielemuis van 9 cm niet 'trekt'.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:23:48 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815838
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding me :')
Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.
Dat is inderdaad veel belangrijker dan dat de relatie verder geweldig is.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:31:30 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158816048
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhhhh, hij komt er dus wel achter, maar dan is hij niet geknakt omdat het niet hardop uitgesproken is ofzo?
Verschil tussen iets van subtiliteit m.b.t het onderwerp en het benadrukken van zijn kleine penis kan denk ik wel een groot verschil maken voor zo'n jongen. Een of ander lulverhaal dat het niet aan hem ligt maar aan haar of zo kan natuurlijk ook gewoon, maar dat is ook vrij lame. :D
pi_158816231
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.
Dat is inderdaad veel belangrijker dan dat de relatie verder geweldig is.
Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.

Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed? _O- Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.

Tip voor TS: betast bij je toekomstige dates zijn kruis per ongeluk in de zoenfase. Als je zijn penis niet in 1 seconde kan vinden weet je genoeg. Want een paar cm meer dan 10 is altijd schuin naar rechts/links en die vind je dus snel als je 1 x met je hand eroverheen gaat. Of je duwt jezelf stevig tegen hem aan en dan voel je ook wel een zaklamp. Vinden mannen vaak niet erg enzo.
pi_158816247
Ligt het niet gewoon meer aan de mate van opwinding? Want het "diepe" gevoel is meer mentaal dan fysiek, zoveel gevoel zit er niet dieper in de vagina, het meeste gevoel zit voorin, in de eerste 5/10 cm. In principe kan je iemand laten kronkelen op het topje van een pink.

Als die jongen verder zo geweldig is zou ik als ik de TS was eerst eens kijken of er geen andere manieren zijn om de liefde te bedrijven waardoor het wel bevredigend wordt. Maar schort er ook nog het een en ander aan dat geweldig zijn waardoor de chemie in bed er verder ook niet goed genoeg is dan wordt het lastig.
Er zit een hele wereld tussen neuken en 30 minuten moeten pijpen. Misschien eens kijken wat er in die wereld te vinden valt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158816366
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:

Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed? _O- Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.

Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:45:54 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158816446
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.

Misschien iets aan je bovenbenen doen? :+

Maar ik ben het met je eens dat het in het stukje fantasie te kort (lol) kan doen. Maar om nou te zeggen dat het geslachtsdeel het enige is wat telt in een fantasie...
  maandag 4 januari 2016 @ 13:46:06 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158816451
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...

En ramt die 30+ black dildo in een keer bij je naar binnen.
Dan klaag je nooit meer over zijn pinkeltje
pi_158816660
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.
Speeltjes 'voor de vrouw' heb ik altijd als speeltjes voor de man ervaren. Ik vind het namelijk helemaal niets, een vibrator/dildo ervaar ik zelfs als pijnlijk. Maar sommige mannen blijken het reuze geil te vinden dat soort troep op een vrouwenlichaam te gebruiken.
Maar ik begrijp dat jij zonder meer een relatie (met het oog op tot-de-dood-ons-scheidt) aan zou gaan met een vrouw die je niet kunt penetreren want ze kan je ook klaar laten komen met haar handen of mond?

Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
pi_158816796
12''-masterrace crew
  maandag 4 januari 2016 @ 13:58:55 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158816816
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.
Speeltjes 'voor de vrouw' heb ik altijd als speeltjes voor de man ervaren. Ik vind het namelijk helemaal niets, een vibrator/dildo ervaar ik zelfs als pijnlijk. Maar sommige mannen blijken het reuze geil te vinden dat soort troep op een vrouwenlichaam te gebruiken.
Maar ik begrijp dat jij zonder meer een relatie (met het oog op tot-de-dood-ons-scheidt) aan zou gaan met een vrouw die je niet kunt penetreren want ze kan je ook klaar laten komen met haar handen of mond?

Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Puur omdat verder alles gewoon helemaal geweldig is.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
pi_158817033
Uit ervaring hebben de meeste mensen eerst een relatie en dan seks. Ik zou het ook niet anders willen formuleren, omdat het toch al in een relatie eindigt. Of, zijn er boel mensen hier die dan zouden weglopen, omdat de seks niet goed genoeg was?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158817172
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
Het is natuurlijk een wereld vol verschil of je een langdurige relatie hebt met iemand, wie weet zelfs kinderen, en de seks valt dan weg, of het beginnen van een relatie met iemand waarmee je nooit bevredigende seks zult hebben. Alhoewel je de mannen die hun vrouw verlaten omdat het seksleven niet veel meer voorstelt niet de kost zou willen geven.
pi_158817218
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:07 schreef Mathemaat het volgende:
Uit ervaring hebben de meeste mensen eerst een relatie en dan seks. Ik zou het ook niet anders willen formuleren, omdat het toch al in een relatie eindigt. Of, zijn er boel mensen hier die dan zouden weglopen, omdat de seks niet goed genoeg was?
Ik heb een aantal malen besloten niet met een man verder te gaan omdat het niet klikte in bed. Wat is daar mis mee? Seks is gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie voor mij. Voor mannen is dat denk ik zelfs vaker zo dan voor vrouwen.
pi_158817301
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Seks is voor mij een vereiste BINNEN een relatie. :* An sich zou ik prima zonder kunnen (al heb ik geen idee waarom ik dat doelbewust zou willen want lekker) maar ik ga geen relatie met iemand aan zonder seks. Vergeet het maar.
Wat is jouw langste droogstandtijd? :9
pi_158817783
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In dat geval is de betreffende vrouw biseksueel of lesbisch. Als je niet van penetratie houdt wil dat niet meteen zeggen dat je jezelf aangetrokken voelt tot vrouwen.
pi_158818163
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als een vrouw me zou dumpen puur en alleen omdat ze ontevreden is met m'n lul, zou ik eerst eens bij mezelf te rade gaan wat ik ook alweer in zo'n oppervlakkig mens zag.

Zoiets is in mijn ogen verder trouwens bijna altijd een kutsmoes, anders had TS er wel echt voor willen gaan.
pi_158818208
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' is
  maandag 4 januari 2016 @ 15:08:30 #184
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158818480
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' is
Of gewoon iemand met een lagere seksdrive :) als het voor iemand minder belangrijk is, dan is het ook een minder groot probleem.
pi_158818657
Je zegt dat je jezelf oppervlakkig vind door deze mening te hebben, maar als jij niks voelt tijdens de sex is dat toch ook gewoon kut :? Niemand die daar vrolijk van wordt, hij ook niet - want het is vast te merken dat je wr niet van geniet. Zou er dan ook een punt achter zetten, aangezien z'n melkfabriek echt niet spontaan weer gaat groeien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
pi_158818809
Geen reacties over grote piemels?

Teveel size is ook geen feest enzo. Dan lig je er ook gespannen bij met grote ogen, durf je niet te bewegen of geluid te maken, omdat hij je pijn kan verwarren met geilheid en je bij elke baarmoederstoot kapot gaat. Weg geilheid/natheid.

Vervolg zat er bij mij niet in.

Liever eerder seks dan dit soort drama achteraf en er samen uit moeten komen melancholie/gezeik. Een relatie is al lastig. Het leven is al lastig. Waarom zou je nog meer problemen erbij nemen?

Tenzij je (denkt dat je) niets beters kan krijgen...
Dat vind je het allemaal wel prima en haal je speeltjes die je uiteindelijk weggooit en gaat masturberen terwijl je DaneJones of Nubiles kijkt :') Srsly.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 17:58:12 ]
pi_158818849
Wat hippocratos zegt.
Ik heb het weleens met een ex uitgemaakt omdat hij te groot was, en ik uitzonderlijk klein (ik vind 10cm perfect!). Niks zo frustrerend als je beiden leuke seks met elkaar wil hebben, maar de tools het moeilijk maken.

Echter,als je eerlijk gaat zijn tegen hem, ben je wel bewust dat jullie beiden niet bij elkaar passen. Het is niet dat zijn pik te klein is, zijn pik is te klein voor jou en jouw kut te groot voor hem. Benadruk dit dus ook, de schuld ligt bij jullie beiden, en jullie kunnen er beiden niks aan doen dat jullie genitaliën niet zo in elkaar passen dat het een groot genot geeft.
pi_158818994
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werk _O- Je vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
pi_158819068
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef StefBros het volgende:
Wat hippocratos zegt.
Ik heb het weleens met een ex uitgemaakt omdat hij te groot was, en ik uitzonderlijk klein (ik vind 10cm perfect!). Niks zo frustrerend als je beiden leuke seks met elkaar wil hebben, maar de tools het moeilijk maken.

Echter,als je eerlijk gaat zijn tegen hem, ben je wel bewust dat jullie beiden niet bij elkaar passen. Het is niet dat zijn pik te klein is, zijn pik is te klein voor jou en jouw kut te groot voor hem. Benadruk dit dus ook, de schuld ligt bij jullie beiden, en jullie kunnen er beiden niks aan doen dat jullie genitaliën niet zo in elkaar passen dat het een groot genot geeft.
Ik ga stuk _O-

"Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan mij, het is geen verkeerde timing... onze genitaliën passen gewoon niet zo goed bij/in elkaar"

Oh Lord!
pi_158819117
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:29 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Ik ga stuk _O-

"Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan mij, het is geen verkeerde timing... onze genitaliën passen gewoon niet zo goed bij/in elkaar"

Oh Lord!
Ja niet zo letterlijk :P Of wel en dan in een mooi hallmark kaartje. :P
Maar als je persé wil benoemen dat het aan zijn pik ligt, brengt het dan ook zo eerlijk dat het ook aan jouw kut ligt. Want dat is wel gewoon de waarheid. 10cm is prima pik waar mening man en vrouw mee uit de voeten kan.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:35:58 #191
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158819201
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Of gewoon iemand met een lagere seksdrive :) als het voor iemand minder belangrijk is, dan is het ook een minder groot probleem.
Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
En ik vind het dus blijkbaar inderdaad niet het belangrijkste in een relatie.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:37:11 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158819233
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
En ik vind het dus blijkbaar inderdaad niet het belangrijkste in een relatie.
Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijn
  maandag 4 januari 2016 @ 15:38:55 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158819284
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijn
In deze relatie heb ik aan seks geen gebrek ;)
Maar ik heb het toen 3 jaar gehad, en de beslissing om uit elkaar te gaan kwam niet van mij.
Ik zeg niet dat het makkelijk was, maar het was het voor mij destijds wel waard.
pi_158819286
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:32 schreef StefBros het volgende:

[..]

Ja niet zo letterlijk :P Of wel en dan in een mooi hallmark kaartje. :P
Maar als je persé wil benoemen dat het aan zijn pik ligt, brengt het dan ook zo eerlijk dat het ook aan jouw kut ligt. Want dat is wel gewoon de waarheid. 10cm is prima pik waar mening man en vrouw mee uit de voeten kan.
"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"
pi_158819497
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Schoenenspray het volgende:
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werk _O- Je vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
Problem fixed. Gewoon zorgen dat je geen natte kut meer krijgt, dan voel je het vast wel.

Trouwens, al aan anaal gedacht? :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 15:48:40 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 16:07:50 #196
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158820019
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Daar is dan ook minder overgewicht dus hoef je minder lengte te overbruggen :D
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben, het vet zit namelijk ook aan de binnenkant van de vagina. ;)

Maar of haar vriend nu te klein is, ze zelf niet strak genoeg is of beide maakt niks uit, het probleem blijft bestaan en vingers wijzen heeft geen nut.
Daatom ook zou ik de reden van het uitmaken algemeen houden.

Mijn ex heeft er een van 12 cm, nooit problemen mee gehad, ik voelde voldoende. Maar mijn man heeft toch een beduidend groter geslacht, en dat is toch wel prettiger. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 04-01-2016 16:28:04 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158820492
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:39 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"
Vagina's verschillen ook van nature zonder ooit een pik gezien te hebben van wijdte en diepte hoor.... :') Zoals elk onderdeel van een mensenlichaam per mens verschilt...

En veel piemels gehad hebben maken hem niet groter.... gebaard hebben en ouderdom kan wel de elasticiteit van de huid veranderen en kan de vorm beïnvloeden, maar dit hoef niet, en hoeft vervolgens ook niet te betekenen dat het dan persé wijder is.
pi_158820847
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat is jouw langste droogstandtijd? :9
Niet dat het verder relevant is, maar ik gok zo'n twee of drie maanden. Binnen een relatie. Wat ook zeker heeft bijgedragen aan het beeindigen van die relatie.
pi_158821151
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pen-man-zoeken.dhtml

Misschien nog een optie voor sommigen. :P
pi_158821209
Bestaat er eigenlijk niet een soort pocketpussy, die ook een dildo is. Of heb ik nu een mega-uitvinding gedaan :')
pi_158821252
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pen-man-zoeken.dhtml

Misschien nog een optie voor sommigen. :P
"Hoi, wat fijn dat onze geslachtsdelen een hoge potentie hebben om goed samen te werken. Verder heb ik nog leuke hobbies, namelijk... neuken"

Juuuust! :)
pi_158822001
Dit topic.... :')

Voor de één is seks een primaire levensbehoefte, en voor de ander is dat het gewoon niet. Seks is voor de ene persoon het belangrijkste onderdeel van een relatie, en voor de ander is het minder belangrijk. Niets mis mee toch? :')

Als je niet *durft* te zeggen dat je zijn penis te klein vindt, zegt mijns inziens meer over jouw persoonlijkheid dan over zijn kleine penis. De ander niet willen kwetsen is gewoon een smoesje om niet eerlijk hoeven te zijn. Maar goed, ik bemoei niet. :P
  maandag 4 januari 2016 @ 18:20:14 #203
358523 IkStampOpTacos
pi_158823122
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Schoenenspray het volgende:
Nja, er bestaat natuurlijk een verschil tussen het gevoel hebben dat je een raam open zet en de nacht neukt en gewoon liever willen dat hij wat groter was.

Tja, voor de één is dat inderdaad onoverkomelijk, de ander vindt die persoon verder zo geweldig dat hij/zij er wel een mouw aan past omdat ze voor die persoon willen gaan ondanks wat obstakels. TS, valt overduidelijk niet in die 2e categorie.
-
pi_158823322
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zo beter?
"Ik vind seks belangrijk in een relatie, jij bent om eerlijk te zijn - en dat weet je misschien zelf ook wel - niet zo groot geschapen. Daar kun je niks aan doen, maar voor mij is de seks hierdoor niet bevredigend. Het spijt me."

Zoiets klinkt al een stuk vriendelijker.
pi_158823383
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

"Ik vind seks belangrijk in een relatie, jij bent om eerlijk te zijn - en dat weet je misschien zelf ook wel - niet zo groot geschapen. Daar kun je niks aan doen, maar voor mij is de seks hierdoor niet bevredigend. Het spijt me."

Zoiets klinkt al een stuk vriendelijker.
Uh, nee. :D
pi_158823428
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe zou je het dan uitmaken?
pi_158823466
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit topic.... :')

Voor de één is seks een primaire levensbehoefte, en voor de ander is dat het gewoon niet. Seks is voor de ene persoon het belangrijkste onderdeel van een relatie, en voor de ander is het minder belangrijk. Niets mis mee toch? :')

Als je niet *durft* te zeggen dat je zijn penis te klein vindt, zegt mijns inziens meer over jouw persoonlijkheid dan over zijn kleine penis. De ander niet willen kwetsen is gewoon een smoesje om niet eerlijk hoeven te zijn. Maar goed, ik bemoei niet. :P
Waarom zou je eerlijk zijn als het enige wat je ermee bereikt dat je zelf een schoon geweten hebt?
pi_158823475
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe zou je het dan uitmaken?
In elk geval niet door het zelfvertrouwen nog een trapje na te geven.
Het mag ook best wat algemener blijven als in 'ik denk dat we toch niet goed genoeg bij elkaar passen' zonder specifiek te maken dat het om zijn piemel gaat. Als dit zo'n groot probleem is voor TS is het ook vast niet het enige minpunt aan hem dat ze kan bedenken.
pi_158823487
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In elk geval niet door het zelfvertrouwen nog een trapje na te geven.
Het mag ook best wat algemener blijven als in 'ik denk dat we toch niet goed genoeg bij elkaar passen' zonder specifiek te maken dat het om zijn piemel gaat. Als dit zo'n groot probleem is voor TS is het ook vast niet het enige minpunt aan hem dat ze kan bedenken.
Lijkt me dat je hem dan net zoveel kwetst toch? Hij gaat dan alsnog aan zichzelf twijfelen.
pi_158823526
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lijkt me dat je hem dan net zoveel kwetst toch? Hij gaat dan alsnog aan zichzelf twijfelen.
Jij vindt het even kwetsend om te zeggen dat er misschien geen goede match is qua persoonlijkheid dan dat er iets aan zijn lichaam is waar hij totaal geen invloed op heeft wat je niet zint?
pi_158823580
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom zou je eerlijk zijn als het enige wat je ermee bereikt dat je zelf een schoon geweten hebt?
Waarom zou je überhaupt niét eerlijk willen zijn?
pi_158823640
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij vindt het even kwetsend om te zeggen dat er misschien geen goede match is qua persoonlijkheid dan dat er iets aan zijn lichaam is waar hij totaal geen invloed op heeft wat je niet zint?
Wel als dat niet zou kloppen
pi_158824002
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt niét eerlijk willen zijn?
Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch. Die knul kan daar toch niks mee en het kan hem onnodig belemmeren in de toekomst. En dat doe je het enkel voor je jezelf, omdat het makkelijker is om eerlijk te zijn.
pi_158824073
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch.
De reden waarom TS hem niet meer wil ís natuurlijk al puur egoïstisch.
pi_158824122
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:53 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dus? Dan kan die trap na er ook nog wel bij?
pi_158824143
Tjonge ze kunnen een kerel maken van een wijf en niet eventjes 10 cm er aan breien bij een vent?
Vraag het aan de dokter, lijkt me mogelijk en idem zonde van die knul als hij nooit te weten komt wat er aan de hand is...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158825322
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:53 schreef Casiotone het volgende:

[..]

De enige goede reden om een relatie te verbreken is een egoistische, namelijk dat je gelukkiger bent zonder de ander dan met.

En eens met Chai. Eerlijk zijn alleen omdat je dat zelf de juiste moreel vind is ook niet bepaald vrij van egoisme. Dan vraag je je namelijk helemaal niet af hoe de ander zich gaat voelen en wat diegene wil horen, want je eigen eerlijkheid is dan belangrijker voor je. Nou, mooi dat je zo star aan je principes houdt, maar wees dan ook eerlijk en geef toe dat de hele waarheid soms pijnlijker is dan een halve.

En TS: ik begrijp prima waarom je niet kunt leven met mond- en handwerk alleen. Als ik seks heb, wil ik ook dat het goede seks is en de enige echt bevredigende seks is gewoon goede, diepe, 'echte' seks. Anders is het alsof ik alleen nog maar witte chocolade mag eten, en dat heet misschien wel chocolade maar het smaakt absoluut niet als chocolade.
pi_158825779
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch. Die knul kan daar toch niks mee en het kan hem onnodig belemmeren in de toekomst. En dat doe je het enkel voor je jezelf, omdat het makkelijker is om eerlijk te zijn.
Zoals iemand anders al aangaf: out of the blue relatie beëindigen zonder een 'fatsoenlijke' reden op te geven zal hem zeker in de toekomst niet belemmeren? :P En nee, je bent niet verplicht een reden op te geven, laat staan een 'fatsoenlijke' reden.
pi_158825977
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet dat het verder relevant is, maar ik gok zo'n twee of drie maanden. Binnen een relatie. Wat ook zeker heeft bijgedragen aan het beeindigen van die relatie.
Geen recht van spreken dus :)
pi_158826201
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen recht van spreken dus :)
Oh, aha. Wel handig. Dat de enigen met recht van spreken de mensen zijn die langere tijd geen seks (kunnen) hebben. Dat maakt inderdaad wel dat je lekker in een cirkeltje gefrustreerde mensen blijft hangen die elkaar allemaal evenveel kunnen leren, namelijk nul. ^O^

Persoonlijke sidenote: jij bent bijvoorbeeld absoluut niet lelijk, en ik heb je ook best af en toe in een goede bui meegemaakt. Het enige echte onaantrekkelijke aan je is je cynisme en je verbitterde instelling die me constant doet denken aan Maarten van Rossum.
pi_158826267
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh, aha. Wel handig. Dat de enigen met recht van spreken de mensen zijn die langere tijd geen seks (kunnen) hebben. Dat maakt inderdaad wel dat je lekker in een cirkeltje gefrustreerde mensen blijft hangen die elkaar allemaal evenveel kunnen leren, namelijk nul. ^O^

Persoonlijke sidenote: jij bent bijvoorbeeld absoluut niet lelijk, en ik heb je ook best af en toe in een goede bui meegemaakt. Het enige echte onaantrekkelijke aan je is je cynisme en je verbitterde instelling die me constant doet denken aan Maarten van Rossum.
Maar met m'n formaat is niets mis
  maandag 4 januari 2016 @ 19:58:50 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158826280
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al aangaf: out of the blue relatie beëindigen zonder een 'fatsoenlijke' reden op te geven zal hem zeker in de toekomst niet belemmeren? :P En nee, je bent niet verplicht een reden op te geven, laat staan een 'fatsoenlijke' reden.
En "ik vind ons niet zo bij elkaar passen" is geen fatsoenlijke reden?
Ik zou dat persoonlijk liever horen dan "Je vagina is te wijd/krap/lelijk/geurig" of wat dan ook.
pi_158826474
quote:

[..]

En ik wil een partner met minimaal cup H, wat is daar onrealistisch aan?
Nee
pi_158826527
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

En "ik vind ons niet zo bij elkaar passen" is geen fatsoenlijke reden?
Ik zou dat persoonlijk liever horen dan "Je vagina is te wijd/krap/lelijk/geurig" of wat dan ook.
"Niet bij elkaar passen", kan het nóg vager?
  maandag 4 januari 2016 @ 20:04:54 #225
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_158826533
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef klaasvaak555 het volgende:

[..]

Een beter vergelijking zou zijn een partner zonder kraters in haar borst. :').
  maandag 4 januari 2016 @ 20:05:45 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158826564
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef klaasvaak555 het volgende:

[..]

Dat jij een niet gemiddelde maat wil en TS wel.
Maar ook al zou jij graag een vrouw willen met cup H dan is daar toch ook niks mis mee?
pi_158826572
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Nobu het volgende:

[..]

Een beter vergelijking zou zijn een partner zonder kraters in haar borst. :').
whahahahahha
Nee
pi_158826601
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij een niet gemiddelde maat wil en TS wel.
Maar ook al zou jij graag een vrouw willen met cup H dan is daar toch ook niks mis mee?
Als je van iemand houdt hou je van alles, ook als zijn penis 10cm is.
Zo bekijk ik het.
Nee
pi_158826708
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef klaasvaak555 het volgende:

[..]

Zo bekijk ik het.
TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
pi_158826738
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:

[..]

TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
Exact.
Hoe lang is deze relatie al gaande?

Even een cliché momentje:
Maar misschien ligt het wel aan TS en niet aan de gast zelf.

Of een twist plot: Hij maakt het morgen uit omdat TS geen goeie reet heeft om aan vast te houden.
Nee
pi_158826815
quote:

[..]

Zo bekijk ik het.
Hoe kan je van houden van spreken als je net begint met daten? Dit is gewoon een normale reden om niet verder te gaan met iemand. Waarom wordt er gedaan alsof TS hier fout zit?

Tering, als ze er op een 3e date achter zou komen dat hij een collectie aan sexpoppen op zolder heeft mag ze toch ook de zooi afkappen?
pi_158826880
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe kan je van houden van spreken als je net begint met daten? Dit is gewoon een normale reden om niet verder te gaan met iemand. Waarom wordt er gedaan alsof TS hier fout zit?

Tering, als ze er op een 3e date achter zou komen dat hij een collectie aan sexpoppen op zolder heeft mag ze toch ook de zooi afkappen?
Oh, ik dacht dat dit om een relatie ging :')

In dat geval, waarom doet TS zo moeilijk, als het niet gaat werken, kappen. Nu al twijfelen kan nooit goed zijn.
Nee
pi_158826978
quote:

[..]

Zo bekijk ik het.
'blijven houden van' is moeilijk als je in de fases beland waarbij je op een gegeven moment ongelukkig van de seks word (want je doet het toch maar, want je houd van hem), je vervolgens geen zin meer in seks hebt met de ander, je daarna een afkeer krijgt van zijn seksuele avances, en daarna steeds meer een afkeer van hem.
pi_158826980
Ze heeft een 'relatie' zegt ze. Wat dat ook mag inhouden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 4 januari 2016 @ 20:16:55 #235
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158826995
quote:

[..]

Zo bekijk ik het.
Dat is ook jouw goed recht, maar voor sommige is een goed seksleven heel erg belangrijk in een relatie, en gezien dit nog allemaal erg pril is kan ze het beter nu stopzetten dan later wanneer ze er gefrustreerd van is en beide al meer in de relatie geinvesteerd hebben.

Mocht de eerste keer seks erg teleurstellend zijn geweest met mijn man, dan was hij nu niet mijn man geweest waarschijnlijk.

Natuurlijk is het anders wanneer je al langer in een relatie zit.
pi_158830495
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja! Wel!

Wat ik zei klinkt een stuk vriendelijker dan "Je hebt een minilul".

En als je zelfs daarvan over de zeik gaat moet je je eens afvragen waar je dan wél tegen kan!

Mensen willen zo graag de waarheid he, maar als mensen de waarheid zeggen - netjes - dan is het ook weer niet goed!

Je kan je ook niet laten kwetsen hoor. Daar heb je nog altijd zelf keuze in.

Maar als haar vriend zich graag laat kwetsen, ook al zegt ze het netjes moet hij weten.

Het enige wat zij moet doen is EERLIJK ZIJN.
pi_158834219
quote:
4s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja! Wel!

Vond ik niet.
pi_158835125
quote:
4s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja! Wel!

En als je zelfs daarvan over de zeik gaat moet je je eens afvragen waar je dan wél tegen kan!

Mensen willen zo graag de waarheid he, maar als mensen de waarheid zeggen - netjes - dan is het ook weer niet goed!

Je kan je ook niet laten kwetsen hoor. Daar heb je nog altijd zelf keuze in.

Maar als haar vriend zich graag laat kwetsen, ook al zegt ze het netjes moet hij weten.

Alsof je ervoor kiest om gekwetst te worden of te voelen :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:14:00 #239
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158840247
Al 238 post waarbij ts al bij nr 27 is afgehaakt.
Zeg ts kom je nog reageren of lees je alleen onder je originele nick mee? :?
pi_158841420
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee dan denk je gewoon na verloop van tijd, wat raar wijf was dat zeg en ga je accepteren dat jullie inderdaad niet bij elkaar pasten.

In de docu die hier in het begin gepost is (My penis and i) wordt het ook een beetje een obsessie van die man. Dat is nergens voor nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 10:32:30 ]
pi_158841426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef Norma_Jeane het volgende:
Al 238 post waarbij ts al bij nr 27 is afgehaakt.
Zeg ts kom je nog reageren of lees je alleen onder je originele nick mee? :?
I'm growing a pair...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:31:58 #242
416020 K44S
The bearded man
pi_158841441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:30 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

I'm growing a pair...
Bigger than your ex?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:36:11 #243
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_158841519
De kamasutra deelt mannen en vrouwen in naar grootte, je kan ook kijken of er standjes zijn die voor jullie beiden geschikt en fijn zijn:

"Yes, according to the Kamasutra, size does matter. Depending on the size of your penis, you could be a hare, bull or horse man. But while it does talk about the size of a man’s penis it also dictates how this classification can help a man and woman have a good sexual experience — by matching the penis size to the size of a woman’s yoni or vagina. This, the Kamasutra says is the best way to have a satisfying sex life. While some couples might not fit the ‘size classification’ the book does suggest positions and ways (like pressing with your thighs together) to make the entire experience more pleasurable. Ideally there are three ways of pleasurable union. Here’s how it is classified:"

Zie link voor de afbeelding: http://www.thehealthsite.(...)tra-sex-tips-pa1214/ (punt 2)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:40:53 #244
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158841598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:30 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

I'm growing a pair...
Als dat lukt kunnen ook alle problemen opgelost zijn!
pi_158843061
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Alsof je ervoor kiest om gekwetst te worden of te voelen :')
Ja daar kies je voor. Want het hoeft in veel situaties niet.

Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.

Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
pi_158845219
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat is dit voor vreemde causaliteit?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:33:13 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158845442
quote:

[..]

Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.

Ik ben het er mee eens dat je er zelf voor kiest om je beledigd te voelen, maar gekwetst is toch iets anders vind ik, dat gaat toch wel dieper dan ''Je jurk is lelijk'', dan kan je je beledigd voelen of er voor kiezen om er geen gevoelens bij te hebben.
Bij kwetsen is het toch vaak persoonlijker en iets ernstiger.
pi_158850063
quote:

[..]

Uh nee. Misschien is er geen goede reden om je dan gekwetst te worden, maar als nog kies je er niet voor om zo te voelen.
pi_158850143
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Welnee, liefde ontbreekt totaal waarschijnlijk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158850733
Zeggen dat gekwetst of beledigd voelen een keuze is, is niet meer dan een excuus om geen rekening met een ander te houden.

Verder vind ik dat je het wel kan vertellen, alleen zoals een andere user al zei zou je moeten focussen op jullie incompatibiliteit en niet op het idee dat zijn penis heel klein is. Sowieso is 10cm wel onder gemiddeld, maar bij lange na geen micropenis of zo en je wil die jongen ook niet het idee meegeven dat hij nooit een vrouw zal kunnen bevredigen. Het is alleen zo dat voor een deel van de vrouwen het te klein is.
pi_158852572
hahaha, ohh wat zielig voor die jongen. Ik snap TS dr probleem wel.
Ik zou het niet eerlijk zeggen, en ermee kappen zodra je buiten de deur moet gaan neuken van ellende. Misschien kom je er in de loop der tijd wel achter dat het minder erg is dan je dacht :P
pi_158854335
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef snakelady het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben
grappig

voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken

je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten

en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 19:14:37 ]
pi_158864832
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).

Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.

Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.

Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzeker ;( Ik durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.

Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.

Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten? :N |:( }:| :|W

Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.
Lieg tegen hem. Lieg zo goed als je kan.
Manipuleer hem zo dat hij zich aangetrokken gaat voelen tot Aziatische vrouwen.
Niet grappig bedoeld. Als je dat zou kunnen doen, is dat effectief. Als het effectief is, dan is het goed. Zelfs al kost het miljoenen levens.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
pi_158869138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat is dit voor vreemde causaliteit?
Ik laat me niet kwetsen.

Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
pi_158880626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken

je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten

en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees. :')
pi_158885884
Best een lastig verhaal. Kijk, seks is een onderdeel van aantrekkelijk zijn in de ogen van TS. Het is heel simpel, als jij om wat voor reden dan ook een factor in de relatie vindt dat je relatie zodanig belemmerd.. dan kun je er het beste mee stoppen. En dan kun je in een gesprek met je partner gewoon aankaarten dat je tijdens de seks geen voldoening meer beleefd en dat het je dwarszit. En dan hoef je het niet eens over zijn zaakje te hebben. Want heb je het weleens over jullie sekservaring gehad samen? Misschien is dat een optie. Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
pi_158887397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees. :')
Nee, komt door het simpele feit dat die veel minder geneukt worden :X
pi_158889350
Hier moet ik gepost hebben
Lambo of Rekt
pi_158891426
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik laat me niet kwetsen.

Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
pi_158892519
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
Ik voel het ook niet.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:19:12 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158892867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voel het ook niet.
En je kan je niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet kunnen, hun gevoel uitschakelen of negeren?
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:57:53 #262
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_158894842
Ik zie de meerwaarde ook niet echt in het meedelen van de reden :?
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_158894861
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voel het ook niet.
TS voelt het ook niet
pi_158897053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:58 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

TS voelt het ook niet
😂😂😂
pi_158898244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Vasion het volgende:
Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?

Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
pi_158898794
En met dank aan dit topic ;( heb ik vannacht gedroomd dat ik een nieuwe verkering had, en dat ik tijdens het zoenen z'n maat probeerde in te schatten |:(
Zolang er was is, is er leven.
pi_158899523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.

Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
pi_158899633
quote:

[..]

Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
pi_158899775
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Begrijpelijk standpunt. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Voordat sommige heren hierover Postal gaan: de meeste mannen zouden het ook niet leuk vinden als hun vriendin een kut zo groot als Polen zou hebben.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:44:36 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158900085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
Voeten zeggen inderdaad helemaal niks over de lengte van de penis, dat is een fabeltje.
Maar de vingers kunnen wel een indicatie geven, en dan vooral het verschil tussen de ringvinger en de wijsvinger, een Koreaans onderzoek heeft aangegeven dat hoe kleiner het verschil in lengte tussen deze twee vingers, hoe groter de penis.
Ook dat mannen die meer testosteron in de baarmoeder hebben gekregen vaker een langere ringvinger hebben dan wijsvinger.
En bij vrouwen is vaak de ringvinger korter dan de wijsvinger, terwijl bij lesbiennes of transseksuelen de verhoudingen in de handen vaak meer mannelijk zijn.

Nu is het alleen de vraag of deze hypothese ook correct is bij niet Koreaanse mannen.
Misschien dat er hier wat mannen zijn die deze hypothese kunnen bevestigen of ontkrachten? :P

Mocht het waar zijn dan ben ik blij dat ik meisje ben anders had ik een micropenis gehad, bij mij zit er namelijk best een groot verschil in lengte tussen deze twee vingers. ;)
pi_158902747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
pi_158903096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ken twee Antillianen en ze zijn allebei heel lui.
pi_158905851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?
pi_158907290
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?

Ze ziet er vast beter uit dan jij.
pi_158909136
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:48:39 #276
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158909282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158909308
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
Ik shame niet, ik stel enkel een vraag.
pi_158909552
quote:
0s.gifOp donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:[/b]

[..]

Hoe hebben ze jou genoemd?
pi_158909565
Beter ben je gewoon eerlijk en zeg je dat hij te klein is voor jouw uitgewoonde grot ;)

Nee ergens vind ik het serieuze antwoord wel beter. Hij moet zelf ook wel weten dat hij een kleintje heeft. Dat maakt de afwijzing alleen maar begrijpelijker.
Het zou juist een makkelijke afwijzing moeten zijn denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158909572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Hoe hebben ze jou genoemd?
Autist
pi_158909903
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef ludovico het volgende:
Beter ben je gewoon eerlijk en zeg je dat hij te klein is voor jouw uitgewoonde grot ;)
Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.
Een slappe bekkenbodem krijg je niet van seks. Beter veel seks, veel grote pikken in je, dan niets doen en ook geen seks. Wat dan de enige "training" is die die spiergroep krijgt.

Soms hebben vrouwen van nature wel een lossere bekkenbodem en ook binnen opwinding kan de spanning/ontspanning van de bekkenbodem varieren, maar dat is op te lossen met wat controle over je bekkenbodem hebben zonder dat het je al teveel moeite kost. Heel soms beschadigt een bekkenbodem, maar de kans dat dat komt door een pik is erg klein en gaat dan gepaard met geweld, zwaar forceren. Niets waar de man die geen brute verkrachter is zich druk om hoeft te maken dus.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:33:05 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158910909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.
Een slappe bekkenbodem krijg je niet van seks. Beter veel seks, veel grote pikken in je, dan niets doen en ook geen seks. Wat dan de enige "training" is die die spiergroep krijgt.

Soms hebben vrouwen van nature wel een lossere bekkenbodem en ook binnen opwinding kan de spanning/ontspanning van de bekkenbodem varieren, maar dat is op te lossen met wat controle over je bekkenbodem hebben zonder dat het je al teveel moeite kost. Heel soms beschadigt een bekkenbodem, maar de kans dat dat komt door een pik is erg klein en gaat dan gepaard met geweld, zwaar forceren. Niets waar de man die geen brute verkrachter is zich druk om hoeft te maken dus.
Interessant.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158916675
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch weg
pi_158919285
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:16] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/350786]Angel-Joy het volgende:

[..]

Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch weg
Puur omdat ze een mening heeft en dit onderbouwt met haar n=# :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 01:39:51 #285
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_158919982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:49 schreef Dinus het volgende:
En met dank aan dit topic ;( heb ik vannacht gedroomd dat ik een nieuwe verkering had, en dat ik tijdens het zoenen z'n maat probeerde in te schatten |:(
Ach, daar kan jij toch wel de vinger op leggen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 06:30:16 #286
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158920990
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.

Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

En in veel andere landen is het juist kleiner.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 07:32:16 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158921157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.

Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:

15,6 is toch boven de 15cm......
  vrijdag 8 januari 2016 @ 07:50:01 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158921248
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 07:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

15,6 is toch boven de 15cm......
Ja, oke, maar niet veel. Dus als iemand een penis heeft van 14,5 centimeter is die persoon nog steeds dicht bij het gemiddelde.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:35:36 #289
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_158926888
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Scorpie het volgende:
Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?
Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.

Maar als ze zou zeggen dat ondermaats ben, oh man, dat zou me m'n leven bijblijven.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_158927697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.

Maar als ze zou zeggen dat ondermaats ben, oh man, dat zou me m'n leven bijblijven.
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158928094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?
pi_158928099
Hey Fokkers, had ff geen tijd om alles te lezen.

Heb net naar een liniaal gekeken en die van hem is zelfs nog minder dan 10 cm: 8-8,5 cm. Bij penetratie heb je dan 4 cm bewegingsvrijheid en anders floept het eruit -O- . Bij moeilijke standjes blijft die 4-4,5 cm buiten en is penetratie beperkt tot de eikel :Z . Sommige reacties hier :') Wrm moet ik mij eigenlijk verantwoorden? ''Het voelt niet goed'' is toch prima? :@
pi_158928188
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?
Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?

Ik heb een hekel aan het gedrag: "niet durven afwijzen". Het is echt moeilijk irritant.
pi_158928545
quote:

[..]

Ik doelde eerder op het feit dat het moeilijk te achterhalen is welke penis size iemand heeft.
Verder is de rest van je post niet serieus te nemen en ga ik er verder ook niet op in. :)
pi_158929096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef anoniem848372 het volgende:
Hey Fokkers, had ff geen tijd om alles te lezen.

Heb net naar een liniaal gekeken en die van hem is zelfs nog minder dan 10 cm: 8-8,5 cm. Bij penetratie heb je dan 4 cm bewegingsvrijheid en anders floept het eruit -O- . Bij moeilijke standjes blijft die 4-4,5 cm buiten en is penetratie beperkt tot de eikel :Z . Sommige reacties hier :') Wrm moet ik mij eigenlijk verantwoorden? ''Het voelt niet goed'' is toch prima? :@
Ben jij niet gewoon dik zodat hij er moeilijk bijkomt?
pi_158929198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?

Ik heb een hekel aan het gedrag: "niet durven afwijzen". Het is echt moeilijk irritant.
Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.
Dat jij daar een hekel aan hebt, is toch prima. Als ts zegt: ik ben niet meer blij in ons relatie, het gevoel is gewoon weg.
Dan liegt ze niet en spreekt ze de waarheid. Dus waarom dan specifiek zeggen: het ligt aan je piemel?
pi_158929232
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.
Dat jij daar een hekel aan hebt, is toch prima. Als ts zegt: ik ben niet meer blij in ons relatie, het gevoel is gewoon weg.
Dan liegt ze niet en spreekt ze de waarheid. Dus waarom dan specifiek zeggen: het ligt aan je piemel?
Omdat het uit het niets komt. Je voelt gewoon aan je water als man dat er iets is. Dat wordt niet vermeld en dat is - vind ik - vervelend.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:29:53 #298
358523 IkStampOpTacos
pi_158930232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:

Self reported ja. :') Dat is echt keer op keer onbetrouwbaar gebleken, vooral bij zo'n gevoelig onderwerp voor mannen. Haal overal dus maar gerust een paar centimeter af.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:26:14 #299
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_158931831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Natuurlijk weet je dat zelf ook, maar ik zou er de voorkeur aan geven om dat niet ingepeperd te krijgen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:12:40 #300
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_158933278
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten? :N |:(
Te lang wachten is niet slim.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_158937020
Nja liever te klein dan 55cm
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')