Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Aanvallen gaan sowieso geen lang leven beschoren zijn hier.
Als je 'm wilt sparen kan je een leugentje vertellen om er een eind aan te maken. Als je niet wilt liegen dan zal je de waarheid moeten vertellen. Maar misschien kan er medisch iets aan gedaan worden?
Mjah, wie weet hoe lang dat arme pik(kie) al verlaten wordt zonder echt te weten waaraan het nou ligt?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.
Uit mijn verhaal moet je begrijpen dat ik aan de diepe kant ben. Zijn dikte heb ik niet benoemd. Dat was prima.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef hugecooll het volgende:
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je zelf ook niet aan de strakke kant bent
Dan kap je het af, met als reden dat jullie niet lekker bij elkaar passen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef anoniem848372 het volgende:
Mannen hebben sws een hogere libido. Als je als vrouw zijnde nog iets erbij krijgt, is dat niet eerlijk voor beide. Neen, ik kan niet aan mijn trekken komen als ik dag in, dag uit, jaar in, jaar uit, 2 standjes moet afwisselen.
Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Messina het volgende:
Er zijn toch prima andere manieren om aan je trekken te komen?
Is het geen idee om gewoon een speeltje te kopen? Jij eerst klaarkomen, daarna mag hij aan de slag.
Als het echt een topgozer zou zijn verder zou ik me persoonlijk niet laten leiden door de size van z'n penis.
Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken![]()
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren.. Verder, als je met 10 cm niet uit de voeten kan, uitmaken.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.
Het is echt zoquote:
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Hmm bij mij zit de meest gevoelige plek bij de g-spot en die zit redelijk vooraan. Daar heb je geen lange pik voor nodig. Daardoor vind ik dikte juist iets handiger.
Wellicht standjes zoeken waarbij de g-spot vooral geraakt wordt?
En bekkenbodemspieren trainen om strakker te worden.
Maar ik snap niet dat je iedere keer de Kama Sutra door moet lopen voor een fijn seksleven.
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zoek gewoon een seksvriend.
Jij wil liever seks dan een goede relatie...
Niets, het is alleen oppervlakkig.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?
Je zou ook gewoon blij kunnen zijn met wat je hebt en andere manieren zoeken om lekkere seks te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.quote:
Koop jij ook een auto zonder eerst een proefrit te maken?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
Wat een onzin.quote:
Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
Voor jou: zie hierboven.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie
Niets. Ik zou ook niet in een relatie blijven, als de seks bagger isquote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?quote:
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.
Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.
Zoals volwassen dat normaliter doen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.quote:En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.quote:Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan
Ik lees deze post en snap het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken![]()
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren..
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals volwassen dat normaliter doen?
[..]
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.
[..]
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.
Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
Je kan altijd nog anaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?
Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen julliequote:En wat heb je daar aan daarna?
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?quote:Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?quote:TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken.
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.quote:Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
Is het voor een vrouw geen optie dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?
[..]
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie
[..]
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?
[..]
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?
[..]
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen. Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen, maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?
[..]
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie
[..]
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?
[..]
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?
[..]
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
Haha 'lullig'quote:Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is.
Wat is het alternatief dan? 'Je moeder is kut' ?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is.
Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....quote:Op zondag 3 januari 2016 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen.
Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.quote:Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen,
Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk nietquote:maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.
NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart, kan je jezelf iig wel vertellen dat je hem gespaard hebt door niks te zeggen, kan je weer lekker slapen 's avonds.quote:En ik denk niet dat wie dan ook kan waarderen wanneer hun partner zegt: je kut is te wijd of je piemel is te klein.
Je kwetst daarmee 100% mensen.
Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit.quote:Verder heeft een discussie weinig zin, ik snap jouw punt ook, maar ik heb gewoon een ander mening.
Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo? Mag ik geen ander mening hebben? Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy. Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....
[..]
Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.
[..]
Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk niet
[..]
NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart.
[..]
Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit.
Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo?
Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.quote:Mag ik geen ander mening hebben?
Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbijquote:Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy.
Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?quote:Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.
Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.quote:Ok nou doei, dingen blijven herhalen heeft weinig zin.
Dat maakt weinig verschilquote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.
[..]
Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.
[..]
Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbij
[..]
Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?
[..]
Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.
In haar mond klaarkomen toch.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig inlevingsvermogen zeg, nog een keer herhalen:
Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Verder wat Fera en Lokasenna ook al eerder zei.
quote:
Ik zou zoiets als man toch 'liever' vol in mijn smoel willen horen ipv dat doorgemieter van een hopeloze relatie, dat is pas zielig. En ja, zelfs vergeleken met uitmaken zonder reden zou ik dit prefereren.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig inlevingsvermogen zeg, nog een keer herhalen:
Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Verder wat Fera en Lokasenna ook al eerder zei.
Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te pratenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ts haar vriend verdient ook iemand die er zo over denkt.
Maar daarvoor moet hij nog wel zijn piemel omhoog kunnen krijgen nadat zijn ex 'lekker eerlijk' was geweest. Hea Scorpie
Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?
Het was een sarcastisch opmerking, waar heb ik gezegd dat iedereen zijn piemel niet meer omhoog krijgt?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te praten![]()
Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.
Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpenquote:Persoonlijk vind ik het minder erg om paar maanden te janken en afvragen waarom iemand mij heeft gedumpt en dan verder gaan met mijn leven. Dan de rest van mijn leven afvragen of mijn vagina weer te wijd is, of mijn huidige vriend mij weer gaat dumpen omdat hij mijn vagina ook zat is.
Je meent hetquote:Maar het is toch duidelijk dat we andere meningen hebben?
Waarom dan jouw mening opdringen bij mij? Ik gaf net al aan dat het geen zin heeft om hier een discussie over te hebben. Maar nee, mijn mening is egocentrisch en blabla.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.
[..]
Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpen
[..]
Je meent het
Ik dring niks op, ik schiet alleen levensgrote gaten in je blablabla-vrouwen-argumentatiequote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom dan jouw mening opdringen bij mij?
Hoe reageer jij dan? Volgens mij reageerde je de hele tijd al fel alsof je ooit zelf gedumpt was zonder redenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dring niks op, ik schiet alleen levensgrote gaten in je blablabla-vrouwen-argumentatieen kijk hoe je reageert, als een gebeten hond, vol op de emotie zonder in te gaan op de argumenten. Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?
Hier, nou vul je weer iets inquote:Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe reageer jij dan? Volgens mij reageerde je de hele tijd al fel alsof je ooit zelf gedumpt was zonder reden
Oh, je bent een domme troll, zeg dat dan meteen.quote:Ik hoef mijn mening en advies toch niet te beargumenteren? Dafuq?![]()
Wel als je enig respect hebt voor die mensen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:12 schreef Sarasi het volgende:
Hij heeft natuurlijk om te beginnen helemaal nergens recht op. Het verbreken van een relatie is doorgaans geen democratisch besluit en de reden voor het verbreken hoef je zelf niet eens altijd te beseffen, laat staan dat je verplicht bent die te delen.
Respect maakt nog niet rechthebbend. Je kunt ervoor kiezen iemand de reden te vertellen, maar als je dat om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt, ben je dat aan niemand verplicht.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel als je enig respect hebt voor die mensen.
Je zal niet voor t gerecht worden gesleept nee. Fatsoenlijk is het niet. Er zijn zat manieren om een klootzak/kutwijf te zijn zonder iemands 'rechten' te ontnemen, en dit is er 1 van.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Respect maakt nog niet rechthebbend. Je kunt ervoor kiezen iemand de reden te vertellen, maar als je dat om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt, ben je dat aan niemand verplicht.
Hangt af van de situatie en de motieven, imo. Sowieso ben ik van mening dat je sommige dingen beter niet eerlijk kunt vertellen, puur omdat je er anderen alleen maar mee kwetst. Ik zou oprecht liever geen reden hebben dan een hele lijst met dingen krijgen die 'verkeerd' aan me zijn. Way to break the self-esteem there. Uiteindelijk maakt het namelijk niet uit. Je past niet bij elkaar, er is niks wat je daaraan kunt doen en de ene heeft besloten dat het reden genoeg is bij de ander weg te gaan. Dat is toch voldoende reden, dan hoef je wmb echt niet helemaal uit te wijden over waarom je dan niet bij elkaar past. Het wordt toch geen conversatie namelijk, want de ander heeft niets in te brengen als de een besloten heeft het uit te maken. Er bestaat geen verweer, geen uitleg, geen compromis.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Je zal niet voor t gerecht worden gesleept nee. Fatsoenlijk is het niet. Er zijn zat manieren om een klootzak/kutwijf te zijn zonder iemands 'rechten' te ontnemen, en dit is er 1 van.
Ah ja want er is geen middenweg en je kan ook niet tactvol aangeven waar het is misgaat.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie en de motieven, imo. Sowieso ben ik van mening dat je sommige dingen beter niet eerlijk kunt vertellen, puur omdat je er anderen alleen maar mee kwetst. Ik zou oprecht liever geen reden hebben dan een hele lijst met dingen krijgen die 'verkeerd' aan me zijn. Way to break the self-esteem there. Uiteindelijk maakt het namelijk niet uit. Je past niet bij elkaar, er is niks wat je daaraan kunt doen en de ene heeft besloten dat het reden genoeg is bij de ander weg te gaan. Dat is toch voldoende reden, dan hoef je wmb echt niet helemaal uit te wijden over waarom je dan niet bij elkaar past. Het wordt toch geen conversatie namelijk, want de ander heeft niets in te brengen als de een besloten heeft het uit te maken. Er bestaat geen verweer, geen uitleg, geen compromis.
Net zoals het oppervlakkig zou zijn wanneer hij de relatie uit zou maken omdat hij vindt dat haar borsten niet groot genoeg zijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
Volgens mij is er nooit echt sprake van een te wijde vagina, maar dan eerder van onderontwikkelde (of te slappe) bekkenbodemspieren. En die zijn naar mijn weten prima te trainen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?
Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan
Samengevat .. Een uitleg is niet nodig, want diegene heeft toch al besloten dat het over is?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie en de motieven, imo. Sowieso ben ik van mening dat je sommige dingen beter niet eerlijk kunt vertellen, puur omdat je er anderen alleen maar mee kwetst. Ik zou oprecht liever geen reden hebben dan een hele lijst met dingen krijgen die 'verkeerd' aan me zijn. Way to break the self-esteem there. Uiteindelijk maakt het namelijk niet uit. Je past niet bij elkaar, er is niks wat je daaraan kunt doen en de ene heeft besloten dat het reden genoeg is bij de ander weg te gaan. Dat is toch voldoende reden, dan hoef je wmb echt niet helemaal uit te wijden over waarom je dan niet bij elkaar past. Het wordt toch geen conversatie namelijk, want de ander heeft niets in te brengen als de een besloten heeft het uit te maken. Er bestaat geen verweer, geen uitleg, geen compromis.
Nou vertel wat voor remedie is er volgens jou mogelijk?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.
Lekker relatiemateriaal ook, als iemand zo eigenhandig even bepaalt wat er schort in de relatie, om daar op eigen hand ook maar even te concluderen dat er geen remedie voor is en het dan ook maar niet bespreekbaar te maken.
En dan zeggen vrouwen dat mannen schoften zijn
Zeggen dat het niet klikt is toch net zo goed eerlijk? Alleen een stuk minder hard en ja, minder specifiek, maar daarin vind ik dat je dus zelf mag kiezen 'hoe eerlijk' je wilt zijn. En als dat betekent dat je er helemaal niets over kwijt wilt vind ik dat dat ook zou moeten mogen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Samengevat .. Een uitleg is niet nodig, want diegene heeft toch al besloten dat het over is?
Dan zal ik toch wel vrij conservatief zijn in mijn opvatting dat wanneer je samen besluit een relatie, een verbintenis tussen twee individuen aan te gaan, je de ander op zijn minst een eerlijke uitleg verschuldigd bent wanneer je die relatie wilt verbreken.
Er is geen remedie voor zijn specifieke probleem (of je krijgt al die rare shit met implantaten en zulks), maar er zijn wel andere opties die wellicht het overwegen waard kunnen zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou vertel wat voor remedie is er volgens jou mogelijk?
Ik snap ook wel wat de overwegingen zijn in dit geval, het ging me meer om in het algemeen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eerlijkheid bereik je in mijn ogen pas bij een volledige waarheid (voor zover mogelijk in filosofische zin) en niet eentje waarmee je het er makkelijk van af wilt maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeggen dat het niet klikt is toch net zo goed eerlijk? Alleen een stuk minder hard en ja, minder specifiek, maar daarin vind ik dat je dus zelf mag kiezen 'hoe eerlijk' je wilt zijn. En als dat betekent dat je er helemaal niets over kwijt wilt vind ik dat dat ook zou moeten mogen.
Hier wel volledig mee eens. Ik begin ook nooit meer aan een relatie voor ik de koffer in ben gedoken, omdat ik weet dat seks voor mij best belangrijk is.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:06 schreef Westerling het volgende:
Oh en inderdaad, het is al eerder gezegd; als seks zo belangrijk is, zorg dan dat je dit in een eerder stadium ontdekt.
Er is alleen geen relatie meer.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Eerlijkheid bereik je in mijn ogen pas bij een volledige waarheid (voor zover mogelijk in filosofische zin) en niet eentje waarmee je het er makkelijk van af wilt maken.
En in een romantische relatie, waar je uiteindelijk toe werkt naar compleet vertrouwen, zou ik toch op zijn minst een eerlijkheid verwachten die wat meer naar die waarheid neigt dan naar het er makkelijk van af maken.
Ik bedoel ... als dat je verwachting van eerlijkheid binnen een relatie is, moet je er later in de relatie ook niet raar van opkijken als de ander bepaalde zaken volledig verzwijgt, en dat vervolgens eerlijkheid noemt 'want hij liegt er toch niet over?' En volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat dat soort relaties met bijbehorend verzwijgen vaak toch niet zo goed uitpakken.
Het gaat niet om hoe het eruit ziet maar om de functionaliteit. Zij heeft voor een bevredigend seksleven behoefte aan verschillende standjes, die standjes zijn niet mogelijk door de lengte van zijn penis. Je kunt niet bepalen waar je van houdt, was dat maar zo dan was het leven een stuk simpeler..quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Net zoals het oppervlakkig zou zijn wanneer hij de relatie uit zou maken omdat hij vindt dat haar borsten niet groot genoeg zijn?
Je zegt, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Nee, dat is iets wat ze niet eens zou willen veranderen, want andere vormen van seks (of bijvoorbeeld attributen) voldoen in haar ogen niet.
En dat mag best hoor. Helemaal prima dat dat een dealbreaker is, haar keuze en zo. Maar dat verandert er niets aan dat het dus nogal oppervlakkig is om een relatie te verbreken op basis van één uiterlijk kenmerk.
Wanneer dat complete vertrouwen er zou zijn, kan je inderdaad stellen dat volledig eerlijkheid geen primaire vereiste meer is, omdat je er inderdaad van uit kan gaan dat de ander jouw belangen ter harte neemt en daar rekening mee houdt.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Er is alleen geen relatie meer.Eerlijkheid is bij mij niet zwart/wit en ook niet per definitie het belangrijkste. Beetje het idee 'vraag er niet naar als je niet met het antwoord kunt dealen'. Sommige dingen hoef ik niet te weten en sommige dingen wil ik niet vertellen. Ik word in een relatie niet opeens één persoon met één hersenpan zeg, ik heb nog steeds geheimen en mijn eigen dingen.
Sterker nog, voor mij zeg je iets onlogisch. Je verwacht eerlijkheid omdat je toewerkt naar compleet vertrouwen. Voor mij is volledig vertrouwen juist iets wat ik kan doen zonder alle details te weten, zonder alle informatie te hebben. Natuurlijk moet vertrouwen niet beschaamd worden, maar dat is niet per definitie hetzelfde als niet eerlijk zijn. Je kunt ook heel eerlijk zijn en iemands vertrouwen beschamen, zoals je ook de waarheid kunt verzwijgen en toch iemands vertrouwen kunt verdienen.
Voor mij dus niet. Ik kan besluiten iemand te vertrouwen en dan is dat zo. Het enige wat iemand dan nog kan doen is dat vertrouwen beschamen, maar ik heb daar niet per se eerlijkheid voor nodig. En dan vind ik liegen ook nog iets heel anders dan de waarheid verzwijgen, want als ik ergens naar vraag, wil ik het dus weten. Vertrouwen is nooit veilig. Het is de illusie van veiligheid en het is heerlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Wanneer dat complete vertrouwen er zou zijn, kan je inderdaad stellen dat volledig eerlijkheid geen primaire vereiste meer is, omdat je er inderdaad van uit kan gaan dat de ander jouw belangen ter harte neemt en daar rekening mee houdt.
Wanneer dat vertrouwen iets is wat nog moet groeien, lijkt me die eerlijkheid van veel groter belang, omdat je de ander toch eerst in al zijn/haar oprechtheid zal moeten leren kennen, zodat je zelf kan ervaren dat de ander daadwerkelijk eerlijk is, en diegene dus daadwerkelijk iemand is waar jouw vertrouwen veilig is.
Al kan het inderdaad zijn dat dit een enorme cirkelredenatie is die ik momenteel (door het late uur en mijn momentele soft-drugs-gebruik) niet helemaal doorzie.
(Volledig) vertrouwen kan er pas zijn wanneer je iemand (volledig) kent, en om iemand te leren kennen is eerlijkheid nodig. Ofzoiets.
Ik zou er (in het terug omgekeerde geval uit de OP) helemaal geen reet van begrijpen; alles was immers koek en ei, we pasten duidelijk bij elkaar, hadden de klik en dan ineens toch weer niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef snakelady het volgende:
Ik zou liever gedumpt worden met de reden dat we gewoon niet zo bij elkaar passen dan omdat mijn vagina niet goed genoeg is.
Dat de grot uitgewoond is doet er niet toe hequote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef hugecooll het volgende:
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je zelf ook niet aan de strakke kant bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |